Ki Ageng Sapu Jagad

Al-Qur'an Ukuran Saiz 1 Meter berusia 120 Tahun

Al-Qur'an Ukuran Saiz 1 Meter berusia 120 Tahun

Sunday, November 14, 2010

ANUGERAH AGUNG DNA THERAPY(Rawatan Moden dan Saintifik)

ANUGERAH AGUNG DNA THERAPY IS THE MEDICINE,PSYCHOTHERAPY AND MEDICATION OF THE FUTURE

*SANGAT BERKESAN
*RAWATAN TANPA DADAH
*RAWATAN TANPA STEROID
*RAWATAN TANPA BAHAN TOKSID
*RAWATAN TANPA BAHAN KIMIA
*RAWATAN TANPA PEMBEDAHAN
*RAWATAN SELAMAT,SUCI,BERSIH,HALAL
*RAWATAN TANPA KESAN SAMPINGAN NEGATIF
*RAWATAN BOLEH DILAKUKAN DARI JARAK JAUH


ANUGERAH AGUNG DNA THERAPY memperkenalkan kepada anda suatu kaedah rawatan jarak jauh merupakan kaedah rawatan Saintifik berasaskan gelombang elektromagnetik.Tak kira dimana pun pesakit berada,rawatan tetap dapat dilakukan dengan baik dan lancar walaupun tanpa kehadiran pesakit,Terapi DNA Anugerah Agung ini tidak memerlukan pesakit datang ke Pusat Rawatan kerana rawatan dapat dilakukan secara jarak jauh dan ini menjimatkan masa pesakit kerana tidak perlu menunggu lama untuk mendapatkan rawatan Terapi DNA Anugerah Agung,apa yang pesakit perlu lakukan buat pertama kali adalah dengan hanya menghantar sampel DNA diri pesakit menggunakan pos,kami akan melakukan rawatan DNA menggunakan beberapa buah mesin berteknologi tinggi,pesakit bebas melakukan kerja harian seperti biasa,Terapi DNA Anugerah Agung merupakan suatu Kaedah Rawatan Terkini yang Mudah,Pantas dan Berkesan!!!

Kerosakan sesuatu benda, organ atau kehadiran penyakit adalah berpunca dari gangguan terhadap susun atur atom berkenaan yang akhirnya menyebabkan kadar tenaganya juga terganggu. Oleh yang demikian untuk merawat organ mahupun penyakit maka tenaga yang sebenar hendaklah dipancarkan semula. Untuk merawat penyakit pula gelombang yang berlawanan frekuensi perlulah dipancarkan sehingga kewujudan tenaga penyakit berkenaan dapat dimusnahkan.

Terapi DNA Anugerah Agung sering didefinisikan sebagai “penyembuhan jarak jauh yang holistik”, suatu bentuk pengubatan vibrasi / getaran yg mampu menemukan ketidak seimbangan energi dalam diri seorang pesakit kemudian “memancarkan” pola-pola energi membaikpulih kepada pesakit tersebut melalui rambut, titisan darah atau foto yang diletakkan kedalam peralatan/mesin Terapi DNA.

Radiesthesia atau yang juga dikenal dengan istilah ESP yang dipergunakan didalam Terapi DNA, peka terhadap vibrasi-vibrasi (getaran-getaran) halus yg terpancar dari medan-medan emerge pasien-pasien yang berasal dari rambut, titisan darah atau foto… yang disebut dengan istilah “witness”. Semua organisme hidup serta ubat-ubatan semulajadi (dari tumbuh-tumbuhan) juga memancarkan medan energi yang boleh dideteksi.

Falsafah Pengubatan Terapi DNA Anugerah Agung memandang tubuh manusia sebagai kumpulan struktur atom kecil yang membentuk medan-medan energi yang mengelilingi setiap sel serta keseluruhan tubuh manusia termasuk medan-medan energi mental dan fizik dari fikiran manusia.

Penyembuhan Terapi DNA Anugerah Agung dapat dipergunakan baik dengan terapi konvensional mahupun alternatif yang saling melengkapi dengan suatu kelebihan iaitu penyembuhannya dapat dilakukan secara jarak jauh. Terapi yang dipancarkan ke rambut, titisan darah atau foto seorang pasien akan mengaktivasi suatu perubahan pada diri pasien dimanapun dia berada.

Terapi DNA Anugerah Agung membantu daya penyembuhan diri seorang pasien kerana ia melancarkan aliran energi pada tubuh fizik serta fikiran yg juga termasuk aktiviti-aktiviti mental dan emosional yg sering disebut dengan istilah tubuh-tubuh halus.
Disetiap saat contoh rambut, titisan darah atau foto selalu mempertahankan suatu hubungan dengan sumbernya (sang pasien yg memiliki sample DNA rambut, darah atau foto itu) yang tidak dipengaruhi oleh jarak dan waktu. Konsep ini tercermin didalam biologi seluler dimana setiap sel membawa salinan dari “rencana induk” (master plan) atau cetak biru dari keseluruhannya… yang berada didalam DNA.

Melalui hasil data yg diperoleh dalam suatu pendignosaan Terapi DNA sebuah cetak biru dari kesihatan total pasien terbentuk dan ini termasuk akar permasalahan dari gejala-gejala yg ditunjukkan oleh pasien secara fizik, mental dan emosional.
Berhubung analisa Terapi DNA serta pendiagnosaannya mampu membongkar penyebab yang tersembunyi (akar permasalahan) dari penyakit-penyakit dengan memeriksa tubuh-tubuh halus fizik, mental dan emosional Terapi DNA dapat mengungkapkan serta memberikan penyembuhan pada penyakit-penyakit ditahap awal sebelum nampak secara patologi.
Pasien-pasien yang mengeluh tentang perasaan kurang selesa keadaannya secara umum, dapat disembuhkan sebelum manifestasi fizik dari gejala-gejala fizik muncul dengan memperbaiki ketidak seimbangan pada pola-pola energi dari tubuh-tubuh halus mereka.
Pemancaran energi didalam Penyembuhan Terapi DNA Anugerah Agung dapat juga meliputi getaran-getaran / vibrasi-vibrasi energi dari penyembuhan dengan sari bunga-bunga Dr. Bach, penyembuhan warna, penyembuhan homeopati serta cara-cara lain yang menangani keadaan psikologi bersama pola-pola komplementari untuk menangani virus serta alergi.

