Ki Ageng Sapu Jagad

Al-Qur'an Ukuran Saiz 1 Meter berusia 120 Tahun

Al-Qur'an Ukuran Saiz 1 Meter berusia 120 Tahun

Sunday, July 18, 2010

Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin

GURU TENAGA DALAM KAROMAH HAQQUL YAKIN

PROGRAM GURU TENAGA DALAM KAROMAH HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG

MENGGAPAI SPIRITUAL,MENCAPAI KESUKSESAN,MERAIH KEJAYAAN &KELIMPAHAN Mendatangkan Keajaiban & Mewujudkan Keinginan Menjadi Kenyataan!!!

Ketahuilah,Allah Ta’ala telah berfirman:

Dan siapkanlah olehmu kekuatan semampumu untuk menghadapi mereka

(QS AL Anfal ayat 60)

Halilintar Pembelah Langit

TENAGA DALAM KAROMAH HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG

ANUGERAH AGUNG SPIRITUAL DEVELOPMENT CENTRE menyediakan kemudahan bagi anda untuk mempelajari teknik beladiri "Seni Pertahanan Diri Tenaga Dalam Karomah Tingkat Guru" dan "Tempur Tanpa Senjata" melalui dua cara iaitu secara pengajian jarak jauh (melalui internet dan email) dan juga secara latihan praktikal digelanggang latihan dikawasan yang terpilih.Siri siri latihan mudah (cara belajar sendiri) boleh di ikuti melalui nota kursus panduan yang disertakan.Gambar dan arahan cara berlatih disediakan untuk latihan dan perbincangan bersama diantara pelajar dan Guru Mursyid.

ANUGERAH AGUNG

Teknik latihan yang diterangkan dalam nota kursus bertujuan untuk memberi penerangan yang rasional mengenai rahsia teknik teknik persilatan tenaga dalam yang selama ini dianggap misteri dan rahsia oleh pelajar persilatan dan juga guru guru ilmu kebatinan. Penerangan akan dibincangkan dari sudut sains dan dengan cara yang lebih praktikal sesuai dengan minda generasi muda masakini. Adalah diharap dengan wujudnya program ini, pelajar tidak lagi akan terpengaruh dengan cara cara pembelajaran lain yang memiliki unsur unsur negatif seperti ilmu hitam dan yang bercanggah dengan agama Islam.

Siri siri teknik " Tempur Tanpa Senjata Versi Anugerah Agung" pula adalah merupakan sistem beladiri yang terbaik meliputi teknik dari pelbagai seni beladiri seperti Silat, Kuntau,jurus dan berbagai lagi yang akan dikupas secara praktikal dan dilatih oleh Gurulatih yang bertauliah.

Program ini telah diwujudkan untuk memenuhi beberapa misi. Pertama untuk memberikan gambaran sebenar mengenai seni ilmu tenaga dalam kepada umum.Kedua untuk memberi panduan kepada generasi muda masakini mengenai perbezaan diantara ilmu kebatinan yang benar dan ilmu kebatinan yang menyesatkan. Ketiga untuk membuktikan bahawa ilmu kebatinan serta tenaga dalam itu mampu diterangkan mekanismanya melalui bidang sains dan teknologi yang mana akan dapat membenteras fahaman tahyul serta dongeng yang sering disebarkan oleh guru guru ilmu kebatinan aliran ilmu hitam. Keempat untuk mewujudkan satu sistem pelajaran yang mudah serta berkesan dan tidak bercanggah dengan agama. Kelima untuk mewujudkan kesinambungan seni ilmu beladiri Melayu yang kian pupus mengikut peredaran masa.

Program ini juga akan menjadi platform atau landasan bagi peminat seni ilmu tenaga dalam dari pelbagai aliran atau perguruan supaya dapat berbincang dan bertukar pendapat mengenai topik yang sama diantara satu sama lain. Adalah diharap ini akan mengeratkan lagi silaturrahim diantara pelajar pelajar ilmu beladiri.

Perguruan Haq Anugerah Agung akan menambahkan lebih banyak lagi jenis kursus beladiri yang boleh diikuti oleh peminat ilmu beladiri dari masa ke semasa. Pihak Anugerah Agung akan berbincang dengan Guru-Guru Seni Beladiri yang terdapat di Malaysia yang mengikuti Program Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung untuk meluangkan masa bagi menggadakan kelas latihan mereka di Perguruan Haq Anugerah Agung ataupun ditempat Perguruan mereka. Adalah menjadi hasrat pihak Perguruan Haq Anugerah Agung untuk mewujudkan pusat setempat bagi kursus tenaga dalam disamping mengadakan seminar tenaga dalam dari masa kemasa untuk kemudahan umum.

PENGENALAN

Dengan mengucapkan Puji Syukur Kehadirat Tuhan Yang Maha Esa,atas izin dan Ma’unah-Nya,Kami berniat mewariskan berbagai ilmu Kesepuhan dan Tenaga Dalam yang memiliki berjuta manfaat nyata,Melalui Transfer Daya Kekuatan Sejati Anugerah Agung,Dr.Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D akan membuka Mata Bathin dan Pusat keghaiban Sejati yang bersumber dari dalam diri anda sendiri secara langsung dan seketika. Proses pentransferan ini berlangsung singkat dan dapat dilakukan dari jarak jauh,serta tanpa melalui laku ritual yang memberatkan. Anda cukup menelan 10 kapsul Multifungsi media ghaib yang sudah diselaraskan oleh Guru Besar Anugerah Agung. Selanjutnya kemampuan dapat langsung anda buktikan pada bila-bila masa dan dimana saja,bersifat kekal dan dapat diwariskan.

MANFAAT 10 KAPSUL MULTIFUNGSI:

* Membuka Aura Kecantikan dan ketampanan,menjadikan wajah semakin bercahaya dan memancarkan aura yang luarbiasa sangat menawan bagaikan sinar rembulan.
* Membuat wajah jadi lebih cerah,sedap dipandang mata,cantik/tampan,berseri-seri dan putih bercahaya,sehingga penampilan lebih menarik dan penuh percaya diri.
* Menjadikan wajah kelihatan nampak lebih muda kembali,meremajakan kulit wajah agar semakin halus dan tegang,mengurangi kedutan pada wajah serta menambah pesona inner beauty.
* Membangkitkan pesona dan ghairah sensual pada wajah dan tubuh untuk menambah keharmonisan hubungan suami isteri atau lawan jenis agar semakin rapat,mesra tanpa perlu dipelet.
* Melambatkan proses penuaan dalam jangka waktu yang lama,jadi meskipun usia semakin bertambah namun wajah tidak akan pudar dimakan usia dan awet muda sepanjang masa.
* Menyembuhkan berbagai macam penyakit secara alami,sekaligus meneutralkan segala gangguan stress,depressi,dan penyakit mental lainnya,sehingga kualiti hidup semakin meningkat.
* Mengatasi penyakit yang berhubungan dengan kewanitaan,mampu memulihkan keperawanan alami,serta dapat meningkatkan daya tahan stamina,merawat masalah lemah tenaga batin,mati pucuk khususnya bagi kaum lelaki.
* Memiliki daya pikat tingkat tinggi,yang apabila dipancarkan secara khusus mampu membuat siapapun akan tunduk takluk mengikuti kemahuan anda,untuk mempermudah segala macam urusan (jodoh, karier, bisnes, hubungan,marketing,sales dan sebagainya).
* Mengandungi daya magnet bumi yang sangat berguna untuk menarik keberuntungan atau tuah yang luarbiasa,melancarkan karier, bisnes, usaha,rezeki dan kesuksesan).
* Sangat bermanfaat dalam mendatangkan kekayaan,kemakmuran, kejayaan, kesuksesan dan keberhasilan.Mampu memberikan keberuntungan hidup yang tiada habisnya, melancarkan jalannya rezeki agar deras mengalir dari segala penjuru,mempercepat segala cita-cita kehidupan untuk mencapai kemuliaan sejati(karier,bisnes, usaha, pangkat, jabatan,harta,tahta dan mahkota).
* Mampu memancarkan daya tarik spiritual yang begitu kuat sehingga dapat menimbulkan perasaan belas kasih dan sayang bagi siapa saja yang memandang.Bila dipancarkan secara khusus dapat mempengaruhi bathin dan fikiran orang yang dituju agar hilang kesedarannya dan menuruti semua keinginan anda sekaligus memiliki daya power pemikat,pesona karisma,penarik simpati dan kewibawaan yang sangat tinggi.
* Mendatangkan kesuksesan dalam segala bidang kehidupan (karier, usaha, ekonomi,jodoh,rumahtangga dll),mengandungi daya kekuatan pemungkas yang sangat ampuh untuk mewujudkan segala hajat dan keinginan agar menjadi kenyataan, mampu mengubah segala kegagalan menjadi kesuksesan dan keberhasilan,mengangkat derajat kehidupan ke tempat yang tinggi dan terhormat,sangat sesuai bagi anda yang selama ini sudah kemana-mana mencari solusi tapi belum membuahkan hasil.Melalui media supernatural ini insya Allah segala permasalahan hidup anda dapat diselesaikan dengan cepat dan tepat.
* Menghilangkan semua penghalang yang merintangi jalan menuju kesuksesan,yakni sifat boros,lebih besar pasak dari tiang,mudah tertipu,ditimpa masalah kewangan dsbnya sehingga rezeki dapat terkumpul dan tidak cepat habis.

Pengaktifan keseluruhan Tenaga Dalam Haq Karomah Haqqul Yakin Anugerah Anugerah Agung meliputi pembai’atan(pengijazahan) mengikut kaedah tradisi ilmu Pengisian langsung di harkat, langsung dipraktikkan ajian amalan dan ilmu andalan kesepuhan Cikal Bakal Aceh. Banten,Cirebon,Jawa, Arab & Tanah Melayu, Dengan mengikuti program ini akan langsung diaktifkan,diselaraskan,diisi,dirajah dan ditutup dengan kunci Hizbul Haq Karomah Pamungkas Haqqul Yakin Anugerah Agung. Dijamin memiliki kemampuan Guru Tenaga Dalam Haq linuwih dan menjadi perawat profesional serta dilengkapi dengan kemampuan estetika yang dapat diandalkan dan ini merupakan kunci kejayaan hidup anda selamanya.

Sikronisasi dilakukan oleh Dr.Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D sendiri melalui penyelarasan, pengisian,pembukaan serta penguncian 7 lapisan Aura Nasma, membuka seluruh 365 titik Lisy-syahaamati , indera ke-enam,mata hati,simpul ghaib, tangan naluri dan ma’rifat hati, 72000 meridian,7 lathoif,17 cupu ghaib/wadah spiritual,30 titik ghaib tubuh,12 jalur energi, meliputi 360 generator alam, penyesuaian 204 sambungan asal mula tubuh manusia melalui proses penyatuan antara 4 unsur alam semesta dengan 4 unsur dalam tubuh,19 titik pesona tubuh, 7 Maqom Kasroh,7 Sab’atul Insyirah,7 Sab’atun Nur, 7 Sab’atul Latiifah (Sodrun, Qalbun, Fuadun,Lubbun,Syaqaaqun, Bahjatul Qalbi,Saudaa un),nafas elemen / unsur,nafas bumi,nafas angin,nafas air,nafas ether,dll yang sengaja dirahsiakan. Pembangkitan mutlak dilakukan dengan ILMU TENAGA DALAM HAQ NURUL HAYAT dan ILMU HAQIQATUL INSAN.

PROGRAM GURU TENAGA DALAM KAROMAH HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG adalah Pertama & satu-satunya di Malaysia Program Pembangkitan TENAGA DALAM yang mengkombinasinasikan inti sari aspek-aspek spiritual moden ( Iaitu THE ULTIMATE SUPER POWER OF ZIMA: Hasil kolaborasi sistem Bio – Energi – Meditasi / Tafakkur, Konsentrasi, - & Jurus dll ) dan aspek-aspek spiritual tradisional Islami warisan Tanah MALINDO( Iaitu ILMU SERAT KANURAGAN PAMUNGKAS+ILMU TENAGA DALAM HAKIKAT NURUL HAYAT: Hasil kolaborasi kontemplasi Ilmu Haqiqatul Insan - Tenaga Dalam haq, Kebatinan – Ilmu Hikmah - Sufistik - & Do`a ),dan Ilmiah serta Saintifik (latihan Visualisasi,fokus,kekuatan minda dll) yang diformulasikan secara khusus oleh Dr.Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D melalui sentuhan SPIRITUAL,TENAGA DALAM rasional, universal, alamiah & ilahiah ( Integrated Metafisic Method ).

TENAGA DALAM KAROMAH HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG adalah program khusus pembangkitan tenaga dalam haq karomah secara privat & tercepat melalui bimbingan secara langsung mahupun jarak jauh oleh Dr. Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D dengan sentuhan alamiah dan ilahiah secara Sunnatullah untuk memaksimumkan kekuatan terpuncak dalam diri setiap orang yang meliputi 8 alat utama energi fizik tubuh dan 7 sifat utama energi rohaniah tubuh serta 4 level pemahaman utama kekuatan spiritual , tanpa harus puasa, tahan nafas, bertapa di gua, jin, bawa azimat, dan ritual berat lainnya.

Method penyelarasan melalui proses Ilahi Adjustment iaitu proses pembangkitan energi Haq Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung yang meliputi Energi tubuh (energi microcosmos) terdiri dari dua bahagian iaitu:(1) Energi fizik tubuh iaitu meliputi 8 alat utama iaitu: raga,nafas,darah,pancaindera (seperti mata,telinga dll),daya fikir,daya batin, pengucap (do’a) dan wujudnya manusia dan (2) Energi Rohaniah tubuh iaitu meliputi 7 alat utama iaitu:qalbu,ruh,akhfa,khofi,sirri,nafsun natiq,dan kullun jasad. Kemudian energi alam semesta (energi macrocosmos) yang meliputi 10 alat utama iaitu:bumi, air,udara, api, bintang, matahari,bulan,langit,pangan dan wujud alam seisinya. Dan terakhir energi Yang Maha Pencipta meliputi 4 level pemahaman utama iaitu: syari’at,thoriqat,hakikat dan makrifat.

PROGRAM GURU TENAGA DALAM KAROMAH HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG

PROGRAM GURU TENAGA DALAM KAROMAH HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG SIRI 1:

Dengan ridho,taufiq dan hidayah Allah SWT,kami mengijazahkan ilmu senibeladiri Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung peringkat Guru kepada anda secara instant tanpa memandang suku,ras,agama.Kami tidak membatasinya.

Atas permintaan ramai dan prihatin dengan keinginan orang awam yang bercita-cita untuk menguasai Program Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung,saya dengan rendah diri dengan ini telah membuka sebuah Program Ilmu Senibeladiri Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung peringkat Guru/Master yang baru dimana telah dikemaskini serta disusun secara ilmiah,saintifik, tapi berkualiti tinggi dan mampu dimiliki serta dipelajari oleh sesiapa sahaja dari pelbagai lapisan masyarakat. Setelah sekian lama melakukan ujian keilmuan ini kepada ribuan peserta Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung dan mereka telah berhasil membuktikannya yang mendatangkan manfaat luarbiasa dalam kehidupannya meliputi pelbagai aspek kehidupan,maka terwujudlah Program Ilmu Senibeladiri Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung.


Sebahagian manfaat Program Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung level 1:


Selepas pengijazahan sama ada jarak jauh mahupun jarak dekat,langsung dibuktikan, Keselamatan zahir dan batin,Melumpuhkan lawan tanpa menyentuh, mengosongkan tenaga lawan,Musuh akan terasa ringan seperti kapas,tanpa tenaga,tanpa mantra pada saat berhadapan dengan musuh,gelengan kepala,kedipan mata,getaran telapak tangan, tendangan jarak jauh,mengangkat musuh seperti kapas, menahan / menarik, hipnotis dengan cahaya sinar,dan gerakan seluruh tubuh. Walaupun musuh terhalang tembok pun musuh akan terpental, Daya tarik disenangi dalam pergaulan,untuk keharmonisan rumahtangga, membangkitkan kepercayaan diri,untuk kelancaran bisnes mahupun perdagangan, memperlancar jalan rezeki,untuk kecantikan, ketampanan,wajah bercahaya, menarik simpati setiap orang dari semua lapisan, menumbuhkan rasa cinta kasih suami isteri,menambah kewibawaan dan dicintai keluarga,dilingkungan kerja dan masyarakat luas,mengaktifkan rezeki,selamat dari sekelian bala dan wabak penyakit. Patut dimiliki oleh setiap individu terutama yang bekerja bersangkut-paut dengan hal-hal keselamatan dan yang menjalani pekerjaan yang berisiko bahaya,untuk keselamatan perjalanan jauh darat,udara dan laut,untuk para peniaga dan penghuni kediaman agar terhindar dari gangguan sihir dan jin dan manusia yang berniat jahat dan lain-lain manfaat yang akan dirasakan sendiri oleh pengamalnya.Insya Allah.

Silibus kursus Level 1

Pengenalan dan konsep pembelajaran ilmu Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Peringkat Guru Tenaga Dalam,Adab belajar ilmu Tenaga Dalam Karomah,Pukulan Jarak Jauh,Pengubatan tenaga dalam Haq, Pagar Benda/Rumah,Scanning Kekuatan Ghaib,Panggil Orang Jarak Jauh (telepathi),gerak kontak/ silat ghaib gerak karomah, meditasi Nur Ilahi, Pembersihan / penguatan cakra-cakra, lapis-lapis hati dan peningkatan kualiti energi batin,kaedah Memperkuatkan aura / cahaya diri,Penciptaan daya tolak dari berbagai sumber penyakit fizik dan non fizik, tolak daya energi-energi negatif melalui pagar aura / cahaya tubuh,Memperkuat daya indera ke –enam, mata ketiga, kepekaan tangan dan kepekaan batin (naluri). Memperkuatkan daya kundalini,Pengubatan diri sendiri,Pelancar proses akses energi Ilahi,Bakar stress / gelisah / bingung / resah / gundah / insomnia / dll,Perkuat Kharisma / wibawa / rasa segan pada orang lain,Pembuka pintu berbagai hajat (rezeki / jodoh / keturunan / dll),Mempunyai pertahanan diri yang ampuh dari segala serangan ghaib,Mempunyai kekuatan tenaga dalam yang tinggi dan lain-lain yang hanya akan didedahkan rahsianya dalam kursus.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 1,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*


GURU TENAGA DALAM KAROMAH HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG LEVEL 2



Dalam menghadapi hidup setiap hari dalam alaf mencabar ini kita memerlukan satu kaedah yang jitu bagi menjaga keselamatan diri kita, anak isteri, rumah dan harta benda, perniagaan serta urusan dan projek projek yang kita jalankan. Setiap hari berlaku rompakan, penipuan, perkosaan, pukau, kemalangan, pembunuhan, penzaliman, penindasan serta berbagai musibah keatas umat Islam serata dunia. Tiada daya dan kekuatan yang dapat memberikan perlindungan kecuali dari ALLAH SWT. Di level 2 program Guru ilmu Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung ini anda akan diijazahkan keilmuan ampuh ini dari Dr.Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D kepada anda.

