Ki Ageng Sapu Jagad

Al-Qur'an Ukuran Saiz 1 Meter berusia 120 Tahun

Al-Qur'an Ukuran Saiz 1 Meter berusia 120 Tahun

Monday, November 22, 2010

MINYAK RAJA MAHABBAH PENGASIHAN AL-ABSHOR KUBRO ANUGERAH AGUNG(Raja Minyak Pengasih)


MINYAK RAJA MAHABBAH PENGASIHAN AL-ABSHOR KUBRO ANUGERAH AGUNG
(Minyak Raja Mahabbah Pengasihan Al-Abshor Kubro Anugerah Agung telah dilancarkan secara rasminya pada 26.11.2010(Jumaat)Penyediaan Terhad,Siapa Cepat Dia Dapat!!!

Minyak Raja Mahabbah Pengasihan Al-Abshor Kubro Anugerah Agung ini dijuluki Rajanya Ilmu Mahabbah Pengasihan,sekali calit pasti mengikut pulang(jangan untuk dimain-main),cukup disapukan di hujung jari,sekali calit langsung yang dituju tergila-gila sekaligus dapat meruntuhkan kesombongannya.Fungsinya untuk mengunci dan mengikat pasangan agar tidak curang dan main kayu tiga,daya pikat dan pancaran pengasihan ini sanggup melewati batas samudera,yang dituju akan cair hatinya,cinta tunduk menyerah total dan takluk.Hanya dalam waktu 24 jam,Insya Allah si dia tergetar sukmanya,bertekuk lutut,resah bingung tak mampu memejamkan mata,terus merintih-rintih memanggil nama anda,yang terkena akan menangis memohon cinta anda..Jika anda tolak maka dia akan gila….

Si Dia akan tergila-gila dan bertekuk lutut dihadapan anda mengemis cinta anda….Hati-hati dengan minyak pelet yang satu ini kerana sangat keras tidak boleh untuk main-main,benar-benar sangat ampuh dan salah satu andalan kami(untuk yang benar-benar serius).

Minyak Raja Mahabbah Pengasihan Al-Abshor Kubro Anugerah Agung ini berkhasiat untuk mengunci pasangan anda agar tidak berlaku curang dibelakang anda. Sesuai untuk mereka yang memiliki pasangan yang mata keranjang,playboy ataupun pasangan anda yang terlanjur mencintai orang lain,Selamatkan hubungan / lindungi cinta anda sebelum dia direbut orang agar dia takluk dan kembali kepada anda,hatinya terkunci tidak mudah tergoda dan dia akan setia kepada anda.

Minyak Raja Mahabbah Pengasihan Al-Abshor Kubro Anugerah Agung ini dapat memutuskan perselingkuhan / kecurangan sekaligus mengembalikan suami/isteri/kekasih/tunang yang lari dari tanggungjawab, Sekuat apapun hubungan cinta terlarangnya,pasangan khianat kepada anda, dijamin putus,sudah teruji dan terbukti.

Keistimewaannya untuk memanggil kembali seseorang yang kita cintai datang kepada kita dengan penuh kasih sayang,walau sekeras mana hatinya,walau sejauh mana ia pergi berada ditempat jauh jika diseberang lautan sekalipun datang ia menyerahkan dirinya kepada pemilik/pengguna Minyak Raja Mahabbah Pengasihan Al-Abshor Kubro Anugerah Agung ini dengan perasaan cinta yang mengebu-gebu,berkhasiat untuk menjaga serta mempertahankan jalinan cinta yang sudah lama terjalin dan membuat pasangan setia.

Berkhasiat untuk memanggil pasangan yang lari / pergi dari anda ataupun menaklukkan pasangan yang sombong.Boleh juga untuk yang pernah ditolak cintanya mentah-mentah.bagi anda yang dihina habis-habisan oleh perempuan / lelaki atau pasangan anda. Maka gunakan Minyak Raja Mahabbah Pengasihan Al-Abshor Kubro Anugerah Agung ini,cukup dicalit pada foto yang dituju(jarak jauh) sebelum tidur maka sasaran akan bingung mencari anda.Dia akan rindu setengah mati. Minyak Raja Mahabbah Pengasihan Al-Abshor Kubro Anugerah Agung ini berfungsi sebagai pengasihan jarak jauh tanpa menyentuh atau tanpa bertemu orang yang dituju.