Kesimpulannya : Penyembuhan / Pengubatan Terapi DNA Anugerah Agung tidak mengenal batas; keberhasilannya selama ini meliputi penyakit-penyakit ringan dan kronik, mental dan emosional bersama keadaan psikologi serta kepekaan yang berlebihan. Penyembuhan Terapi DNA Anugerah Agung akan memberikan hasil yang memuaskan kepada pengubatan manusia dan haiwan.

Penyakit-penyakit yang memberikan respons baik terhadap Penyembuhan DNA meliputi situasi mulai dari asma, alergi, migrain dan sakit kepala bersama gangguan kewanitaan seperti haid yg banyak dan ketegangan menjelang haid. Penyakit-penyakit otot dan tulang termasuk gejala-gejala radang sendi, gangguan pencernaan, penyakit mental dan kepekaan yang berlebihan. Sehubungannya dengan penyakit-penyakit yang lebih berat Penyembuhan Terapi DNA Anugerah Agung bertindak sebagai pelengkap yang dapat membantu pasien didalam menghadapi kemoterapi dan radiasi. Penyembuhan Terapi DNA Anugerah Agung terkenal dalam peranannya membantu mempercepat proses kesembuhan selepas pembedahan.

DALAM JANGKA WAKTU/MASA BERAPA LAMAKAH SEORANG PESAKIT PERLU MENDAPATKAN ANUGERAH AGUNG DNA THERAPY?

Ini bergantung kepada kadar kerosakan yang sedang pesakit alami. Sekiranya penyakit tersebut sudah terlalu lama biasanya dapat dipulihkan dengan izin ALLAH dalam tempoh 1 hari sehingga 3 bulan atau Anugerah Agung DNA Therapy dilakukan sehingga pesakit tiada lagi menunjukkan symptom/gejala penyakit. Bagi penyakit yang baru dengan kadar kerosakan sederhana tempoh yang diperlukan adalah dalam satu minggu sehingga sebulan.
Bagi penyakit ringan disebabkan oleh virus seperti demam,selsema,batuk,dan lain-lain insya Allah memakan masa beberapa jam sehingga 1-3 hari.

MENGAPA ANDA PERLU MENDAPATKAN TERAPI DNA ANUGERAH AGUNGI INI?

*Kaedah Rawatan menggunakan Terapi DNA Anugerah Agung memanfaatkan tenaga gelombang yang berlawanan frekuensi supaya kewujudan tenaga penyakit dapat dimusnahkan. Jadi anda tidak perlu risau tentang kesan sampingan (side-effect) untuk jangka masa panjang.

*Menyediakan rawatan jarak jauh(gaya pos) iaitu untuk pesakit yang tinggal jauh diluar kawasan KUCHING, SARAWAK(termasuk Seluruh Semenanjung,Sabah, Sarawak dan Brunei). Hanya poskan sample DNA diri anda atau ahli keluarga anda/sesiapa yang sedang menderita sesuatu penyakit (rambut,air liur, darah, kuku,urin/air kencing dll) ke PUSAT RAWATAN MADINATUL ASRAR. Rawatan akan dilakukan serta merta setelah pihak kami menerima pembayaran untuk dapat memulakan treatment .

*Caj untuk mendapatkan Terapi DNA Anugerah Agung ini sangat murah dan berpatutan,hanya perlu bayar RM15 sahaja untuk setiap kali mendapatkan rawatan.

*Terapi DNA Anugerah Agung Sesuai untuk semua peringkat golongan bermula dari peringkat bayi hingga orang tua.

*Terapi DNA Anugerah Agung tidak dikhususkan untuk untuk merawat penyakit medik / zahir sahaja akan tetapi ia juga boleh digunakan untuk merawat masalah yang berkaitan Spiritual seperti masalah sihir,ilmu hitam,gangguan jin,makhluk halus/hysteria,santau dsbnya juga rawatan merangkumi mental,beserta emosi beserta Aura yang terganggu untuk dirawat dengan segera,Insya Allah.

PERHATIAN:Terapi DNA Anugerah Agung terbukti effektif dan berkesan asalkan pesakit benar-benar yakin dan tenang sepanjang proses mendapatkan rawatan. Pesakit perlu dimaklumkan tentang rawatan yang akan dilakukan secara jarak jauh supaya tidak terkejut/takut dengan reaksi gelombang / sensasi luarbiasa yang akan dialami pesakit.

ANUGERAH AGUNG SPIRITUAL DEVELOPMENT CENTRE dalam melakukan Terapi DNA menggunakan alat /mesin berteknologi tinggi untuk merawat setiap jenis penyakit yang sedang dan bakal anda hadapi dengan harga yang cukup minimum. Setiap jenis penyakit mempunyai frekuensi yang berbeza dan pihak kami akan melakukan penyelarasan frekuensi berdasarkan laporan penyakit yang diterima dari pesakit .

Ramai pesakit yang mendapatkan rawatan di Pusat Rawatan Madinatul Asrar dapat mengatasi masalah mereka dengan rawatan terapi DNA di mana, kami akan mengambil sample DNA pesakit seperti rambut, darah, air liur dan urin supaya Anugerah Agung DNA Therapy dapat mengkodkan kerosakan DNA pesakit dan memperbaikinya dengan pancaran gelombang elektromagnetik secara automatik.

Antara keistimewaan lain Anugerah Agung DNA Therapy ini ialah ia mengandungi pelbagai gelombang elektromagnetik yang bertindak sebagai scanner yang mampu memperbaiki imun sistem dan mampu menguatkan antibodi secara semulajadi.
Antara spesimen yang perlu kami ambil ialah rambut, darah, air liur dan urin supaya kami dapat mengkodkan gelombang penyakit anda dan seterusnya memusnahkan gelombang penyakit asal.

Disamping itu, kami akan melakukan terapi DNA secara jarak jauh dengan memancarkan penawar gelombang elektromagnetik secara langsung ke DNA anda supaya kerosakan DNA anda dapat dipulihkan dengan segera.

Nama, no.I/C, data peribadi, penyakit yang dihidapi, sejarah penyakit dan laporan perubatan (jika ada) juga hendaklah disertakan supaya pihak kami dapat merekodkan penyakit anda dan seterusnya melakukan terapi DNA secara jarak jauh memperbaiki kerosakan DNA dan merawat penyakit anda.