Pada program ini Peserta Guru Tenaga Dalam akan dibimbing kaedah Penyaluran tenaga dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Ke Badan, Tangan, Kaki, Kepala dan seluruh tubuh, Atraksi-Atraksi Tenaga Dalam Fizik,Meletupkan botol melalui jurus pukulan tenaga dalam karomah,Patahkan Batu Bata/simen konkrit/blok ais,jalan di atas api,Tidur Di Atas Paku,Kemahiran dalam pelbagai aliran persilatan (amalan)-Dengan lantaran ilmu ini anda dapat mendatangkan berbagai jenis silat yang anda kehendaki. Walaupun sebelumnya anda tidak tahu bersilat.Insya Allah akan dapat main silat dengan sendirinya tanpa belajar kepada sesiapa pun,sehingga dengan keilmuan ampuh ini anda menjadi pesilat unggulan dan handal.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 1,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*


GURU TENAGA DALAM KAROMAH HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG LEVEL 3


Mengisi tenaga dalam karomah kepada diri sendiri,Menjatuhkan musuh tanpa menyentuh di tempat dia berdiri ,Mementalkan musuh tanpa menyentuh ,Mencerai beraikan tanpa menyentuh musuh yang mengeroyok anda ,Menarik musuh yang lari seperti pencuri dll tanpa menyentuh , Memutar badan musuh lalu menusuk ke perutnya tanpa menyentuh , mendatangkan orang dari tempat yang jauh,Menusuk musuh tanpa menyentuh, Menarik segala jenis bisa binatang, mematahkan tulang musuh tanpa menyentuh , Menjungkirbalikkan musuh tanpa menyentuh. Juga berguna untuk menarik pengakuan orang (agar orang mengaku),Menolak atau menjatuhkan lawan abstrak (jin dan sebangsanya) atau konkrit (manusia atau haiwan) dengan kekuatan penuh,Mengubati sakit fizik dan non fizik. Mengisi kekuatan dan berat secara ghaib ke suatu benda. Menghancurkan kekuatan makhluk halus dan kekuatan bathin. Menyatukan suami isteri yang bermasalah kerana terkena ilmu hitam. Mengambil kekuatan tenaga dalam yang lengket di suatu benda, mengambil tenaga orang lain, membuang segala penyakit, Mengubati penyakit dan memberi atau menambah kekuatan fizik kepada yang sakit.

Anda juga akan diijazahkan dengan 7 level keilmuan Haq tingkat tinggi untuk memantapkan kekuatan Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung dalam diri anda ke tahap maksimum.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 1,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*


GURU TENAGA DALAM KAROMAH HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG LEVEL 4


Program Guru ilmu Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung level 4,Peserta Guru Tenaga Dalam akan menerima Pengijazahan ilmu Pukulan Angin Salju ,Ilmu Telapak Besi, Rahsia Ilmu Kuat Sex ,Ilmu mengembalikan barang hilang/melihat pencuri-Ilmu ini dapat langsung anda praktikalkan tanpa perlu puasa mahupun wirid. Tapi anda harus menghafalnya (tidak boleh lihat tulisan). Anda akan menyaksikan keajaiban ALLAH SWT saat itu juga. Tapi perlu ada bukti-bukti kuat secara lahiriah agar tidak menuduh. Pakar dalam persilatan, menghindari masalah (diri dan keluarga) Untuk memantapkan serta memperkuatkan getaran silat anda ketahap maksimum,kekuatan pukulan,tendangan,tikaman anda semakin berkuasa , pelajari ilmu ini dan anda mampu meniru pergerakan silat lawan,untuk beladiri sewaktu kecemasan,mampu membaca gerak musuh dan indera keenam anda akan semakin peka dan tajam. Kemampuan mengelak dari aniaya atau pukulan curi.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 1,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*


GURU TENAGA DALAM KAROMAH HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG LEVEL 5


Pengisian dan Pembai’atan kepada calon Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung melalui kunci ilmu haq Istighosah Kubro Agung pegangan para kiyai sepuh dan melalui penyingkapan rahsia pembangkitan tenaga dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung level 5 yang manfaatnya dengan izin Allah sangat banyak,diantaranya ialah untuk beladiri,penyembuhan untuk berbagai-bagai penyakit zahir dan batin,penyembuhan jarak jauh,membuka serta mengaktifkan mata batin penembusan, mengisi benda menjadi bertuah tinggi, untuk kewibawaan,anti musuh ,anti senjata,membuat air penawar sejuta hajat,mengolah energi metafizik, menguji kekuatan, atraksi luarbiasa, menyerang tanpa gerak (makrifat), dan sebagainya yang banyak membawa manfaat di dalam kehidupan di samping bertakwa kepada Allah SWT dengan doa khusus yang telah di amalkan oleh para sesepuh dahulu kala.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 1,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*


GURU TENAGA DALAM KAROMAH HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG LEVEL 6


Pengisian Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung level 6 kepada calon Guru Tenaga Dalam ini adalah kekuatan tenaga dalam yang dapat dimanfaatkan untuk membentengi diri dari segala bentuk kejahatan samaada halus seperti sihir,santau,tuju-tuju dan sebagainya dan juga yang kasar seperti terhindar dari senjata lawan secara automatik dan sekaligus dapat berfungsi memancarkan aura yang berguna untuk menumbuhkan potensi daya tarik,wibawa dan karisma,menjadikan tubuh sihat zahir dan bathin dan merupakan ilmu beladiri pukulan jarak jauh(ilmu kontak),musuh akan terpelanting dalam radius 10 meter jika menyerang dalam emosi tinggi,Selain itu disertakan sekali Kaedah method energies transferization pada orang,air,benda dan lain-lain untuk pelbagai kegunaan dan manfaat seperti daya pengasih,karisma, wibawa,silat gerak kontak,kerohanian dan penyembuhan dll Boleh dikuasai secara hadir mahupun dari jarak jauh,dan juga dibimbing kaedah Detektor zima,suatu method Ajaib tapi nyata, Ilmu khusus yang sangat istimewa, berkemampuan mengesan arah atau jejak pencuri, menembak / meneka sesuatu hal dengan % kegagalan hanya 1% sahaja. Teruji dan ramai yang telah menggunakannya.Sangat bermanfaat.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 1,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*


GURU TENAGA DALAM KAROMAH HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG LEVEL 7


Pengisian Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung level 7 ini Mengandungi manfaat yang sangat besar dalam menempuh kehidupan seharian dalam aspek seni mempertahankan diri. Ianya mengandungi doa yang besar sekali khasiatnya yang pernah diamalkan oleh Laksamana dan Hulubalang yang juga terdiri dari ulama zaman silam.Insya Allah akan terselamat diri,keluarga,harta dari gangguan manusia dan syaithan,badan orang yang mengamalkan amalan ini akan terselamat dari bala dan dengki khianat manusia dan juga anda turut dibekalkan sekali ilmu tenaga dalam makrifat untuk meringankan badan dan mempercepatkan pergerakan ketika bertempur dengan musuh dan boleh membuatkan jalan kita menjadi laju dan ia dapat mengelakkan pengamal dari cedera parah ketika jatuh atau terpelanting dari tempat yang tinggi.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 1,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*


GURU TENAGA DALAM KAROMAH HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG LEVEL 8


Pengisian Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung level 8 ini Khasiat sama seperti Pengisian tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung level 7, tambahannya ialah Pengisian tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung peringkat ini adalah bermanfaat untuk memelihara diri dari tembakan,tusukan senjata tajam dan lain-lain benda yang datang kearah tubuh badan kita dengan laju dan deras,dan juga Ilmu ini boleh digunakan untuk mengunci pergerakan zahir dan batin musuh dan benda-benda bernyawa yang lain. Ia juga boleh dimanfaatkan dalam bidang perubatan yang berkaitan dengan makhluk ghaib seperti jin,syaitan dan seumpamanya.Sangat mujarab.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 1,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*


GURU TENAGA DALAM KAROMAH HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG LEVEL 9


Khasiat sama seperti ilmu Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung level 8, tambahannya ialah Bermanfaat untuk menjana tenaga dalam karomah di peringkat ini supaya bertambah kuat dan hebat dan dahsyat. Pelbagai kelebihan akan didapati pengamal bila istiqomah mengamalkan ilmu ini,kegunaannya adalah untuk mempertahankan Agama,Bangsa dan Tanah air.Insya Allah musuh akan melihat keanehan sekiranya berlaku kecemasan yang membuatkan musuh lari bertempiaran kerana takut.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 1,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*


GURU TENAGA DALAM KAROMAH HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG LEVEL 10


Pengisian tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung level 10 ini diprogramkan secara khusus berfungsi untuk menyerang secara fizik mahupun psikologi. Dapat melakukan Pukulan batin. Lawan yang berniat jahat atau marah akan terpental jatuh, kehabisan tenaga dan tidak mampu bergerak. Dapat digunakan untuk menampar musuh dari jarak jauh dalam jarak beberapa meter,ilmu ini membuatkan anda berwibawa tinggi,dihormati dan disegani,terselamat dan terhindar dari kejahatan ilmu hitam,teluh,sihir dan sebagainya dan akan kejahatan akan kembali kepada pengirim.Sesiapapun yang cuba berniat jahat kepada pengamalnya,walau hanya dengan niat,akan mengalami kehancuran dengan sendirinya. Berkhasiat tidak kena serangan musuh, musuh akan terpental jatuh sebelum menyentuh anda bahkan akan lumpuh sesuai niat anda.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 1,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*


GURU TENAGA DALAM KAROMAH HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG LEVEL 11


Pengisian Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung level 11 adalah satu ilmu Tenaga Dalam tingkat tinggi yang mempunyai pelbagai kelebihan, antaranya ialah:

Keselamatan jiwa raga,Menghadirkan gerakan silat ghaib,Keselamatan dari sejnata tajam dll,Keselamatan dari bahaya angin dan air,Keselamatan dari fitnah musuh dan lawan, Keselamatan dari ilmu hitam, santau, guna-guna dll,Benteng dan perisai diri, Menambahkan kekuatan pukulan dan tendangan,Mendatangkan kekuatan yang paling dahsyat yang dirahsiakan dan tidak terduga,Jika terserang, musuh akan terpental dan pengsan,Mengunci gerakan musuh sehingga menjadi kejang,Mengambil dan mengosongkan kekuatan lawan tanpa menyentuh dan lawan menjadi lemah,Menambah daya karisma dan kewibawaan, Membangkitkan pernafasan sakti,Membangkitkan stamina sehingga tubuh tidak terserang oleh penyakit,Menyembuhkan diri sendiri dan orang lain dan pelbagai kelebihan yang akan dirasakan sendiri pengamalnya.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 1,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*

PROGRAM GURU TENAGA DALAM KAROMAH HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG SIRI 2

Program Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung adalah Ilmu Hulubalang yang telah lama wujud didalam masyarakat Melayu dan Indonesia Zaman Silam . Ianya telah diwarisi turun menurun , dari abad ke 17 lagi Selepas kebangkitan Islam di Nusantara Tenggara ini termasuk Malaysia , Indonesia , Kehandalan Pahlawan Pahlawan Melayu seperti Tok Gajah , Datok Bahaman , Mat Kilau , Tok Janggut , Wali Sembilan di Indonesia seperti Sunan Gunung Jati , Sunan Kali Jaga , Sunan Bonang dan banyak lagi telah menentang penjajah penjajah dan menegakkan panji panji Islam tetapi ilmu ilmu kebatinan Pahlawan Pahlawan dan para Wali wali ini seolah olahnya telah senyap dan hilang .

Dengan daya usaha , serta berkat bimbingan Mahaguru-Mahaguru saya serta pertolongan dari Allah S.W.T dapatlah ilmu ini dikembalikan semula kepada cucu cucu sekarang ini dan seterusnya dipelihara untuk dijadikan pegangan hidup dizaman moden yang penuh dengan macam macam pancaroba dan dugaannya. Walaupun ilmu ilmu ini disebarkan secara senyap senyap dikalangan keluarga , saudara mara dan sahabat handai , dimungkinkan oleh oleh pengaruh penjajah pada masa ini . Alhamdulillah , sekarang ini sudah tiba masa nya bagi pengamal / pewaris ilmu ini menyebar dan mengembangkan amalan amalan ini kepada mereka yang ingin dan berminat untuk mempelajarinya

Anda adalah merupakan salah seorang yang akan menghidupkan dan menyambung Khazanah amalan ini . Gunakan lah ilmu ini untuk tujuan kebaikan . Saya tidak redha jika sekiranya anda menggunakan ilmu ini untuk tujuan maksiat dan kejahatan . Jika sekiranya sampai ke pengetahuan saya bahawa anda telah menyalah gunakan ilmu ini maka saya tidak teragak agak untuk memansuhkan ilmu ini dari dada anda atau ilmu itu memakan diri anda sendiri ( rosak binasa ) Sebagai pengetahuan dan ingatan anda , ilmu ini adalah berbentuk DEFENSIF . Ianya akan aktif dan bertindak apabila ada Energi Jahat yang akan mengancam diri anda.Semoga ianya dapat dijadikan bahan amalan Dunia dan Akhirat . Sekiranya anda menghadapi apa apa masalah atau ragu – ragu segeralah berhubung dengan saya agar apa yang tersirat akan segera terurai.

Sebagai memenuhi permintaan mereka yang berminat mendalami ilmu Hikmat Islam dan Melayu maka saya sediakan buat anda ilmu-ilmu yang praktikal dan berkesan diamalkan baik bagi keperluan sendiri mahu pun digunakan untuk membantu orang lain.Dengan ini ilmu-ilmu ini lebih tersebar luas diseluruh dunia.

Ilmu ini saya dapatkan secara berguru dan berijazah. Hasrat saya agar lebih ramai tampil untuk memiliki ilmu ini bagi kepentingan meneruskan perjuangan untuk memastikan setiap orang melayu beragama Islam dimana sahaja didunia ini memiliki ilmu ini agar pusaka bangsa ini terus hidup..Andalah yang akan menjalankan tugas murni ini.Anda semua layak memilikinya.Anda boleh mencari rezeki, kejayaan dan kekayaan melalui ilmu-ilmu yang anda pesan ini dan tentunya semuanya itu untuk mencapai keredhoan Allah dunia Dan Akhirat.Moga niat kita diredhoi Allah .AMIN

SILIBUS KURSUS:

(1) PROGRAM GURU ILMU SILAT GHAIB WARISAN TANAH MELAYU

(silat tanpa belajar) tahap 1

Dengan lantaran ilmu ini anda Peserta Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 2 dapat menurunkan ilmu mendatangkan berbagai jenis silat yang dikehendaki kepada calon anak murid, Walaupun sebelumnya mereka tidak tahu bersilat.Insya Allah akan dapat main silat dengan sendirinya tanpa belajar kepada sesiapa pun,sehingga dengan keilmuan ampuh ini anda menjadi pesilat unggulan dan handal.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 2,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*

(2) PROGRAM GURU ILMU BELADIRI DENGAN KEKUATAN KAROMAH

(tenaga rohaniah) tahap 2

Untuk memantapkan serta memperkuatkan getaran silat anda ketahap maksimum,kekuatan pukulan,tendangan,tikaman anda semakin berkuasa,pelajari ilmu ini dan anda mampu meniru pergerakan silat lawan,untuk beladiri sewaktu kecemasan,mampu membaca gerak musuh dan indera keenam anda akan semakin peka dan tajam.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 2,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*


(3) PROGRAM GURU ILMU SELENDANG MERAH CIPTA SEJATI

Ilmu Selendang Merah adalah untuk mempertahankan Agama,Bangsa dan Tanah air.Insya Allah musuh cuma akan melihat selendang sahaja sekiranya berlaku kecemasan.Musuh akan melihat diri pengamal sekiranya selendang ditanggalkan.Penerima ijazah peringkat guru ini akan diajar cara menyediakan selendang.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 2,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*

(4) PROGRAM GURU HIKMAH ILMU PERNAFASAN WARISAN LAKSAMANA MELAYU

Ilmu Penafasan ini adalah Pakaian Para Laksamana dan Hulubalang silam sejak zaman Keagungan Laksamana Hang Tuah sehingga Hulubalang Dato Bahaman serta Mat Kilau. Ilmu ini lebih berguna sekiranya diamalkan setiap hari . Ini adalah kerana banyak bahagian dalam ilmu ini berkehendakan fahaman yang mendalam dan pengamalan yang berterusan untuk mendapatkan keampuhan dan meneruskan kemantapannya . Pohonlah petunjuk daripada Allah.Ilmu ini adalah pakaian para Laksamana sertaHulubalang dan orang orang yang soleh.Mengandungi 8 jenis ilmu-ilmu Nafas Panglima dalam satu Ijazah.Membolehkan pengamalnya memperoleh manafaat yang besar serta mengetahui hikmah ilmu ini yang begitu luas sekali kegunaanya dalam kehidupan seharian mahu pun bagi tujuan mempertahankan diri.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 2,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*

(5) PROGRAM GURU HIKMAH ILMU PENAWAR BISA WARISAN SILAM

Sesiapa yang terkena patukan ular , kala jengking , lipan atau apa juga jenisnya , hendaklah ditawarkan dengan air dengan membaca ayat ini serta diberi minum kepada orang itu dengan sepuas – puasnya , insya Allah akan hilang bisanya , begitu juga gigitan babi hutan , harimau , mahupun buaya .Bagaimana untuk menjinak binatang binatang buas itu . Bagaimana khasiat Air Liur manusia , air kencing , garam dan air. Mencegah dan menawar terkena racun dan pendinding dari terkena santau maupun racun. Mengandungi 12 ilmu Penawar Bisa Dan Racun dalam satu Ijazah sebagai persediaan untuk menghadapi bahaya racun, santau dan sengatan bisa binatang. Ilmu ini meliputi ilmu sebelum masuk kekedai makan, tawar racun dan lain lain yang seumpama dengannya.Zaman ini banyak bahaya yang berada dimana-mana sahaja. Semakin berjaya seseorang maka semakin banyak yang menaruh dengki kepadanya.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 2,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*

(6) PROGRAM GURU HIKMAH PEMBUNGKAM LAKSAMANA TERBILANG

( Ilmu kunci secara ghaib)

Mengandungi 4 ilmu Pembungkam dan Pengunci dalam satu Ijazah. Ilmu-ilmu ini meliputi cara mengunci binatang buas, manusia yang garang dan seseorang yang kita berhajat berurusan dengannya supaya tidak melawan.Pelajari cara mengunci perkara-perkara tersebut sehingga kita boleh memegang kepalanya dan dia tidak dapat melawan. Berguna untuk menundukkan serta mengunci pergerakan binatang buas seperti mengunci mulut buaya , ular berbisa serta bagaimana menjinakkan haiwan tersebut . Ilmu Ilmu ini juga digunakan untuk mengunci seteru dalam masa menghadapi perbicaraan , pidato dan seumpamanya . Khusus untuk yang sering kehutan bagaimana jika tersempak dengan Gajah mahupun harimau .