Ajaib dan Dahsyat !!!......

Solusi Ghaib yang Sangat tepat untuk Mengatasi Masalah Asmara..........

PENGENALAN
Cinta merupakan anugerah Tuhan dan daya terbesar di alam semesta ini.Orang tanpa cinta hidupnya terasa hampa.

Tanpa kehadiran seseorang yang Anda rindukan sama halnya dengan terdorong ke jurang keputus asa-an dan kesengsaraan.

Anda tidak perlu lagi menderita dari kesepian cinta yang tak terbalas. Zaman seperti itu sudah berlalu...........

Hadapi hidup ini dengan penuh kegembiraan.Yakinlah Anda mampu sukses dalam hal asmara/cinta.

Jangan biarkan pasangan/orang-orang yang ANDA KEHENDAKI menjauhkan diri daripada Anda apalagi sampai menghina Anda.

Kalau selama ini Anda merasa demikian,dan sudah berusaha kemana-mana namun belum ada hasilnya...?! ANDA TIDAK USAH BERPUTUS ASA. MASIH BELUM TERLAMBAT,Anda boleh berikhtiar / berusaha untuk meraih cinta sejati dengan sarana Minyak Raja Mahabbah Pengasihan Al-Abshor Kubro Anugerah Agung.

ADAKAH ANDA???......
ingin mencari kekasih hati yang benar benar sesuai dengan diri anda? Anda tentu tidak mahu tersalah pilih & menyesal di kemudian hari.
Cinta anda hanya dipandang sebelah mata , sedangkan anda telah berkorban segalanya untuk memilikinya. Anda mahu memilikinya dengan MUDAH?
Anda memiliki memiliki rupa, pendidikan, kewangan & hampir segalanya. Namun kenapa masih menyendiri? Anda tidak jual mahal?
Anda telah berusia lanjut & risau belum berumah tangga. Sering diejek dengan panggilan yang menyakitkan hati & menyebabkan anda rendah diri?
Adakah anda telah mempunyai kekasih namun tidak mahu dia berlaku curang? Ingin di setia bersama susah atau senang?
Anda telah beristeri & mahu terus dia hanya menyayangi & menyebut nyebut diri anda tanpa jemu?
Anda telah bersuami & mahu dia cinta hanya anda, serta tidak langsung ingin berpoligami disebabkan rasa cinta pada anda yang mendalam
Anda mahu anak anak yang anda cintai mendengar kata & tidak lagi membuat sesuatu yang menyebabkan hati anda luluh
Anda mahu bos memberi lebih perhatian pada anda, & tidak memandang anda hanya sebagai orang suruhan?
Anda mempunyai ramai kawan namun kebanyakannya suka menikam dari belakang, selalu dengki dengan kejayaan anda? Kecewanya anda dengan keadaan begini.
Jika jawapan anda adalah YA, maka anda telah sampai ke tempat yang betul. Izinkan saya untuk membantu anda menemui cinta sejati yang diredhai dengan Minyak Raja Mahabbah Pengasihan Al-Abshor Kubro Anugerah Agung...

Kini, hadir di hadapan anda... minyak Raja Mahabbah Pengasihan Super Ampuh untuk mengatasi segala permasalahan asmara Anda iaitu Minyak Raja Mahabbah Pengasihan Al-Abshor Kubro Anugerah Agung sebagai persembahan exclusive ANUGERAH AGUNG SPIRITUAL DEVELOPMENT CENTRE.

MINYAK RAJA MAHABBAH PENGASIHAN AL-ABSHOR KUBRO ANUGERAH AGUNG merupakan formulasi ilmu Mahabbah Pengasihan Agung warisan para leluhur yang sangat dahsyat keampuhannya dan sangat langka keberadaannya, hanya orang orang tertentu saja yang mewarisi dan menguasainya, salah satunya adalah Ki Ageng Sapu Jagad. Minyak Raja Mahabbah Pengasihan ini berisi Bioenergi Mahabbah Pengasihan luarbiasa yang ketika difungsikan dan diarahkan, kekuatan Mahabbah Pengasihannya langsung bekerja secara automatik menembus dan mempengaruhi fikiran / batin bawah sedar siapapun yang dituju untuk menuruti segala keinginan si pemilik Minyak Raja Mahabbah Pengasihan Al-Abshor Kubro Anugerah Agung ini.