MENGAPA ANDA PERLU MENGHANTAR SAMPLE DNA ANDA KEPADA KAMI?

DNA pesakit seperti rambut, air liur dan kuku supaya kami dapat menganalisa penyakit anda.

Tujuan kami mengambil sample rambut anda ialah supaya Terapi DNA Anugerah Agung ini dapat memperbaiki sistem saraf (Central Nevous System) dan imun sistem anda.

Tujuan kami mengambil sample air liur anda ialah supaya Terapi DNA Anugerah Agung dapat mengimbangi kestabilan hormon dalaman anda termasuk Glandular System.

Tujuan kami mengambil sample urin anda ialah supaya Terapi DNA Anugerah Agung dapat memperbaiki sistem perkumuhan anda secara semulajadi.

Dan tujuan kami mengambil sample darah anda ialah supaya Terapi DNA Anugerah Agung dapat memperbaiki sistem peredaran darah anda sehingga ia berfungsi dengan efektif dan efisien secara semulajadi.

Apabila sistem saraf (CNS), sistem imun, sistem Glandular, sistem perkumuhan dan sistem peredaran darah kembali berfungsi secara semulajadi, maka ia akan memudahkan ubat yang dimakan untuk merawat penyakit anda sehingga menjadikan ubat tersebut sentiasa aktif serta dapat memperbaiki ketidakseimbangan tubuh dan kerosakan DNA.
Anugerah Agung DNA Therapy adalah satu kaedah perubatan yang merawat pesakit secara terapi DNA yang sangat spesifik dan efisien.Bila anda menghantar spesimen anda untuk mendapatkan rawatan Ini bermakna, hanya anda sahaja yang menerima pancaran elektromagnetik tersebut. Kerana DNA anda berbanding DNA orang lain yang mempunyai penyakit yang sama sangat berbeza. Oleh itu, tujuan kami mengambil sample DNA adalah untuk menghasilkan frekuensi penawar secara spesifik untuk DNA anda sahaja.

PAKEJ RAWATAN ANUGERAH AGUNG DNA THERAPY

PAKEJ A:

RM15 untuk satu kali rawatan.

PAKEJ B:

Untuk rawatan selama 3 hari berturut-turut mendapatkan terapi:RM15x3 hari=RM45

PAKEJ C:

Untuk rawatan selama 7 hari berturut-turut:RM15x7 hari=RM105

PAKEJ D:(tahap pertengahan)

Untuk rawatan selama satu bulan berturut-turut:RM15x30 hari=RM450

PAKEJ E:(tahap Kritikal/kronik)

Untuk rawatan selama tiga bulan berturut-turut:RM15x90 hari=RM1,350

PHILOSOPHY PERUBATAN TERAPI DNA ANUGERAH AGUNG

Kelahiran perubatan Anugerah Agung DNA Theraphy merupakan kesinambungan terhadap kajian ilmu sains fizik yang terbukti mempunyai hubungan secara langsung dengan kehidupan alam semula jadi.

Fizik adalah pengajian terhadap peraturan dan fenomena alam semula jadi. Oleh kerana manusia merupakan sebahagian daripada komponen alam ini, maka sudah pasti aplikasi sains fizik kepada dunia perubatan dapat memberi manfaat kepada kesihatan manusia.

Kaedah perubatan yang tidak membawa fahaman sains Theo fizik (fizik keagamaan) dalam pengamalannya bererti telah meninggalkan satu keperluan terbesar ke arah penyembuhan total terhadap pesakit.

Hasilnya, dunia perubatan semakin bertambah kompleks walaupun pelbagai penemuan terbaru dari masa kesemasa dilaporkan. Malangnya, semua tumpuan serta kajian itu tertumpu kepada sumber yang berasaskan unsur jisim semata-mata.

Sedangkan, pesakit yang menjadi bahan kajian serta yang mahu dirawat itu tercipta dari dua unsur, iaitu unsur jasad (jisim) dan unsur roh (gelombang atau vital force).

Ilmu asas kedoktoran iaitu anatomi dan fisiology yang dihidangkan bagi melahirkan para perawat dan doktor selama ini gagal berfungsi kerana telah mengabaikan kajian terhadap kewujudan unsur gelombang (roh atau vital force) dalam tubuh kasar manusia yang merupakan asal usul kejadian manusia sebelum terbentuknya janin di dalam kandungan.

Kewujudan tenaga gelombang mengambil tugas deria kepada tubuh manusia yang membolehkan manusia mendengar melalui gelombang bunyi dan melihat melalui kehadiran gelombang cahaya .

Tanpa cahaya manusia berada dalam kegelapan. Cahaya merupakan zarah halus (microscopic particle) yang tidak boleh disentuh kerana ianya bukan jisim tetapi berupaya menghasilkan tenaga dalam bentuk gelombang.

Falsafah perubatan Anugerah Agung DNA Theraphy menegaskan bahawa segala kewujudan adalah berasaskan tenaga. Tenaga membawa erti keupayaan melakukan sesuatu kerja. Dengan tenaga, semua jisim bergerak, berkembang dan bergetar.

Nabi Adam a.s adalah manusia pertama walaupun lengkap dan sempurna anatominya. Namun, masih terbujur kaku tidak bergerak serta tidak berfungsi seluruh sistem tubuhnya sehinggalah menerima tenaga asas iaitu roh.

Begitulah juga dapat disaksikan sebuah telefon bimbit yang terdiri dari komponen beberapa jisim seperti logam, plastik dan lain-lain tidak dapat berfungsi dan gagal menerima pancaran gelombang tanpa kuasa bateri.

Bayangkan, untuk telefon bimbit itu berfungsi ianya memerlukan dua eleman penting iaitu menerima pancaran dari rangkaian pemancar dengan melalui media alam semula jadi ciptaan Tuhan.

Bawalah kefahaman ini ke dalam teknologi kejadian manusia dan alam sejagat. Tuhan selaku empunya kepada tenaga mutlak dengan cahaya Ilahinya telah menyinari segala kejadian makhluk ciptaannya.

Sains Theo Fizik (sains fizik keagamaan) menjelaskan bagaimana radiasi dari tenaga fokal melahirkan tenaga spektra, propagasi atau penjelajahan gelombang dari satu arah ke suatu arah dengan kelajuan, jarak dan frekuensi tertentu bergantung kepada jumlah daya dengan menggunakan kiraan seperti newton, volt pada elektrik dan seumpamanya.