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 2,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*

(7) PROGRAM GURU HIKMAH ILMU RAHSIA TAKBIR MIMPI

Inilah sebuah risalah yang membongkar Rahsia Ta’bir mimpi yang dapat dikongsi bersama sama untuk mendapat menafa’at apa yang terkandung didalamnya . Terkandung beratus ratus istilah mimpi yang membawa erti yang besar kepada kehidupan harian kita. Mengandungi 142 ilmu Tafsir Mimpi dalam satu Ijazah. Mengandungi tafsiran tentang mimpi-mimpi yang dialami. Ilmu Tafsir rmimpi wujud sejak Nabi Yusuf a.s seperti yang terkandung dalam AlQuran. Sekiranya bermimpikan sesuatu rujuklah pada buku yang disertakan, insya Allah kita boleh berjaga-jaga dan bersedia terhadap apa yang mungkin akan terjadi berdasarkan alamat atau tanda-tanda yang didapati dari mimpi tersebut.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 2,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*

(8) PROGRAM GURU HIKMAH ILMU GERAK PANGLIMA SILAM

Ilmu Gerak Panglima Silam ini disusun sebagai satu Khazanah Pusaka Bangsa Melayu yang terkenal dengan kehebatan dan keunggulan nya satu ketika dulu.Ilmu ini berguna sebagai panduan dan persediaan dalam pelbagai situasi masa kini . Kalau sekiranya kita sebagai orang Melayu yang tidak memelihara Khazanah ini , maka siapa siapa lah lagi yang akan berbuat demikian Mengandungi 73 Ilmu Gerak Perwira dalam satu Ijazah. Membolehkan pengamalnya mengetahui rahsia getaran yang selalu berlaku ditubuh badan kita. Ilmu ini menerangkan kesan getaran tersebut dan firasat apa yang akan berlaku setelah salah satu anggota badan mengalami gerak tersebut.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 2,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*

(9) PROGRAM GURU HIKMAH ILMU JABAT GHAIB WARISAN MELAYU (Ilmu Jabat 7)

Pengamal ayat ini akan terpelihara dari tercedera atau mudarat dari benda yang bersifat baharu seperti benda tajam ( besi ) , racun binatang buas , sihir melalui tenungan mata Membolehkan pengamalnya menahan pukulan-pukulan dan hentaman yang deras seperti pengamal ilmu penimbul. Ia berguna untuk mempertahankan diri bagi menghadapi musuh yang bersenjatakan kayu dan seumpamanya. Sekiranya diizinkan Allah pengamal ilmu ini tidak lut oleh benda-benda yang tajam dan berbisa tersebut.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 2,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*

(10) PROGRAM GURU ILMU TANGAN BESI WAJA

Ilmu ini adalah untuk menghasilkan pukulan tangan yang kuat dan berbisa. Pengamal ilmu ini juga boleh membuka kuncian yang dikenakan oleh lawan dan mampu membuat tumbukan, tikaman dan tetakkan dengan tangan yang akan memudharatkan lawan.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 2,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*

(11) PROGRAM GURU ILMU LANGKAH PANGLIMA GAGAH PERKASA

Ilmu ini berguna untuk pergi sesuatu urusan seperti perlawanan, perbicaraan. mengetahui firasat sesuatu yang akan terjadi pada diri pengamal sama ada akan mendapat keuntungan kerugian dan sebagainya dalam urusan seharian baik perniagaan mahu pun dalam hal-hal yang bersangkutan dengan mempertahankan diri. Berguna untuk mencari kejayaan dan keberuntungan dalam urusan seharian.Boleh diamalkan untuk mendapat kemenangan mengatasi seteru.Mudah diamalkan dan tidak mengandungi sebarang bacaan tertentu.Cuma ilmu petua perjalanan gerak dibahagian tertentu tubuh badan.Disertakan dengan nota panduan.Insya Allah berkesan.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 2,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*

(12) PROGRAM GURU ILMU PERANG LAKSAMANA( LAM JALALAH) TAHAP I

Ilmu Lam Jalalah adalah ilmu yang mengunakan zikir dan doa tertentu untuk mengikat musuh secara kebatinan dan makhluk halus semasa melakukan perubatan.Boleh digunakan untuk mengikat lawan dari jarak jauh sebelum bertemu dengannya.Juga diajar cara membuka semula kuncian jarak jauh tersebut.Amat berkesan digunakan.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 2,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*

(13) PROGRAM GURU ILMU PERABUN BIMA SAKTI

Ilmu Perabun digunakan untuk mengelirukan musuh,malah sesiapa sahaja yang terkena ilmu ini.kegunaannya adalah untuk kecemasan,melepaskan orang yang diculik dan sebagainya.

Ilmu ini adalah untuk mengaburkan pandangan musuh terhadap diri pengamal untuk melepaskan diri dalam keadaan kecemasan dan memudahkan pengamal bertindak terhadap musuh tanpa musuh menyedari kehadiran pengamal ilmu ini.Sangat berguna untuk memukau musuh atau mereka yang berniat jahat.Boleh digunakan ilmu ini untuk membebaskan tawanan atau merempuh masuk kedalam kediaman tanpa dilihat oleh musuh.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 2,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*

(14) PROGRAM GURU ILMU PENUMBUK SEPIKUL LAKSAMANA SEJATI

Erti Ilmu Penumbuk Sepikul ialah kekuatan tangan untuk membuat pukulan akan berganda sehingga mencapai sepikul atau seratus kati. Bolehlah dicubakan ilmu ini keatas sesuatu yang keras seumpama konkrit,bata,papan dan sebagainya dari masa ke semasa untuk mengetahui peningkatan kekuatannya.Pengamal ilmu ini akan mampu membuat pukulan yang memudharatkan lawan dan boleh melakukan pukulan keatas benda keras untuk menguji tahap kekuatan ilmu penumbuk sepikul ini bila-bila masa sahaja.Ilmu ini adalah untuk menjadikan kekuatan penumbuk seumpama sepikul beratnya dan kesannya.Musuh akan mudharat sekiranya terkena keatas musuh tersebut.Boleh diuji selepas diamal keatas benda seperti bata dan sebagainya.Bagi yang terkena pukulan ini boleh di pulihkan sekiranya musuh atau yang terkena pukulan ini meminta maaf.Penawar berupa ayat AlQuran di sertakan.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 2,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*

(15) PROGRAM GURU ILMU TUSUK MAKRIFAT PENDEKAR SAKTI

Ilmu ini adalah untuk membuat tusukan yang boleh memberi mudharat kepada musuh samada musuh hadir atau dari jarak jauh.Ilmu ini mengunakan ayat suci Al-Quran dan petua silam.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 2,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*

(16) PROGRAM GURU ILMU CUCA WARISAN LELUHUR TANAH MELAYU

Ilmu Cuca adalah mengunakan Doa khusus yang tidak bertentangan dengan akidah dan ayat Al-Quran yang mustajab.Ilmu ini adalah untuk membinasakan musuh yang banyak dan sedikit dari jauh atau ketika bertemu dengannya.Boleh digunakan keatas seteru,rakan kongsi yang khianat,orang yang tidak mahu membayar hutang,musuh yang ditakuti dan seumpamanya.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 2,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*

(17) PROGRAM GURU ILMU PENGGERUN

Ilmu ini sangat mustajab dan dahsyat digunakan untuk berhadapan dengan sesiapa sahaja yang terdiri dari mereka yang mempunyai pangkat yang tinggi atau pun garang,musuh dan sebagainya.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 2,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*

(18) PROGRAM GURU ILMU PELIMUN( Menghaibkan diri)

Apabila ingin tidak kelihatan(tidak dapat dilihat orang/menghilang) baik ketika didalam perjalanan atau ketika berada dirumah,supaya selamat dari orang yang ingin berbuat jahat kepadanya,gunakanlah ilmu yang ampuh ini untuk tujuan tersebut,Insya Allah kalau mereka bertemu anda tidak satupun dari mereka yang dapat melihat anda.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 2,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*

(19) PROGRAM GURU ILMU PASUNG BUMI

Ilmu digunakan untuk menangkap musuh ditempat yang disyaki dan sebagainya dan juga digunakan dalam perubatan untuk mengunci benda-benda halus(jin dan sebagainya yang merasuk tubuh badan)

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 2,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*

(20) PROGRAM GURU ILMU GERAK JIBRIL


Ilmu ini juga dikenali “Kuasa Gerak Ibu Silat”.Sepanjang masa mengamalkan ilmu ini,kemungkinan akan didatangi mimpi,dan akan segera didatangi ilham LADUNI tentang taawil atau tafsiran mimpi tersebut.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 2,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*

(21) PROGRAM GURU ILMU KUNCI PASUNG INDRA


Ilmu ini boleh digunakan untuk mengunci pergerakan zahir dan batin musuh dan benda-benda bernyawa yang lain. Ia juga boleh dimanfaatkan dalam bidang perubatan yang berkaitan dengan makhluk ghaib seperti jin,syaitan dan seumpamanya.Sangat mujarab.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 2,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*

(22) PROGRAM GURU ILMU GERAK RAJAWALI AGUNG

Kegunaan ilmu ini adalah untuk meringankan badan dan mempercepatkan pergerakan ketika bertempur dengan musuh dan boleh membuatkan jalan kita menjadi laju dan ia dapat mengelakkan pengamal dari cedera parah ketika jatuh atau terpelanting dari tempat yang tinggi.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 2,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*

(23) PROGRAM GURU ILMU PERUBATAN ISLAM DAN TRADISIONAL MELAYU

Ilmu warisan nenek moyang warisan bangsa melayu untuk pengubatan ampuh segala penyakit,dijelaskan pengetahuan sebab terjadi sesuatu penyakit berdasarkan empat anasir kejadian manusia,dilengkapi ilmu Sirih sembur untuk penyakit angin yang tidak mahu keluar dari perut atau penyakit yang tidak dapat diketahui puncanya, ilmu merawat anak degil dan isteri tidak mendengar kata,ilmu hikmah bagi mendamaikan berseteru adik beradik,ilmu hikmah pelaris perniagaan dan lain-lain.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 2,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*

(24) PROGRAM GURU ILMU PANCA INDERA

Amalan ini adalah untuk memperolehi kekuatan tenungan mata supaya musuh yang menyerang terpelanting kebelakang.Pengamal tidak perlu menjurus dengan gerak zahir tetapi memadai dengan merenung muka musuh dan membesarkan pandangan anak mata untuk membuatkan musuh terpelanting kebelakang.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 2,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*

(25) PROGRAM GURU ILMU PERANG LAKSAMANA 2(ILMU LAM JALALLAH)

Insya Allah musuh yang menyerang atau cuba berniat negatif kepada pemilik jurus ilmu ini akan terpelanting dan mengelupur kesakitan.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 2,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*

(26) PROGRAM GURU ILMU MANDI MINYAK PANAS MENDIDIH WARISAN PUSAKA TANAH MELAYU

Merupakan ilmu ampuh dalam ilmu kebatinan asli dalam persilatan dengan mandi minyak mendidih,tanpa melibatkan trick,ilusi,silap mata dan sebagainya tapi semata-mata menggandalkan kekuatan bathiniah. Peserta akan membuat sendiri minyak kelapa,memerah santan,menghidupkan api dan jerangkan hingga menjadi minyak,semasa sedang mengelegak hebat tubuh badan akan dicelupkan kedalam minyak panas selepas diijazahkan ilmu kebatinan mandi minyak panas mendidih ini.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 2,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*

(27) PROGRAM GURU ILMU MENAIKKAN SEMANGAT

Ilmu ini sangat bermanfaat untuk mencabut keluar perasaan takut dalam diri seseorang,kegunaan lainnya untuk mengadap orang yang garang dan berpangkat dan musuh,nescaya mereka akan tunduk kepada pengamal ilmu ini.Insya Allah.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 2,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*

(28) PROGRAM GURU ILMU HIKMAH UNTUK MENGADAP MUSUH YANG MERBAHAYA

Ilmu ini sangat dahsyat dan telah terbukti mampu menewaskan musuh secara ghaib,musuh yang pada mulanya terlalu ingin menyakiti atau berniat mahu membunuh anda,bila bertembung dengan anda,musuh akan tunduk dan lemah dan tidak berdaya.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 2,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*

(29) PROGRAM GURU ILMU GAYUNG UMAR UMAIYAH

Ilmu gayung ini digunakan untuk pertahanan diri dan membinasa hancurkan musuh yang berniat jahat mahu menyakiti pengamal ilmu ini.Disamping itu juga pergerakan beladiri pengamal akan menjadi cepat atau pantas.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 2,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*

(30) PROGRAM GURU ILMU PENJINAK API

Insya Allah jka anda terkena api tidak akan terasa panas, selamat dari bahaya api,air panas,minyak panas dan dapat pula buat menawarkan orang yang terkena api dan sebagainya.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 2,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*

(31) PROGRAM ILMU GAGAH BAGINDA ALI TINGKAT GURU

Insya Allah lantaran ilmu ini dalam keadaan tertentu / terdesak anda akan memperolehi tenaga yang luarbiasa,menjadi gagah,boleh mengangkat benda yang berat seperti mengangkat kereta yang terbenam dan sebagainya walaupun anda seorang diri.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 2,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*

(32) PROGRAM GURU ILMU DOA KAROMAH NABI KHIDIR

Insya Allah lantaran ilmu ini anda dapat mengusir jin yang ada pada badan,rumah,tanah dan sebagainya.Pelaris dagang dan mendapat untung yang luarbiasa,menjinakkan binatang buas,penangkis ilmu hitam,teluh,santau,sihir dan jika ada orang yang ingin berbuat jahat maka orang itu akan sengsara.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 2,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*

(33) PROGRAM ILMU MEMBANGKITKAN INDERA KEENAM TINGKAT GURU

Dengan lantaran ilmu ini anda boleh mengetahui sesuatu perkara yang ghaib,samara-samar,minta petunjuk sesuatu perkara samaada perkara yang berhubung dengan urusan dunia ataupun akhirat.Ilmu ini juga menjadi andalan bagi mereka yang belajar ilmu kebatinan,ilmu hikmat dan sebagainya dan menyelamatkan mereka yang menempuh laku riadhah dalam ajaran ilmu kebatinan dari sakit ingatan,takabur,godaan-godaan yang tidak diinginkan.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 2,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*

(34) PROGRAM ILMU DOA CINTAMANI TINGKAT GURU

Gunanya untuk pelaris diri,supaya diminati,supaya berniaga ramai pembelinya,maju perniagaan,laris dan banyak untung,Agar luas rezekinya,mudah mata pencariannya,dikasihi dan disenangi, cakapnya didengar orang,berkarisma,berwibawa,berseri-seri wajahnya dan memiliki daya tarik magnet.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 2,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*

(35) PROGRAM GURU ILMU PELARIS SITI FATIMAH(KHUSUS UNTUK PEREMPUAN)

Gunanya wajah menjadi berseri-seri,cantik manis dan menawan hati sesiapa saja yang memandang,awet muda dan cepatlah mendapat jodoh orang yang mengamalkannya, amalkanlah ilmu ini mengikut tujuan anda,jika seorang isteri niatkanlah untuk suaminya,jika seorang kekasih niatkanlah untuk kekasihnya dan berbagai-bagai lagi mengikut niat anda. Insya Allah mustajab.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 2,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*

(36) PROGRAM GURU ILMU TONGKAT TUA (KHUSUS UNTUK LELAKI)

Gunanya supaya sentiasa awet muda,wajah tak makan tua, wajah sentiasa berseri-seri,bercahaya dan memikat hati sesiapa saja yang memandang dan sama khasiatnya seperti ilmu pelaris siti fatimah. Insya Allah mustajab.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 2,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*

(37) PROGRAM GURU HIKMAH ILMU MERDU SUARA PERINDU

Khasiatnya sangat ampuh,orang yang mengamalkan hikmah ilmu merdu suara perindu ini akan memiliki suara yang sungguh merdu dan lunak didengar,asyik orang apabila mendengar suaranya.Amat Mujarab.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 2,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*

(38) PROGRAM ILMU BESI KURSANI TINGKAT GURU

Ilmu ini adalah untuk mengujudkan kekebalan pada diri anda. Amalan ini harus dilakukan secara istiqomah dan taqajjuh.Insya Allah anda akan dapat memiliki daya kekebalan yang ampuh dan dapat diandalkan.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 2,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*

(39) PROGRAM GURU ILMU MEMANJANGKAN ZAKAR SECARA KEBATINAN

Keilmuan ini merupakan kaedah kebatinan secara ghaib,dengan kaedah tertentu dalam amalan ini akan memberikan satu perasaan yang ajaib pada isteri anda sewaktu anda berjimak,dia akan merasakan seolah-olah zakar anda menjadi panjang dan tidak tertahan dibuatnya. Halal untuk pasangan berumahtangga sahaja.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 2,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*

(40) PROGRAM GURU ILMU MEMBESARKAN ZAKAR SECARA KEBATINAN

Untuk menjadikan zakar anda besar sehingga ukur lilit 4 inchi maka anda boleh menggunakan amalan ini. Insya Allah isteri anda akan merasa takjub atau tidak tertahan dengan apa yang dirasakan.Sangat dahsyat. Halal untuk pasangan berumahtangga sahaja.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 2,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*

(41) PROGRAM ILMU PENIMBUL TINGKAT GURU

Kelebihan ilmu Penimbul ini amat banyak. Kulit akan terasa kebas sekali-sekala dan akan juga sering didatangi mimpi alam pahlawan dan juga kadang-kadang dari leluhur sendiri.

Ilmu ini boleh diisikan kepada senjata dan lain-lain kegunaan dengan cara khusus ke benda tersebut sudah terisi dengan syarat dibacakan ayat Penimbul di atas terlebih dahulu. Untuk menguji ilmu ini minta sesiapa saja untuk membaling batu penggiling kebahagian belakang badan insya Allah tidak akan memberi sebarang kesan. Ilmu ini digunakan dalam sebarang keadaan yang diinginkan dan boleh di pindahkan kebadan orang lain dengan kaedah tertentu yang hanya dinyatakan rahsianya dalam keilmuan ini secara manual dan praktikal.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 2,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*

(42) PROGRAM GURU ILMU JALURAN GHAIB UNTUK KEREZEKIAN TINGKAT TINGGI

Insya Allah dalam jangka masa setahun orang yang mengamalkannya akan menjadi kaya dan sukses. Inilah kekuatan JALUR GHAIB rezeki dan kekayaan.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 2,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*

(43) PROGRAM ILMU PEMBISA TANGAN TINGKAT GURU

Erti Ilmu Pembisa tangan ialah kekuatan jari tangan untuk membuat tusukan yang akan memudharatkan musuh dan kadangkala membawa maut. Kemudian tikam dengan jari kemana-mana badan musuh. Musuh yang terkena akan menjadi hitam tubuhnya kerana bisa tersebut.Dilarang keras menyalahgunakan keilmuan pembisa tangan ini,risiko tanggung sendiri.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 2,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*

(44) PROGRAM ILMU PENGASIH HANG TUAH TINGKAT GURU

Ilmu pengasih warisan Hang tuah ini sangat ampuh untuk Membuat pemiliknya berwibawa, disayangi dan disegani kawan maupun lawan, ditakuti musuh, hewan, jin dan makhluk halus lainnya, kekuatannya mampu membungkam musuh dan memproteksi diri dari kejahatan zahir maupun batin : santet / ilmu hitam, hipnotis, gendam, dll., juga dapat mengangkat derajat dan kerejekian pemiliknya, sangat sesuai untuk anda para pemimpin, pengusaha, eksekutif, paranormal, guru, merupakan Ilmu pengetahuan tingkat tinggi, dikhususkan bagi anda yang tidak ingin menggunakan ilmu susuk jenis apapun.

Berguna untuk mengaktifkan inner beauty seluruh tubuh yang meliputi karisma, wibawa, dan pesona tubuh. Dalam waktu singkat dapat mempengaruhi simpul syaraf siapa saja yang memandang ataupun mendengar suara anda sehingga akan disenangi banyak orang, atasan, suami/isteri, kekasih, dll. serta dapat menunjang karier dan kerezekian serta keselamatan anda.Kelebihan lain kerana guna jampi melayu Islam dan boleh membuat orang yang terkena ilmu ini lupa segalanya kecuali diri penjampi dan akan menurut semua kata-katanya.Dilarang keras menyalahgunakan keilmuan ampuh ini,risiko tanggung sendiri.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 2,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*

(45) PROGRAM ILMU HIPNOTIS MELAYU TINGKAT GURU

(Ilmu ini sangat ampuh untuk membuat orang tertidur tidak bangun-bangun dan berguna untuk mempengaruhi orang lain melalui kata-kata dan pandangan mata dan lain-lain. Dapat digunakan secara berkesan untuk tujuan pengubatan ampuh merawat pesakit.Juga dapat digunakan sebagai media pengasihan yang ampuh dan hebat. Ilmu ini tidak berfungsi untuk kejahatan. Ilmu ini semakin digunakan maka kekuatannya semakin ampuh dan dahsyat. Selepas pengisian langsung dapat dibuktikan kepada sesiapa sahaja.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 2,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*

(46) PROGRAM ILMU SARUNG HIKMAH TINGKAT GURU

Ilmu sarung hikmah adalah satu ilmu yang apabila digunakan maka sesiapa yang berilmu batin yang tinggi sekalipun tidak dapat mengesan tenaga yang terdapat pada tubuh badan pengamal.

