Ki Ageng Sapu Jagad

Al-Qur'an Ukuran Saiz 1 Meter berusia 120 Tahun

Al-Qur'an Ukuran Saiz 1 Meter berusia 120 Tahun

Sunday, July 18, 2010

Program Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung


PROGRAM TENAGA DALAM MAKRIFAT HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG

RAHSIA ILMU SENI BELADIRI TENAGA DALAM MAKRIFAT HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG


Ketahuilah,Allah Ta’ala telah berfirman:

Dan siapkanlah olehmu kekuatan semampumu untuk menghadapi mereka (QS AL Anfal ayat 60)

Halilintar Pembelah Langit


TENAGA DALAM MAKRIFAT HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG

ANUGERAH AGUNG SPIRITUAL DEVELOPMENT CENTRE menyediakan kemudahan bagi anda untuk mempelajari teknik beladiri "Seni Pertahanan Diri Tenaga Dalam Makrifat" dan "Tempur Tanpa Senjata" melalui dua cara iaitu secara pengajian jarak jauh (melalui internet dan email) dan juga secara latihan praktikal digelanggang latihan dikawasan yang terpilih.Siri siri latihan mudah (cara belajar sendiri) boleh di ikuti melalui nota kursus panduan yang disertakan.Gambar dan arahan cara berlatih disediakan untuk latihan dan perbincangan bersama diantara pelajar dan Guru Mursyid.


ANUGERAH AGUNG


Teknik latihan yang diterangkan dalam nota kursus bertujuan untuk memberi penerangan yang rasional mengenai rahsia teknik teknik persilatan tenaga dalam yang selama ini dianggap misteri dan rahsia oleh pelajar persilatan dan juga guru guru ilmu kebatinan. Penerangan akan dibincangkan dari sudut sains dan dengan cara yang lebih praktikal sesuai dengan minda generasi muda masakini. Adalah diharap dengan wujudnya program ini, pelajar tidak lagi akan terpengaruh dengan cara cara pembelajaran lain yang memiliki unsur unsur negatif seperti ilmu hitam dan yang bercanggah dengan agama Islam.

Siri siri teknik " Tempur Tanpa Senjata Versi Anugerah Agung" pula adalah merupakan sistem beladiri yang terbaik meliputi teknik dari pelbagai seni beladiri seperti Silat,Kuntau, dan berbagai lagi yang akan dikupas secara praktikal dan dilatih oleh Gurulatih yang bertauliah.

Program ini telah diwujudkan untuk memenuhi beberapa misi. Pertama untuk memberikan gambaran sebenar mengenai seni ilmu tenaga dalam kepada umum.Kedua untuk memberi panduan kepada generasi muda masakini mengenai perbezaan diantara ilmu kebatinan yang benar dan ilmu kebatinan yang menyesatkan. Ketiga untuk membuktikan bahawa ilmu kebatinan serta tenaga dalam itu mampu diterangkan mekanismanya melalui bidang sains dan teknologi yang mana akan dapat membenteras fahaman tahyul serta dongeng yang sering disebarkan oleh guru guru ilmu kebatinan aliran ilmu hitam. Kempat untuk mewujudkan satu sistem pelajaran yang mudah serta berkesan dan tidak bercanggah dengan agama. Kelima untuk mewujudkan kesinambungan seni ilmu beladiri Melayu yang kian pupus mengikut peredaran masa.

ogram ini juga akan menjadi platform atau landasan bagi peminat seni ilmu tenaga dalam dari pelbagai aliran atau perguruan supaya dapat berbincang dan bertukar pendapat mengenai topik yang sama diantara satu sama lain. Adalah diharap ini akan mengeratkan lagi silaturrahim diantara pelajar pelajar ilmu beladiri.

Perguruan Haq Anugerah Agung akan menambahkan lebih banyak lagi jenis kursus beladiri yang boleh diikuti oleh peminat ilmu beladiri dari masa ke semasa. Pihak Anugerah Agung akan berbincang dengan Guru-Guru Seni Beladiri yang terdapat di Malaysia untuk meluangkan masa bagi menggadakan kelas latihan mereka di Perguruan Haq Anugerah Agung. Adalah menjadi hasrat pihak Perguruan Haq Anugerah Agung untuk mewujudkan pusat setempat bagi kursus tenaga dalam disamping mengadakan seminar tenaga dalam dari masa kemasa untuk kemudahan umum.

TENAGA DALAM MAKRIFAT HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG
لا اله الا الله

Bertujuan Mensyiarkan Islam

KAMI hadir untuk menyedarkan anda tentang kemampuan potensi bawah sedar yang sebenar dan rahsia kekuasaan tenaga dalam sejati.Rasai dan buktikan sendiri kehebatan dan kekuasaan diri anda yang sebenar.Ilmu tenaga dalam Anugerah Agung ini adalah merupakan gabungan daripada berbagai aliran Perguruan tenaga dalam dan ilmu hikmah dari dalam dan luar negeri. Ilmu Tenaga Dalam ini diasaskan oleh Grand Master Anugerah Agung Dr. Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D. Beliau berkelulusan Doctor of Philosophy dalam Alternative Medicine di Berkshire University (United Kingdom). Ilmu tenaga dalam ini diperolehi dengan cara berguru secara benar dan melalui pengijazahan secara langsung dan asli,Hadir diri dihadapan Mahaguru Tenaga Dalam dan Pakar Ilmu hikmah. Setelah puas merantau,akhirnya sudah tiba masanya kami hadir untuk membuka RAHSIA untuk memiliki DAYA ANUGERAH AGUNG dan KEKUASAAN SERTA KESAKTIAN SEJATI dalam diri anda. Bagi anda yang ingin jadi ahli seni beladiri tenaga dalam yang mempunyai ilmu yang ampuh dan luarbiasa,bergabunglah bersama kami di ANUGERAH AGUNG SPIRITUAL DEVELOPMENT CENTRE.

Selepas 30 minit pengisian,anda akan langsung kami uji dengan atraksi tenaga dalam hikmah seperti makan kaca tajam,melakukan pukulan jarak jauh,tubuh digilis kenderaan,mengeraskan telur jadi batu,menjilat besi panas membara,berjalan atas bara api,tahan pukulan/benturan benda keras,mandi minyak panas mendidih,direbus hidup-hidup dalam air panas mendidih,dikepit player,berdiri atas suratkhabar , patahkan simen konkrit guna dahi,menarik kereta dengan menggunakan gigi,kupas kelapa dengan gigi,dikubur hidup-hidup,pukau,tidur atas hamparan ratusan paku,kebal asid,dan ratusan atraksi hikmah yang lain,100% menggunakan kekuatan Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung. .Dan banyak lagi perkara yang tidak masuk akal dan luarbiasa yang akan kami dedahkan kepada anda hanya dalam satu hari sahaja.

Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung berbeza dari perguruan lain serta tiada unsur-unsur penipuan atau trick/ilusi/sihir digunakan. Perlu diingatkan disini bahawa tiada sebarang penggunaan trick atau segala unsur penipuan,tanpa menggunakan sebarang kuasa ghaib ilmu hitam,jin,khadam,syaitan,azimat,tangkal atau bantuan negatif lain, tiada melibatkan perkara yang boleh merosakkan aqidah dan tidak bercanggah dengan syariat agama.

Pusat Pengembangan Spiritual Anugerah Agung mempunyai tujuan mensyiarkan Islam. Anugerah Agung mencuba menggunakan pendekatan TENAGA DALAM HAQ untuk berdakwah secara tidak langsung. Peserta akan dilengkapi dengan ilmu zikir harian,amalan kalimah,panduan solat fardhu dan sunat,meditasi zikir,tafakkur zikir,jurus-jurus tenaga dalam / olah nafas kesihatan,latihan konsentrasi(penumpuan fikiran). Bila anda datang ke tempat kami,maka kami akan terangkan trick-trick ilusi / silap mata / tipuan yang banyak digunakan Paranormal palsu agar dianggap sakti (memiliki ilmu ghaib) oleh mangsanya. Anda boleh bertanya apa sahaja yang anda pernah lihat. Kami akan beritahu rahsianya. Tetapi perlu diingat,tidak semua paranormal menggunakan trick / ilusi,ada yang benar-benar mendayagunakan kekuatan hikmah yang sebenar. Dengan penerangan yang benar dari kami,anda akan mendapat pengetahuan baru,agar anda tidak tertipu,dan dapat membezakan antara ilmu trick / ilusi ataupun yang benar-benar menggunakan hikmah.

"Dan Janganlah kamu mengikuti (berbuat) apa yang kamu tidak memiliki pengetahuan tentangnya. Sesungguhnya pendengaran, penglihatan, dan hatimu, semuanya itu akan dimintai pertanggung-jawabannya". (Q.S. Al-Israa':36)

"...maka tanyakanlah olehmu kepada orang-orang yang berilmu jika,kamu tiada mengetahui". (Al-Anbiyaa':7)

Anda akan diijazahkan dan dibangkitkan serta dibukakan jalur tenaga dalam anda,seluruh cakra dan lapisan aura anda,tubuh anda akan diselimuti energi ghaib perlindungan dan perisai diri luarbiasa.Anda akan mengalami loncatan energi (quantum energy) dan peningkatan tenaga dalam anda mencapai kekuatan 100%.Anda akan merasakan sendiri aliran bio elektrik berkuasa tinggi mengalir deras keseluruh tubuh anda sehingga anda akan merasakan kebas-kebas pada anggota tubuh. Ini menandakan Tenaga Dalam anda telah diaktifkan dan bersedia untuk dimanfaatkan.

Dalam diri setiap manusia ada unsur caj positif dan negatif. Apabila caj positif dan caj negatif ini dicantumkan,ianya akan mewujudkan tenaga yang dipanggil ’tenaga dalam’.Tenaga inilah yang akan menjana penyembuhan sama ada bagi penyakit yang bersifat fizikal,mental atau spiritual,semua ini ada kaitan dengan saintifik,penyakit seperti konflik rumah tangga, perniagaan tidak maju,tidak disukai orang,isteri/suami/tunang melarikan diri dan berbagai permasalahan hidup boleh dipulihkan menggunakan kaedah saintifik tenaga dalam Haq Anugerah Agung ini. Insya Allah.

