Ki Ageng Sapu Jagad

Al-Qur'an Ukuran Saiz 1 Meter berusia 120 Tahun

Al-Qur'an Ukuran Saiz 1 Meter berusia 120 Tahun

Sunday, September 5, 2010

ASMA' SIRRUL HAQ


Asma' Sirrul Haq


(Pemusnah Kesaktian/Penghancur Ilmu Hitam)


ASMA’ SIRRUL HAQ Sangat ditakuti pengamal ilmu hitam kerana jika dibaca maka mampu menghancurluluhkan kekuatan ilmu hitam musuh,boleh dilakukan secara jarak jauh, manfaatnya dapat menarik atau mengosongkan ilmu orang lain yang bersifat negatif seperti ilmunya dukun-dukun sihir yang sering membuat penganiayaan dan sebagainya,pengamal ilmu hitam dsbnya, selesai anda membuat proses pengosongan langsung orangnya sudah tidak punya ilmu lagi kalau sebelumnya boleh menyihir, sudah tidak boleh menyihir lagi sampai akhir hayatnya.

  • ASMA’ SIRRUL HAQ merupakan ajian pamungkas andalan beberapa perguruan. Ajian ini bila diamalkan terus menerus dayanya sangat hebat,Ilmu ini tanpa puasa,amalan yang mudah tapi kekuatannya sangat dahsyat, Boleh digunakan untuk membakar hangus golongan jin yang sakti,menghancurkan sihir dan kekuatan negative lainnya,.Selain itu bermanfaat juga untuk pengubatan, khususnya orang yang kena santet, teluh, tenung, sihir dan untuk mengubati segala macam penyakit, fizik mahupun non fizik(mengusir jin dari tubuh manusia atau dari suatu tempat) dan lain-lainnya lagi. ASMA’ SIRRUL HAQ ini kerana daya kekuatan ghaibnya yang dahsyat tidak boleh digunakan sembarangan.

  • Jika dibaca ke air dan diminumkan, boleh untuk mengubati segala macam penyakit, fizik mahupun non fizik

  • Kemampuan khususnya mampu menghancurkan kekuatan ilmu hitam musuh jarak dekat dengan sentuhan tangan anda ke tubuh musuh mahupun jarak jauh (cuku diniatkan sahaja) maka musuh akan mengalami kehancuran.



Fidyah Asma’ Sirrul Haq : RM350

No comments:

Post a Comment