Ini berguna sekali bagi menyembunyikan tenaga pengamalnya dari diketahui orang dan mengelakkan cubaan untuk menarik keluar tenaga dari tubuh badan. Ilmu ini juga berguna bagi kamu apabila ini mengubati orang sakit agar benda-benda ghaib dari kalangan makhluk halus tidak akan mampu melihat pengamal ilmu ini. Dari itu memudahkan anda melakukan pengubatan gangguan mereka.Dan pelbagai kelebihan lain akan diberitahu kepada pengamalnya semasa akad pengijazahan.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 2,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*

(47) PROGRAM ILMU HIKMAT AYAT HASBUNALLAH TINGKAT GURU

Sekiranya telah berada di dalam pemeliharaan Allah kita tidak akan berasa gentar dan takut kepada sesiapa pun sama ada dari kejahatan jin,manusia,syaitan dan sebagainya.

Bahkan bukan itu saja,kita juga tidak akan merasa takut dan bimbang akan kekurangan rezeki kerana kita telah berada didalam peliharaan dan jaminan Allah Yang Maha Pemberi Rezeki.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 2,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*

(48) PROGRAM ILMU PUTER GILING SUKMA TINGKAT GURU

Kegunaan ilmu ini adalah untuk memanggil kembali seseorang datang kepada kita dengan penuh kasih sayang, isteri yang lari dari suami atau sebaliknya, tunang atau kekasih walau sekeras mana hatinya,walau sejauh mana ia pergi, walau berada diseberang lautan sekalipun ia akan datang bertekuk lutut dihadapan anda,datang ia menyerah dirinya kepada anda dan tidak berpisah lagi dengan anda.

Amalan ini boleh dilakukan juga pada tunangan ataupun kekasih anda dengan syarat diatas jalan yang benar.Amalan ini bukan untuk dicuba-cuba,ataupun digunakan untuk membalas dendam ataupun hanya untuk suka-suka,amalan ini terlalu mujarab,oleh itu jangan dibuat permainan atau disalahgunakan,buruk padahnya.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 2,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*

(49) PROGRAM ILMU PENGASIH PEMULIH SUAMI ISTERI TINGKAT GURU

Sekiranya jika berlaku pasangan suami si isteri yang saling membenci di antara satu sama lain disebabkan terkena ilmu pembenci,ilmu pemisah dan sebagainya maka sebagai jalan ikhtiar pemulihan keadaan supaya kembali harmoni, ilmu ini dapat diandalkan untuk tujuan pengasih.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 2,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*

(50) PROGRAM GURU 9 ILMU PENGASIH TINGKAT TINGGI ILMU SUPAYA DIKASIHI OLEH MASYARAKAT

Orang yang bijak itu sentiasa mendamping dirinya kepada masyarakat untuk berkongsi sama dengan masyarakatnya terhadap kerja-kerja kebajikan dan sesuatu yang memberi faedah bersama kadang-kadang terdapat orang berjasa dan berusaha serta berniat baik kepada masyarakat , masyarakatnya pula tidak menghargai daya usaha dan penat lelahnya.

Dengan sebab demikian datanglah perasaan tawar hati untuk meneruskan usaha-usaha kebajikan kepada masyarakatnya. Sekiranya terjadi demikian gunakanlah amalan mustajab ini. Insyaallah pengamalnya akan dihormati oleh masyarakat.

ILMU PENGASIH CAHAYA MUKA

Muka yang bercahaya menunjukkan iman yang mendalam terhadap diri seseorang. Sebaliknya muka yang muram dan kelabu itu menunjukkan perkara-perkara yang kurang senang yang sedang ditanggung oleh seseorang. Untuk membuatkan muka bercahaya dan dikasihi oleh semua orang amalkanlah amalan ini selama 7 hari berturut-turut. Insya Allah muka akan bercahaya , jernih, bersih, dan mata hatinya terbuka serta terang benderang dan akan menjadi orang bijaksana serta berpengaruh

ILMU PENGASIH SUPAYA JADI PEMIMPIN

Semua makhluk dijadikan Allah, termasuk dari jenis manusia. Kemudian dijadikan manusia itu berperingkat-peringkat . ada yang jadi pemimpin dan ada yang jadi pengikut.

Kalau sekiranya ingin jadi terkemuka atau pemimpin maka amalkan zikir ini selama satu jam kira-kira pukul 4 pagi. Insya Allah akan jadi terkemuka dalam masyarakat .

ILMU PENGASIH SUPAYA DILEMBUTKAN HATI

Semasa kita berhadapan dengan masyarakat kita terpaksa menghadapi banyak perkara dan karenah manusia yang bermacam ragam kerana rambut sama hitam sedangkan hati lain-lain. Ada yang menaruh rasa benci sedangkan kita tidak membuat sesuatu pun yang menyebabkan kebencian.

Ada yang rasa sayang dan ada yang macam-macam. Maka dari yang demikian , sayang dan benci itu permainan masyarakat yang mesti diterima dengan tabah dan tenang.

Amalkan zikir yang diijazahkan ini tiap-tiap hari seberapa yang boleh untuk melembutkan hati dan menarik perasaan orang supaya kasih dan disayang oleh orang besar-besar.

ILMU PENGASIH SUPAYA DISEGANI ORANG

Semua orang ingin supaya sipandang secara terhormat . Kerana pandangan terhormat itu adalah lebih baik dari orang memandang kita dengan cara rendah. Amalkan zikir ini supaya dipandang dengan rasa hormat dan berpengaruh.

ILMU PENGASIH KHASIAT HATI SURAH AL AN’AM

Jika ingin dikasihi oleh musuh ataupun sesiapa sahaja yang mungkin terdiri dari rakan sepejabat, isteri, suami dan sebagainya maka lakukan amalan ini. Insya Allah, sesiapa yang kita berhajat supaya mengasihi kita akan berhasil.

ILMU PENGASIH KHASIAT HATI SURAH AL AN’AM UNTUK MEMILIKI ISTERI

Sekiranya ada seseorang yang dicintai dan bercadang untuk dijadikan isteri bukan untuk tujuan jahat, maka amalkan amalan ampuh ini selama 7 hari sambil membayangkan wajah orang yang kita kehendaki . Tetapi ilmu atau amalan ini akan memakan diri sekiranya disalah gunakan dan akan menjadi sewel selama-lamanya.

ILMU PENGASIH IMAM SYA’RANI

Setiap hari sesiapapun yang mengamalkan ilmu Pengasih Imam Sya’rani ini maka Allah akan membukakan 7 pintu rahmat dan setiap orang yang akan memandangnya, baik lelaki mahupun perempuan akan merasa kasih sayang kepadanya.

ILMU PENGASIH LELAKI PEREMPUAN

Untuk menjadikan seseorang kasih kepada kita samaada lelaki atau perempuan apabila bertemu dengan orang itu maka bacalah zikir ini sebanyak-banyaknya sebelum mula melihat kematanya. Renung matanya dan tahankanlah nafas, ilmu ini boleh memakan diri jika disalah guna.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 2,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*

(51) PROGRAM ILMU PENGADANG MAKAN MINUM TINGKAT GURU

Seperkara yang tidak dapat di nafikan bahawa ada orang yang terkena santau hingga muntah darah.

Punca-punca perbuatan santau ini terjadi kebanyakkannya kerana hasad dengki dan irihati dan sakit hati dan boleh jadi dari kawan dan sahabat yang semakan seminum.

Kerana itu bersahabat karib sekalipun hendaklah berwaspada terhadap kejujuran sahabat. Ibarat kata pepatah “Rambut sama hitam,hati lain-lain”.

Perkara utama yang sangat perlu di jaga adalah makan minum,kerana perbuatan terkutuk dan boleh membawa maut ini lazimnya di lakukan melalui makan minum samada di rumah kawan atau di kedai-kedai makan,restoran dam sebagainya.

Ada peniaga yang bersaing sesama sendiri menjadikan pelanggan sebagai mangsa demi memastikan saingan perniagaan musnah dan mangsa menderita untuk masa yang lama.

Demi menjadi pengadang terhadap bahawa santau dan perbuatan khianat orang maka amalkan amalan mustajab ini. Insya Allah terpelihara dan terselamat dari bahaya santau tersebut.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 2,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*

(52) PROGRAM ILMU PENGADANG DIRI DARI PANDANGAN TINGKAT GURU

Dalam masa kekacauan atau rusuhan ilmu melindungkan diri ini amat berguna.

Lazimnya dalam keadaan terkepung musuh akan mencincang habis-habisan mangsa mereka kerana telah mabuk darah.

Mereka yang tidak berdosa seperti wanita dan kanak-kanak akan menjadi mangsa mudah bagi musuh. Jika ini di amalkan maka butalah mata orang yang jahat itu yang hendak memudharatkan pengamalnya sekelian dan mereka tidak nampak pengamalnya semua dan lepaslah dari kejahatan mereka. Amalan ini amat berkesan dan telah di buat beberapa kali.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 2,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*

(53)PROGRAM ILMU PENGASIH MENARIK CINTA MAJIKAN / ATASAN TINGKAT GURU

Sebagai orang bawahan, mati dan hidup anda terletak di tangan atasan,Anda boleh berprestasi, tapi kalau atasan memendam rasa benci,anda mahu buat apa. Inilah pentingnya menarik cinta (hormat dan simpati) atasan agar keberadaan anda sentiasa mendapatkan perhatian,pengertian dan penghargaan darinya.Bila anda ingin disenangi dan disayangi oleh majikan/boss/atasan anda lebih daripada orang lain dan diutamakan Sebaik sahaja ilmu ini diterima maka tenaga dalam untuk membuatkan ilmu ini aktif sudah tersedia pada diri yang telah diijazahkan dan langsung dapat digunakan serta merta dan dibuktikan.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 2,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*

(54) PROGRAM ILMU PENUNDUK BAGINDA RAJA TINGKAT GURU

Kemana sahaja anda pergi.Siapa sahaja anda berjumpa samaada berkerja sebagai peniaga dan sukar mengutip semula hutang anda,anda suami yang dipandang rendah oleh isteri,anda guru yang tak dihormati murid atau apa sahaja keperluan dan pekerjaan anda.Anda layak memiliki ilmu ini.Tundukan musuh,orang atasan agar mendengar cakap anda.Musuh jadi tunduk,kawan jadi lemah orang atasan jadi patuh dan lebih-lebih lagi kalau anda orang atasan mahu pun majikan.Sesiapa sahaja lelaki mahupun perempuan.Tundukkan dengan ilmu penunduk ini.Insya Allah berhasil maksud anda.Cari wang dan kekayaan melalui amalan ilmu ini.Dimana pergi semua orang akan dapat anda tundukkan.Jangan bertangguh.Dapatkan Ilmu ini.Isteri tunduk,ketua tunduk,masyarakat tunduk anda akan dihormati kemana anda pergi.

Mudah diamalkan sesuai dengan suasana sekarang.Mengandungi ilmu yang ampuh dan cepat berkesan.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 2,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*

(55) PROGRAM ILMU UNTUK MENDATANGKAN MAHABBAH, KEAGUNGAN DAN KEWIBAWAAN TINGKAT GURU

Kewibawaan memang merupakan sesuatu yang wajar bila dicari-cari oleh setiap orang kerana dengan kewibawaan diri seseorang akan lebih berharga. Dengan ilmu ini,insya Allah kewibawaan akan segera memancar meradiasi dari dalam diri anda, bahkan masyarakat lingkungan pun akan jatuh kasih dan hormat. Buktikan. Ingat, ilmu yang diijazahkan kami di Anugerah Agung adalah asli berguru dan bukan diambil dari buku yang ada dipasaran. Kesan ilmu ini sangat cepat dan positif dirasakan sendiri oleh pengamalnya.

Dengan cara biasa perlu waktu bertahun-tahun dan ketekunan luarbiasa untuk mampu menguasainya,tapi dengan transfer ilmu ini anda langsung dapat mempraktikalkannya.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 2,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*

(56) PROGRAM ILMU KUNCI NAFSU SUAMI/ISTERI TINGKAT GURU

(Untuk Kebaikan Sahaja)

Amalan Khusus agar pasangannya tidak mahu dijimak orang lain,Mematikan ingatan(berahi) pasangan baik suami atau isteri yang suka berfoya-foya diluar ,Insya Allah tertutup nafsu pasangan kepada orang lain,lebih-lebih lagi pasangan yang terpaksa selalu berjauhan,bak kata orang tua-tua,sediakan payung sebelum hujan. Tetapi jikalau suami/isteri yang beriman, taat dan setia sudah tentulah tidak timbul sebarang masalah didalam hal-hal begini. (hanya untuk kebaikan sahaja)

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 2,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*

(57) PROGRAM AMALAN UNTUK MENDATANGKAN SERIBU HAJAT TINGKAT GURU

Berfaedah untuk menghasilkan keinginan, mendatangkan hajat, menolak bencana, mengalahkan musuh dan meninggikan derajat, amalan untuk mendapatkan ilmu, anugerah/karunia, rahmat, ampunan dan petunjuk dan banyak lagi...

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 2,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*


PROGRAM GURU TENAGA DALAM KAROMAH HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG SIRI 3
Program Guru Tenaga Dalam Inti Asma’ul Husna


Tenaga Dalam Asmaul Husna memiliki karakteristik tersendiri.Ciri-ciri itu antara lain:

1.Untuk menghadapi lawan-lawan yang berupa makhluk halus seperti jin yang jahat,atau kekuatan black magic,tenaga dalam Asma’ul Husna lebih dapat diandalkan daripada tenaga dalam biasa.

2.Bila orang telah memiliki tenaga dalam Asma’ul Husna,maka seluruh tubuhnya telah terlindungi tenaga dalam tersebut. Kemudian sesuatu yang menyelimuti tubuhnya itu adalah bahagian dari sistem getaran bio-elektrik yang dibentuk dari hasil pernafasan tenaga dalam,terutama pernafasan dengan menggunakan jurus. Kerana pernafasannya bercampur dengan kekuatan Asma’ul Husna maka sistem getaran elektrik yang dibentuk itu berbeza dengan sistem getaran elektrik yang dibentuk dari hasil latihan tenaga dalam biasa. Perbezaan terletak pada kemampuan untuk menghadapi dahsyatnya bahaya yang mengancam. Pada tingkatan tertentu Tenaga Dalam Asma’ul Husna mampu menghadapi bahaya senjata api,racun dan sebagainya.

3. Tenaga Dalam Asma’ul Husna memiliki daya serang yang dahsyat dan tidak dibatasi oleh ruang. Dimanapun lawan berada,dibelahan bumi sekalipun dapat dipukul bahkan dihancurkan oleh kekuatan Tenaga Dalam Asma’ul Husna. Kekuatan seperti ini tidak terdapat pada tenaga dalam biasa.Sudah pasti untuk menguasai ilmu pukulan jarak jauh ini diperlukan persyaratan tertentu dan harus dilihat dulu bagaimana karakter/peribadi orangnya. Hal ini dimaksudkan agar jangan sampai terjadi penyalahgunaan.

4. Sakit akibat pukulan jarak jauh dari Tenaga Dalam Asma’ul Husna sangat sulit untuk dapat disembuhkan oleh tenaga dalam biasa,kerana kemampuannya jelas berbeza. Hanya Tenaga Dalam Asma’ul Husna yang mampu mengubati/merawatnya,terutama bila yang mengubatinya masih bersumber dari aliran yang sama.

5. Ciri lain dari Tenaga Dalam Asma’ul Husna adalah memiliki daya pantulan yang hebat.

Daya pantul lain dengan daya serang,kalau daya serang sengaja melakukan penyerangan atau melontarkan tenaga dalamnya kesuatu objek,sedangkan daya pantul si pemilik tenaga dalam pasif,tetapi ilmunya secara automatic akan mengendalikan serangan atau perbuatan-perbuatan jahat. Ibarat cermin yang kena sinar maka sinar itu akan memantul kembali. Oleh kerana itu maka berbuat baiklah kepada semua orang,jangan sekali-kali berbuat jahat,siapa tahu orang yang anda sakiti itu memiliki ilmu pantulan,anda akan mengalami kecelakaan.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 3,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*


PROGRAM GURU TENAGA DALAM KAROMAH HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG SIRI 4

NURUL HIKMAH AKBAR MAKRIFAT BILLAH

" Program Guru Tenaga Dalam Nurul Hikmah Akbar Makrifat Billah Anugerah Agung ini sangat Luar biasa !, Dengan Izin dan Ridho Allah dengan hanya hitungan minit, Terbukti mampu menyembuhkan santet, saka, tenung, santau, sihir, pelet dan berbagai penyakit non-medic yang aneh yang sudah tidak mampu ditangani oleh para paranormal, bomoh, dukun, ustadz, kyai dan pengamal perubatan tradisional"

Apabila anda sudah pergi kemana-mana untuk mencari Ilmu Hikmah, Ilmu Metafizik dan Ilmu Ghaib yang dapat di buktikan atau anda mencari ikhtiar pengubatan tapi belum berhasil dan banyak tertipu, Program Guru Tenaga Dalam Nurul Hikmah Akbar Makrifat Billah Anugerah Agung membantu untuk tercapainya maksud dan tujuan anda, Insya Allah berhasil apapun tujuan anda selama masih dijalan kebaikan, sudah ratusan orang tertolong dan Insya Allah 99% dapat dibuktikan dan berhasil maksud tujuannya

Amalan Ilmu Guru Tenaga Dalam Nurul Hikmah Akbar Makrifat Billah Anugerah Agung ini adalah berasaskan seluruhnya dari Ismul Dzat, Asma'ul Husna, Ayat dan Surah Al Qur'an dan do'a-do'a mujarrob, tidak terkandung amalan yang bahasanya tidak di jelas ertinya dan juga tidak terkandung jampi dan mantera.

Transfer Pengisian Ilmu Guru Tenaga Dalam Nurul Hikmah Akbar Makrifat Billah Anugerah Agung setelah di transfer anda akan langsung "merasakan" getaran energi hikmah baik secara rasa dan secara bathin, dan langsung mempunyai kemampuan Deteksi/Scanning dan dengan seketika tubuh anda akan bersih dari aura negatif dan di gantikan oleh aura positif, badan akan terasa segar dan wajah anda akan bersinar, dan Insya Allah anda langsung dapat membantu diri sendiri, keluarga dan orang lain untuk berbagai keperluan.

Anda akan selalu merasakan getaran energi peringkat Guru Tenaga Dalam Nurul Hikmah Akbar Makrifat Billah Anugerah Agung dimana saja dan pada bila-bila masa, program Guru Tenaga Dalam Nurul Hikmah Akbar Makrifat Billah Anugerah Agung ini Dijamin tidak akan memberi kesan sampingan negatif seperti kesialan, susah rezeki dan kesusahan dalam menghadapi sakaratul maut.