Tenaga itu sendiri tidak dapat diterangkan tetapi daya yang terhasil daripadanya boleh dibandingkan dan boleh disukat. Oleh itu, tenaga (gelombang) bukanlah suatu jisim dan tidak mempunyai rupa dan bentuk yang mampu kita lihat.

Inilah tenaga gelombang yang menjadi asas kepada teknologi Terapi DNA Anugerah Agung Terapi DNA Anugerah Agung adalah satu aliran baru di dalam sains perubatan. Asas kefahaman terhadap teknologi ini ialah semua kehidupan dan kewujudan mestilah berada dalam keadaan keseimbangan.

Tuhan menjadikan ciptaannya berpasangan dan berkembar. Siang malam, panjang pendek, lelaki perempuan, penyakit, penawar dan sebagainya.

Semuanya mempunyai peranan dan sokong menyokong antara satu sama lain bagi tujuan keseimbangan dan keharmonian. Inilah yang dinamakan 0 mutlak (Absolute Zero), yang dilabelkan sebagai sihat.

Segala sesuatu yang berjauhan darinya adalah tidak sihat. Semua ini dapat diterangkan dalam bentuk nombor dan angka.

Bagaimana untuk mendapatkan status sihat dalam bentuk angka? Sebenarnya semua benda berada di sekeliling kita bergerak dan bergetar. Gerakan dan getaran ini dinamakan simple harmonic motion yang mempunyai kelajuan, jarak gelombang dan kekerapan ulangan tersendiri.

Berdasarkan hukum resonans yang mampu menyukat alunan bunyi gema dapat dikira kod-kod tertentu bagi penyakit sesuatu organ dan sebagainya, bagi menwakili jisim tersebut dalam bentuk gelombang dan dengannya dibuat pengiraan kepada kod-kod tersebut untuk tujuan rawatan.

MEKANISME TERAPI DNA ANUGERAH AGUNG

Dalam tubuh manusia terdapat bahan kimia yang akan bertukar menjadi racun apabila jumlahnya melebihi keperluan sistem tubuh dalam keadaan normal dan ia juga bertindak sebagai penawar kepada penyakit dan racun bagi memastikan kesihatan berkekalan.

Semua gejala yang lahir serta kelancaran fungsi sistem tubuh adalah dibawah kawalan Sistem Saraf Pusat (Central Nervous System). CNS bekerja secara automatik dengan menerima dan menghantar maklumat serta mengeluarkan arahan tertentu selaku pentadbir tubuh.

Allah S.W.T. yang menjadikan manusia dengan keadaan sempurna telah menyediakan segala bahan dan kelengkapan semula jadi yang terdapat pada setiap sistem dan dengannya tubuh berupaya merawat dirinya sendiri di bawah pengawasan CNS.

Namun, disebabkan oleh beberapa faktor seperti, amalan pemakanan yang bertoksid, pencemaran udara, bebanan mental dan fizikal, Miasma keturunan dan sebagainya menyebabkan ketahanan semulajadi tubuh serta sensitiviti CNS berkurangan.

Ditambah pula dengan penggunaan ubat-ubatan berunsur dadah dan steroid yang secara langsung bertindak terhadap CNS. Akibatnya CNS menjadi lemah dan gagal menjalankan fungsinya bagi merangsang pengeluaran enzim dan mengawal keseimbangan hormon serta menyebabkan kegagalan kepada organ dari terus bertindak yang menyebabkan kadar toksik meningkat di dalam tubuh dan akhirnya menjadi penyakit.

Terapi DNA Anugerah Agung yang berasaskan teknologi gelombang dan kod gelombang tertentu dengan pelbagai potensi bertindak melalui CNS bertujuan merawat, memenuhi dan mengimbangi semula segala keperluan untuk tubuh menjalani aktiviti biasanya serta dapat meningkatkan sistem imun bagi mewakili tenaga sesuatu jisim.

Kerana antara kelebihan Terapi DNA Anugerah Agung ialah ia tidak menggunakan sebarang dadah, steroid, bahan toksik dan bahan kimia yang boleh mendatangkan kesan sampingan dalam jangka masa panjang.

KENAPA PERLU BERALIH KEPADA TERAPI DNA ANUGERAH AGUNG

Penggunaan bahan kimia, steroid atau dadah dalam perubatan hanya untuk menahan sakit sesuatu penyakit dan hanya tertumpu kepada pemulihan terhadap simptom sesuatu penyakit tanpa merawat punca penyakit tersebut.

Penggunaan bahan kimia, steroid, dadah atau bahan bertoksid juga akan menyebabkan gangguan terhadap 'Central Nerve System' (CNS) yang akan mengakibatkan kemunculan penyakit baru (kesan sampingan) akibat kegagalan 'Central Nerve System' (CNS) di dalam mengawal fungsi organ dengan baik.

Sebaliknya, Terapi DNA Anugerah Agung pula bertindak merangsang 'Central Nerve System' (CNS) bagi mengaktifkan dan merawat fungsi organ serta meningkatkan sistem imun tubuh badan secara semula jadi. Terapi DNA Anugerah Agung juga mampu bertindak memperbaiki kerosakan DNA seseorang pesakit.

Pendekatan Terapi DNA Anugerah Agung lebih kepada mengeluarkan toksid dan penyakit yang terdapat di dalam badan seorang pesakit, dengan membunuh akar umbi sesuatu penyakit tersebut.

Terapi DNA Anugerah Agung juga laksana scanner yang mampu mengesan penyakit yang telah lama terpendam mahupun penyakit yang mendatang.

APLIKASI TERAPI DNA ANUGERAH AGUNG

Terapi DNA Anugerah Agung merupakan perubatan terkini yang dihasilkan melalui proses pancaran ribuan gelombang 'Electromagnetic Coding' ke atas bahan-bahan yang diperlukan bagi merangsang dan memperbaiki sistem organ yang meliputi sistem psikologi, saraf, tulang, perkumuhan, endrokrin, pembiakan dan sistem otak.

Serangan suatu penyakit atau suatu gangguan terhadap fungsi organ juga dapat ditunjukkan melalui gangguan terhadap 'Wave Patten' dan 'Wave Lenght' sesuatu organ.