PEMBANGKITAN ENERGI TENAGA DALAM MAKRIFAT HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG

(TERBUKTI LANGSUNG DAPAT DIRASAKAN & DIDEMONSTRASIKAN )

MEDAN ELEKTRIK ENERGI TENAGA DALAM MAKRIFAT HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG

Bukti Nyata Sensasi Aktifnya Energi Anugerah Agung dalam Tubuh

Tubuh Fizik manusia memiliki kemampuan menghasilkan sistem elektrik tubuh, iaitu dengan memindahkan ion Na+, K+, CI- dan Protein (A-) dari satu sisi ke sisi yang lain membran sel neuron yang jumlahnya million sel. Dalam keadaan biasa konsentrasi ion Na+ lebih besar di luar sel daripada didalam sel, dengan potensi membran negatif mencapai -90mV membran sel dalam keadaan polarisasi. Jika ada rangsangan mencapai nilai ambang terhadap membran sel,sehingga menimbulkan depolarisasi membran yang berkelanjutan dan irreversibel,ion-ion Na+ akan mengalir ke dalam sel secara cepat dengan jumlah yang banyak dan potensi membran meningkat dengan cepat mencapai overshoot +40 mV. Segera setelah terjadinya depolarisasi mencapai puncak mekanisme pengangkutan di dalam sel, membran dengan cepat mengembalikan ion Na+ ke luar sel sehingga mencapai potensi membran biasa(-90mV). Waktu yang diperlukan dalam satu siklus tersebut 3 milisaat. Kemampuan sistem bioelektrik tubuh ini jika dikolaborasikan dengan Energi Rohani yang dibangkitkan dari dalam diri manusia inilah yang disebutkan Medan Elektrik Energi Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung. Beberapa manfaat Secara Keseluruhan Dari Pembangkitan Energi Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung (Dapat Dicuba dan Dibuktikan Langsung) antara lain:

Manfaat dan kedahsyatan Medan Elektrik Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung:

* Menundukkan hati/perasaan orang / rakan / isteri / lawan bisnes / kekasih (lelaki / wanita) hingga menuruti kita.
* Membuka sumbatan pintu kerezekian,melancarkan usaha & penagihan hutang.
* Menyembuhkan penyakit: Lumpuh, hemiplegia (mati sebelah),Parkinson,Sroke, dan gangguan Jantung.
* Keselamatan dari sengatan elektrik dan Sambaran petir, mampu memadamkan elektrik dan mematikan Mesin Kenderaan Bermotor.
* Pukulan berbahaya (memengsankan / KO) dan mematikan dengan pukulan tangan kosong tanpa harus latihan berat dan bertahun-tahun,memengsankan dan melumpuhkan lawan,menjatuhkan haiwan sapi atau kerbau.

PENINGKATAN KUALITI KESELAMATAN:

KEKUATAN/KEMAMPUAN LUARBIASA

Menguatkan kulit,Daging,Urat,Tulang dan Sum-sum, tahan terhadap tetakan-Tusukan-Sembelih-Irisan Senjata tajam / gillete,gergaji(dalam keadaan bahaya),Selamat dari senjata api(tidak meletus),membengkokkan besi runcing dengan dada,menumpulkan dan melemaskan senjata tajam,tahan terhadap pukulan kayu Baseball / benda keras + 15 kg,digilis kenderaan, mandi dan minum minyak mendidih(tanpa trick)tahan dari besi membara,Pukulan berbekas hitam,Memingsankan / menghancurkan lawan & dapat mematikan pohon, Menjatuhkan haiwan sapi atau kerbau.

RADAR GHAIB (EMPAT RADAR YANG MENJALAR PADA TUBUH)

Keberadaan ilmu dapat dirasakan didalam tubuh, Mendeteksi isi pusaka,Makhluk halus,serangan ghaib,Ilmu Lawan, Racun dalam makanan,Meradar bahaya sebelum Terjadi,Meradar jenis penyakit Medis dan Ghaib,Melihat lawan yang Zalim dalam Tidur dan Jaga.

DAYA KONTAK

Mengosongkan Tenaga Lawan,Mempengaruhi Lawan,Mengunci Lawan, Lolos dari kepungan lawan,Melumpuhkan Lawan Tanpa Sentuhan,Membuat Pemagaran Rumah dan Benda, Tawar dari serangan metafizik (hipnotis, Magnetisme,Teluh dan sejenisnya).

KESELAMATAN DALAM PERJALANAN (DARAT-LAUT-UDARA-HUTAN)

Dihindarkan dari bahaya kecelakaan berkenderaan dan perjalanan. Bila pun sampai terjadi,sebelumnya anda sudah mendapat tanda-tanda pada diri peribadi,sehingga mampu untuk menghindarinya. Insya Allah.

PENINGKATAN KUALITI KESIHATAN:

Stamina dan Daya Tahan Tubuh

Kesegaran badan,Ketenangan,Konsentrasi,Daya sex berjam-jam,Trhindar dari Lemah badan / jantung,Stroke & perapuhan tulang.

Kemampuan Melakukan Terapi Penyembuhan

Dapat membantu melakukan Terapi penyembuhan berbagai penyakit dalam diri peribadi mahupun orang lain (jarak dekat mahupun jarak jauh)

Keindahan

Daya pekasih dan karisma,menghambat proses penuaan tubuh dalam jangka waktu lama sehinga kulit tetap kuat dan kencang dan anti kedut wajah walaupun usia bertambah tua.

Kelebihan ilmu Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung ini sebenarnya terlalu banyak,diantaranya ialah:

* Anda Insya Allah mampu mementalkan musuh yang menyerang tanpa batasan jarak (dibuktikan)
* Melihat tanpa mata zahir-Mampu melihat tembus tanpa batas, mengetahui sebelum terjadi.
* Anda berkebolehan melihat kejadian yang berlaku di tempat yang jauh, yang tidak nampak oleh mata zahir misalnya melihat keadaan ibu bapa yang berada nun jauh di kampung atau melihat keadaan anak-anak yang sedang belajar di luar negeri, Mampu melakukan sesuatu dengan mata tertutup seperti menunggang motosikal dan memandu kereta dengan mata ditutup dengan kain hitam.
* Mampu meremukkan tulang lawan,boleh bersilat sendiri tanpa belajar,mampu memporak-perandakan ratusan musuh saat perkelahian/rusuhan,mengunci musuh kaku,mampu melakukan pukulan jarak jauh berbekas hitam dan luka dalaman,pengosongan tenaga musuh jarak jauh.
* Cukup dengan pengajian unsur besi dalam tubuh meliputi asal usul besi dalam tubuh dan mengenal nama besi dalam tubuh,kegunaan dan manfaatnya adalah untuk menguatkan daging,tulang,urat tubuh,kebal senjata tajam,parang,kebal senjata api,golok,pedang dan segala jenis besi.Boleh ditest dimana sahaja tanpa pantang dan larangan(dilarang untuk kesombongan).
* Dapat meradar bahaya sebelum terjadi dan racun dalam makanan(tempat makanan ditaruh racun akan pecah) juga terhindar dari kejahatan ilmu gendam,hipnotis,santet dsbnya
* Pukulan tanpa bayangan,menampar,mengikat,membuat musuh tuli,bisu,pekak,buta,dll
* Melakukan pemagaran ghaib kebenda,dan sebagainya
* Dalam satu peringkat-musuh yang memarahi anda tiba-tiba lumpuh tidak dapat bergerak,seluruh anggota tubuh jadi berat dan kaku,hanya anda yang dapat memulihkannya setelah bertekuk lutut minta maaf kepada anda,
* Kebal dari segala serangan- ilmu hitam,sihir,pukau,santet,guna-guna, pelet, dsbnya, kejahatan akan kembali kepada sipelaku
* Memiliki kekuatan sekawan gajah-,lawan sebanyak manapun akan tunduk,takut,takluk dan gentar menghadapi anda berseorangan
* Pertempuran-Menjurus musuh dengan hanya kedipan mata,tiupan nafas,sebarang gerakan tubuh dll
* Daya Pengasih-Memberikan sinar pada wajah, memiliki kewibawaan yang tersendiri sehingga disenangi dalam pergaulan.Dipandang mulia di dalam lingkungan masyarakat. Wajah berseri-seri, manis, tampan, menarik sehingga terpikat mata yang memandang.Kelihatan lebih muda, raut wajah akan membuatkan orang lain bersimpati dan terpesona.
* Menguasai dan menawan musuh- Menukarkan musuh menjadi kawan,Menewaskan musuh secara misteri.Menyerang musuh tanpa berbekas,penghutang membayar hutang.
* Mengalahkan seteru-Menundukkan orang bawahan dan atasan,Menghilangkan kewibawaan dan kekuatan lawan,Menjatuhkan musuh dari jarak 100 meter. Menjatuhkan seteru dengan renungan mata,Membuatkan musuh kaku atau terpelanting tanpa disentuh,Menarik pencuri/peragut dari jarak jauh.
* Membuatkan musuh lemah &tidak berdaya-Musuh yang cuba menipu atau mempermainkan anda,Menghalang seteru dari mengacau dan memusnahkan anda.
* Membaca fikiran orang lain- Bukan setakat membaca fikiran orang bahkan dapat mengirimkan fikiran kita kepada orang yang lain sehingga beribu-ribu kilometer jaraknya.
* Memiliki pelbagai kemampuan luarbiasa yang jarang dimiliki manusia awam seperti kekebalan kulit terhadap senjata tajam,tumpul,dikepit player tidak sakit,melakukan hipnotis dsbnya
* Penyelesaian kepada segala masalah-Membantu menyelesaikan masaalah peribadi, keluarga; masaalah ditempat kerja dan sebagainya,Menolak dan menjauhkan apa sahaja kesusahan dan penderitaan yang ditanggung atau sesuatu yang menyebabkan rasa putus asa dan tidak nampak jalan penyelesaiannya,
* Membantu menyelesaikan 1001 masalah dalam kehidupan seharian.
* Pintar,kuat daya ingatan& tajam akal fikiran-membantu menyubur, merangsang, melatih dan mencergaskan sel-sel otak yang bertindak sebagai: Penawar bebal,Penerang hati, memudahkan hafalan,mempertajamkan kecerdikan & daya ingatan.
* Mengesan barang atau orang yang hilang -Membantu anda mengesan apa jua jenis barang yang hilang, tercicir atau dicuri orang,Mendeteksi orang yang diculik, pergi tidak kembali, pencuri dan sebagainya,Mengetahui arah kiblat dan arah keluar sekiranya sesat di bandar atau di hutan,Mengetahui ke mana arahnya pencuri lari,Mengesan barang terpendam/benda ajaib &mengetahui sesuatu tempat ada mata air atau tidak.
* Kemampuan scanning-boleh menguji seseorang itu punya bela diri atau tidak,boleh membantu kelancaran dalam menjawab soalan, boleh mengimbas saudara yang jauh, sakit ataupun tidak,dll
* Perintah & kata-kata dituruti oleh anak-anak-Mengatasi masaalah anak-anak yang nakal dan degil supaya menjadi baik. Anak-anak yang selalu membangkang & menderhaka supaya taat dan menuruti perintah ibubapa,Mengatasi masaalah anak yang malas belajar dan bersembahyang,Juga untuk membuang tabiat buruk anak-anak seperti merokok, hidu gam, suka berpeleseran, bohsia, bohjan, dsb
* Pertahanan & Keselamatan diri-Pagar diri daripada perbuatan jahat samaada yang zahir atau batin,Benteng daripada sihir, guna-guna dan ilmu hitam,Membuang energi-energi kotor di dalam tubuh yang menyebabkan penyakit.Dihormati, disegani dan dimuliakan oleh orang ramai,Berupaya untuk menyelesaikan semua persoalan, pekerjaan dan masalah yang sukar diatasi secara zahir,Hidup dengan penuh gembira dan bersemangat, Menikmati kesihatan zahir dan batin yang paling optimum. Anda akan memiliki tubuh yang sihat dan wajah berseri-seri serta jarang sekali diserang oleh penyakit,Kecerdasan otak anda bertambah kerana lebih banyak tenaga dalam Anugerah Agung mengalir ke otak anda,Fikiran anda menjadi tajam kerana dapat memusatkan fikiran kepada sesuatu persoalan dengan serius dan mantap,Keyakinan terhadap kemampuan diri akan bertambah di mana ia akan membawa anda kepada kejayaan di dalam segala usaha dan pekerjaan anda,Lebih cergas, berstamina dan bersemangat dalam menjalankan tugas harian,Badan menjadi segar, berghairah dan awet muda, Anda dapat mengawal emosi dan sifat-sifat buruk umpamanya pemarah,was-was dan tidak sabar kerana memiliki jasmani dan rohani yang seimbang dan mantap,Hubungan dengan keluarga dan orang ramai bertambah baik.
* Maju dalam perniagaan dan berjaya dalam segala bidang yang diceburi
Kedai menjadi semakin laris dan ramai pelanggan. Para kontraktor mudah memperolehi tender dan kontrak yang diinginkan tanpa perlu rasuah dan menggunakan taktik kotor. Tenaga penyanyi dan ahli sukan akan bertambah dengan pesat. Ini akan membantu mereka mencapai kemenangan. Produktiviti para pekerja akan meningkat, ini membantu mereka untuk naik pangkat. Petani dan penternak mendapat hasil yang berlipat-ganda. Para pemimpin masyarakat dan ahli politik akan menjadi pemimpin yang dihormati dan disegani.
* Memiliki rasa atau gerak hati yang sangat tajam- sehingga seseorang itu mampu menelah dengan perasaannya akan sesuatu perkara baik atau buruk yang akan berlaku.
* Kebolehan membaca & memahami isyarat, petunjuk dan bahasa alam mengenai perkara baik atau bencana yang bakal menimpa ke atas diri, keluarga dan masyarakat.
* Keberuntungan-Membantu memperlancarkan setiap usaha yang anda kerjakan, memperolehi modal usaha, agar diterima atau lulus dalam temuduga kerja, peperiksaan dan lainnya, untuk menarik para pembeli, diantaranya peniaga warung, pedagang, salesman, businessman dan usaha lainnya.,Untuk berpotensi dalam perlumbaan angkat besi, tenis, atau olahraga dan perlumbaan lainnya. Untuk memperolehi hasil yang banyak dalam berkebun, bertani, berladang, berternak. Dan masih banyak lagi yang ada hubungannya dengan keberhasilan dan keberuntungannya.
* Keberuntungan-Membantu memperlancarkan setiap usaha yang anda kerjakan, memperolehi modal usaha, agar diterima atau lulus dalam temuduga kerja, peperiksaan dan lainnya, untuk menarik para pembeli, diantaranya peniaga warung, pedagang, salesman, businessman dan usaha lainnya.,Untuk berpotensi dalam perlumbaan angkat besi, tennis, atau olahraga dan perlumbaan lainnya. Untuk memperolehi hasil yang banyak dalam berkebun, bertani, berladang, berternak. Dan masih banyak lagi yang ada hubungannya dengan keberhasilan dan keberuntungannya.
* Berkebolehan-Membuat air penawar,membuat senjata yang memiliki tuah tinggi,mengetahui khasiat keris dan barang-barang pusaka buatan mana dan kegunaan apa,Mengisi kekuatan dan kesaktian kepada orang lain,Membuat asmak silat tanpa belajar,Penyembuhan jarak jauh,Ilmu pengasihan mendatangi lewat mimpi,Memanggil orang jarak jauh dan lain-lain,Mengembalikan orang yang lari dari rumah,Menarik jodoh,Mengembalikan kekasih,Penuh wibawa dan punya pengaruh menyerap ,Mengambil tenaga alam, merasa aura, meraga sukma/perjalanan astral,pembukaan /membuka indera keenam dan lainnya.