Untuk memiliki Minyak Raja Mahabbah Pengasihan Al-Abshor Kubro Anugerah Agung ini Anda TIDAK diharuskan melakukan ritual-ritual yang memberatkan seperti :puasa,patigeni,bertapa,dsb.Anda tinggal pakai saja mengikut panduan yang diberikan.Sangat mudah,kesan segera,Insya Allah.

INSYA ALLAH,Setelah Anda menerima Minyak Raja Mahabbah Pengasihan Al-Abshor Kubro Anugerah Agung ini baik secara langsung mahupun jarak jauh, Minyak Raja Mahabbah Pengasihan Al-Abshor Kubro Anugerah Agung ini siap pakai dan langsung dapat dirasakan manfaatnya, diantaranya :

1. Meluluhkan / menaklukkan siapa saja yang Anda inginkan,

2. Membuat rindu selalu ingin bertemu bagi siapa pun yang melihat dan mendengarkan suara Anda,

3. Mengaktifkan aura ketampanan/kecantikan/inner beauty secara alami dan siapa pun akan dibuat takjub melihatnya,

4. Memancarkan daya magnetisme, daya tarik, daya pikat, dan daya pesona yang luar biasa secara terus menerus,

5. Memberi kemudahan dalam urusan percintaan, karier, daya tarik, dan kesuksesan serta menjadikan penggunanya memancarkan Aura Pesona Luarbiasa yang berkilau dan selalu menjadi orang yang diperhatikan/disegani di sekitar kita ataupun dimana saja baik dalam pergaulan mahupun pekerjaan,

6. Pemikat Sukma & Penakluk Sukma

7. Menjadi pusat perhatian penting dan positif oleh siapapun,dimanapun Anda berada,

8. Dicintai dan disayang semua orang,

9. Mudah dipercayai oleh orang lain,

10. Pengasihan khusus dan umum,

11. Membersihkan aura-aura negatif di dalam tubuh,

12. Disayang atasan disegani bawahan,

13. Puter giling / mengembalikan kekasih / isteri / suami yang berpaling ke lain hati,

14. Wibawa/kharisma tingkat tinggi,

15. Membangkitkan rasa percaya diri,

16. Mempermudah datangnya jodoh,

17. Meredam amarah /kemarahan siapa pun,

18. Mengubah lawan menjadi kawan,

19. Mengikat pelanggan / relasi,

20. Pelarisan usaha apa saja, Dan masih banyak lagi manfaat lain yang boleh dibuktikan dengan keampuhan Minyak Raja Mahabbah Pengasihan Al-Abshor Kubro Anugerah Agung ini dengan keizinan Allah.

BAYANGKAN DAN RASAKAN...

Dengan memiliki Minyak Raja Mahabbah Pengasihan Al-Abshor Kubro Anugerah Agung tersebut, Anda mempunyai kemampuan yang sangat luar biasa untuk menaklukkan, menundukkan, dan menarik orang orang yang Anda pilih ke pangkuan Anda. Daya Pesona Anda terpancar melalui wajah sampai seluruh tubuh yang getarannya dapat dirasakan oleh orang-orang di sekitar Anda.

EFEK INI TERBUKTI DAPAT DIRASAKAN SECARA NYATA.

Minyak Raja Mahabbah Pengasihan Al-Abshor Kubro Anugerah Agung ini sesuai untuk:


Bujang terlajak/ andartu yang ingin segera menemui jodoh mereka
Suami yang mahu disayangi isterinya
Isteri yang ingin terus dicintai suami & tidak mahu dimadukan
Orang yang mahu mempunyai lebih ramai kawan & disenangi masyarakat
Pekerja yang mahu majikan memberi lebih perhatian padanya supaya berpeluang mendapat kedudukan yang baik dalam syarikat
Dan yang seumpamanya
Selama Anda masih menginginkan Minyak Raja Mahabbah Pengasihan Al-Abshor Kubro Anugerah Agung ini, energi Pengasihan Agung tetap ada, Inilah antara beberapa manfaat Minyak Raja Mahabbah Pengasihan Al-Abshor Kubro Anugerah Agung ini:
Insya Allah Minyak Raja Mahabbah Pengasihan Al-Abshor Kubro Anugerah Agung ini memiliki Daya Tuah yang sangat luar biasa. Anda akan memancarkan pengasihan dari segala sumber tubuh Anda. Secara spiritual, wajah akan memancarkan sinar pengasihan dan kelihatan awet muda, demikian juga pada bahagian tubuh lainnya. Bukan hanya itu, suara Anda juga akan memiliki kekuatan pengasihan yang tinggi. Siapa saja yang melihat dan mendengar suara si pemilik Minyak Raja Mahabbah Pengasihan Al-Abshor Kubro Anugerah Agung ini akan timbul rasa sayang di hatinya, patuh dan tertarik. Sesuai juga kalau dipakai ketika akan bernyanyi, interview pekerjaan, presentasi bisnes, berpidato, sebagai pengacara seminar, dan sebagainya sebab siapa saja yang melihat dan mendengar suara Anda pasti akan sayang, simpati, senang, terpukau dan terpesona.
Menghilangkan kesialan dalam percintaan. Sangat tepat untuk Anda yang sering putus cinta, dikhianati kekasih / suami / isteri atau susah mendapatkan kekasih. Nasib Anda dalam percintaan segera berubah, mudah bertemu jodoh, selalu romantik dan bahagia.
Sangat tepat untuk memulai perkenalan dengan seseorang yang baru Anda temui hingga boleh menimbulkan "cinta pada pandangan pertama".
Memancarkan daya tarik dan pesona yang sangat kuat, tapi bereaksi secara lembut hingga tak disedari. Anda dapat menggunakannya untuk menarik simpati lelaki/wanita yang Anda cintai. Dalam waktu yang singkat dia jatuh cinta sepenuh hati kepada Anda.
Melunakkan hati calon mertua, orang tua dan semua anggota keluarga yang tidak menyetujui hubungan cinta Anda.
Mengekalkan hubungan cinta (kekasih /pernikahan). Pasangan selalu setia, selalu ingin dekat dengan Anda dan tidak pernah bosan. Anda tidak perlu takut kekasih /pasangan Anda akan meninggalkan Anda.
Menimbulkan perasaan "rindu berat" pada orang yang Anda kehendaki.
Selain dapat menyatukan cinta, juga dapat membubarkan hubungan cinta yang tidak seharusnya terjadi. Misalnya perselingkuhan, hubungan cinta antara saudara, hubungan cinta yang berakibat negatif dan sebagainya.
Memancarkan inner beauty, Meningkatkan kepercayaan diri. Secara automatik mengikis sifat rendah diri.
Wajah dan seluruh badan memancarkan aura yang mempesona.
Wajah terlihat lebih menawan, semakin tampan/cantik.
Wajah tampak segar dan gembira, sehingga menyenangkan setiap orang yang memandang.
Senantiasa disenangi dan disegani dalam pergaulan.
Dicintai dan disayang oleh semua orang sehingga menghindarkan diri dan keluarga dari permusuhan, kebencian dan fitnah.
Meluluhkan hati orang yang marah/benci menjadi sayang kepada Anda. Sangat berguna ketika Anda terjerat masalah hukum.
Menundukkan pasangan yang berwatak keras dan sulit sekali di atur.
Menghindarkan suami/isteri dari perselingkuhan/ kecurangan.
Memancarkan sifat kepemimpinan dan daya tarik pemimpin (karisma) sehingga selalu dimuliakan, disegani dan dihormati. Dengan demikian Anda mudah mempengaruhi orang lain, mampu mempertahankan atau naik jabatan.
Meluluhkan hati atasan yang suka marah-marah.
Menundukkan bawahan yang tidak patuh.
Musuh, lawan atau orang yang punya masalah dengan Anda menjadi takut, tunduk, menghormati Anda.
Dengan semua daya tarik Anda, akan memudahkan dalam bidang pekerjaan. Anda mudah melobi, dipercaya dalam kerjasama bisnes, melamar pekerjaan, meminjam modal dan sebagainya.
Masih banyak manfaat lain yang terlalu banyak jika harus disebutkan semua. Intinya: Minyak Raja Mahabbah Pengasihan Al-Abshor Kubro Anugerah Agung ini adalah untuk mempengaruhi hati orang lain agar cinta, sayang dan tunduk kepada kita.