Setelah anda di transfer ilmu Guru Tenaga Dalam Nurul Hikmah Akbar Makrifat Billah Anugerah Agung ini maka dengan Izin dan Rahmat Allah anda memiliki kemampuan antara lain:

* Hanya dengan beberapa minit anda dengan izin Allah mampu menghapuskan Santau, Tenung, Saka, Sihir dan sejenisnya
* Scanning/Mengesan/meradar/Deteksi kekuatan suatu benda magic atau Scanning tingkatan ilmu ghaib seseorang
* Scanning/Mengesan/meradar/Deteksi penyakit dari badan seseorang (dekat atau jarak jauh )
* Scanning/Mengesan/meradar/Deteksi keberadaan mahluk ghaib di suatu tempat atau barang
* Transfer Energy / Mengisi badan seseorang dengan Energi karomah Keselamatan, Kekuatan, Pendinding, Pengasih, Kewibawaan, Pukulan Maut dan lain lain.
* Membersihkan dan Membuat pagar ghaib di suatu tempat (rumah, office, kebun, perumahan, kedai dll)
* Pengasihan, Penunduk dan Kewibawaan.
* Keselamatan dan Dilindungi dari segala bentuk kejahatan baik secara lahir dan bathin
* Penarik Rezeki dari segala penjuru angin
* Mencabut Ilmu ghaib dari orang atau benda yang jahat secara permanen
* Menarik Sukma orang yang masih hidup dari jarak jauh sehingga mampu dipengaruhi untuk tujuan kebaikan
* Bentakan (Tengking)Halilintar/Penggerun/Pembungkam
* Ilmu Halimunan(invisible man)
* Ilmu Keselamatan Dzahir dan Bathin - Apabila dalam keadaan terdesak maka akan muncul ilmu pertahanan diri seperti ilmu Kebal Defensif mahupun Kebal Atraktif dengan Izin dan Ridho Allah
* Menghilangkan/Membersihkan Sial/Aura Negatif/Sengkala/Saka/Karma negatif dari tubuh anda dan orang lain
* Menaklukkan dan menghancurkan Jin Jahat atau bahkan komuniti Jin Jahat, Hantu, Tuyul dan lain lain
* Mengisi benda-benda seperti Batu, Keris, Air atau benda apa saja.
* Memindahkan Hujan sementara waktu untuk keperluan yang mendesak.
* Pembalik Sihir dan Serangan ghaib sehingga kembali ke pengirimnya dengan berlipat ganda daya hancurnya
* Melontarkan atau melumpuhkan musuh cukup dengan kedipan mata atau kibasan tangan
* Pukulan Jarak jauh
* Ketukan Hikmah sebagai salah satu cara teknik ikhtiar penyembuhan instan penyakit baik penyakit physic atau mental/jiwa.
* Melipat gandakan energi Ilmu-ilmu hikmah yang sedang di amalkan
* Baju besi Karomah, Apabila di serang oleh musuh maka semua serangan-nya tidak akan kena pada tubuh bahkan boleh membuat musuh menangis, tertawa, menari atau apapun kehendak kita
* Sifat Emosional dan cepat marah akan jauh berkurangan, Jiwa akan tenang dan rileks

Dan masih banyak lagi kemampuan yang tidak dapat disebutkan satu persatu.

Pengisian Ilmu peringkat Guru Tenaga Dalam Nurul Hikmah Akbar Makrifat Billah Anugerah Agung ini bukan sekadar Ijazah dengan manual kitab amalan akan tetapi setiap peserta mendapat "pembai’atan khusus" beserta energi pengisian energi haq karomah yang boleh di rasakan dan langsung boleh di buktikan.

Oleh kerana itu apabila anda pernah "diisi"/Ijazah atau pernah di transfer ilmu hikmah, Ilmu tenaga dalam atau ilmu spiritual lainnya dari tingkat dasar sampai super maha guru akan tetapi belum pernah merasakan manfaat dan bukti yang pernah di janjikan maka kami Insya Allah dapat membantu anda untuk mendapatkan ilmu Hikmah, Ilmu tenaga dalam atau ilmu spiritual yang haq yang dapat dibuktikan manfaat dan kegunaannya.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 4,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*


PROGRAM GURU TENAGA DALAM KAROMAH HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG SIRI 5


PROGRAM GURU ILMU GHAIB MUSTIKA NUR ILAHI ANUGERAH AGUNG

Program Tahap Guru Ilmu Ghaib Mustika Nur Ilahi Anugerah Agung, membuka semua potensi dalam diri dengan membangkitkan kekuatan tenaga dalam yang merupakan dasar atau modal awal dalam pembangkitan kekuatan supranatural. Pembangkitan Ilmu Ghaib Nur Ilahi Peringkat Guru, mengunakan transfer energi dari Mahaguru kepada calon Guru. Seketika Tenaga Dalam yang terpendam segera terbuka dan memunculkan kekuatan batin yang luar biasa. Aura berubah seketika menebal dan membentuk tameng pelindung metafizik tingkat tinggi, memunculkan daya tarik, karisma dan wibawa yang memancarkan dari dalam diri. Pengaktifan energi ghaib yang berfungsi memberikan perlindungan baik fizik mahupun metafizik. Berbagai kemampuan ghaib pun terus berkembang sejalan dengan pelatihan anda.

Ilmu Ghaib Mustika Nur Ilahi, berfungsi selamanya atau permanen. Pantangan ilmu ghaib ini adalah tidak melanggar akidah agama yakni tidak boleh berbuat zinah atau susila, berjudi dan mabuk-mabukan. Namun meskipun anda melanggar pantangan tersebut, ilmu ini tidak akan hilang, tetapi akan melemah kekuatan ilmunya.

MANFAAT ILMU:

* Membangkitkan kekuatan Tenaga Dalam yang terpendam dalam tubuh
* Memunculkan Daya Pengasihan, Pesona, dan Daya Pikat
* Memunculkan karisma dan wibawa
* Penderas rejeki, melancarkan usaha, dan memusnahkan semua rintangan dalam berusaha
* Pagar Ghaib, mampu memagari rumah, kedai, restoran, pabrik dan lain-lain dari segala gangguan gaib
* Meningkatkan daya batin dan sensitiviti yang tinggi
* Meminjam berbagai bentuk kesaktian secara ghaib
* Kemampuan untuk menjadi juru sembuh yang handal baik fizik mahupun metafizik
* Kebal terhadap racun, seperti bisa ular, kalajengking, lipan, kelabang dan lain-lain
* Anti serangan sihir seperti gendam, pelet, teluh, hipnotis dan lain-lain
* Memiliki daya kekuatan dan kekebalan tubuh terhadap semua senjata tajam mencakup kulit, urat, daging, dan tulang.
* Mampu menyembuhkan berbagai penyakit akibat gangguan gaib seperti kerasukan, santet, teluh, guna-guna dan lain-lain
* Mampu melihat aura dan dimensi ghaib
* Berkemampuan meminjam kesaktian orang lain
* Dapat mengunci dan melumpuhkan serangan orang lain
* Transfer energi pelindungan dan mengisi benda-benda pusaka
* Mementalkan lawan sebelum menyentuh anda dan melemahkan tenaga lawan
* dan lain-lain, masih banyak manfaat lain.

Program Ilmu Ghaib Mustika Nur Ilahi Tingkat Guru: - (Kekuatan 3 kali lebih kuat dari praktisi/anak murid, dapat membangkitkan menurunkan ilmu Ghaib Mustika Nur Ilahi kepada sesiapapun ).
Metode pengaktifan ilmu: Transfer Energi Jarak Dekat atau Jauh
Kelengkapan: Buku Manual dan Sertifikat

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 5,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*


PROGRAM GURU TENAGA DALAM KAROMAH HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG SIRI 6


PROGRAM JURUS PAMUNGKAS TENAGA DALAM KAROMAH HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG TINGKAT GURU (MEDITASI GERAK / AKTIF)

Hidung mempunyai penapis yang dapat mencegah kekotoran yang tidak seharusnya masuk ke sistem pernafasan. Lihatlah diri kita ada sesuatu fenomena yang menarik dengan rentak pernafasan kita, iaitu ketika marah,stress,ketakutan dan terburu-buru, tidak sabar dan sikap mental lainnya,ternyata menunjukkan sistem pernafasan tidak teratur atau termengah-mengah dan dalam keadaan manusia yang demikian maka jika dirakam dengan alat medic yang bernama EEG, akan menunjukkan rakaman gelombang otak yang kacau atau tidak teratur.

Banyak penelitian membuktikan bahawa manusia yang bernafas 16-20 kali / per minit,EEG menunjukkan gelombang otak yang diserang stress, cepat tersinggung, suka marah dan menunjukkan sikap refleksi lainnya, serta secara fizikalnya menunjukkan mudah diserang penyakit disfungsional tubuh seperti:HB darah rendah, migraine, jantung, diabetes,sesak nafas dan alergi.

Sedangkan mereka yang bernafas 4 kali / per minit. Hasil EEG menunjukkan teraturnya gelombang otak yang ada atau dikenali juga sebagai gelombang ALPHA. Dan secara mentalnya orang tersebut menunjukkan kesabarannya, tidak mudah stress, dan tidak mudah terserang penyakit.

Bagi para Calon Guru Jurus Pamungkas Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung, jangan salah dalam memahami inner power atau tenaga ghaib yang terkumpul serta tersimpan dalam tubuhnya, terutama para Master yang telah mengikuti JURUS PAMUNGKAS ANUGERAH AGUNG. Untuk itu pada dasarnya, jurus-jurus penghimpun energi yang anda latih dalam Jurus pamungkas merupakan meditasi AKTIF.Jurus Pamungkas Anugerah Agung lebih cenderung menitik beratkan pada suatu proses penyembuhan yang singkat, bahkan Jurus Pamungkas Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung mendapat julukan “Penyembuhan Penyakit”.

Dalam Jurus Pamungkas Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung terdiri dari unsur gerak, pernafasan dan kosentrasi(Dzikir) dan Jurus Pamungkas Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung juga tergolong dalam jenis aktiviti meditasi, dan diperkemaskan dalam gerakan jurus-jurus Prana(Meditation in Motion) yang akan mempengaruhi aspek fizikal setiap peserta dan juga mental serta kejiwaannya, yang mana terciptanya ketenangan jiwa atau terciptanya keseimbangan rohani maka akan wujud energi hidup pada diri kita.

One Unit Movement gerakan jurus yang tidak terpisah disatukan dengan gerakan tubuh dalam Jurus Pamungkas Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung ini, meskipun sebelumnya anda sukar untuk mendapatkan kosentrasi fikiran keseluruhannya pada proses gerakan tubuh dalam mengikuti latihan jurus-jurus Pamungkas Anugerah Agung. Tahap demi tahap dalam kesabaran anda berlatih, pasti anda dapat melakukannya dengan baik dan membuahkan hasil yang optimum, sehingga dalam pembentukan inner power atau tenaga dalam, serta digunakan dalam mewujudkan tujuan alternative pada kesihatan anda, Insya Allah akan mencapai hasil yang optimum.

Untuk itu hakikat dalam latihan Jurus Pamungkas Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung adalah hypoxic anerobic, iaitu melatih sel-sel tubuh agar peka dan dapat berfungsi seperti normal dalam keadaan kekurangan oksigen. Oleh kerana itu fungsi sel tubuh dengan sendirinya menjadi lebih baik jika oksigen dapat diperoleh dalam jumlah yang normal maka tingkat kesihatan menjadi lebih baik, inilah sebabnya mengapa setelah berlatih Jurus Pamungkas Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung para pelatih bukannya berasa letih atau penat sebaliknya merasakan lebih segar, dan seolah-olah mempunyai lebih oksigen yang menyebabkan dirinya menjadi sihat.

Oksigen adalah satu-satunya zat yang sangat diperlukan oleh manusia yang tidak dapat ditimbun dalam tubuh, sehingga diperlukan harus dapat dipenuhi pada saat itu juga. Kelambatan oksigen masuk didalam badan selama beberapa minit sahaja menyebabkan tamatnya riwayat hidup seseorang. Oleh itu, setiap manusia itu perlu menjadi pintar dalam mengambil dan memanfaatkan oksigen.

Maka demikian Jurus Pamungkas Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung dikatakan sebagai olahraga Alternatif hebat di zaman Sibuk, dimana kehidupan ini terus berkembang, kemajuan meningkat,keperluan bertambah, sehingga dapat menyesuaikan diri pada situasi dan keadaan yang sepadan, secara disedari atau tidak, setiap individu akan tertumpu dalam memenuhi keperluan hidup sehingga mewujudkan kesibukan, bingung dan memaksa diri.

Dengan demikian selama anda menjalani rutin melatihkan diri dalam melakukan Jurus Pamungkas Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung tanpa sebarang paksaan setiap hari dan tanpa bebanan mental dan santai dalam melaksanakan suatu tugas secara seragam dalam berlatih serta berdzikir bersama. Insya Allah dapat dijadikan sebagai penyembuhan tanpa ubat dan tujuan alternatif dan kesegaran.

MANFAAT KHUSUS “JURUS “ DALAM BERLATIH JURUS TENAGA DALAM KAROMAH HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG PERINGKAT GURU

Pada bahagian ini calon Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung akan dibimbing secara teori dan praktikal kaedah melakukan gerakan Jurus-jurus Pamungkas Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung,juga dibekalkan dengan manual panduan dan penerangan lengkap yang diterangkan dari sudut Saintifik akan manfaat dan kelebihan setiap jurus,fungsinya,kegunaannya dan banyak lagi yang akan didedahkan dalam program Guru Jurus Pamungkas Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung ini.

Dengan gerakan Jurus Pamungkas Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung irama energi dan elektro yang dihasilkan diarahkan keseluruhan jaringan tubuh, kelenjar dan organ lain, sehingga seluruh generator jaringan akan dapat membekalkan energi dan electron(charger) yang cukup. Selama latihan pernafasan bergerak/jurus nafas ditahan sambil bergerak, maksudnya tubuh dilatih untuk mendapatkan energi tanpa menggunakan oksigen.

Pada olahraga aerob(angkat berat,sprint,dan berenang jarak pendek) sangat penting, kerana keperluan oksigen tidak dapat dipenuhi olwh oksigen yang tersedia pada saat itu. Bila oksigen dapat mempengaruhi keperluan, maka terjadi keadaan seimbang dan keadaan tersebut dikenali sebagai steady state. Keseimbangan organ-organ di dalam tubuh antara lain:-

-Ketika pergerakan jurus tahan nafas berlaku bererti oksigen yang diterima jaringan tubuh berkembang, akibatnya tubuh akan meningkatkan pembentukan HB dalam darah, sehingga dapat meningkatkan daya tahan tubuh endurance.

-Penekanan nafas yang terjadi pada latihan pernafasan bergerak atau saat melakukan jurus juga terjadi pelebaran pembuluhan darah yang berpengaruh terhadap tekanan darah iaitu memperkecil hambatan pada aliran darah.

-Pernafasan perut menyebabkan terjadinya pergerakan pada organ-organ dalam perut. Dengan pengarahan tersebut yang dipusatkan pada solar plexus akan memicit-micit organ-organ di dalam perut, sehingga akan meningkatkan kesihatan dan kemampuan fungsinya. Dengan demikian fungsi pencernaan dan penyerapan makanan menjadi lebih baik.

-Pada saat melakukan jurus, seluruh bahagian tubuh di Olahragakan dan diulang berkali-kali. Dengan demikian otot-otot menjadi terlatih dan berkembang lebih baik, sehingga jaringan otot menjadi lebih padat elastik.

-Jantung akan mengepam darah dan mengalirkannya keseluruh bahagian tubuh dan mengedarkan darah yang banyak mengandungi oksigen dari paru-paru keseluruh badan dan sebaliknya membawa darah dari seluruh tubuh yang mengandungi Karbon Dioksida ke paru-paru untuk dikeluarkan. Dengan menahan nafas selama latihan, pembuluh darah memberikan jalan pintas dalam jaringan otot guna melatih otot jantung agar bekerja dengan baik, walaupun kekurangan oksigen.

-Jaringan saraf merupakan organ tubuh vital iaitu otak. Sisitem saraf yang berada di otak jika kekurangan oksigen (anoxia cerebralis) akan menyebabkan gangguan fikiran. Jika oksigen sedikit dan volumenya pada jaringan otak dalam waktu yang cukup lama, maka akan menyebabkan kerosakan jaringan otak yang sulit diperbaiki. Penderita menjadi cacat dan bahkan boleh mengakibatkan kematian..

-Dengan latihan Jurus Pamungkas Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung maka otak dilatih supaya tidak mudah letih jika dipakai berfikir atau belajar. Sel-sel otak akan menjadi terlatih dan stabil sehingga tidak mudah diserang rasa mual dan pening.

Dalam latihan Jurus Pamungkas Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung, berlaku kekurangan oksigen yang berfungsi dalam rangka penyembuhan penyakit. Seperti contoh sel ganas yang menyerang pada penderita kanser, makanan utama dalam tubuh penderita adalah oksigen, maka dengan adanya kurang oksigen dalam tubuh setiap penderita kanser yang mengikuti Jurus Pamungkas Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung ruang hidupnya dipersempit sehingga dapat membunuh dengan sendirinya kanser tersebut, yang mana dikenali sebagai metabolisme ganas sangat tinggi yang menyebabkan haus terhadap oksigen pada penghidap kanser.

Dengan meminimumkan oksigen di dalam tubuh dalam daya tahannya. Sedangkan dalam dunia kedoktoran itu sendiri dalam mengantisipasi kanser iaitu dengan menyuntik racun untuk membunuh sel-sel penyakit tetapi sel-sel ganas tersebut tidak mudah mati, malah akan menjadi lebih ganas, dan mendatangkan kesan yang buruk terhadap sel normal lainnya.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 6,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*


PROGRAM GURU TENAGA DALAM KAROMAH HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG SIRI 7


MANFAAT LATIHAN PERNAFASAN BIO-ELEKTRIK ANUGERAH AGUNG PERINGKAT GURU

Manfaat Istimewa! Bagi calon Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung,anda yang sudah selesai menjalankan ritual penyelarasan untuk tujuan pembangkitan dan penyelarasan keilmuan ( melalui transfer daya kekuatan ghaib Pernafasan Bio-Elektrik Anugerah Agung) maka secara automatik anda sudah dapat memanfaatkan potensi daya kekuatan energi bio-elektrik dalam tubuh anda secara optimum.

Mengapa demikian? Sewaktu anda menjalani laku ritual masuknya keilmuan, Dr. Rizal akan membuka dan mengaktifkan seluruh pusat / medan supernatural yang merupakan pintu gerbang keluar masuknya aliran energi bio-elektrik dalam tubuh anda dan menyesuaikan dengan gelombang energi alam semesta yang sangat luarbiasa. Sehingga secara tidak langsung anda akan mengalami proses meningkatnya tahap kesihatan, fizik,mental,emosi dan spiritual.

Berbagai manfaat yang baik / positif melalui energi bio-elektrik yang boleh anda pergunakan antara lain:

* Kesihatan Fizik yang bersifat lahiriah.

Dengan energi bioelektrik anda dapat menolak segala gangguan penyakit dan menyembuhkan sekaligus, baik penyakit ringan ataupun kronik.

* Kesihatan mental, emosi dan spiritual.

Mengatasi gangguan sukar berfikir, berkonsentrasi, mudah bingung, sukar tidur, batin tidak tenang, tiada rasa tenteram dan lain-lain.

* Transfer Penyembuhan jarak jauh

Anda juga mampu mengadakan penyembuhan jarak jauh pada siapa saja dan dimanapun keberadaannya.

* Kharisma dan Kewibawaan

Dengan meningkatnya level energi bioelektrik anda Insya Allah dapat menjadikan medan magnet yang mempunyai getaran kuat untuk menarik rezeki dan selalu dinaungi keberuntungan hidup.

MANFAAT KHUSUS:

1. Untuk Bela Diri secara defensif reaktif

Dengan prinsip gesekan-gesekan kuda-kuda dan jurus, biolistrik tubuh dibuat menjadi aktif memancarkan medan bioelektromagnetik. Energi akhir dan elektron yang dihasilkan diarahkan dengan gerakan jurus untuk disimpan (charge) dalam generator-generator organ tubuh, yang sementara ini masih bersifat acak. Dengan istilah " dibuka " maka diberikan energi akselarator sehingga generator-generator yang semula mempunyai frekuensi / level energi yang tidak sama, menjadi satu kesatuan yang mempunyai level energi/frekuensi yang sama. Akibatnya dari tubuh akan memancar getaran elektrik yang dikatakan medan elektromagnetik tubuh, yang aktif dan sensitif terhadap rangsangan ganguan dari luar. Medan elektromagnetik tubuh ini sebenarnya merupakan " antibodi getaran " manusia. Cara kerjanya sama dengan antibodi fizik menghadapi penyakit. Bekerja spontan, automatik tanpa harus diperintah asalkan ada rangsangan gangguan getaran asing yang datang dan mengganggu keseimbangan getaran tubuh. Semakin besar getaran yang datang, semakin besar pula reaksinya. Prosesnya dapat dijelaskan sebagai berikut ;

Getaran penyerang adalah frekuensi ( berbanding lurus dengan energi ) menabrak sistem getaran yang diserang, sama dengan memberikan energi kepada yang diserang sehingga terjadi interaksi getaran, akibatnya elektromagnetik tubuh yang diserang mengalami perubahan getaran (perubahan amplitudo) maka energi yang besar dihasilkan dari perubahan getaran ini (perubahan amplitudo berbanding lurus dengan perubahan energi). Selanjutnya energi yang dihasilkan ini akan memberikan respon, terjadilah pembalikan energi kepada si penyerang sebesar getaran energi yang dipancarkannya untuk menyerang.

Akibat dari respon energi akan menyebakan kekacauan getaran dalam diri penyerang (seperti kortsluiting elektrik). Secara fizik terlihat penyerang terpental, terlempar, jatuh kejang-kejang dan bila elektrik jantung terganggu, denyutan jantung kacau, penyerang nampak pucat dan kebiruan dan seterusnya. Cara mengubati orang yang terkena balasan getaran tenaga dalam diberikan kepada setiap anggota/ahli Anugerah Agung yang memang dilatih mempunyai jiwa kasih sayang jauh dari rasa dendam.

* Media Perlindungan Diri Dari Serangan Fizikal

Aura yang kuat dapat diprogram sebagai selubung pertahanan diri (shield) yang menahan serangan fizik dan non fizik, atau dapat dipergunakan untuk pukulan jarak jauh yang mementalkan lawan. Semua itu dengan syarat lawan dalam keadaan emosi kerana cara kerjanya mempengaruhi aura lawan yang sedang marah kerana ion-ion yang ada ditubuh orang tersebut tidak stabil sehingga menyebabkan overload parsial adalah ketidakseimbangan ion positif dan negatif tubuh seseorang akibatnya apabila kita tembakan ion negatif lain yang lebih besar maka akan terjadi tumbukan ion, akibatnya orang itu terpental.

* Media Perlindungan Diri Dari Serangan Non fizik.

Aura yang kuat dapat untuk melawan bangsa jin bahkan menbunuhnya dengan menciptakan selft combustion dalam tubuh jin. Kita dapat menfokuskan aura membentuk gelombang elektromagnetik untuk mengatasi gangguan energi negatif di beberapa tempat yang disebabkan berbagai hal, mulai dari gangguan jin atau bahkan “dikeadaan” oleh orang lain, agar orang-orang yang berada di sekitar tempat tersebut menjadi tidak betah atau bahkan menjadi sakit. gelombang ini bahkan dapat meneutralkan tempat yang dikenal seram dalam radius puluhan kilometer persegi, atau meliputi satu kota / bandar.

* Media Peningkatan Kepekaan Dan Pengendalian Diri.

Aura yang diperkuat akan menjadi pembangkit dan trigger bagi Extra Sensory Persepsion dalam diri sendiri. Salah satunya mensupport fungsi lain kelenjar pituitary dalam menangkap signal – signal yang tidak dapat ditangkap panca indera. Signal – signal ini menjadi input dan output otak yang berupa feeling, visual dan audio.kemanpuan ini yang dikenal masyarakat dengan istilah; terawangan atau mata bathin, atau dalam bahasa sunda disebut “ilmu ngimpleng”. Ilmu ini sangat berguna untuk melihat bangsa jin. mengetahui kejadian dari jarak jauh, juga dapat dipergunakan untuk mencari barang hilang

* Media Pengendalian Cuaca.

Mekanika quantum, iaitu suatu loncatan besar dari suatu tingkatan ke satu tingkatan lain yang lebih tinggi, dapat dilakukan oleh manusia. Baik yang berkaitan dengan tubuhnya mahu pun yang berkaitan dengan alam, di antaranya dengan cuaca.Tenaga Metafizik atau biasa disebut aura terdiri dari ion positif dan negatif juga -- yang saat ini sudah dapat difoto melalui Aura Camera 3000. energi ini apabila difokuskan ke awan, misalnya, maka akan berpengaruh pada ion-ion yang menyusun awan tersebut.

Mekanika quantum akan terjadi dengan lebih baik apabila terjadi dalam unsur yang tidak berbentuk fisik, dalam hal ini awan yang terdiri dari molekul Hidrogen, Oksigen dan ion-ion positif serta negatif, merupakan media yang dapat diamati jika terjadi pemfokusan ataupun (penghilangan) awan yang dilakukan oleh energi manusia. Hal inilah yang menjadi dasar kenapa manusia dapat mengendalikan cuaca dengan izin Allah SWT.

* Media Pengendalian Massa.

Otak manusia mengeluarkan gelombang tertentu yang dapat mempengaruhi orang lain, misalnya ia memanggil atau menasihati orang lain. Hal ini dapat terjadi secara langsung (face to face) ataupun melalui alat bantu lainnya, seperti telephone, internet ataupun television. Contoh sederhana adalah apabila seorang anak mengalami kecelakaan, biasanya seorang ibu mempunyai firasat tertentu, baik itu berupa kecemasan terhadap anaknya, spontan memanggil nama anaknya, menjatuhkan benda yang dipegangnya, dll.

Berdasarkan hal ini, sebetulnya manusia mampu berhubungan dan mempengaruhi manusia lain ataupun sekelompok orang yang berada di satu tempat dengan memanfaatkan gelombang energi otaknya tersebut, hanya tentu saja untuk mempengaruhi banyak orang diperlukan penguatan energi gelombang otak melalui method tertentu yang disebarkan melalui pemantulan pada ionosphere. Hal ini yang dilakukan oleh aura yang kuat dalam mensupport gelombang energi otak untuk mempengaruhi otak orang lain, semakin kuat konsentrasi dan aura meningkatkan kualiti dan kuantiti orang yang dapat dipengaruhinya.

o Media Pengubatan Penyakit..

Kesihatan seseorang dapat dilihat dari tebal-tipis Aura yang disebabkan ketidakseimbangan metabolisme tubuh. Seseorang yang diperkuat Aura dengan menyerap energi alam atau dibantu terapi sangat membantu metabolisme tubuh lebih baik. Seseorang yang memiliki Aura yang kuat mampu mengubah frekuensi gelombang elektromagnetiknya untuk program pengubatan: regenerasi sel, peningkat antibodi, penyeimbang metabolisme tubuh, penyeimbang kimia tubuh dan sebagainya.

2. Menguatkan ikat molekul otot dan konsentrasi energi

Dengan latihan gerak yang teratur, lengkap dan berulang-ulang akan menyebakan otot-otot semakin liat dan kenyal. Aliran energi terlatih untuk dikonsentrasikan pada bahagian-bahagian tubuh yang dikehendaki, sehingga dengan latihan yang baik tubuh akan terlatih menerima benturan atau pukulan benda keras tanpa khuatir terjadi cedera otot.

Bila digunakan untuk memukul, konsentrasi energi pada alat pukul cukup besar sehingga akan menghasilkan pukulan yang cukup keras.

3.Pengembangan sistem Pengubatan

Dengan tekanan nafas yang dilakukan dimaksudkan untuk menghimpun dan mengkonsentrasikan semua energi hasil latihan agar tetap terpusat dengan baik di pusat energi tersebut. Setelah selesai latihan asas, energi hasil latihan sudah dapat dimanfaatkan untuk menolong orang lain terutama mengubati orang sakit.

Penyakit apapun yang diderita seseorang, baik itu penyakit dari dalam dirinya sendiri mahupun datang dari luar, tidak lain disebabkan oleh ganguan atau ketidak-harmonisan elektrik dalam tubuh. Dengan himpunan energi aktif yang telah diperoleh selama latihan-latihan dasar digunakan untuk membantu mengubati orang sakit, dengan cara memancarkan energi tersebut kepada pesakit sehingga akan mengaktifkan dan menormalkan kembali elektrik tubuh pesakit tersebut yang terganggu. untuk menjadi pemancar tenaga dalam yang baik harus dipenuhi syarat : Tenang, Niat dan Nafas.

4. Meningkatkan rasa sosial

Kedudukan yang sama seluruh peserta seperti cara latihan, serangan tanpa tanda tingkatan, perhatian dalam latihan, baik pernafasan duduk maupun pernafasan bergerak akan mengurangi rasa egosentris seseorang sehingga rasa kebersamaan. kekeluargaan akan semakin meningkat. Hal ini otomatis akan mengurangi penyebab stress.

Dengan tekanan napas dibawah perut yang dilakukan dimaksudkan untuk menghimpun dan mengkonsentrasikan semua energi hasil latihan agar tersimpan dan tetap terpusat dengan baik di pusat energi tersebut. Setelah menyelesaikan latihan tingkat pradasar, energi hasil latihan sudah dapat dimanfaatkan untuk menolong orang lain terutama untuk mengubati orang lain yang sakit.Penyakit apapun yang diderita seseorang, baik itu penyakit dari dalam dirinya sendiri mahupun dari luar, pada prinsipnya disebabkan oleh gangguan atau ketidak-harmonisan elektrik dalam tubuh. Dengan memanfaatkan himpunan energi aktif yang diperoleh selama latihan, dapat digunakan untuk membantu mengobati orang lain yang sakit yaitu dengan cara memancarkan energi tersebut kepada pasien (induksi) sehingga akan mengaktifkan dan menormalkan kembali fungsi listrik tubuh pasien tersebut. Untuk menjadi seorang pamancar (penghusada) yang baik harus dipenuhi syarat tenang/konsentrasi, niat dan nafas.

Manfaat bagi Kesihatan

Telah banyak hasil penelitian dari para pesakit mengenai kesan nyata akan kemanfaatan Anugerah Agung. Selain dirasakan kemanfaatannya secara langsung, perlu dicari kebenaran dan pengembangannya melalui percubaan dan penelitian sehingga hasilnya berupa fakta dan data yang penting.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 7,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*


PROGRAM GURU TENAGA DALAM KAROMAH HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG SIRI 8


PROGRAM MEDITASI DZIKIR ANUGERAH AGUNG TINGKAT GURU
Seni Pemberdayaan Diri (Self Empowerment) Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Peringkat Guru

Pelatihan Seni Pemberdayaan Diri di Sanggar Meditasi dan Spiritual Anugerah Agung dengan Motto : MENJADI SEBAIK-BAIK MANUSIA YANG PALING BERMANFAAT UNTUK ORANG LAIN merupakan pembinaan mental dan spiritual melalui Pelatihan Inti Keilmuannya yakni: Tenaga Dalam Atraktif yang langsung dapat anda kuasai hanya dalam waktu 1-3 Jam. Latihan ini bertujuan membina para anggota Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Tingkat Guru agar dapat mengembangkan potensinya yang masih terpendam dalam diri kita (empowerment), dan membangkitkan Waskita atau kemampuan diluar kesedarannya (Inner Power / Mind Power) setiap pesertanya.

Pelatihan Seni Pemberdayaan Diri Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin ANUGERAH AGUNG, memiliki sistem pengajaran yang khas, dimana setiap pesertanya akan merasakan suatu fenomena pada dirinya, kerana sentuhan Teori Sains dan Agama sebagai dasar dan aplikasi awal dalam Pelatihan SPD yang merupakan pemanasan Mesin Bawah Sedar seseorang dan langsung dapat dibuktikan setelah dipanaskan melalui stimulus (perangsangan) bawah sedar seseorang, setelah memasuki gelombang alfa (rileks bawah sedarnya).

Selama Pelatihan SPD Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin ANUGERAH AGUNG, peserta akan dibimbing melakukan Meditasi Pernafasan Khas ANUGERAH AGUNG yang akan berakibat positif pada tiap pesertanya, disamping akan merasakan suatu kewaskitaan juga kesan positif pada kesihatannya seperti :

* Oksigen yang diterima jaringan tubuh berkembang, akibatnya tubuh akan meningkatkan pembentukan HB dalam darah, sehingga dapat meningkatkan daya tahan tubuh endurance.
* Terjadinya pelebaran pembuluh darah yang berpengaruh terhadap tekanan darah iaitu memperkecil hambatan pada aliran darah.
* Akan terjadinya pergerakan pada organ-organ dalam perut. Dan pengarahan tersebut yang dipusatkan pada solaris plexus akan mengurut organ-organ didalam perut, sehingga akan meningkatkan kesihatan dan kemampuan fungsionalnya. Dengan demikian maka fungsi pencernaan dan penyerapan makanan menjadi lebih baik.
* Pada saat sikap duduk bermeditasi, mulai kaki sampai hujung rambut akan merasakan keletihan pada otot yang secara tidak langsung melatih otot-otot berkembang lebih baik, sehingga jaringan otot menjadi lebih padat elastis.
* Jantung mengepam darah dan mengalirkannya keseluruh bahagian tubuh dan mengedarkan darah yang banyak mengandung O2 dari paru-paru keseluruh tubuh dan sebaliknya membawa darah dari seluruh tubuh yang banyak mengandung Karbon dioksida ke paru-paru untuk dikeluarkan dan pembuluh darah memberikan jalan pintas dalam jaringan otot guna melatih otot jantung agar bekerja dengan baik, walaupun dalam keadaan kekurangan oksigen (Hiposix).
* Jaringan Saraf merupakan organ tubuh vital iaitu otak. Sistem saraf yang berada diotak jika kekurangan oksigen (anoxia cerebralis) akan menyebabkan kacaunya fikiran. Jika oksigen sedikit volumenya pada jaringan otak dan terjadi dalam kurun waktu yang cukup lama, maka akan menyebabkan kerosakan jaringan otak yang sulit diperbaiki. Penderita menjadi cacat dan bahkan dapat mengakibatkan kematian. Maka selama bermeditasi otak akan dipenuhi oksigen.
* Selama latihan meditasi juga akan membawa kesan positif pada otak iaitu : otak dilatih supaya tidak mudah letih jika dipakai berfikir atau belajar. Sel-sel otak akan menjadi lebih tahan dan dilatih tetap segar menjalankan fungsinya walaupun dalam keadaan minimum oksigen.
* Dengan seringnya kita berlatih Meditasi keseimbangan otak menjadi terlatih dan stabil sehingga tidak mudah diserang rasa mual, pusing mahupun mabuk kenderaan.
* Puasa Oksigen yang dilakukan pada saat bermeditasi berfungsi dalam penyembuhan penyakit. Seperti contoh sel ganas yang menyerang pada penderita kanser, makanan utama dalam tubuh penderita adalah oksigen, maka dengan adanya puasa oksigen dalam tubuh setiap penderita kanser yang rutin melatih Meditasi pernafasan, ruang hidupnya sel ganas akan dipersempit sampai terbunuh dengan sendirinya kanser tersebut, dikeranakan metabolisme sel ganas sangat tinggi yang menyebabkan sangat haus akan oksigen pada penderita kanser. Maka Dengan meminimumkan oksigen didalam tubuh akan melatih sel-sel tubuh dalam daya tahannya. Sedangkan dunia kedoktoran itu sendiri dalam pengantisipasian kanser iaitu dengan menyuntikan racun untuk membunuh sel-sel penyakit, itulah sebabnya sel penyakit kadang tidak semua mati yang terjadi adalah sebaliknya serangan sel yang lebih ganas, dan menyebabkan timbul kesan sampingan yang negatif pada sel normal lainnya.
* Dengan latihan meditasi yang teratur terutama konsentrasi dan terciptanya ketenangan jiwa / Anugerah Agung yang stabil, akan berpengaruh pada pengeluaran hormon antara lain: ACTH (Adreno Cartico Tropic Hormon) dan kortisol yang pada kadar tertentu memacu sistem kekebalan tubuh, untuk menghasilkan imunoglobin yang berperan dalam pertahanan tubuh terhadap bakteria, virus, dan sel-sel Tumor.
* Latihan MEDITASI DZIKIR ANUGERAH AGUNG merupakan bahagian dari latihan Tenaga Dalam yang dapat meningkatkan kesegaran fizikal dan mendapatkan kesihatan yang dinamik dalam meningkatkan kekebalan tubuh disamping pembuatan sel darah merah dan tonus kekuatan otot.
* Latihan secara berkumpulan atau menyertakan banyak orang memberikan untuk saling berkomunikasi sesama Keluarga Besar Anggota ANUGERAH AGUNG dan memberikan kesempatan berkomunikasi dan bersilaturahmi setiap minggunya yang dapat mengurangi ketegangan jiwa, ditambah dengan siraman rohani penyejuk dari Instruktur / Pelatih Meditasi tentang hidup dan kehidupan.
* Bonus Latihan atau Simulasi Power: Meditasi di ANUGERAH AGUNG sangat ditekankan kerana secara defensife, energi Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung setiap anggota akan meningkat dan bekerja secara automatik dan meningkatnya bawah sedar / Indera keenam seseorang.
* KESAN PSIKOLOGI yang dapat dirasakan setelah berlatih Meditasi khas ANUGERAH AGUNG yakni: Munculnya Rasa Percaya Diri (Confidence), Menghilangkan Ketegangan Hidup (Stress), Merubah Temperamen (Pemarah), Menghilangkan Pesimisme, Meningkatkan Daya Fikir & Kekhusyukan dalam beribadah / solat,
* MEMBANTU PENYEMBUHAN PENYAKIT: Migrain, Gastritis, Rheumatik, Asam Urat, Jantung, Darah Tinggi, Diabetes Mellitus, Alergi, Batu Ginjal, Kholestrol, Tumor, Kanser sampai penyakit yang berhubungan dengan virus.

Penelitian Meditasi

Sementara orang bingung, bosan dan mengeluh setelah mengikuti atau tidak fahamnya tentang ilmu Meditasi banyak para peserta merasakan perbezaan yang sangat ketara setelah memahami MEDITASI DZIKIR ANUGERAH AGUNG, dan juga dijelaskan pada penelitian yang telah dilakukan oleh mereka para ahli kesan dari mereka yang sering bermeditasi dimana dapat dibuktikan terutama pada gelombang otak seseorang atau jantung seseorang yang sering melatih meditasinya. Pada percubaan gelombang otak pada pelaku meditasi di uji dengan alat yang bernama EEG (Electro Enchephalograf) dan menunjukkan adanya peningkatan gelombang alfa seseorang atau gelombang yang terdapat pada keadaan tubuh rileks. Begitu pula pada sistem Kardiovaskularnya yang diuji dengan alat ECG (Electro Cardiograph) menunjukkan penurunan denyutan jantungnya. Untuk itu Meditasi sangat baik untuk mereka penderita penyakit jantung.

Dengan terciptanya ketenangan jiwa dalam bermeditasi sangat berpengaruh pada kesihatan fizik kita, terutama berpengaruhnya hormon hipotalamus dan bitotuori atau meningkatnya hormon anti stress didalam tubuh kita, kesihatan mental pun terbina. Begitu pula adanya peningkatan pada hormon endokfin iaitu hormon seperti morfin yang membuat diri kita menjadi merasa nyaman, sehingga tercipta suatu kenyamanan dan ketenangan dalam mencapai keseimbangan mental dan spiritual.