DI ANTARA MANFAAT TENAGA DALAM MAKRIFAT HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG


KETAHANAN TUBUH

* Antibodi atau sistem kekebalan badan menjadi extra kuat dan cergas sementara sel-sel badan akan berfungsi dengan lebih aktif dan efektif bagi menghasilkan tenaga tambahan plus yang akhirnya akan membentuk Aura pelindung atau perisai diluar tubuh yang mana dengan latihan pernafasan dan jurus maka perisai tersebut akan semakin membesar dan kuat sehingga ianya dapat dilihat dan dibuktikan secara saintifik melalui foto kamera kirlian(kamera aura) dan dengan melakukan aksi ngeri,ketahanan tubuh dari serangan penyakit,serangan musuh dan sebagainya.

GERAK KONTAK

* Juga dikenali sebagai gerak silat sendiri atau gerak ilham iaitu suatu gerakan semulajadi yang sukar ditafsirkan tetapi yang pastinya ianya bersifat pentyelamat bagi mereka yang dalam keadaan terdesak. Pergerakan ini datangnya dari interaksi ghaib dalam dunia Ilmu Tenaga Dalam manusia yang menjadi salah satu keistimewaan manusia yang tidak ada hubung kaitnya langsung dengan makhluk-makhluk ghaib kecuali ianya adalah kurniaan Tuhan untuk manusia semata-mata.

JURUS PUKULAN JARAK JAUH

* Juga dikenali dengan ilmu kontak yang semata-mata menggunakan kekuatan jiwa manusia melalui tenaga dalaman yang dilandaskan tawakkal kepada Allah,serta dilatih dengan kaedah Jurus tenaga dalam yang berisi seni pernafasan dan kekuatan minda bawah sedar.

MENGUASAI FIKIRAN/TELEPATI

* Ilmu menguasai fikiran ini dikenali juga sebagai Telepati yang mana segala saranan yang kita berikan akan mendapat perhatian utama dan akan dipatuhi dengan sebaik mungkin samaada saranan yang bersifat fizikal secara lisan atau saranan melalui pancaran fikiran.

PENDENGARAN GHAIB

* Atau pendengaran batin atau telepati ini sangat berguna untuk mengesan petanda-petanda kejadian melalui telinga. Panca indera pemndengaran akan mempunyai tahap sensitive yang tinggi sehinggakan dapat mengesan petanda-petanda kejadian dan menjawab persoalan dalam diri dengan mentafsirkan getaran-getaran suara di minda yang dikonsentrasikan.

DAYA TARIK

* Ilmu daya tarik atau magnetis ini berguna bagi membina keunggulan peribadi dengan penumpuan dan saranan minda yang membuatkan orang lain merasa hormat,patuh dan suka bergaul dengan kita.

MELIHAT JARAK JAUH

* Melihat Jarak Jauh atau Melihat Tembus ini dikenali juga sebagai Terawangan yang berguna dalam mencari jawapan dalam berbagai –bagai persoalan tentang kehidupan melalui gambaran minda atau melalui tanda-tanda alam semulajadi yang hanya kita yang dapat memahaminya.Itulah suatu tanda kurniaan Tuhan Yang Maha Agung.

PERJALANAN ASTRAL/MERAGA SUKMA

* Iaitu suatu perjalanan batin dengan menembusi dimensi-dimensi alam.Alam ini mempunyai banyak dinding dimensi (hijab)bagi memisahkan berbilion-bilion makhluk Allah yang mendiaminya maka melalui perjalanan batin ini,manusia akan dapat menjelajah dan meneroka kedimensi-dimensi yang menjadi ruang kehidupan makhluk-makhluk lain seperti jin,bunian dan sebagainya.

PEMAGARAN

* Atau perlindungan diri atau harta benda dari musnah,dirosak atau dicuri oleh mereka yang khianat,dengki atau jahat dan sebagai kawalan daripada unsur-unsur makhluk halus,jin dan setan yang men ganggu,merasuk,atau tinggal berhampiran tempat tinggal dengan cara mengalirkan getaran elektrik kekawasan lingkungan yang dipercayai adanya makhluk-makhluk halus tersebut.

PENGUBATAN PRANA

* Penyembuhan tenaga dalam atau perawatan dari berbagai –bagai penyakit fizikal dan mental,kuasa astral,pemulihan metafizik,pemikiran positif,terapi meditasi dan kuasa minda. Pengubatan melalui pemancaran tenaga dalam samaada dengan menyalurkan getaran-getaran elektrik dalam tubuh terus kepada pesakit dan pesakit akan dapat merasakan kesan pemancaran tersebut dengan serta merta atau menggunakan bahan yang diolah dengan kekuatan doa serta memohon kesembuhan dari Tuhan Yang Maha Penyembuh.

HIPNOTIS

* Ilmu menguasai daya bawah sedar iaitu menggunakan teknik yang berkesan bagi mempengaruhi minda orang lain dengan menyelami kebahagian otak yang menjadi tempat kawalan bagi seluruh system perjalanan tubuh ,tingkah laku dan kepercayaan manusia.

ATRAKSI TENAGA DALAM

* Memakan kaca,mematahkan besi,menjilat besi panas,tahan pukulan,berjalan atas api,kulit ditusuk jarum,bertempur dengan mata tertutup,berdiri diatas suratkhabar,bengkokkan besi,dikepit player,melempar musuh,telur jadi batu,digilis kenderaan,memukul benda keras diatas kepala, kebal senjata tajam,tidur atas paku,DAN BANYAK LAGI…….

KURSUS / PROGRAM INI KHUSUS UNTUK:

Lelaki: memiliki tubuh yang sihat, gagah perkasa, berstamina tinggi.
Wanita: Awet muda,wajah bercahaya dan berseri-seri,meningkatkan aura pesona luarbiasa
Polis: dapat mencungkil dan mengenal pasti rahsia penjenayah serta melindungi diri dari segala marabahaya
Tentera: Semangat waja,memiliki kekuatan dan keberanian luarbiasa,menguasai musuh dari jarak jauh(spiritual combat martial arts)
Ahli Perniagaan / usahawan: Berwibawa dan disegani dalam pergaulan dan berjaya dalam perniagaan(meditasi bisnes & hipnotis perniagaan)
Penyanyi: Dilengkapi ilmu suara perindu,petua,teknik mengawal pernafasan dalaman
Ahli Sukan: menewaskan tentangan dengan cara penuh misteri,stamina luarbiasa dan tidak cepat letih
Guru: Optimistik,ceria,mampu mengendali serta mengawal minda pelajar,dihormati dan disegani.
Berpenyakit: latihan yang diberikan mempercepatkan penyembuhan dan mampu mengubati pesakit lain dan banyak lagi
Perawat: Semakin Advance dan canggih dalam pengubatan,mudah mengakses energi alam dengan cepat dan efisien,berkemampuan lebih tinggi dalam melakukan rawatan jarak jauh tanpa batasan jarak dan waktu.


Kami Yakin dan pasti Setelah anda mengikuti Program Pelatihan & Pengembangan Potensi Bawah sedar dan kekuasaan tenaga dalam sejati Anugerah Agung:

* ANDA akan memiliki suatu kekuatan yang sangat dahsyat dan ulung
* Timbul keberanian dan kuat semangat
* Wajah akan berseri-seri dan bercahaya
* Pandangan bertambah tajam
* Gerak balas tubuh semakin kuat
* Indera Ke Enam akan semakin hidup
* Rasa percaya pada diri sendiri akan meningkat
* Tubuh badan akan semakin sihat
* Jiwa dan raga akan semakin segar,jauh dari penyakit
* Sukar diserang penyakit
* Nafas semakin sempurna
* Konsentrasi Luarbiasa
* Mempunyai kebolehan dan kemampuan luarbiasa yang jarang dimiliki oleh orang awam

TENAGA DALAM MAKRIFAT HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG

Tahukah anda bahawa didalam diri anda tersembunyi suatu tenaga yang sungguh dahsyat dan luarbiasa?

Mahukah anda mengubah kehidupan anda dengan kuasa fikiran dan mahukah anda menguasai fikiran orang lain untuk pelbagai tujuan hidup anda?

Tentu sekali jawapan yang diberikan adalah “YA”,maka janganlah anda berlengah-lengah dan berfikir panjang, sertailah dan bergabunglah bersama kami dalam program kursus yang kami anjurkan ini.

Kami akan memperkenalkan kepada anda daya metafizik ajaib yang ada didalam diri anda untuk digunakan pada jalan yang positif. Percayakah anda,hanya dalam beberapa hari sahaja,setelah pengaktifan tenaga dalam Anugerah Agung,anda akan dapat mendemonstrasikan daya ini dalam pelbagai cara. Bila diceritakan, anda pasti tercengang. Namun peristiwa-peristiwa hebat akan menjadi perkara biasa setelah anda mempelajari dan mempraktikkan latihan Tenaga Dalam Haq Anugerah Agung.

PROGRAM TENAGA DALAM MAKRIFAT HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG
( Telah dibuktikan dan terbukti oleh ribuan Peserta dari seluruh pelusuk Dunia )

TENAGA DALAM HAQ ANUGERAH AGUNG,ANUGERAH AGUNG

Pengaktifan keseluruhan Tenaga Dalam Haq Karomah Anugerah Agung meliputi pembai’atan(pengijazahan) mengikut kaedah tradisi ilmu Pengisian langsung di harkat, langsung dipraktikkan ajian amalan dan ilmu andalan kesepuhan Cikal Bakal Aceh. Banten,Cirebon,Jawa, Arab & Tanah Melayu, Dengan mengikuti program ini akan langsung diaktifkan,diselaraskan,diisi,dirajah dan ditutup dengan kunci Hizbul Haq Karomah Pamungkas Haqqul Yakin Anugerah Agung. Dijamin memiliki kemampuan ahli Tenaga Dalam Makrifat linuwih dan menjadi perawat profesional serta dilengkapi dengan kemampuan estetika yang dapat diandalkan dan ini merupakan kunci kejayaan hidup anda selamanya.


Sikronisasi dilakukan oleh Dr.Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D sendiri melalui penyelarasan, pengisian,pembukaan serta penguncian 7 lapisan Aura Nasma, membuka seluruh 365 titik Lisy-syahaamati , indera ke-enam,mata hati,simpul ghaib, tangan naluri dan ma’rifat hati, 72000 meridian,7 lathoif,17 cupu ghaib/wadah spiritual,30 titik ghaib tubuh,12 jalur energi, meliputi 360 generator alam, penyesuaian 204 sambungan asal mula tubuh manusia melalui proses penyatuan antara 4 unsur alam semesta dengan 4 unsur dalam tubuh,19 titik pesona tubuh, 7 Maqom Kasroh,7 Sab’atul Insyirah,7 Sab’atun Nur, 7 Sab’atul Latiifah (Sodrun, Qalbun, Fuadun,Lubbun,Syaqaaqun, Bahjatul Qalbi,Saudaa un),nafas elemen / unsur,nafas bumi,nafas angin,nafas air,nafas ether,dll yang sengaja dirahsiakan. Pembangkitan mutlak dilakukan dengan ILMU TENAGA DALAM HAQ dan ILMU HAQIQATUL INSAN.

TENAGA DALAM MAKRIFAT HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG adalah Pertama & satu-satunya di Malaysia Program Pembangkitan TENAGA DALAM yang mengkombinasinasikan inti sari aspek-aspek spiritual moden ( Iaitu THE ULTIMATE SUPER POWER OF ZIMA: Hasil kolaborasi sistem Bio – Energi – Meditasi/ Tafakkur, Konsentrasi, - & Jurus dll ) dan aspek-aspek spiritual tradisional Islami warisan Tanah MALINDO( Iaitu ILMU SERAT KANURAGAN PAMUNGKAS: Hasil kolaborasi kontemplasi Ilmu Haqiqatul Insan - Tenaga Dalam haq, Kebatinan – Ilmu Hikmah - Sufistik - & Do`a ),dan Ilmiah serta Saintifik (latihan Visualisasi,fokus,kekuatan minda dll) yang diformulasikan secara khusus oleh Dr.Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D melalui sentuhan SPIRITUAL rasional, universal, alamiah & ilahiah ( Integrated Metafisic Method )

TENAGA DALAM MAKRIFAT HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG adalah program khusus pembangkitan tenaga dalam haq karomah secara privat & tercepat melalui bimbingan secara langsung mahupun jarak jauh oleh Dr. Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D dengan sentuhan alamiah dan ilahiah secara sunnatullah untuk memaksimumkan kekuatan terpuncak dalam diri setiap orang yang meliputi 8 alat utama energi fizik tubuh dan 7 sifat utama energi rohaniah tubuh serta 4 level pemahaman utama kekuatan spiritual , tanpa harus puasa, tahan nafas, bertapa di gua, jin, bawa azimat, dan ritual berat lainnya.

Method penyelarasan melalui proses Ilahi Adjustment iaitu proses pembangkitan energi Haq Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung yang meliputi Energi tubuh (energi microcosmos) terdiri dari dua bahagian iaitu:(1) Energi fizik tubuh iaitu meliputi 8 alat utama iaitu: raga,nafas,darah,pancaindera (seperti mata,telinga dll),daya fikir,daya batin, pengucap (do’a) dan wujudnya manusia dan (2) Energi Rohaniah tubuh iaitu meliputi 7 alat utama iaitu:qalbu,ruh,akhfa,khofi,sirri,nafsun natiq,dan kullun jasad. Kemudian energi alam semesta (energi macrocosmos) yang meliputi 10 alat utama iaitu:bumi, air,udara, api, bintang, matahari,bulan,langit,pangan dan wujud alam seisinya. Dan terakhir energi Yang Maha Pencipta meliputi 4 level pemahaman utama iaitu: syari’at,thoriqat,hakikat dan makrifat.

TENAGA DALAM MAKRIFAT HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG LEVEL 1

Kunci sukses menuju kejayaan dalam genggaman Anda.

Peringkat Awal(asas):

Dengan ridho,taufiq dan hidayah Allah SWT,kami mengijazahkan ilmu senibeladiri Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung kepada anda secara instant tanpa memandang suku,ras,agama.Kami tidak membatasinya.

Atas permintaan ramai dan prihatin dengan keinginan orang awam yang bercita-cita untuk menguasai Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung tapi tidak cukup modal belajar,saya dengan rendah diri dengan ini telah membuka sebuah Program Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung yang baru dimana telah dikemaskini serta disusun secara ilmiah,saintifik,murah tapi berkualiti tinggi dan mampu dimiliki serta dipelajari oleh sesiapa sahaja dari pelbagai lapisan masyarakat. Setelah sekian lama melakukan ujian keilmuan ini kepada para peserta Tenaga Dalam Makrifat Anugerah Agung dan mereka telah berhasil membuktikannya yang mendatangkan manfaat luarbiasa dalam kehidupannya meliputi pelbagai aspek kehidupan.

Sebahagian manfaat Program Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung:

Selepas pengijazahan sama ada jarak jauh mahupun jarak dekat,langsung dibuktikan, Keselamatan zahir dan batin,Melumpuhkan lawan tanpa menyentuh, mengosongkan tenaga lawan,Musuh akan terasa ringan seperti kapas,tanpa tenaga,tanpa mantra pada saat berhadapan dengan musuh,gelengan kepala,kedipan mata,getaran telapak tangan, tendangan jarak jauh,mengangkat musuh seperti kapas, menahan / menarik, hipnotis dengan cahaya sinar,dan gerakan seluruh tubuh. Walaupun musuh terhalang tembok pun musuh akan terpental, Daya tarik disenangi dalam pergaulan,untuk keharmonisan rumahtangga, membangkitkan kepercayaan diri,untuk kelancaran bisnes mahupun perdagangan, memperlancar jalan rezeki,untuk kecantikan, ketampanan,wajah bercahaya, menarik simpati setiap orang dari semua lapisan, menumbuhkan rasa cinta kasih suami isteri,menambah kewibawaan dan dicintai keluarga,dilingkungan kerja dan masyarakat luas,mengaktifkan rezeki,selamat dari sekelian bala dan wabak penyakit. Patut dimiliki oleh setiap individu terutama yang bekerja bersangkut-paut dengan hal-hal keselamatan dan yang menjalani pekerjaan yang berisiko bahaya,untuk keselamatan perjalanan jauh darat,udara dan laut,untuk para peniaga dan penghuni kediaman agar terhindar dari gangguan sihir dan jin dan manusia yang berniat jahat dan lain-lain manfaat yang akan dirasakan sendiri oleh pengamalnya.Insya Allah.

Silibus kursus Level 1

Pengenalan dan konsep pembelajaran ilmu Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung,Adab belajar ilmu Tenaga Dalam Makrifat,Bukti kewujudan tenaga dalam melalui penggambaran saintifik,Kelebihan mengamalkan ilmu Tenaga Dalam Makrifat,Mengawal Tenaga Dalam Makrifat , Doa Pembuka kunci ilmu, Pukulan Jarak Jauh,Pengubatan tenaga dalam makrifat, Pagar Benda/Rumah,Scanning Kekuatan Ghaib,Panggil Orang Jarak Jauh (telepathi),gerak kontak/ silat ghaib gerak karomah,Amalan khusus,meditasi Nur Ilahi, kerezekian, pengasihan, karisma tinggi,mengaburkan pandangan musuh,dan lain-lain yang hanya akan didedahkan rahsianya dalam kursus.

Perhatian!!!

Peserta akan diuji dengan beberapa ujian yang benar mengikut tahap / level yang diambil masing-masing. Keilmuan bersifat kekal selamanya dalam diri pengamal.

YURAN KURSUS LEVEL 1:RM150 (tambahan RM20 akan dikenakan untuk kos tambang pos laju skynet)

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*

LATIHAN PRAKTIKAL

Selepas 30 minit pengisian,anda akan langsung kami uji dengan atraksi tenaga dalam hikmah seperti makan kaca tajam,melakukan pukulan jarak jauh,tubuh digilis kenderaan,mengeraskan telur jadi batu,menjilat besi panas membara,berjalan atas bara api,tahan pukulan/benturan benda keras,mandi minyak panas mendidih,direbus hidup-hidup dalam air panas mendidih, dikepit player,berdiri atas suratkhabar,patahkan simen konkrit guna dahi,menarik kereta dengan menggunakan gigi,kupas kelapa dengan gigi,dikubur hidup-hidup,pukau,tidur atas hamparan ratusan paku,kebal asid,dan ratusan atraksi hikmah yang lain,100% menggunakan kekuatan Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung. .Dan banyak lagi perkara yang tidak masuk akal dan luarbiasa yang akan kami dedahkan kepada anda hanya dalam satu hari sahaja.

PERHATIAN: ATRAKSI INI TIDAK SEKALI-KALI MENGGUNAKAN SIHIR,ILUSI,TRICK DAN SEBAGAINYA,SEMATA-MATA MENGANDALKAN KEKUATAN LATIHAN TENAGA DALAM YANG SUNGGUH-SUNGUH,PENGUASAAN MINDA YANG TINGGI,KEYAKINAN DAN DENGAN KEIZINAN ALLAH SWT.



TENAGA DALAM MAKRIFAT HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG LEVEL 2

Dalam menghadapi hidup setiap hari dalam alaf mencabar ini kita memerlukan satu kaedah yang jitu bagi menjaga keselamatan diri kita, anak isteri, rumah dan harta benda, perniagaan serta urusan dan projek projek yang kita jalankan. Setiap hari berlaku rompakan, penipuan, perkosaan, pukau, kemalangan, pembunuhan, penzaliman, penindasan serta berbagai musibah keatas umat Islam serata dunia. Tiada daya dan kekuatan yang dapat memberikan perlindungan kecuali dari ALLAH SWT. Di level 2 program ilmu Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung ini anda akan diijazahkan keilmuan ampuh ini dari Dr.Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D kepada anda.



Pada program ini juga anda akan dibimbing cara Mengawal tenaga dalam makrifat, Latihan mengawal tahap kekuatan diri ( 7 peringkat kekuatan diri), Latihan mengenal isyarat tubuh ( isyarat 7 peringkat kekuatan diri), Cara menggunakan ilmu "isyarat 7 peringkat kekuatan diri" atau "ilmu pelangkah", Perisai Diri Tenaga Dalam Makrifat, Latihan Meditasi (teknik menenangkan minda / fikiran), kaedah Penyaluran tenaga dalam makrifat Ke Badan, Tangan, Kaki, Kepala dan seluruh tubuh, Atraksi-Atraksi Tenaga Dalam Fizik,Meletupkan botol melalui jurus pukulan tenaga dalam makrifat,Patahkan Batu Bata/simen konkrit/blok ais,jalan di atas api,Tidur Di Atas Paku,Rahsia Mengaktifkan Aura Karisma ,Rahsia Memindahkan Orang Yang Tidak Diingini Dari Sesuatu Tempat,Kemahiran dalam pelbagai aliran persilatan (amalan)-Dengan lantaran ilmu ini anda dapat mendatangkan berbagai jenis silat yang anda kehendaki. Walaupun sebelumnya anda tidak tahu bersilat.Insya Allah akan dapat main silat dengan sendirinya tanpa belajar kepada sesiapa pun,sehingga dengan keilmuan ampuh ini anda menjadi pesilat unggulan dan handal, Anda juga akan diijazahkan ilmu ampuh untuk mencapai hasrat menjadi kenyataan,Setiap orang tentu saja memiliki hasrat dalam hatinya. Agar hasrat, tentu saja harus yang bersifat positif, dapat terwujud menjadi kenyataan, maka amalkanlah wirid rahsia kaum Sufi berikut ini. Insya Allah akan ada kejutan dalam hidup Anda.


YURAN KURSUS LEVEL 2:RM333 (tambahan RM20 akan dikenakan untuk kos tambang pos laju skynet)

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*

TENAGA DALAM MAKRIFAT HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG LEVEL 3


Latihan asas Jurus Tenaga Dalam Makrifat level 3 (Berlawan tenaga dengan rakan), method Membuang tenaga dalam yang berlebihan,Seseorang yang berlatih ilmu tenaga dalam akan merasai satu perkara pelik berikut berlaku pada tubuhnya(merasakan bahang atau suhu panas yang akan meningkat pada tubuh anda),ditahap ini anda akan dibimbing dengan kaedah yang tepat untuk mengatasi keadaan perasaan yang tidak selesa ini dan seterusnya meneutralkan energi yang berlebihan, Di dalam tahap ini juga,anda juga akan diajarkan kaedah memancarkan tenaga dalam anda seolah seperti pancaran laser,kaedah ini penting untuk tujuan pengubatan dan sebagainya, anda juga akan dilatih merasai getaran tenaga orang (benda hidup) dan objek (benda yang tidak hidup).Setiap benda hidup dan benda yang tidak hidup akan mempunyai getaran tenaganya yang tersendiri.Tentu anda biasa melihat cerita Kung Fu atau Ninja di mana ada di tunjukkan babak bagaimana pakar beladiri di dalam cerita itu dapat merasai kehadiran musuh tanpa melihat.Dia kelihatan hanya menggunakan deria rasanya untuk mengesan kehadiran orang atau musuh di sekelilingnya.Anda juga mampu berbuat demikian dengan sedikit latihan dari program tenaga dalam makrifat ini,dan latihan lain yang akan dikupas dalam program ini ialah Latihan menangkis serangan lawan,latihan menangkis serangan dengan mata tertutup dan banyak lagi.

Mengisi tenaga dalam makrifat ke diri sendiri,Menjatuhkan musuh tanpa menyentuh di tempat dia berdiri ,Mementalkan musuh tanpa menyentuh ,Mencerai beraikan tanpa menyentuh musuh yang mengeroyok anda ,Menarik musuh yang lari seperti pencuri dll tanpa menyentuh , Memutar badan musuh lalu menusuk ke perutnya tanpa menyentuh , mendatangkan orang dari tempat yang jauh,Menusuk musuh tanpa menyentuh, Menarik segala jenis bisa binatang, mematahkan tulang musuh tanpa menyentuh , Menjungkirbalikkan musuh tanpa menyentuh. Juga berguna untuk menarik pengakuan orang (agar orang mengaku),Menolak atau menjatuhkan lawan abstrak (jin dan sebangsanya) atau konkrit (manusia atau haiwan) dengan kekuatan penuh,Mengubati sakit fizik dan non fizik. Mengisi kekuatan dan berat secara ghaib ke suatu benda. Menghancurkan kekuatan makhluk halus dan kekuatan bathin. Menyatukan suami isteri yang bermasalah kerana terkena ilmu hitam. Mengambil kekuatan tenaga dalam yang lengket di suatu benda, mengambil tenaga orang lain, membuang segala penyakit, Mengubati penyakit dan memberi atau menambah kekuatan fizik kepada yang sakit.

Anda juga akan diijazahkan dengan 7 level keilmuan Haq tingkat tinggi untuk memantapkan kekuatan Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung dalam diri anda ke tahap maksimum

YURAN KURSUS LEVEL 3:RM433 (tambahan RM20 akan dikenakan untuk kos tambang pos laju skynet)

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*


TENAGA DALAM MAKRIFAT HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG LEVEL 4


Program ilmu Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung level 4,Anda akan menerima Pengijazahan ilmu Pukulan Angin Salju ,Ilmu Telapak Besi, Rahsia Ilmu Kuat Sex ,Ilmu mengembalikan barang hilang/melihat pencuri-Ilmu ini dapat langsung anda praktikalkan tanpa perlu puasa mahupun wirid. Tapi anda harus menghafalnya (tidak boleh lihat tulisan). Anda akan menyaksikan keajaiban ALLAH SWT saat itu juga. Tapi perlu ada bukti-bukti kuat secara lahiriah agar tidak menuduh. Pakar dalam persilatan, menghindari masalah (diri dan keluarga) Untuk memantapkan serta memperkuatkan getaran silat anda ketahap maksimum,kekuatan pukulan,tendangan,tikaman anda semakin berkuasa , pelajari ilmu ini dan anda mampu meniru pergerakan silat lawan,untuk beladiri sewaktu kecemasan,mampu membaca gerak musuh dan indera keenam anda akan semakin peka dan tajam. Kemampuan mengelak dari aniaya atau pukulan curi.

YURAN KURSUS LEVEL 4:RM333 (tambahan RM20 akan dikenakan untuk kos tambang pos laju skynet)

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*


TENAGA DALAM MAKRIFAT HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG LEVEL 5


Pengisian + 15 minit melalui kunci ilmu haq Istighosah Kubro Agung pegangan para kiyai sepuh dan melalui penyingkapan rahsia pembangkitan tenaga dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung level 5 yang manfaatnya dengan izin Allah sangat banyak,diantaranya ialah untuk beladiri,penyembuhan untuk berbagai-bagai penyakit zahir dan batin,penyembuhan jarak jauh,membuka serta mengaktifkan mata batin penembusan, mengisi benda menjadi bertuah tinggi, untuk kewibawaan,anti musuh ,anti senjata,membuat air penawa sejuta hajat,mengolah energi metafizik, menguji kekuatan, atraksi luarbiasa, menyerang tanpa gerak (makrifat), dan sebagainya yang banyak membawa manfaat di dalam kehidupan di samping bertakwa kepada Allah SWT dengan doa khusus yang telah di amalkan oleh para sesepuh dahulu kala.

YURAN KURSUS LEVEL 5:RM333 (tambahan RM20 akan dikenakan untuk kos tambang pos laju skynet)

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*


TENAGA DALAM MAKRIFAT HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG LEVEL 6


Pengisian tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung level 6 ini adalah kekuatan tenaga dalam yang dapat dimanfaatkan untuk membentengi diri dari segala bentuk kejahatan samaada halus seperti sihir,santau,tuju-tuju dan sebagainya dan juga yang kasar seperti terhindar dari senjata lawan secara automatik dan sekaligus dapat berfungsi memancarkan aura yang berguna untuk menumbuhkan potensi daya tarik,wibawa dan karisma,menjadikan tubuh sihat zahir dan bathin dan merupakan ilmu beladiri pukulan jarak jauh(ilmu kontak),musuh akan terpelanting dalam radius 10 meter jika menyerang dalam emosi tinggi,Selain itu disertakan sekali Kaedah method energies transferization pada orang,air,benda dan lain-lain untuk pelbagai kegunaan dan manfaat seperti daya pengasih,karisma, wibawa,silat gerak kontak,kerohanian dan penyembuhan dll Boleh dikuasai secara hadir mahupun dari jarak jauh,dan juga dibimbing kaedah Detektor zima,suatu method Ajaib tapi nyata, Ilmu khusus yang sangat istimewa, berkemampuan mengesan arah atau jejak pencuri, menembak / meneka sesuatu hal dengan % kegagalan hanya 1% sahaja. Teruji dan ramai yang telah menggunakannya.Sangat bermanfaat.

YURAN KURSUS LEVEL 6:RM520 (tambahan RM20 akan dikenakan untuk kos tambang pos laju skynet)

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*


TENAGA DALAM MAKRIFAT HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG LEVEL 7


INFO ; Nota / kitab keilmuan Program / kursus Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung level 7 ini setebal ratusan muka surat dilengkapi dengan pengetahuan yang mendalam berkaitan method aplikasi pengetahuan serta pendayagunaan Tenaga Dalam makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung untuk 1001 macam kegunaan yang meliputi kaedah pengubatan Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung,Kuasa minda,Aura,dan banyak lagi dan juga disertakan pelbagai keilmuan yang ampuh di antaranya ilmu kewibawaan,anti musuh,anti senjata,Ilmu wibawa tingkat tinggi,pengasih dan karisma agung,Pukulan berlipat ganda dan musuh menjadi takut serta gentar,Ilmu menyembuhkan orang kerasukan, penakut,gangguan jiwa,masalah gangguan haid,Ilmu penyembuhan untuk penyakit apa sahaja Anugerah Agung,Air putih berasma’ Anugerah Agung,Ilmu penyembuhan akibat terkena sihir / tenung,Ilmu mandi bunga Anugerah Agung,Ilmu membuat minyak pengasihan ampuh Anugerah Agung,Ilmu Kaca benggala- Melihat wajah pencuri,Ilmu menarik rezeki 4 penjuru alam,Ilmu Siker pagar Ghaib Anugerah Agung,Ilmu Untuk memperoleh pangkat yang tinggi,Untuk menaklukkan orang,Ilmu menagih hutang agar berhasil,Kunci melepaskan hutang,Ilmu pelarisan Ampuh Anugerah Agung, Ilmu pindahkan penyakit ke benda, kambing, ayam,garam,air,Ilmu pengasihan tingkat tinggi,10 ilmu pengasih tingkat tinggi,Pemagaran benda / kawasan,dan banyak lagi rahsia yang hanya akan didedahkan kepada mereka yang mengambil program tenaga dalam ini sahaja.program ini telah diikuti oleh beribu-ribu peserta dari seluruh pelusuk dunia dan telah ‘TERBUKTI’ keberkesanan dan manfaatnya dengan keizinan Allah dalam kehidupan pengamalnya zahir dan batin terutama dari segi peningkatan ‘mutu ibadah,kekhusyukan dalam solat,memperbaiki akhlak dan pelbagai kesan lain yang positif.

YURAN KURSUS LEVEL 7:RM555 (tambahan RM20 akan dikenakan untuk kos tambang pos laju skynet)

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*


TENAGA DALAM MAKRIFAT HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG LEVEL 8


Pengisian tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung level 8 ini adalah lanjutan dari program tenaga dalam makrifat level 7,dimana antara manfaatnya ialah dapat Menjatuhkan musuh jarak jauh tanpa sentuh,Pagar diri dari serangan makhluk halus,Pagar rumah atau harta benda,Pengubatan penyakit non-Medik,Mengunci musuh dari jarak jauh sehingga musuh tidak dapat bergerak,Mencabut kekuatan Ilmu musuh,Pengasih dan kewibawaan,Melancarkan segala urusan sehingga tercapai hajat,Kekuatan dapat disalurkan ke benda (cincin.keris,air,tasbih dll),Dan banyak lagi manfaat yang anda dapat setelah kesemua kaedah olah bathin tenaga dalam dapat anda lalui nanti,Menyembuhkan Orang Yang Kerasukan,-kerasukan bererti kemasukan atau gangguan makhluk halus. Orang yang kerasukan maka dia akan berkelakuan pelik, aneh, tidak sedarkan diri, mengamuk. Semua itu dilakukan diluar kesedarannya sebagai manusia. Jadi untuk menangani atau menyembuhkan orang yang kerasukan,Membuat Air Penawar Untuk Semua Penyakit ,Memagari Rumah dan Harta Benda-Untuk mengelak dari berlakunya kejadian curi atau khianat ke ataas semua harta benda samada bergerak atau statik,Daya Pengasihan Biasa-Kaedah ini akan membuat seseorang yang dituju akan mengasihani dan menyintai, menyenangi dan mengagumi anda. Lawan akan menjadi kawan dan rakan akan menjadi lebih karib. Anda akan kelihatan lebih berkarisma,Daya Pengasihan Khusus Agar Seseorang Itu Rindu Ingin Bertemu, Menghilangkan Diri Dari Pandangan Musuh-Untuk mengghaibkan diri dari pandangan musuh atau orang yang kita tidak sukai,Beladiri,Untuk menghadirkan silat tanpa guru bagi mempertahankan diri, keluarga, harta benda dan sebagainya.

YURAN KURSUS LEVEL 8:RM555 (tambahan RM20 akan dikenakan untuk kos tambang pos laju skynet)

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*


TENAGA DALAM MAKRIFAT HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG LEVEL 9


Pengisian tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung level 9 ini pula adalah merupakan pamungkas bagi Pengisian Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung level 8 dimana badan akan menjadi tidak mampan oleh apa bentuk senjata tumpul atau tajam.

menghadapi orang besar atau sesiapa yang kita ada kepentingan dengannya, dikasihi oleh semua makhluk samada manusia atau binatang

YURAN KURSUS LEVEL 9:RM555 (tambahan RM20 akan dikenakan untuk kos tambang pos laju skynet)

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*


TENAGA DALAM MAKRIFAT HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG LEVEL 10


Pengisian tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung level 10 ini diprogramkan secara khusus berfungsi untuk menyerang secara fizik mahupun psikologi. Dapat melakukan Pukulan batin. Lawan yang berniat jahat atau marah akan terpental jatuh, kehabisan tenaga dan tidak mampu bergerak. Dapat digunakan untuk menampar musuh dari jarak jauh dalam jarak beberapa meter,ilmu ini membuatkan anda berwibawa tinggi,dihormati dan disegani, terselamat dan terhindar dari kejahatan ilmu hitam,teluh,sihir dan sebagainya dan akan kejahatan akan kembali kepada pengirim.Sesiapapun yang cuba berniat jahat kepada pengamalnya,walau hanya dengan niat,akan mengalami kehancuran dengan sendirinya. Berkhasiat tidak kena serangan musuh, musuh akan terpental jatuh sebelum menyentuh anda bahkan akan lumpuh sesuai niat anda.

YURAN KURSUS LEVEL 10:RM350 (tambahan RM20 akan dikenakan untuk kos tambang pos laju skynet)

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung,VCD Tutorial,Meditasi Zikir.*

Hadirkan Kami

Kerja sama Event Organizer

Apakah Anda berminat menjadi EO di kota/negara Anda?

Tidak lama setelah risalah ini disebarkan dan diiklankan kepada masyarakat, banyak sekali permintaan dari para peminat Ilmu SENIBELADIRI TENAGA DALAM MAKRIFAT HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG agar kami mengadakan Kursus Pelatihan Ilmu tenaga dalam di tempat masing-masing. Kami berasa senang dengan respon positif dari kawan-kawan pencinta ilmu supranatural. Insya Allah, kami selalu sedia untuk hadir untuk mengadakan Kursus di tempat/negara Anda.


Hanya satu masalahnya, iaitu kami tidak mempunyai kawan yang dapat membantu mempersiapkan Program Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung di luar kota atau luar negeri. Tidak mungkin kami datang ke suatu kota/negara, untuk mengadakan publikasi sendiri, mempersiapkan tempat, dan segalanya sendiri. Tentu kami akan kehabisan banyak waktu dan tenaga di tempat yang asing bagi kami.


Maka dari itu, demi kecepatan dan efektiviti kerja, kami mempersilakan bagi siapapun untuk mengelola Program Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung yang kami adakan. Dengan menjadi Event Organizer, Anda akan mendapatkan bonus ilmu lebih dari orang lain disamping anda akan mendapat komisen yang lumayan dan disepakati untuk setiap satu orang yang mengikuti Program Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung mengikut tahap level yang diambil yang mendaftar melalui informasi maklumat yang anda sebarkan.


Apa yang perlu Anda Lakukan?

Tidak ada yang rumit dan tidak perlu banyak modal untuk mengelola Program Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung. Anda hanya perlu:

- Menyediakan tempat

- Menentukan waktu (berbincang dengan kami)

- Informasikan maklumat pada calon peserta kursus

- Sebarlah pengumuman melalui iklan,majalah, Radio, dll.

- Tangani administrasi pendaftaran peserta.

- Sehari sebelum tarikh kursus pelatihan, kami sudah berada di tempat Anda.

Syarat Peserta Program Program Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung:

- Lelaki dan wanita usia 15 tahun ke atas.

- Peserta boleh dalam satu organisasi atau umum.

- Disertai minimum 10 orang atau maksimum 100 orang dengan syarat tambahan.


Berapa Lama masa diperlukan untuk mempelajari Program Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung:

Kami hanya perlu waktu sekitar 3 jam untuk melakukan Pengijazahan dan pelatihan secara massal(berkumpulan).


Berminat Jadi Event Organizer?

Silakan Hubungi Anugerah Agung untuk info lebih lanjut.

Hand Phone: 012 880 2035(hotline) E-mail: masterrizal9000@yahoo.com

* Anda akan menerima nota kursus lengkap,Vcd Tutorial serta Sijil Penyertaan Program Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung


CARA BAYARAN PROGRAM JARAK DEKAT/ JARAK JAUH PROGRAM TENAGA DALAM MAKRIFAT HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG

Jika anda berminat dengan Program Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung anda perlu membuat pembayaran seperti berikut:

* Pembayaran ke Akaun Maybank no: 111186092917 atas nama MOHAMAD RIZAL BIN ROSDI
* Slip pembayaran harus discan dan di emailkan kepada masterrizal9000@yahoo.com atau hantar fotokopinya kepada Sektretariat Anugerah Agung Groups-No.1,Taman Sendayan Indah,Jalan Depo,93050 Petra Jaya Kuching,Sarawak Malaysia * Sila hubungi Dr.Rizal ditalian- 0128802035(hotline)untuk mendapatkan keterangan lanjut tentang keilmuan ini.

PERHATIAN

* Khusus yang proses jarak jauh harap kirim melalui surat/email/sms/mms: Nama Lengkap dan Panggilan, Tarikh lahir ,Bulan Tahun Kelahiran, Pekerjaan, Alamat Lengkap, bukti Transfer resit bank maybank, Gambar berukuran pasport, dan nama Kedua Orang Tua.
* Jika datang langsung harap menghubungi terus ke 0128802035 (Dr.Rizal),insya Allah Dr.Rizal sendiri yang akan datang menjemput/mengambil anda di airport / diterminal bas dan sebagainya.
* Dr. Rizal sentiasa sibuk di klinik / Pusat Rawatan,juga sering keluar Bandar dsbnya,Kerana sering ada panggilan keluar, harap telefon dulu atau buat temujanji sebelum datang.
* Semua program keilmuan Anugerah Agung di website ini bukan untuk kejahatan dan kesombongan kecuali untuk kebaikan umat semata. Boleh langsung mahupun jarak jauh hasil sama. Untuk semua agama.
* Untuk mengetahui Yuran Kursus Program Program Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung, beberapa hari diperlukan untuk kursus dan sebagainya,hendaklah langsung menghubungi Dr.Rizal untuk mendapatkan jawapan yang benar,dan semua program keilmuan Anugerah Agung akan dibimbing sendiri oleh Dr.Rizal dan beliau tidak mewakilkan sesiapa pun untuk mengajar bagi segala keilmuan di Anugerah Agung ini.

MAKLUMAN PENTING:

* Insya Allah anda akan dibimbing sehingga akhir hayat atau selagi anda memerlukan perkhidmatan Dr.Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D. Bimbingan ini adalah percuma.
* Bimbingan akan diberikan secara teori dan praktikal termasuk beberapa ujian yang benar sebagai menguatkan keyakinan anda tanpa ada unsur trik dan penipuan.
* Keutamaan untuk bertemu dengan beberapa orang Mahaguru Dr.Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D di Malaysia dan juga Indonesia dan menerima ijazah keilmuan secara terus dari mereka.
* Sekiranya anda hendak membuka pusat rawatan, anda akan diberi panduan dan tunjuk ajar serta membantu anda untuk didaftarkan di dalam persatuan yang berkaitan.



Hadis Qudsi “..barang siapa yang beramal dengan apa yang diketahuinya,akan diberikan apa yang dia tidak ketahui..”





Bagaimana Cara Mengikuti Program Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung?



PERHATIAN: Sebelum mengikuti Program Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung, saya sarankan Anda membaca seluruh isi Program Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung di website www.anugerahagung.com agar memahami Program Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung secara benar. Membaca sebahagian halaman saja - dan mengabaikan halaman lain – boleh mengakibatkan salah faham dan merugikan diri Anda sendiri.



Untuk mendaftar, Anda hanya perlu mengirim email yang berisi :

* Nama Lengkap Anda
* Foto berukuran Pasport / Foto seluruh tubuh terbaru
* Photostat Kad Pengenalan
* Profesi / pekerjaan Anda
* Alamat Lengkap Anda
* No.Telefon/handphone



Catatan penting untuk Anda : Identiti (nama, tarikh lahir, pekerjaan, dan alamat) harus sebenarnya. Apabila Anda memberikan identiti palsu, maka saya tidak mengizinkan Anda mempelajari Program Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung. Belajar suatu ilmu spiritual tanpa kerelaan Guru hanya akan mempersulit diri Anda sendiri.



Kirim email Anda ke:

Email: masterrizal9000@yahoo.com


Apa Syarat Belajar Program Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung?

* Usia Anda di atas 15 Tahun.
* Apabila Anda belum berumur 17 tahun, Anda tetap boleh belajar program Tenaga Dalam Makrifat dengan syarat orang tua / wali Anda mengizinkan. Jelaskan kepada orang tua / wali Anda mengenai Program Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung.. Apabila orang tua / wali Anda belum mengizinkan, maka tunggulah sampai usia Anda mencapai 17 tahun.
* Niat dan tujuan Anda haruslah untuk kebaikan.



Anda menyetujui semua ketentuan / kesepakatan yang tertulis di halaman Ketentuan dan Persetujuan Murid


KETENTUAN DAN PERSETUJUAN MURID


Setiap murid yang mengikuti attunement dan mempraktikalkan petunjuk dari Dr.Rizal setuju dengan ketentuan yang tertulis di bawah ini. Persetujuan ini berlaku kepada semua murid yang belajar Program Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung.



* Murid mengikuti Program Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung dengan niat baik atas keinginan sendiri, kerana murid percaya dan yakin akan besarnya manfaat keilmuan ini untuk diri murid dan orang-orang di sekitar murid.
* Secara rasmi, Anda dianggap sebagai murid dari Dr.Rizal jika Anda sudah mengikuti Program Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung.
* Dr. Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D memberi bimbingan kepada murid selama Dr. Rizal mempunyai kesempatan dan waktu luang. Dr. Rizal selalu berusaha meluangkan waktu minimum 120 minit / 2 jam dalam sehari untuk menjawab email dari murid yang tersebar di seluruh dunia. Sedangkan HandPhone selalu diaktifkan pada jam kerja, kecuali sewaktu Dr. Rizal sangat sibuk, sedang beribadah, sedang mengubati pesakit,meditasi /tafakkur atau sedang istirehat atau sebab lain seperti keluar bandar dsbnya. Sebaiknya tinggalkan pesanan melalui email atau sms,insya Allah Dr. Rizal akan segera menjawapnya diwaktu yang terluang.
* Manfaat-manfaat Program Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung yang disebutkan di website adalah merupakan keyakinan, serta hasil pengalaman dan pengamatan Dr.Rizal kepada para peserta program keilmuan Anugerah Agung selama ini.
* Pada umumnya, Penyelarasan yang dilakukan membuka pintu energi sesuai tingkatan ilmu yang dipelajari murid. Insya Allah, murid mendapatkan kemampuan dasar yang akan berkembang maksimum seiring latihan penyerapan energi oleh murid sendiri. Penyerapan energi dilakukan dengan cara berdoa khusus,berdzikir amalan Program Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung ". Pada umumnya, berbagai kemampuan spiritual mulai dirasakan setelah tamat pengaktifan daya ghaib selama 30 minit-1 jam pembangkitan. Dengan cacatan selepas pembangkitan setiap peserta diwajibkan mengamalkan amalan Program Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung dalam tempoh yang ditetapkan. Peserta perlu melakukan pengaktifan berturutan pada tempoh tersebut. Kemampuan spiritual akan berkembang terus sejalan dengan amalan yang dilakukan peserta setiap hari.
* Yuran / Fidyah apapun yang sudah diberikan oleh murid harus di-ikhlaskan. Dalam belajar Program Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung, keikhlasan murid dan keikhlasan Guru Mursyid Anugerah Agung dalam memberikan bimbingan adalah salah satu syarat keberhasilan pelajaran spiritual. Anggaplah yuran itu sebagai sedekah, sumbangan atau tanda terima kasih kepada Guru Mursyid Anugerah Agung yang sudah meluangkan waktunya untuk murid. Yuran yang diberikan akan sangat membantu pengembangan dan penyebaran Anugerah Agung di dunia. Yuran Kursus tidak boleh diminta kembali dengan alasan apapun.
* Setiap murid bertanggungjawab sepenuhnya atas segala hal yang dilakukannya berkaitan dengan Program Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung. dan / atau keilmuan spiritual lain yang diperoleh dari Dr.Rizal.
* Pada prinsipnya, mempraktikalkan Program Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung atau keilmuan spiritual lain yang diajarkan Dr.Rizal tidak ada risiko atau kesan sampingan negatif. Namun apabila terjadi penyalahgunaan keilmuan untuk kejahatan atau perbuatan yang merugikan orang lain dengan sengaja, berbagai kesan negatif seperti ketulahan,gangguan kesihatan dan hilangnya ketenangan batin dll boleh saja terjadi kerana telah melanggar Sumpah Ikrar Anugerah Agung.
* Program Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung boleh diikuti oleh siapa saja. Tetap boleh diikuti oleh orang yang belum yakin, belum bijaksana, atau orang yang merasa dirinya belum baik. Diharapkan dengan menerapkan keilmuan Program Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung. dalam kehidupan sehari-hari, mereka akan mendapatkan pencerahan dalam hidup, sehingga kualiti hidup beribadah dan kehidupan semakin baik.
* Untuk mengikuti Program Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung, murid diwajibkan memberikan identiti diri yang asli, alamat lengkap dan mengirimkan foto terbaru via email (jika mengikuti program jarak jauh).

Demikian persetujuan / kesepakatan yang disusun demi kebaikan bersama. Apabila seseorang tidak menyetujui salah semua atau salah satu dari ketentuan-ketentuan di atas, maka orang tersebut tidak dibenarkan untuk mengikuti segala Program Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung dan bimbingan spiritual dari Dr.Rizal.

.

PASTIKAN ANDA MEMPEROLEH PROGRAM TENAGA DALAM MAKRIFAT HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG DARI DR.MOHAMAD RIZAL BIN ROSDI PH.D YANG MERUPAKAN PENGASAS ANUGERAH AGUNG YANG JELAS KAPASITI & IDENTITINYA. JIKA ANDA MEMPEROLEH DARI SUMBER YANG TIDAK JELAS, BERSIAPLAH UNTUK KECEWA KERANA ANDA TIDAK DAPAT KONSULTASI ILMU YANG SEBENAR DIWAKTU MENEMUI SEBAHAGIAN ISI KEILMUAN YANG KURANG DIFAHAMI / SULIT DIFAHAMI.

PERHATIAN!!!



* Ini adalah sebenar-benarnya gemblengan ilmu metafizik / spiritual daripada ahlinya (pakar),setiap peserta akan kami berikan sijil penyertaan, manual panduan lengkap keilmuan. Merupakan Fasiliti paling lengkap dan tidak ada / jarang ada ditempat lain. Bagi yang berminat mengikuti program ini boleh datang langsung ketempat kami di ANUGERAH AGUNG SPIRITUAL DEVELOPMENT CENTRE ataupun melalui pengajian jarak jauh. Anda hanya boleh mendapat Program Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung ini hanya di Anugerah Agung dan saya Dr.Rizal tidak melantik / tidak mewakilkan / tidak membuka cawangan dimana-mana tempat, seluruh Program Program Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung hanya boleh didapati di ANUGERAH AGUNG SPIRITUAL DEVELOPMENT CENTRE yang beribu pejabat di Kuching, Sarawak. Malaysia. Sila hubungi Dr.Rizal hanya ditalian 0128802035(hotline).



* Ini adalah sebenar-benarnya gemblengan ilmu metafizik / spiritual daripada ahlinya, kami bukan menjual buku, tetapi setiap peserta gemblengan ilmu akan kami berikan nota-nota samaada yang hadir atau jarak jauh. Anda akan kami bimbing sampai berhasil.



* Selepas bukti pengiriman diterima daripada pihak anda, Kami akan melakukan pengisian kekuatan ghaib selama 3 hari kedalam air pembangkitan dll untuk tujuan pengijazahan jarak jauh. Pengiriman pesanan keilmuan akan dibuat sehari selepas selesai pengijazahan. Kesabaran dan kepercayaan anda kepada kami diperlukan.



* Semua ilmu boleh anda kuasai dalam jarak 3 jam sahaja, langsung boleh dipraktikkan dan difungsikan dan siap buka praktik dirumah. Bagi yang berminat mengikuti gemblengan program ini boleh datang langsung ketempat kami atau pun melalui jarak jauh.



CARA PEMBAYARAN



Pilih salah satu cara pembayaran di bawah ini yang paling mudah menurut Anda.