Bahan-bahan yang diperlukan bagi merangsang fungsi organ dan gelombang suatu penyakit dikodkan secara 'Electromagnetic Coding' bagi digunakan samada dalam bentuk 'Constructive Wave Interference' atau 'Destructive Wave Interference'

ISTILAH DALAM TERAPI DNA ANUGERAH AGUNG

1. APAKAH ITU POTENTIAL DIFFERENCE?

'Potential Difference' merupakan bezantara tekanan (kod penawar gelombang elektromagnetik) di antara tekanan tinggi dan tekanan rendah. di mana, bezantara gelombang penawar gelombang elektromagnetik ini akan menyebabkan hanya tenaga penawar yang diperlukan oleh tubuh sahaja yang akan berfungsi dan diambil oleh sistem tubuh.

Contohnya, apabila kita demam dan mengambil Terapi DNA Anugerah Agung, hanya gelombang penawar demam dan gelombang yang diperlukan oleh badan seperti kod multi vitamin, kod ketidakseimbangan hormon dan sebagainya sahaja yang akan diambil oleh sistem saraf tubuh. Manakala gelombang penawar lain seperti kod penawar kanser, kod penawar parkinson, kod penawar HIV dan sebagainya tidak berfungsi kerana tiada 'Potential Difference' di situ.

2. APA ITU AGGRAVATION?

Aggravation merupakan tindak balas dari proses penyembuhan. Ia juga dikenali sebagai 'Healing Crisis' (krisis penyembuhan). Apabila berlakunya pertembungan di antara dua gelombang penawar gelombang elektromagnetik dengan gelombang penyakit yang sedia ada di dalam tubuh badan, maka 'Amplitude' gelombang tersebut akan menjadi bertambah besar (Contructive Wave Interference).

Di mana, sakit akan bertambah sakit sedikit kerana fungsi terapi DNA Anugerah Agung laksana terapi dalaman yang berusaha untuk memperbaiki segala tidak keseimbangan tubuh badan. Proses ini hanya bersifat sementara.

Oleh itu, pesakit digalakkan meminum air sebanyak mungkin, supaya segala kesakitan tadi dapat disingkir melalui sistem perkumuhan semulajadi manusia seperti peluh, pembuangan air kencing, pembuangan air besar dan kahak.

3. APAKAH ITU BAKTERIA DAN VIRUS?

Dianggarkan lebih 100 trillion bakteria yang hidup disekiling kita dan setiap hari keluar masuk ke dalam tubuh kita. walaupun setengahnya tidak merbahaya kepada tubuh badan yang sihat, namun ia sangat merbahaya kepada tubuh badan dan organ yang lemah akibat pemakanan yang tidak sihat, pencemaran dan gaya hidup yang tidak sihat.

Segala bakteria di sekeliling kita laksana pencuri ataupun peragut yang sentiasa berlegar-legar di sekeliling kita. jika kita leka, nescaya mereka akan mengambil kesempatan ke atas kita. namun, jika kita sentiasa berwaspada, kita boleh mencegah dan mengurangkan kadar jenayah di tempat kita.

Begitulah juga tugas bakteria-bakteria ini. Mereka akan sentiasa berlegar-legar di dalam tubuh badan kita dan jika ada sebahagian organ kita lemah, maka mereka akan menjadikannya sarang tempat tinggal mereka sehingga organ tubuh kita menjadi lumpuh dan gagal menghasilkan enzim untuk menyahkan mereka.

Oleh itu, Terapi DNA Anugerah Agung berusaha mengaktifkan semula fungsi organ supaya ianya dapat menghasilkan enzim yang diperlukan bagi menyingkirkan segala anasir luar yang jahat ini.

4. APAKAH ITU CENTRAL NERVE SYSTEM (CNS)

Sistem saraf ialah pusat kawalan tubuh dan jaringan komunikasi yang bertanggungjawab terhadap integrasi semua aktiviti saraf. ia juga bertindak menghantar impuls-impuls dari otak ke semua otot dan kelenjar. Sistem saraf mempunyai tiga fungsi utama iaitu deria, integrasi dan motor.

Pertama, sistem saraf mampu merasakan perubahan di dalam tubuh dan juga di sekitarnya, ini merupakan fungsi deria.

Kedua, sistem saraf mampu menafsirkan sebarang perubahan yang berlaku, ini merupakan fungsi integrasi.

Ketiga, sistem saraf mampu bertindak balas terhadap tafsiran yang dibuat dengan memulakan tindakan dalam bentuk kontraksi otot atau rembesan kelenjar, ini merupakan fungsi motor.

Melalui fungsi deria, integrasi dan motor, sistem saraf berupaya mengawal atur pelbagai proses dalam tubuh dan meningkatkan sistem immunisasi agar fungsi tubuh berjalan dengan sempurna dan afisien.

Sebenarnya, Central Nerve System laksana satelite semulajadi ciptaan Tuhan yang berfungsi mengawal dan mentadbir sistem tubuh. Jika anda mengamalkan Terapi DNA Anugerah Agung ini, satelite ciptaan Tuhan ini akan segera mengambil segala gelombang penawar elektromagnetik yang diperlukan dan seterusnya dengan segera memancarkan gelombang penawar tersebut ke seluruh tubuh supaya kesemua organ dan sistem tubuh berfungsi dengan sempurna.

Contohnya, apabila kita berasa lenguh dan sakit otot, sistem satelite ciptaan Tuhan ini akan menghantar maklumat kepada organ berkaitan supaya organ tersebut menghasilkann enzim semulajadi sehingga sakit dapat disingkirkan dengan seberapa segera.

Kesimpulannya, Terapi DNA Anugerah Agung ini Insya Allah mampu memperbaiki sistem saraf, memperbaiki kerosakan DNA dan meningkatkan sistem imun tubuh supaya ia dapat merawat secara semulajadi menurut fitrah kejadian manusia.

5. APAKAH ITU FITRAH KEJADIAN MANUSIA?

Manusia adalah makhluk terbaik ciptaan Tuhan. Manusia diciptakan terdiri dari dua unsur iaitu jasad dan roh. Yang mana, jasad dan roh ini sangat memerlukan antara satu sama lain. Jika roh terpisah dari jasad, maka manusia akan menemui ajal.

Oleh itu, rawatan Terapi DNA Anugerah Agung terhadap sesuatu penyakit itu mengambil kira keseluruhan aspek jasmani dan rohani. Jika jasad seseorang itu sakit, maka rohaninya juga turut terganggu.