PENTING UNTUK DIKETAHUI!!!!Media saranan yang kami sediakan hanyalah saranan dan tidak lebih dari itu. Segala kekuatan yang ada di dalamnya adalah dari Kurniaan Allah SWT. Jangan menjadi syirik kerana media tersebut. Tetaplah berusaha dan berdoa agar apa yang menjadi keinginan anda dikabulkan oleh Allah SWT.

Persediaan Khusus:
Fokus Minyak Raja Mahabbah Pengasihan Al-Abshor Kubro Anugerah Agung : Sangat sesuai untuk semua orang,Kegunaan Multi Fungsi untuk 1001 hajat keinginan yang positif

Sifat: Instan, langsung berfungsi setelah diaktifkan atas nama yang memesan

Prosedur: Kami akan mengirimkan paket berisi Minyak Raja Mahabbah Pengasihan Al-Abshor Kubro Anugerah Agung Agung dan Tata Cara Penggunaannya.

Penyediaan Minyak Raja Mahabbah Pengasihan Al-Abshor Kubro Anugerah Agung -RM5555(harga Asal)

Harga Promosi:RM1333 (Tambahan RM20 untuk tambang Pos Laju Skynet)

Cepat rebut peluang keemasan ini. Dapat dimiliki siapa saja muslim/non-muslim serta dapat diproses secara langsung mahupun jarak jauh. Penyediaan Minyak Raja Mahabbah Pengasihan Al-Abshor Kubro Anugerah Agung tidak dibuat sekaligus banyak. Dibuat hanya berdasarkan pesanan dan diseimbangkan dengan jenis keinginan / hajat yang diminta oleh pemesan.Bermakna minyak ini tidak berfungsi sekiranya digunakan oleh orang lain,sebab ia diprogram khusus atas nama yang memesan sahaja,ia bertujuan untuk mengelakkan minyak ini disalahgunakan oleh mereka yang tidak bertanggungjawab!!!

PERHATIAN:
Lebih menguntungkan bagi anda jika anda membuat pesanan sekarang juga kerana: pertama - anda akan menjadi salah seorang yang beruntung di antara berjuta manusia kerana mendapat peluang mendapatkan Minyak Raja Mahabbah Pengasihan Al-Abshor Kubro Anugerah Agung ini; kedua – memesan Minyak Raja Mahabbah Pengasihan Al-Abshor Kubro Anugerah Agung hari ini lebih murah hanya sementara waktu dengan harga promosi. Tanpa pemberitahuan harga akan naik kembali ke RM5555 pada bila-bila masa. Kerana itu pesanlah sekarang juga selagi murah.

AMARAN : tidak boleh digunakan untuk menjual barang barang haram, seperti minuman keras, dadah, ataupun untuk tindakan kejahatan/jenayah. Jika anda melanggar maka anda akan mendapat musibah yang besar. Tidak memakai tumbal apapun, dan tidak perlu perawatan khusus. Saya tidak mengikhlaskan bila dipakai untuk tindakan kejahatan seperti menipu,atau sesuatu yang boleh menyusahkan/ merugikan orang lain.

PANTANGAN:Adapun pantangan Minyak Raja Mahabbah Pengasihan Al-Abshor Kubro Anugerah Agung ini adalah tidak boleh merosak pagar ayu. Apa yang dimaksudkan dengan pagar ayu itu yang tidak boleh dirosak? Pagar ayu adalah ikatan sah perkahwinan yang di akui oleh agama dan negara.

AMARAN KERAS:Jadi orang yang memiliki Minyak Raja Mahabbah Pengasihan Al-Abshor Kubro Anugerah Agung ini TIDAK BOLEH merosak rumah tangga orang atau menganggu isteri/suami orang/TIDAK BOLEH menyalahgunakan Minyak Raja Mahabbah Pengasihan Al-Abshor Kubro Anugerah Agung. Sekiranya anda melakukan juga,anda akan ditimpa musibah,TIDAK BOLEH DIGUNAKAN Minyak Raja Mahabbah Pengasihan Al-Abshor Kubro Anugerah Agung ini untuk tujuan membalas dendam/untuk suka-suka/menganiaya orang lain kerana ia akan memakan diri sendiri!!!

1 comment: