Ki Ageng Sapu Jagad

Al-Qur'an Ukuran Saiz 1 Meter berusia 120 Tahun

Al-Qur'an Ukuran Saiz 1 Meter berusia 120 Tahun

Wednesday, November 10, 2010

TESTIMONI PENGALAMAN PENGGUNA MENGGUNAKAN IBU DUIT KAROMAH AGUNG ANUGERAH AGUNG

TESTIMONI PENGALAMAN PENGGUNA MENGGUNAKAN IBU DUIT KAROMAH AGUNG ANUGERAH AGUNG(10.11.2010)

'Alhamdulillah’….Dengan izin Allah Yang Maha Kaya dan Maha Agung,tanpa saya sangka hari pertama terima ibu duit saya telah mendapat rezeki yang tidak disangka-sangka sebanyak RM1,980.00 hadiah dari rakan!itu baru hari pertama!Hari kedua pula tiba-tiba saya mendapat kembali wang hutang dari 3 orang kawan dan saudara yang berhutang dengan saya. Hari ketiga pula saya mendapat projek yang bernilai RM40,000.Malah bukan itu saje kelebihan ibu duit ni.Kini setelah seminggu saya menggunakannya antara kelebihan yang dapat saya rasakan adalah diri saya menjadi semakin tenang,berwibawa,berkeyakinan,disukai orang,kawan,malah musuh pun kini menghormati saya!Rezeki makin luas dan mewah,dapat bersedekah,dapat bayar zakat,dapat beri mak ayah duit menunaikan haji dan nak buat sesuatu juga lancar dan mudah. Impian dan hajat juga tercapai!Syukur sangat-sangat kepada Allah.

Affendi telah merasai pengalaman luarbiasa keampuhan Ibu Duit Karomah Ageng Anugerah Agung dengan keizinan Allah,Anda bila lagi????

Bagi anda diluar sana,tak rugi ada ibu duit Anugerah Agung ni!Berbaloi!Rasailah sendiri kehebatan keizinan Rahmat Allah ni. Nasihat saya jangan lupa bersedekah,tolong keluarga kita supaya jadi lebih berkat.Insya Allah..

"Gaya seorang bakal Jutawan Muda Berkarisma"

*Muhamad Affendi Bin Zaabar.Taman Seri Sentosa,Tangkak,Ledang,Johor.Tel:017-7555074.Boleh hubungi saya untuk bukti nyata!*

INFO TAMBAHAN:SAUDARA MUHAMMAD AFFENDI TELAH MENGAMBIL PROGRAM IBU DUIT KAROMAH AGENG PERINGKAT 4

No comments:

Post a Comment