Di dalam ilmu moden jasad sesuatu makhluk itu dikenali sebagai jisim (mass) manakala roh pula dikenali sebagai getaran (gelombang), sebagaimana mereka percaya bahawa setiap sesuatu jisim itu berada di dalam getaran (dinamik). Getaran di dalam jarak dan waktu tertentu yang juga dikenali sebagai 'Simple Harmonic Motion'.

Manakala haiwan pula diciptakan mirip manusia. Hanya 'Haiwan Ghairu Natiq' ini tidak dikurniakan akal fikiran. Di dalam tubuh haiwan terdapat organ-organ dan sistem saraf yang berfungsi mentadbir dan meningkatkan sistem imun tubuh dengan sempurna.

Haiwan juga diciptakan seperti manusia iaitu beribadah kepada sang pencipta dengan berzikir dan mengabdikan diri untuk keperluan manusia. oleh itu jika ia ingkar, maka haiwan tersebut akan dibalas serta merta oleh Tuhan di dunia ini, seperti ditimpa penyakit atau mati serta merta.

Di dalam Islam, kita perlu percaya bahawa sebenarnya haiwan juga mempunyai jasad dan roh. Sebab itu, haiwan yang halal dimakan wajib disembelih dahulu supaya kita dapat memisahkan jasad dan rohnya secara terhormat. Penyembelihan secara Islam ini juga dinamakan pensucian terhadap haiwan yang halal dimakan.

Tumbuh-tumbuhan di atas muka bumi juga diciptakan Tuhan mempunyai roh dan jasad. Roh tumbuh-tumbuhan sentiasa berzikir kepada Allah S.W.T. dengan bahasa yang kita tidak faham, kerana setiap ciptaan makhluk Tuhan itu ditugaskan supaya berbakti, berzikir dan beribadah kepada sang pencipta.

Jika ia ingkar, maka tumbuh-tumbuhan itu akan dibalas serta merta samada berpenyakit ataupun mati serta merta.Tumbuh-tumbuhan juga mempunyai saraf yang mengawal tumbesarannya. Saraf di dalam sepohon pokok berfungsi supaya pokok tersebut dapat menghasilkan daun, tangkai, bunga dan buah dengan sempurna demi keperluan dirinya dan manusia. Jika saraf dan sistem imunnya lemah, maka pokok tersebut akan terbantut tumbesarannya dan akhirnya akan mati.

Begitu juga 100 trillion kuman yang ada di sekeliling kita. Ia juga sebenarnya mempunyai roh dan jasad. Perubatan berasaskan jisim hanya mampu melemah, menidur atau sesetengahnya mampu membunuh jasad kuman sahaja.

Sedangkan roh kuman tersebut sebenarnya masih hidup dan masih berlegar-legar di dalam tubuh pesakit. Roh kuman jahat ini akan bermutasi dan mengganggu sistem jasmani dan rohani seseorang yang menghidap sesuatu penyakit.

Sebaliknya, Terapi DNA Anugerah Agung berupaya bertindak membunuh roh kuman jahat di dalam badan seorang pesakit dengan begitu afisien. Jika roh kuman jahat sudah terbunuh, maka jasad kuman jahat juga turut terbunuh sehingga pesakit akan menuju ke arah penyembuhan.

Kesimpulannya, Terapi DNA Anugerah Agung mampu membunuh roh dan jasad kuman yang jahat serta mampu menguatkan roh dan jasad kuman yang baik sebagai antibodi dan sistem imun tubuh.

7. BAGAIMANA PULA DENGAN KEJADIAN CIPTAAN SELAIN MANUSIA?

Hubungan yang sama juga terdapat pada jisim atau makhluk ciptaan Allah S.W.T. yang lain, di mana kesemua makhluk ciptaan Allah S.W.T. juga mempunyai dua unsur. Unsur pertama dikenali sebagai unsur jisim dan unsur kedua dikenali sebagai unsur gelombang. Keupayaan unsur gelombang bertindakbalas terhadap unsur jisim menjadikannya sebagai asas teknologi gelombang.

8. KENAPA SESEORANG ITU JATUH SAKIT?

Seseorang akan jatuh sakit apabila sistem imunisasi (kekebalan) menjadi lemah. Jika sistem kekebalan semakin lemah, kemampuannya melindungi tubuh juga berkurang, sehingga menyebabkan patogen, termasuk virus yang menyebabkan demam dan selesema, dapat berkembang dalam tubuh. Sistem kekebalan juga memberikan pengawasan terhadap sel tumor sehingga ia dapat disingkirkan. Jika sistem kekebalan mulai lemah, sel tumor semakin merebak ke dalam sistem tubuh sehingga akan meningkatkan risiko terkena beberapa jenis kanser.

9. APAKAH YANG BOLEH MENYEBABKAN SISTEM IMUNISASI SESEORANG MENJADI LEMAH?

Terdapat beberapa faktor yang menyebabkan sistem imun dan antibodi seseorang itu menjadi lemah atau gagal berfungsi:

i-Faktor alam sekitar
~Penggunaan bahan kimia dan pengawet di dalam sektor pertanian dan pemakanan.
~Pelbagai radiasi dari pancaran matahari akibat pemusnahan lapisan ozon.
~Pembakaran minyak fosil yang terkandung di dalam ekzos kenderaan.
~Bahan kosmetik yang berasaskan bahan kimia atau mengandungi unsur kimia.

ii-Faktor genetik atau faktor keturunan.

iii-Amalan cara hidup yang tidak sihat.
~Cara hidup yang tidak sihat seperti merokok, alkohol, stress, kurang rehat dan sebagainya.

iv -Faktor Pemakanan yang tidak seimbang.
~Pemakanan seimbang merupakan tabiat memilih makanan yang hendak dimakan dengan tujuan memperbaiki atau mengekalkan kesihatan. Makanan yang seimbang perlu mempunyai karbohidrat, protein, lemak, vitamin, garam galian dan serat dalam kadar yang betul. Ini dapat diperolehi dari buah, sayuran, daging, ikan, susu, bijiran dan lain-lain.

v – Kesan Sampingan Rawatan Perubatan.
~Rawatan ubatan yang menggunakan antibiotik, streroid, x-ray, vaksinasi dan seumpamanya
sehingga memberi kesan buruk kepada sistem imun.