Jadi Meditasi bukanlah sesuatu yang sering menjadi anggapan orang awam yakni klenik, Sihir atau Magic, meskipun pengaruh dari meditasi itu dapat mempengaruhi daya pancar magis atau aura seseorang yang disebabkan terjadinya kekompakan atau sinergisnya Bio-magnetik atau Bioelektrik seseorang akibat kegiatan konsentrasi dalam bermeditasi. Bagi anggota ANUGERAH AGUNG yang beragama Islam diwajibkan dalam Degupan jantungnya pada saat kegiatan Meditasi, Degupan Jantungnya diisi dengan dzikir Laa Illaha Illallah atau Ya Lathiif (Yang Maha Halus).

Setelah mereka mengerti dan memahami praktikal Meditasi Khas ANUGERAH AGUNG yang diterapkan di ANUGERAH AGUNG SPIRITUAL DEVELOPMENT CENTRE, mereka juga akan diberikan kemampuan spontan bawah sedarnya yang dapat mengubah pandangan hidup mereka. Sebagaimana data dilapangan, khususnya mereka yang telah mengikuti pelatihan Seni Pemberdayaan Diri (SPD) ANUGERAH AGUNG ternyata sangat membawa kesan positif dalam hidup dan kehidupannya seperti munculnya rasa optimisme, kepercayaan diri, meningkatnya daya pengaruh, kesihatan dan lain-lain, yang lebih menonjol juga mereka para peserta yang bergerak dibidang Marketing dapat menunjang pekerjaannya, kerana erat kaitannya dengan daya pengaruh yang dikembangkan dalam pelatihan SPD ANUGERAH AGUNG seperti: Hipnotis yakni mempengaruhi bawah sedar seseorang dalam berhadapan dengan konsumen atau klien serta membantu pendekatan bisnes mereka pada orang tertentu dengan pengetahuan Telepati yang dimiliki dan dikembangkan oleh tiap peserta.

Banyak dari para peserta merasakan suatu pembaharuan diri dengan merasa memiliki ghairah baru dalam kehidupannya setelah mendapat pelatihan di SPD ANUGERAH AGUNG. Disamping itu dalam pemahaman Hipnotis juga dapat dikembangkan sebagai sarana hiburan atau show, serta simulasi yang merupakan bonus dalam latihan ini dapat mengatraksikan ratusan macam Atraksi Tenaga Dalam yang dibimbing secara singkat, seperti: Melempar telur atau lampu setinggi 10 meter tidak pecah, melemaskan besi, melempar orang tanpa emosi, ... dan juga dapat mengubati seseorang dengan kemampuan Bioenergi serta Formulasi Ramuan Herba. Besar harapan para anggota SPD ANUGERAH AGUNG dapat bermanfaat untuk orang banyak dalam mottonya: MENJADI SEBAIK-BAIK MANUSIA YANG PALING BERMANFAAT UNTUK ORANG LAIN

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 8,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*.


PROGRAM GURU TENAGA DALAM KAROMAH HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG SIRI 9


ILMU SENI PENYEMBUHAN AURA TENAGA DALAM KAROMAH HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG

Kajian saintis pada diri manusia ada menyatakan bahawa di dalam tubuh badan manusia itu mengandungi 500 juta voltan.

Itu adalah kekuatan seperti bom atom atau pun nuklear! Maka terang benderanglah tubuh manusia itu hanya sayang kuasa yang begitu tinggi tidak dapat dilihat dengan mata kasar yang sememangnya tertipu dengan pandangan menggunakan otak kiri dan juga memandang dengan menggunakan deria mata semata-mata dan tidak menggunakan deria-deria yang lain. Maka "kosong" lah pandangan manusia itu dari "pandangan Kebesaran mutlak"!

Walau apa sekali pun, di dalam tubuh badan manusia itu ada terkandung sel-sel pada setiap sistem dan organ-organ. Di dalam setiap sel-sel inilah terkandung segala rahsia DNA, rahsia penyakit, hikayat kehidupan dan sebagainya. Sel-sel ini juga ada tenaga dan sudah pun tersirat akan kerja-kerja yang sepatutnya sel-sel pada bahagian-bahagian tertentu itu bekerja mengikut kepada ketetapan.

Apabila sel-sel itu mampat dan rapat, maka disitulah sistem tubuh manusia itu normal dan akan bercahaya yang amat terang sekali umpama kunang-kunang yang bercantum sesama sendiri. Cuba bayangkan jika bermillion-million sel bercantum......Itulah kebesaran Pencipta! Begitu jugalah jika sel-sel di dalam tubuh badan kita mula merenggang....di situlah "kegelapan" mula terjadi dan di tempat itu adalah bertekanan rendah! Oleh sebab itulah apabila orang yang sakit, muka rupanya memang nampak sakit (kegelapan) umpama tiada Nur lebih-lebih lagi yang bersakit "jiwa kerohanian" (bersifat keji)!

Kajian para saintis juga membuktikan apabila diperbesarkan sel ke nisbah 1 : 500, maka didapati di dalam ruang sel yang kecil itu terdapat 300 billion ruang-ruang yang kosong dan di dalamnya 300 billion ruang kosong sel tadi ada lagi 300 billion ruang yang kosong dan lagi dan lagi.....Maha Suci Allah Pencipta yang Maha Bijaksana! Sesungguhnya, yang di sangka kecil itu rupanya besar dan tidak terhitung tersirat segala rahsia kejadian yang maha halus penuh dengan Kebesaran semata-mata....

Ilmu penyembuhan aura Tenaga Dalam tingkat tinggi ini yang sangat berguna untuk penyembuhan diri sendiri mahupun orang lain,bagi mereka yang merawat pesakit menggunakan kekuatan AURA,ilmu ini berfungsi untuk meneutralkan energi negatif,membuang bioplasmik kotor,membersihkan 7 cakra utama,serta untuk mengaktifkan daya ghaib 7 cakra dan mengalirinya dengan energi Ilahi,suplay prana dll.Sangat menunjang proses penyembuhan segala penyakit medis dan non medis,juga berguna untuk meningkatkan daya karisma pengasihan,dan lain-lain yang manfaatnya sangat banyak.Efektif dan berkesan.Insya Allah.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 9,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*


PROGRAM GURU TENAGA DALAM KAROMAH HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG SIRI 10



JABAT GURU TENAGA DALAM KAROMAH HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG

Program Jabat Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung adalah suatu ilmu khusus yang sangat ampuh untuk menarik semua tenaga alam dan tenaga musuh dan amat baik diamalkan oleh Calon Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung yng mengikuti program ini untuk menarik tenaga bagi mempertingkatkan tenaga dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung ke tahap tanpa batasan. Bila sahaja beramal maka segala tingkatan tenaga di dalam badan atau di kenali sebagai Pusat Tenaga akan aktif dan bila sering di amalkan maka tenaga Jabat Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung ini akan merangkumi segala ijazah dalam program Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung siri 1-10 akan tergabung sekali dan membentuk tenaga dalam karomah yang bukan alang kepalang. Tenaga Jabat Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung ini merupakan tenaga berwarna kuning keemasan dan akan kelihatan secara nyata setiap kali ketika melakukan jabat ini.Dalam bahagian ini juga diajarkan dengan lebih mendalam kaedah penggunaan Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung kaedah penyaluran energi karomah untuk membuang racun dalam tubuh,pengubatan jarak jauh dan pengubatan massal,mengubati trauma fizik dan psikik,memprogram anak agar pintar(IQ&EQ) dan banyak lagi rahsianya yang hanya akan didedahkan dalam program Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung Siri 10,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*

TAMBAHAN:

Program Tataran Tingkat Tinggi Ilmu Batin Karomah

PROGRAM HARKAT GURU

PENGIJAZAHAN ILMU HIKMAH METAFISIKA

RAWATAN AKBAR INTI NUR IJABAH ANUGERAH AGUNG PERINGKAT GURU
(Amalan Batin Pembuka Hijab Keberuntungan Hidup)

Banyak orang dibayang-bayangi ketidakberuntungan dalam hidupnya,Apa saja yang mereka lakukan seakan-akan sulit mendapatkan Peluang Keberuntungan Hidup.Dalam berusaha mereka jatuh bangun,tertatih-tatih,bahkan terkadang dengan mudah jatuh tersungkur,cita-cita dan harapan tak pernah tercapai, penyakit tidak kunjung sembuh,terhina dalam hidup,dan problem lainnya. Dalam istilah kuno mereka yang mengalami kemalangan seperti ini disebut Kena Sengkolo/Kesialan/Karma Hitam yang dalam Islam disebut SAQOWAH(keberuntungan kurang berpihak).

Dalam kehidupan Energi Hitam/Polusi Batin/Sengkolo memang boleh menghampiri bila-bila masa saja dan siapa saja,tidak pandang status sosial,terlebih lagi ditengah situasi krisis ekonomi seperti sekarang ini,kegawatan ekonomi,persaingan semakin sengit,penuh dengan tipudaya dan penindasan,boleh jadi yang dulunya mudah mencari rezeki saat ini malah justeru sebaliknya,sukar dan semakin banyak masalah, kebarangkalian ini boleh disebabkan dipengaruhi oleh Faktor Eksternal misalnya kerana kejahatan seorang teman yang menutup AURA anda atau terkena gangguan jin,terkena fitnah,hinaan atau memang anda terkena sengkolo/energi hitam/karma,akibat kesalahan yang anda lakukan sendiri,disedari ataupun tidak disedari atau kerana leluhur dimasa lalu atau kerana tempat usaha/pejabat/lingkungan/tempat tinggal(rumah yang ber-AURA negative/mengandungi unsur Geopatis / dihuni makhluk halus/tempat keras.

Seribu satu macam penyebab yang dapat menjerumuskan anda kedalam jurang kelemahan hidup ini,bahkan kata orang hidup ini bagaikan roda pedati kadang diatas kadang pula dibawah. Tinggal lagi bagaimana kita mempertahankan keadaan yang sudah baik agar tetap selaras,seimbang dan stabil. Kalau yang sudah terlanjur jatuh,bangkrup,terhina,sering sakit,hidup tidak punya arah dan tujuan tentu harus diupayakan dengan sekuat tenaga agar kembali pulih,untuk mengupayakan kedua ini langkah bersifat fizik semata tak selamanya membuahkan keberhasilan.Sebabnya,adanya kekuatan berdimensi ghaib/supernatural yang berasal dari Eksternal mahupun internal,yang turut juga menjadi penghalang. Yang satu ini justeru malah semakin gawat bahkan semakin parah jika tidak disiasati dengan jalur hak/dengan cara yang benar sesuai syariat.

Keberuntungan hidup atau tidak lancarnya rezeki,kesuksesan,selalu berkaitan dengan AURA tiap orang yang melaksanakannya. AURA yang bagus boleh pudar/redup kerana kejahatan magis seseorang dan dapat buram sama sekali kerana adanya sengkolo / karma hitam. Berkaitan dengan pemulihan/penguncian AURA Positif,saya ijazahkan suatu Ilmu Hikmah Metafisika yang bernama RAWATAN AKBAR INTI NUR IJABAH ANUGERAH AGUNG PERINGKAT GURU. NUR bererti Cahaya,IJABAH bererti Mustajab / Terkabul. Rawatan ini akan sangat bertuah dan mujarab bila prosesnya dilakukan dengan Benar,Yakin dan Ikhlas disertai Ketakwaan kepada Allah SWT.

Rawatan ini merupakan tradisi budaya yang bertujuan untuk memperbaiki kualiti jati diri manusia terhadap lingkungannya. Seseorang yang dalam hidupnya tertohok,tertatih dan tertindas oleh berbagai halangan /sangkak diharapkan boleh kembali pulih auranya.Dengan proses rawatan ini diharapkan daya keberuntungan tinggi menghampiri dan bintang kehidupan semakin terang benderang sinarnya.Salah satu proses rawatan adalah dengan melakukan rawatan ghaib yang bernama Rawatan Akbar Inti Nur Ijabah Anugerah Agung.Kaedah kerohanian ini dipercayai akan jauh bertuah dan terasa manfaatnya bila dilakukan dengan kaedah betul,yakin dan ikhlas. Dengan kaedah tertentu,kekuatan ghaib alam yang murni dipanggil Zima & DAYA INTI HIKMAH dapat ditransfer kedalam diri seseorang melalui proses Rawatan Akbar Inti Nur Ijabah Anugerah Agung. Sehingga ia memiliki pancaran aura / cahaya yang tinggi kemampuannya.Demi membantu memberikan jalan keluar bagi mereka yang sering ditimpa halangan-halangan hidup. Proses rawatan dengan kaedah sangat khusus, istimewa buat para pejabat, ahli perniagaan, ahli politik, para artis, mereka yang selalu gagal di alam percintaan, perkahwinan, sukar mendapat jodoh, apa yang menjadi cita-cita tidak pernah kesampaian, dibenci orang, ada penyakit sukar sembuh, rezeki seret /susah, sulit mendapatkan keturunan, dtinggal kekasih,tunang, problem rumahtangga,karier terhambat /tersendat,cinta selalu ditolak,segala usaha tidak pernah lancar,berniaga selalu gagal / tidak maju, menjual apa-apa sulit lakunya, dan berbagai-bagai lagi halangan hidup yang sering menganggu jiwa dan perasaan seseorang.Proses Rawatan Akbar Inti Nur Ijabah Anugerah Agung aura positif yang telah telah menyelimuti diri anda akan membawa kepada bintang terang kehidupan. Dan segala halangan hidup atau istilah kuno dipanggil sakat badan akan sinar / hilang dengan sepenuhnya. Wajah menjadi berseri-seri, bercahaya, selalu mendapat perhatian, memiliki karisma yang tinggi, berwibawa, disenangi dimana-mana,cakapnya mudah diterima, daya penarik, tenang fikiran, dipandang manis mukanya, mudah tercapai cita-cita, rezeki jadi luas / mudah,usaha jadi lancar,berniaga jadi maju,dan lain-lain lagi yang hanya dapat dirasakan oleh orang yang telah melakukan amalan Rawatan Akbar Inti Nur Karomah Anugerah Agung ini.Proses rawatan ini dilakukan selama 7 hari berturut-turut. Yang penting Rawatan ini dilakukan ketika waktu bulan terang(dari 1-15 hb-Bulan Islam).Peserta/calon Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung akan diijazahkan serta ditransfer energi Makrifat Akbar Inti Nur Ijabah peringkat Guru dan seterusnya mampu melakukan rawatan ini kepada sesiapapun yang berhajat untuk mendapatkan rawatan yang sangat ampuh ini.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Program Harkat Guru Rawatan Akbar Inti Nur Ijabah Anugerah Agung,VCD Tutorial,Sijil dll.*


PROGRAM SOLUSI KEHIDUPAN MUBAROKAH LITTABARUK ANUGERAH AGUNG PERINGKAT GURU


Dapatkan Solusi Dari Segala Masalah dengan Rawatan Hikmatul Mustajab,Pembuka Daya Keberuntungan,Penyembuhan Segala Penyakit,Pengasihan,Benteng Diri,Pelarisan Bisnes, Pengisian Ilmu Tenaga Dalam Agar Cepat Sukses dll,Tepat dan dahsyat,langsung dimanfaatkan(Program Solusi Hidup/Sosial)

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Program Solusi Kehidupan Mubarokah Littabaruk Anugerah Agung,VCD Tutorial,Sijil dll.*


PROGRAM ASMAK MAUNNAH LILLAH & MUSTAJAB AL YAKIN PERINGKAT GURU


Ingin Lulus Sekolah,Ingin Cepat Dapat Pekerjaan,Ingin Cepat Dapat Jodoh,Ingin Cepat Mempunyai Rumah,Ingin Cepat Mempunyai Anak,Ingin Usahanya/Bisnesnya Cepat Sukses,Ingin Hutangnya Cepat Terbayar,Ingin Menang Dalam Pilihanraya,Ingin Cepat Naik Pangkat/Karier,Ingin Mendapat Jalan Keluar Dari Segala Masalah Baik Masalah Peribadi,Anak, Suami / Isteri,Perniagaan,Anak Buah,Pimpinan Dan Lainnya Yang Mungkin Terlalu Berat Untuk Diselesaikan.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Program Harkat Guru Asmak Maunnah Lillah & Mustajab Al Yakin Anugerah Agung,VCD Tutorial,Sijil dll.*

Apa Syarat Belajar Program Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung ?


* Usia Anda di atas 15 Tahun.
* Apabila Anda belum berumur 17 tahun, Anda tetap boleh belajar program Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung dengan syarat orang tua / wali Anda mengizinkan. Jelaskan kepada orang tua / wali Anda mengenai Program Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung. Apabila orang tua / wali Anda belum mengizinkan, maka tunggulah sampai usia Anda mencapai 17 tahun.
* Niat dan tujuan Anda haruslah untuk kebaikan.

Anda menyetujui semua ketentuan / kesepakatan yang tertulis di halaman Ketentuan dan Persetujuan Murid

KETENTUAN DAN PERSETUJUAN MURID

Setiap murid yang mengikuti attunement dan mempraktikalkan petunjuk dari Dr.Rizal setuju dengan ketentuan yang tertulis di bawah ini. Persetujuan ini berlaku kepada semua murid yang belajar Program Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung.

* Murid mengikuti Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung dengan niat baik atas keinginan sendiri, kerana murid percaya dan yakin akan besarnya manfaat keilmuan Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung untuk diri murid dan orang-orang di sekitar murid.
* Secara rasmi, Anda dianggap sebagai murid dari Dr.Rizal jika Anda sudah mengikuti program Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung.
* Akuan Ijazah akan diberikan pada setiap level untuk murid yang mempelajari Program Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung. pengijazahan kunci ilmu dan penyerahan sijil vcd serta pengiktirafan anda sebagai Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung, hanya diberikan kepada murid yang sudah menamatkan program Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung secara keseluruhan. Untuk selanjutnya, mereka juga disebut sebagai Master / Guru Tenaga Dalam.
* Murid yang sudah diangkat menjadi Master / Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung, boleh mengajarkan dan memberi pengijazahan keilmuan yang dipelajari dalam setiap level program Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung kepada siapa saja yang dikehendakinya dan menjadi anak muridnya, baik dengan percuma mahupun dengan adanya yuran kursus. Hak dan tanggungjawab mengajarkan Keilmuan khusus pada setiap level kepada orang lain sepenuhnya ada di tangan Guru Tenaga Dalam sendiri.
* Dr. Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D memberi bimbingan kepada murid selama Dr. Rizal mempunyai kesempatan dan waktu luang. Dr. Rizal selalu berusaha meluangkan waktu minimum 120 minit / 2 jam dalam sehari untuk menjawab email dari murid yang tersebar di seluruh dunia. Sedangkan HandPhone selalu diaktifkan pada jam kerja, kecuali sewaktu Dr. Rizal sangat sibuk, sedang beribadah, sedang mengubati pesakit,meditasi /tafakkur atau sedang istirehat atau sebab lain seperti keluar bandar dsbnya. Sebaiknya tinggalkan pesanan melalui email atau sms,insya Allah Dr. Rizal akan segera menjawapnya diwaktu yang terluang.
* Manfaat-manfaat Program Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung yang disebutkan di website adalah merupakan keyakinan, serta hasil pengalaman dan pengamatan Dr.Rizal kepada para peserta program keilmuan Anugerah Agung selama ini.
* Pada umumnya, Penyelarasan yang dilakukan membuka pintu energi sesuai tingkatan ilmu yang dipelajari murid(peserta Guru Tenaga Dalam). Insya Allah, murid mendapatkan kemampuan tingkat tinggi yang akan berkembang maksimum seiring latihan penyerapan energi oleh murid sendiri. Penyerapan energi dilakukan dengan cara berdoa khusus,berdzikir,meditasi dzikir dll pengembangan". Pada umumnya, berbagai kemampuan spiritual mulai dirasakan setelah tamat pengaktifan daya ghaib selama 7 hari berturut-turut. Dengan cacatan selama 7 hari itu murid melakukan pengaktifan berturutan pada tempoh tersebut. Kemampuan spiritual akan berkembang terus sejalan dengan amalan yang dilakukan murid setiap hari.
* Yuran / Fidyah apapun yang sudah diberikan oleh murid harus di-ikhlaskan. Dalam belajar Program Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung, keikhlasan murid dan keikhlasan Guru Mursyid Anugerah Agung dalam memberikan bimbingan adalah salah satu syarat keberhasilan pelajaran spiritual. Anggaplah yuran itu sebagai sedekah, sumbangan atau tanda terima kasih kepada Guru Mursyid Anugerah Agung yang sudah meluangkan waktunya untuk murid. Yuran yang diberikan akan sangat membantu pengembangan dan penyebaran Anugerah Agung di dunia. Yuran Kursus tidak boleh diminta kembali dengan alasan apapun.
* Setiap murid bertanggungjawab sepenuhnya atas segala hal yang dilakukannya berkaitan dengan Program Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung dan / atau keilmuan spiritual lain yang diperoleh dari Dr.Rizal.
* Pada prinsipnya, mempraktikalkan Program Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung atau keilmuan spiritual lain yang diajarkan Dr.Rizal tidak ada risiko atau kesan sampingan negatif. Namun apabila terjadi penyalahgunaan keilmuan untuk kejahatan atau perbuatan yang merugikan orang lain dengan sengaja, berbagai kesan negatif seperti ketulahan,gangguan kesihatan dan hilangnya ketenangan batin dll boleh saja terjadi kerana telah melanggar Sumpah Ikrar Anugerah Agung.
* Program Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung boleh diikuti oleh siapa saja. Tetap boleh diikuti oleh orang yang belum yakin, belum bijaksana, atau orang yang merasa dirinya belum baik. Diharapkan dengan menerapkan keilmuan Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung dalam kehidupan sehari-hari, mereka akan mendapatkan pencerahan dalam hidup, sehingga kualiti hidup beribadah dan kehidupan semakin baik.
* Untuk mengikuti Program Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung, murid diwajibkan memberikan identiti diri yang asli, alamat lengkap dan mengirimkan foto terbaru via email (jika mengikuti program jarak jauh).