Di samping itu, senario yang berlaku adalah banyak ubat-ubatan moden yang mempunyai kesan sampingan. Pada masa yang sama, adab dan prosedur rawatan yang diamalkan kebanyakan sistem perubatan moden berasaskan model dari Barat.

Jika kita lihat fenomena yang berlaku di Barat, masyarakat mereka sudah lama menolak
perubatan moden. Mereka telah menjadikan sistem perubatan sumber alam seperti herba dan homeopati sebagai kaedah perubatan utama kerana mereka sedar kebanyakan ubat-ubatan yang dihasilkan hanya untuk tujuan komersil semata-mata. Ini terbukti apabila Germany mempelopori kaedah perubatan homeopati dan kajian di UK mendapati bahawa kaedah kemoterapi untuk merawat kanser adalah merbahaya.

10. APAKAH YANG AKAN BERLAKU SETELAH MENGAMALKAN TERAPI DNA ANUGERAH AGUNG?

Jika seseorang itu mengidap penyakit, gejala penyakit akan beransur-ansur kurang, kesakitan mulai berkurangan dan menuju proses penyembuhan.

Gejala penyakit bukan sahaja tidak dapat dikurangkan, malahan menjadi lebih serius. Sesetengahnya mengalami pening, demam, gatal dan sebagainya. Keadaan ini sebenarnya dikenali sebagai ‘Healing Crisis’ atau krisis penyembuhan yang bersifat sementara.

11. SAYA MENDAPATKAN TERAPI DNA ANUGERAH AGUNG, NAMUN TANDA-TANDA SEPERTI DI ATAS TIDAK PERNAH SAYA ALAMI. ADAKAH TERAPI DNA ANUGERAH AGUNG SESUAI UNTUK SAYA?

Jika anda tidak mengalami reaksi “Healing Crisis” seperti yang dinyatakan di atas sila perhatikan beberapa perkara di bawah ini.

i- Keadaan fizikal dan keselesaan ketika tidur.
ii- Keadaan selera makan.
iii- Keadaan pembuangan air kecil dan air besar.
iv- Keadaan fizikal badan adakah bertambah cergas.

Jika kesemua keadaan ini bertambah baik, ini membuktikan bahawa Terapi DNA Anugerah Agung sangat berkesan dan boleh diamalkan berterusan. Oleh itu, jangan hanya menumpukan sejenis penyakit sahaja. Misalnya, seseorang itu mahu mengubati penyakit tekanan darah tinggi sahaja. Maka, dia menumpukan samada tekanan darahnya turun atau tidak lalu mengabaikan gejala lain yang perlu diperbaiki.

12. APAKAH ITU 'HEALING CRISIS'?

Healing Crisis (krisis penyembuhan) juga dikenali sebagai reaksi pengeluaran toksin atau sesuatu penyakit yang sering disalah tafsir oleh sesetengah orang. Sebenarnya, reaksi ini timbul disebabkan tindakan TERAPI DNA ANUGERAH AGUNG yang berfungsi sebagai pengawal atur Central Nervous System (CNS) dan berusaha menyingkirkan toksin di dalam tubuh badan. Ia juga adalah sejenis reaksi terapi dalaman secara semula jadi.

Sebenarnya, ia adalah satu tindak balas positif. Keadaan ini boleh disamakan dengan pembersihan longkang yang kotor lagi busuk.

Longkang akan menjadi lebih kotor dan busuk semasa dibersihkan. Oleh itu, peringkat permulaan pengambilan TERAPI DNA ANUGERAH AGUNG, penyakit seperti pening, letih, bertambah sakit dan sebagainya mungkin timbul.

Di dalam keadaan ini, anda dinasihatkan meneruskan mendapatkan TERAPI DNA ANUGERAH AGUNG sehingga reaksi yang kuat itu reda atau hilang.

13. BAGAIMANA TERAPI DNA ANUGERAH AGUNG BERTINDAK?

Antara kelebihan Terapi DNA Anugerah Agung ialah ia mengandungi ribuan kod-kod penawar gelombang elektromagnetik yang bertindak sebagai scanner yang paling baik dan berkesan.

Terapi DNA Anugerah Agung bertindak merangsang ‘Central Nervous Sysytem’ (CNS) dan ia juga bertindak menghantar tenaga yang dipancarkan oleh CNS ke seluruh badan mengikut keperluan sel.

Apabila ia mendapati ada sel, tisu atau organ yang cedera, mati atau tidak normal, maka ia akan memberikan isyarat dan berusaha untuk memperbaiki ketidakseimbangan tubuh badan tersebut secara semulajadi.

14. APAKAH KESAN SETELAH MENDAPATKAN TERAPI DNA ANUGERAH AGUNG?

Terdapat banyak kesan setelah mengamalkan Terapi DNA Anugerah Agung. Namun, pada umumnya ia boleh dikategorikan dalam tiga jenis.

i- Letih dan mengantuk.
Terapi DNA Anugerah Agung mengandungi pelbagai tenaga yang berfungsi sebagai penenang jiwa. Tenaga yang diekstrakkan mampu memperbaiki sistem psikologi yang boleh menahan kegairahan, menenangkan jiwa dan membantu dalam tidur.

ii- Keadaan lebih tenat.
Tanda-tanda sedia ada menjadi lebih tenat. Umpamanya penyakit gatal akan menjadi lebih gatal, asma akan menjadi lebih tenat, bahagian yang sakit bertambah sakit, pening biasa menjadi lebih serius dan lain-lain lagi. Ini adalah kerana Terapi DNA Anugerah Agung mengandungi ribuan penawar gelombang elektromagnetik yang mampu meneutralkan toksin di dalam tubuh badan lalu berusaha menyahkannya. Jadi, ketika itu anda akan merasa tidak selesa dan agak sakit sedikit.