Demikian persetujuan / kesepakatan yang disusun demi kebaikan bersama. Apabila seseorang tidak menyetujui salah semua atau salah satu dari ketentuan-ketentuan di atas, maka orang tersebut tidak dibenarkan untuk mengikuti segala program Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung dan bimbingan spiritual dari Dr.Rizal.

PASTIKAN ANDA MEMPEROLEH PROGRAM GURU TENAGA DALAM KAROMAH HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG DARI DR.MOHAMAD RIZAL BIN ROSDI PH.D YANG MERUPAKAN PENGASAS ANUGERAH AGUNG YANG JELAS KAPASITI & IDENTITINYA. JIKA ANDA MEMPEROLEH DARI SUMBER YANG TIDAK JELAS, BERSIAPLAH UNTUK KECEWA KERANA ANDA TIDAK DAPAT KONSULTASI ILMU YANG SEBENAR DIWAKTU MENEMUI SEBAHAGIAN ISI KEILMUAN YANG KURANG DIFAHAMI / SULIT DIFAHAMI.

PERHATIAN!!!

* Ini adalah sebenar-benarnya gemblengan ilmu metafizik / spiritual daripada ahlinya (pakar),setiap peserta akan kami berikan sijil penyertaan, manual panduan lengkap keilmuan. Merupakan Fasiliti paling lengkap dan tidak ada / jarang ada ditempat lain. Bagi yang berminat mengikuti program ini boleh datang langsung ketempat kami di ANUGERAH AGUNG SPIRITUAL DEVELOPMENT CENTRE ataupun melalui pengajian jarak jauh. Anda hanya boleh mendapat program Guru Agung ini hanya di Anugerah Agung dan saya Dr.Rizal tidak melantik / tidak mewakilkan / tidak membuka cawangan dimana-mana tempat, seluruh Program Guru Agung Anugerah Agung hanya boleh didapati di ANUGERAH AGUNG SPIRITUAL DEVELOPMENT CENTRE yang beribu pejabat di Kuching, Sarawak. Malaysia. Sila hubungi Dr.Rizal hanya ditalian 0128802035(hotline) / 0198893152.

* Ini adalah sebenar-benarnya gemblengan ilmu metafizik / spiritual daripada ahlinya, kami bukan menjual buku, tetapi setiap peserta gemblengan ilmu akan kami berikan nota-nota samaada yang hadir atau jarak jauh. Anda akan kami bimbing sampai berhasil.

* Selepas bukti pengiriman diterima daripada pihak anda, Kami akan melakukan pengisian kekuatan ghaib selama 3 hari kedalam 10 Kapsul Rajah kalimah khusus untuk tujuan pengijazahan jarak jauh. Pengiriman pesanan keilmuan akan dibuat sehari selepas selesai pengijazahan. Kesabaran dan kepercayaan anda kepada kami diperlukan.

* Semua ilmu boleh anda kuasai dalam jarak 8 jam sahaja,tapi saya sarankan untuk peserta Guru Tenaga Dalam meluangkan masa selama 2-3 hari secara hadir diri, langsung boleh dipraktikkan dan difungsikan dan siap buka praktik dirumah. Bagi yang berminat mengikuti gemblengan program ini boleh datang langsung ketempat kami atau pun melalui jarak jauh.

Alamat:

Anugerah Agung Spiritual Development Centre.

DR. MOHAMAD RIZAL BIN ROSDI PH.D

Office Adress: NO.1,TAMAN SENDAYAN INDAH,JALAN DEPO,93050 PETRA JAYA KUCHING,SARAWAK.MALAYSIA

No.Tel: 012 880 2035(hotline) / 0198893152

Filosofis Anugerah Agung:

“Melatih Kekuatan Minda,Tenaga Dalam,Spiritual & Hatinurani agar Hidup Tenang-Sihat & Sejahtera“

Motto Anugerah Agung :

MENJADI SEBAIK-BAIK MANUSIA YANG PALING BERMANFAAT UNTUK ORANG LAIN

“Saya ingin hidup yang hebat, baik, jujur dan sukses',“Saya ingin hidup yang hebat, baik, jujur dan sukses'

Kunci sukses menuju kejayaan dalam genggaman Anda.

CARA BAYARAN PROGRAM JARAK JAUH GURU TENAGA DALAM KAROMAH HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG

Jika anda berminat dengan Program Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung anda perlu membuat pembayaran seperti berikut:

* Pembayaran ke Akaun Maybank no: 111186092917 atas nama MOHAMAD RIZAL BIN ROSDI
* Slip pembayaran harus discan dan di emailkan kepada masterrizal9000@yahoo.com atau hantar fotokopinya kepada Sektretariat Anugerah Agung Groups-No.1,Taman Sendayan Indah,Jalan Depo,93050 Petra Jaya Kuching,Sarawak.Malaysia.

PERHATIAN

* Khusus yang proses jarak jauh harap kirim melalui surat/email/sms/mms: Nama Lengkap dan Panggilan, Tarikh lahir ,Bulan Tahun Kelahiran, Pekerjaan, Alamat Lengkap, bukti Transfer resit bank maybank, Gambar berukuran pasport, dan nama Kedua Orang Tua.
* Jika datang langsung harap menghubungi terus ke 0128802035 (Dr.Rizal),insya Allah Dr.Rizal sendiri yang akan datang menjemput/mengambil anda di airport / diterminal bas dan sebagainya.
* Dr. Rizal sentiasa sibuk di klinik / Pusat Rawatan,juga sering keluar Bandar dsbnya,Kerana sering ada panggilan keluar, harap telefon dulu atau buat temujanji sebelum datang.
* Semua program keilmuan Anugerah Agung di website ini bukan utk kejahatan dan kesombongan kecuali untuk kebaikan umat semata. Boleh langsung mahupun jarak jauh hasil sama. Untuk semua agama.
* Untuk mengetahui Yuran Kursus Program Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung,beberapa hari diperlukan untuk kursus dan sebagainya,hendaklah langsung menghubungi Dr.Rizal untuk mendapatkan jawapan yang benar,dan semua program keilmuan Anugerah Agung akan dibimbing sendiri oleh Dr.Rizal dan beliau tidak mewakilkan sesiapa pun untuk mengajar bagi segala keilmuan di Anugerah Agung ini.

MAKLUMAN PENTING:

* InsyaAllah anda akan dibimbing sehingga akhir hayat atau selagi anda memerlukan perkhidmatan Dr.Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D. Bimbingan ini adalah percuma.
* Bimbingan akan diberikan secara teori dan praktikal termasuk beberapa ujian yang benar sebagai menguatkan keyakinan anda tanpa ada unsur trik dan penipuan.
* Keutamaan untuk bertemu dengan beberapa orang Mahaguru Dr.Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D di Malaysia dan juga Indonesia dan menerima ijazah keilmuan secara terus dari mereka.
* Sekiranya anda hendak membuka pusat rawatan, anda akan diberi panduan dan tunjukajar serta membantu anda untuk didaftarkan di dalam persatuan yang berkaitan.

Semua keilmuan dalam Program Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung ini menggunakan ayat suci Al-Quran,lengkap dengan terjemahan,doa,zikir ,wirid tanpa menggunakan Mantera bahasa Jawa (kejawen),Siam dan sebagainya,kami tidak mengajarkan membuat azimat wifiq,dll,yang diajarkan dan dibimbing hanyalah berdasarkan keilmuan seratus peratus. Bukalah hati dan pemikiran anda, ketahuilah secara hakiki yang mempunyai kesaktian,karomah,ghaib,hikmah dan supernatural yang lainnya yang membuat ada dan tidak ada adalah ALLAH SWT. Sedarlah dan Kembalilah kepada-Nya langsung mahupun melalui perantara doa,sholat,sabar,Istiqomah(terus-menerus) wirid yang dibolehkan lainnya.Keterangan lanjut yang mendalam boleh bertanya langsung kepada Dr.Rizal.

YURAN KURSUS GURU TENAGA DALAM KAROMAH HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG: RM?????SILA HUBUNGI DR.RIZAL-0128802035 UNTUK MENGETAHUI YURAN KURSUS TENAGA DALAM KAROMAH HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG) UNTUK KESELURUHAN KEILMUAN DI ATAS. ANDA TIDAK AKAN MENJUMPAI PROGRAM SELENGKAP INI DITEMPAT LAIN. PERTAMA SEUMPAMANYA DI MALAYSIA.

Hadis Qudsi “..barang siapa yang beramal dengan apa yang diketahuinya,akan diberikan apa yang dia tidak ketahui..”

CARA PEMBAYARAN

Pilih salah satu cara pembayaran di bawah ini yang paling mudah menurut Anda.

BANK MAYBANK

Nombor Akaun: 111186092917
Atas Nama: MOHAMAD RIZAL BIN ROSDI


WESTERN UNION
Name : DR.MOHAMAD RIZAL BIN ROSDI PH.D
Address : NO.1,TAMAN SENDAYAN INDAH,JALAN DEPO,PETRA JAYA
City : KUCHING
Province/State : SARAWAK
Zipcode : 93050
Country : MALAYSIA


KONFIRMASI PEMBAYARAN


Setelah Anda mengirim dana, segera kirim email konfirmasi pembayaran ke drrizal_anugerahagung@yahoo.com Dalam email Anda, sertakan maklumat berikut ini.

* Nama Pengirim
* Bandar dan Negara
* Jumlah wang yang dikirim
* Tarikh pengiriman wang
* Nama Bank tempat Anda mengirim wang
* MTCN / Nombor PIN (Apabila Anda mengirim melalui Western Union )
* Tujuan pengiriman wang
* Alamat e-mail Anda
* Keterangan lain jika Anda ingin menjelaskan sesuatu.

PENGINAPAN HOTEL DI KUCHING,SARAWAK.

Bagi peserta program Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung yang datang dari luar Negara ataupun dalam Malaysia, anda boleh menginap di hotel pilihan anda yang berada di sekitar kuching mengikut kemampuan dan citarasa anda. Selamat Datang Ke Kuching,Sarawak.


LATIHAN PRAKTIKAL

Selepas 30 minit pengisian,anda akan langsung kami uji dengan atraksi tenaga dalam hikmah seperti makan kaca tajam,melakukan pukulan jarak jauh,tubuh digilis kenderaan,mengeraskan telur jadi batu,menjilat besi panas membara,berjalan atas bara api,tahan pukulan/benturan benda keras,mandi minyak panas mendidih,direbus hidup-hidup dalam air panas mendidih,dikepit player,berdiri atas suratkhabar,patahkan simen konkrit guna dahi,menarik kereta dengan menggunakan gigi,kupas kelapa dengan gigi,dikubur hidup-hidup,pukau,tidur atas hamparan ratusan paku,kebal asid,dan ratusan atraksi hikmah yang lain,100% menggunakan kekuatan Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung. .Dan banyak lagi perkara yang tidak masuk akal dan luarbiasa yang akan kami dedahkan kepada anda hanya dalam satu hari sahaja.Dan Peserta Guru Tenaga Dalam Karomah Haqqul Yakin Anugerah Agung akan berkemampuan melakukan pengisian dan pengujian kepada orang lain seperti yang kami lakukan di atas ,buktikan sendiri keampuhan Tenaga Dalam anda.

PERHATIAN: ATRAKSI INI TIDAK SEKALI-KALI MENGGUNAKAN SIHIR,ILUSI,TRICK DAN SEBAGAINYA,SEMATA-MATA MENGANDALKAN KEKUATAN LATIHAN TENAGA DALAM YANG SUNGGUH-SUNGUH,PENGUASAAN MINDA YANG TINGGI,KEYAKINAN DAN DENGAN KEIZINAN ALLAH SWT.

Ilmu Miftahul Karomah

PROGRAM ILMU MIFTAHUL KAROMAH ANUGERAH AGUNG

Proses penurunan ilmu tanpa puasa

* Melalui pembangkitan dan pengijazahan ilmu +/- 1 jam.
* Dapat diproses dengan datang langsung mahupun jarak jauh
* Tidak akan menghambat proses akhir kehidupan.
* Dapat diikuti siapa saja yang berminat atau ingin tahu mu`jizat al-Qur`an.

Anugerah Agung menyajikan ilmu Miftahul Karomah dengan gaya yang khas yakni sederhana, mudah, dan ampuh. Berikut beberapa kegunaan dari Ilmu Miftahul Karomah secara garis besar:

Manfaat / Kegunaan ilmu ini insya Allah adalah:

* Membuang segala energi negatif yang ditimbulkan oleh dosa-dosa dan kesalahan kepada Allah SWT,orang tua,Guru dan orang lain yang telah anda zalimi,terkena sumpahan,badi,gangguan jin-jin bathil,lelembut,siluman,mahupun ilmu-ilmu bathil yang tidak bersumber pada ayat-ayat yang HAQ.
* Menguasai kemampuan mata bathin penembusan yang dapat digunakan untuk menembus semua tingkatan dimensi ghaib
* Pengamal ilmu ini akan timbul perasaan tenang,yakin,fikiran lebih terang dan hening.
* Benteng Keselamatan dari segala rintangan dan halangan serta niat buruk atau hal buruk dari orang lain atau mahluk lain
* Benteng Ridho dari Tuhan, petunjuk keselamatan dan kesempurnaan dalam kehidupan
* Benteng Panglimunan, alias tidak terlihat oleh segala kejahatan dan pengaruh jahat
* Benteng Para Malaikat, seperti memiliki bala tentara malaikat yang melindungi anda
* Benteng Hati, memiliki hati bersih dan dijauhkan dari segala hal keburukan sifat-sifat dan ego sendiri
* Benteng Sihir, anti tenung, teluh, santet, gendam, pelet, guna-guna dan segala kekuatan sihir hitam
* Benteng Anugerah, memperoleh barokah dan rahmat dari Tuhan
* Benteng Nabi Yusuf, kekuatan dan kecantikan dari dalam (inner beauty), penuh pesona, dan daya tarik
* Benteng Nabi Musa untuk kekuatan dan kewibawaan
* Daya gendam, hipnotis, telepati, dapat melakukan hipnotis dan mempengaruhi fikiran orang lain, serta bercakap melalui gelombang fikiran alias telepati.
* Dapat mengalirkan daya pemagaran ghaib atas tempat dan barang tertentu yang diinginkan agar terhindar dari perkara yang tidak diingini,terlindung dari kejahatan halus dan kasar,pencurian,rompakan dll,bila ada yang berniat jahat maka mereka akan menjadi bingung dan tidak dapat bergerak,lumpuh dsbnya
* Ilmu ini dapat juga meningkatkan ilmu-ilmu lain yang memiliki sumber yang sama. Ilmu ini akan sangat baik untuk diperdalam oleh para guru spiritual, guru tenaga dalam, ahli penyembuh, dan lainnya. Kerana ilmu ini akan memperkaya dan memperdalam sumber hakikat para guru spiritual dan supranatural.
* Istiqomah dalam mengamalkan ilmu ini akan melancarkan rezeki pengamalnya,meraih kekayaan dan kesuksesan,terpenuhi keperluan duniawi dan dapat melunasi hutang. Rezeki akan menjadi lancar dan berkat. Anda sering memperolehi rezeki yang tidak terduga. Perniagaan akan lancar dan maju serta laris.
* MelaluiPembukaan cakra & pengisian Insya Allah anda langsung mampu perintah orang dengan ucapan mahupun kata hati,mengendalikan orang dengan program fikiran sehingga membuat orang mengikuti keinginan kita, menidurkan, kirim mimpi,panggil orang,boleh digunakan untuk pengubatan berbagai macam penyakit,keselamatan,daya tarik,karisma,wibawa dll.
* Aman dari kejahatan makhluk halus dan manusia walaupun anda berada di mana sekalipun.
* Pukulan lawan tidak akan sampai ke badan anda bahkan lawan akan kaku dan lemah longlai.
* Memancarkan karisma, awet muda, menjerat sukma, penakluk sukma dimana anda akan disegani dan dihormati oleh kawan mahupun lawan.
* Kata-kata anda dipatuhi oleh orang. Perkataan yang keluar dari mulut anda akan diterima pakai.
* Fikiran anda akan menjadi tenang, cerdas, cerah dan terang hati.
* Memilki daya kekuatan ghaib yang dapat dimanafaatkan bagi berbagai kegunaan dan keperluan.
* Dan ratusan manfaat yang tidak dapat disebutkan satu persatu.


*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Ilmu Miftahul Karomah Anugerah Agung,VCD Tutorial,dll*

Bagi anda yang berminat untuk mempelajari ilmu Miftahul Karomah Anugerah Agung ini dapat menghubungi Dr. Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D baik dengan cara datang langsung maupun proses jarak jauh.

Ilmu Miftahul Karomah Anugerah Agung terdiri dari 2 level: 1.Praktisi dan 2.Master. Perbezaan secara nyata antara level praktisi dan Master(Guru) adalah kekuatan dari ilmu dan jangkauan kegunaannya. Pada level Master, anda akan mendapat “kunci ilmu peringkat Guru” serta dibenarkan menurunkan ilmu Miftahul Karomah Anugerah Agung kepada orang lain.

Pengisian Ilmu Miftahul Karomah Anugerah Agung ini bukan sekadar Ijazah dengan manual kitab amalan akan tetapi setiap peserta mendapat "pembai’atan khusus" beserta energi pengisian energi haq karomah yang boleh di rasakan dan langsung boleh dibuktikan

No comments:

Post a Comment