Selain itu, Terapi DNA Anugerah Agung juga mengandungi pelbagai pancaran gelombang elektromagnetik yang mampu menghuraikan thrombosis yang menyumbat saluran darah. Apabila ini berlaku, ia boleh menyebabkan ketidakselesaan dan kesakitan.

iii- Pengeluaran toksin
Terapi DNA Anugerah Agung mengandungi pelbagai pancaran gelombang elektromagnetik yang mampu mengeluarkan toksin. Toksin-toksin di dalam tubuh badan manusia akan dikeluarkan melalui empat cara:

a. Melalui sistem perkumuhan.
Pesakit akan kerap membuang air kecil dan urin akan menjadi lebih kotor serta seolah-olah berpasir.

b. Melalui sistem pembuangan air besar.
Pembuangan air besar akan menjadi normal dan najis akan kelihatan seolah-olah kehitam-hitaman, berminyak dan berbau agak busuk.

c. Melalui sistem pernafasan.
Pesakit akan mengalami batuk, kahak, muntah atau selesema.

d. Melalui sistem perkumuhan kulit.
Pesakit akan kerap berpeluh, kulit menimbulkan ruam dan sebagainya kerana kulit adalah sistem perkumuhan semula jadi terbesar di dalam tubuh manusia.

JENIS-JENIS PENYAKIT YANG BOLEH DIRAWAT MENGGUNAKAN TERAPI DNA ANUGERAH AGUNG:

• ALZHEIMER
• ANAEMIA/LOW BLOOD PRESSURE
• ANEMIA 2
• ARTHEROSCLEROSIS
• ASMA, PARU-PARU BERAIR DAN KANSER PARU-PARU
• ASTHMA
• AUTISME, SINDROM ASPERGER DAN SINDROM KANNER
• BEGUK
• BERDENGKUR
• KANSER PAYU DARA
• BRONKITIS
• BUASIR DALAMAN DAN LUARAN
• CEREBRAL PALSY DAN ENCEPHALITIS
• DEMAM DENGGI
• ECZEMA/DERMATITIS
• ENDOMETRIOSIS
• ENURESIS/KENCING MALAM
• EPILEPSY/SAWAN
• GASTRIK
• GOUT
• HAID BERPANJANGAN
• HALITOSIS/NAFAS BERBAU
• HEPATITIS A, B, C, D DAN E
• HERPES ZOSTER
• HIPERAKTIF
• HIV DAN AIDS
• HYPERHIDROSIS/PELUH BERLEBIHAN
• INBORN ERROR OF METABOLISM
• INFLUENZA A H1N1
• INSIPIDUS DIABETES MELLITUS (KENCING MANIS)
• INSOMNIA
• JANGKITAN KULAT (MIKOSIS)
• JAUNDICE/DEMAM KUNING
• JERAWAT
• KANSER BUAH PINGGANG
• KANSER HATI
• KANSER HIDUNG
• KANSER PROSTAT
• KANSER PUNDI KENCING
• KANSER RAHIM
• KANSER SERVIKS
• KANSER/TUMOR OTAK
• KEGAGALAN BUAH PINGGANG
• KEKURANGAN MAGNESIUM
• KEPUTIHAN
• KETIDAKMAMPUAN MEMBUANG AIR KENCING
• KETIDAKSUBURAN
• LELAKI MENOPAUSE
• LEMAH TENAGA BATIN
• LEUKEMIA DAN KANSER
• MENOPAUSE
• MIGRAIN/SAKIT KEPALA
• MULTIPLE SCLEROSIS
• OSTEOARTHRITIS
• OSTEOMALACIA/OSTEOPOROSIS
• PARKINSON DISEASE
• PENDARAHAN ABNORMAL WANITA
• PENYAKIT HATI
• PENYAKIT JANTUNG KORONARI
• PSORIASIS (PERTUMBUHAN ABNORMAL SEL KULIT)
• RESDUNG DAN KEROSAKAN GIGI
• RHEUMATISM
• SAKIT BELAKANG
• SCOLIOSIS
• SELSEMA DAN BATUK
• SENGGUGUT
• SINUSITIS/RESDUNG
• STONE (BATU KARANG)
• STROK/LUMPUH/ANGIN AHMAR
• SYNDROME LUPUS ERYTHEMATOSUS
• TB (TUBERCULOSIS)
• THALASEMIA
• TINNITUS (TELINGA BERDESING)
• TIROID (HYPERTHYRODISM DAN HYPOTHYRODISM)
• BISA-BISA TULANG
• SAKIT URAT,TERSELIUH
• PATAH TULANG
• KECEDERAAN AKIBAT KEMALANGAN
• SAKIT PINGGANG
• MASALAH JERAGAT DAN SEGALA MASALAH KULIT MUKA
• STRESS/GANGGUAN EMOSI
• SAKIT MENTAL/GILA
• KETAGIHAN GAM,DADAH,ALKOHOL,ROKOK
• LEMAH INGATAN/CEPAT PELUPA/MALAS BELAJAR
• MASALAH SAKA,SANTAU,SIHIR,HISTERIA,MEROYAN,GANGGUAN JIN
• DAN PELBAGAI JENIS PENYAKIT BOLEH DIIKHTIARKAN TERAPI DNA ANUGERAH AGUNG INI,INSYA ALLAH

OBJECT UNDER TEST / SAMPLE DNA
METHOD:-


SAMPLE DNA :RAMBUT

Bahan:
1. Sarung tangan/glove.
2. Plastik kecil transparent/sampul surat
3.Gunting rambut

Langkah-langkah:

1. Tolong jangan sentuh rambut tersebut.
2. Anda hendaklah terlebih dahulu menggunakan sarung tangan untuk mendapatkan rambut tersebut.
3. Gunting rambut anda dalam sekurang-kurangnya 20 helai dan masukkan dalam plastik atau sampul surat
4. dan boleh hantarkan sample DNA anda ke alamat di bawah. Sebaiknya, gunakan perkhidmatan Pos Laju Skynet,Pos Laju / Pos Ekspres.

PUSAT RAWATAN MADINATUL ASRAR(Co.No:75202)
Dr.Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D
No.1,Taman Sendayan Indah,
Jalan Depo,93050 Petra Jaya Kuching,Sarawak.Malaysia
Handphone:0128802035(Super Hotline)


Penafian Penyembuhan

KAMI HANYA BERIKHTIAR MENGGUNAKAN ILMU YANG DIANUGERAHKAN OLEH ALLAH S.W.T. SEHEBAT MANAPUN TEKNOLOGI/MESIN YANG DIGUNAKAN ATAU SEBANYAK MANA PUN ILMU YANG DIMILIKI, JALAN PENYEMBUHAN HANYALAH DATANG DARI ALLAH JUA. ALLAH YANG LEBIH BERHAK MENYEMBUHKAN SETIAP PENYAKIT.

No comments:

Post a Comment