BANK MAYBANK
Nombor Akaun: 111186092917
Atas Nama: MOHAMAD RIZAL BIN ROSDI

WESTERN UNION
Name : DR.MOHAMAD RIZAL BIN ROSDI PH.D
Address : NO.1,TAMAN SENDAYAN INDAH,JALAN DEPO,PETRA JAYA
City : KUCHING
Province/State : SARAWAK
Zipcode : 93050
Country : MALAYSIA

KONFIRMASI PEMBAYARAN

Setelah Anda mengirim dana, segera kirim email konfirmasi pembayaran ke drrizal_anugerahagung@yahoo.com Dalam email Anda, sertakan maklumat berikut ini.

* Nama Pengirim
* Bandar dan Negara
* Jumlah wang yang dikirim
* Tarikh pengiriman wang
* Nama Bank tempat Anda mengirim wang
* MTCN / Nombor PIN (Apabila Anda mengirim melalui Western Union )
* Tujuan pengiriman wang
* Alamat e-mail Anda
* Keterangan lain jika Anda ingin menjelaskan sesuatu.


PERHATIAN: PROGRAM SPEKTAKULER INI HANYA UNTUK ORANG YANG BENAR-BENAR INGIN MENGUBAH TARAF KEHIDUPANNYA KE ARAH YANG LEBIH POSITIF DAN BERWIBAWA. SEKIRANYA ANDA MEMANDANG DARI SUDUT KEWANGAN yang akan anda keluarkan maka ianya akan menjadi MAHAL tetapi cuba lihat dari sudut ILMU yang akan anda pelajari, ianya tidak ternilai dengan wang ringgit **


SELAMAT MERAIH ENIGMA DIRI

Alamat:

Anugerah Agung Spiritual Development Centre.

DR. MOHAMAD RIZAL BIN ROSDI PH.D

Office Adress: NO.1,TAMAN SENDAYAN INDAH,JALAN DEPO,93050 PETRA JAYA KUCHING,SARAWAK.MALAYSIA

No.Tel: 012 880 2035(hotline) / 0198893152


Filosofis Anugerah Agung:

“Melatih Kekuatan Minda,Tenaga Dalam,Spiritual & Hatinurani agar Hidup Tenang-Sihat & Sejahtera“

Motto Anugerah Agung :

MENJADI SEBAIK-BAIK MANUSIA YANG PALING BERMANFAAT UNTUK ORANG LAIN


“Saya ingin hidup yang hebat, baik, jujur dan sukses'“Saya ingin hidup yang hebat, baik, jujur dan sukses'

Kunci sukses menuju kejayaan dalam genggaman Anda.

" Sampai Saat Ini PROGRAM TENAGA DALAM MAKRIFAT HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG” Tetap Sebagai Pilihan Terbaik Untuk Program INNER POWER YANG NYATA DAN TERBUKTI MANFAATNYA"

Menghargai & Menghormati Ilmu Metafizik / Spiritual

Salah satu penentu keberhasilan pelajaran spiritual adalah seberapa besar seorang murid menghargai dan menghormati ilmu yang dipelajari. Seorang murid yang tidak menghargai Ilmu Metafizik yang didapatkannya dari guru, maka kemungkinan besar akan gagal dalam belajar. Itulah mengapa, selama ini tidak ada orang yang berhasil mengambil manfaat dari Ilmu Metafizik yang didapatkan dengan mudah dari buku-buku metafizik yang dijual sangat murah di kedai buku atau dari artikel-artikel internet yang tidak jelas dari siapa sumbernya.

Tradisi Keilmuan mengajarkan, bahawa rahsia sebuah Ilmu Metafizik hanya boleh diterangkan / diturunkan kepada murid yang pantas dan sungguh-sungguh ingin mempelajari ilmu tersebut. Apabila tanpa alasan yang kuat, rahsia ilmu dibukakan kepada umum (bukan kepada murid yang sungguh-sungguh ingin belajar), maka akan menghancurkan kehormatan dan kesyakralan ilmu itu sendiri. Jadi oleh sebab itu,sebelum seseorang membuat keputusan untuk belajar,bersihkan niat dan fikiran anda dan jujur pada diri sendiri.

Merupakan Usaha / Pengorbanan Murid


Masih terkait konsep, bahawa seorang murid haruslah menghormati ilmu yang didapatkan dari guru agar berhasil dalam pelajaran, maka satu-satunya cara yang paling efektif agar murid menghargai dan menghormati ilmu adalah dengan melihat usaha atau pengorbanan murid untuk mendapatkan rahsia ilmu tersebut.


Menurut cerita guru-guru kami, pada zaman dulu, belajar Ilmu Metafizik tidak semudah sekarang. Pada umumnya, guru akan menguji kesungguhan murid sebelum menurunkan ilmunya. Seorang murid akan rela melakukan apapun untuk gurunya agar guru bersedia mengajarkan ilmu. Murid biasanya tinggal atau mengikuti gurunya selama beberapa tahun, melayani dan membantu pekerjaan gurunya. Inilah yang disebut "pengorbanan". Dengan adanya pengorbanan ini, maka penghargaan terhadap ilmu spiritual selalu terjaga. Dan seorang guru pun mendapatkan haknya untuk menikmati berkah dari ilmu yang dilestarikannya. Begitu juga dengan pengalaman berharga Dr.Rizal juga banyak pengorbanan yang telah dilakukan untuk menuntut ilmu spiritual selama puluhan tahun dan proses itu masih berlaku sampai sekarang ini.

Zaman telah berubah. Cara pengorbanan yang mengharuskan murid untuk hadir, mengikuti dan membantu pekerjaan gurunya dalam waktu tertentu, mungkin kurang praktikal apabila diterapkan kepada masyarakat moden seperti sekarang. Semua orang ingin yang cepat dan mudah kerana tidak punya banyak waktu lapang. Maka demi kepraktisan, para guru kemudian menciptakan cara pengorbanan yang praktis dan sesuai tuntutan zaman.

Untuk melihat keseriusan murid, guru-guru zaman sekarang, menentukan mahar atau yuran kursus berupa sejumlah wang atas ilmu yang akan dipelajari murid. Cara praktikal semacam ini mungkin menjadikan seorang guru terlihat "mata duitan" alias hanya ingin mendapatkan wang. Anggapan semacam ini tentu saja tidak adil untuk guru. Anda tentu sepakat bahawa orang yang tidak berterima kasih dan tidak menghargai usaha guru dalam mengajar atau membantu adalah manusia kikir yang mahunya senang tanpa berkorban.

Seandainya ada guru yang mengharapkan imbalan atas pelajaran yang diberikannya itu pun sah-sah saja. Kita memang punya prinsip bahawa ilmu tidak boleh dibeli dengan wang, tapi tenaga dan waktu yang diluangkan oleh seorang guru untuk melayani murid tetap ‘wajib’ untuk dihargai dengan wang dan penghormatan. Bagaimanapun guru juga manusia biasa, perlu pembiayaan untuk menunjang kehidupannya. Sekali lagi, adalah murid yang kejam,melampaui batas dan tidak tahu diri apabila ada murid yang ingin mendapatkan ilmu sebanyak mungkin dari guru, kemudian mengharapkan guru-nya selalu "ikhlas" berjasa menurunkan ilmu kepada murid, tetapi murid tersebut tidak mahu berkorban sedikitpun demi guru, alias tidak mahu balas budi.

Namun akhir-akhir ini, kami melihat ada kesalahan pemahaman mengenai hal ini. Masyarakat - dengan ketidaktahuannya - banyak menganggap bahawa setiap guru yang menentukan yuran sebagai syarat mengikuti sebuah pelajaran Ilmu Metafizik / spiritual dianggap sebagai guru yang tidak ikhlas, hanya menginginkan wang. Sekali lagi, anggapan ini tidak sepenuhnya benar, dan tidak adil untuk guru.

Kami rasa cukup penjelasan mengenai masalah yuran untuk mendapatkan program Anugerah Agung. Terima kasih atas perhatian Anda. Semoga artikel ini menambah wawasan dan menimbulkan kesedaran / pemahaman baru bagi Anda.

TENTANG IJAZAH

IJAZAH dalam ilmu metafizik dapat diertikan suatu proses belajar, pengesahan dan serah terima ilmu dari guru ke murid. Biasanya, murid menghadap gurunya atau dengan cara lain, termasuk melalui alat komunikasi (telefon), dll. Saat ijazah, Guru memberi petunjuk bagaimana suatu ilmu dilakukan. Terkadang keduanya saling berjabat tangan (jika itu ijazah langsung), guru mengucapkan amalan (doa, aurad, mantra) dan murid menirukannya.


Bagi kalangan orang awam, sering muncul pertanyaan. Kenapa ilmu harus diijazahkan?


Bukankah ilmu itu milik Tuhan, kenapa harus “diminta” kepada manusia?


Dalam hal ini, almarhum Kiai Cholil Bisri, Rembang berpendapat, mempelajari ilmu metafizik, tradisi ijazah bertujuan memantapkan hati. Ertinya, siapapun yang ingin mengamalkan ilmu, dari manapun sumbernya, sepanjang ia yakin dengan yang diamalkan, hukumnya boleh dan sah. Namun seseorang yang berijazah dianggap lebih baik.

Namun almarhum Gus Maksum dari Lirboyo berpendapat bahawa ijazah mutlak dilakukan kerana ada rahsia-rahsia yang tidak diketahui awam. Yaitu, perpindahan pancaran “nur ilmu” saat proses ijazah berlangsung. Menurutnya, tanpa bimbingan guru, seseorang sulit mendapatkan ruhnya ilmu, bahkan boleh “tersesat” dalam perjalanan yang hendak dituju.

Tentang perlu tidaknya ijazah, Guru hikmah yang lain berpendapat, ilmu yang tidak perlu ijazah hanyalah doa atau amalan yang diajarkan Rasulullah, melalui hadis. Namun untuk ilmu yang khos (khusus) seperti ilmu hikmah, ijazah guru mutlak dilakukan. Apalagi, dalam ilmu metafizik, terdapat aturan main tertentu yang harus dijelaskan secara detail.

Untuk mendapat penerangan yang mendalam dan benar tentang rahsia ijazah,anda boleh menghubungi Dr.Rizal di talian-0128802035 untuk mendapat jawapan yang tepat,sebab sangat berbahaya beramal sesuatu ilmu spiritual tanpa berguru atau belajar dari buku tanpa bimbingan guru atau mengajar ilmu spiritual kepada orang lain tanpa keizinan Guru sebelum mendapat ‘Kunci Ilmu ijazah ditauliahkan menjadi Guru”,risikonya sangat besar melibatkan jiwa serta kehidupan anda.Jangan main-main dengan ilmu metafizik. Belajarlah dari ahlinya ( Pakar Metafizik).

TENTANG YURAN KURSUS

Artikel ini adalah jawapan apabila Anda bertanya "mengapa Program Anugerah Agung kami harus menjelaskan yuran kursus?" - Sebelum semua kami bahas, ada satu hal yang ingin kami luruskan, iaitu bahawa “Anda tidak dipaksa” mengikuti program Anugerah Agung. Kalau Anda berniat mengikuti, maka ikutilah dengan lapang dada dan senang hati. Anda tidak harus membayar yuran apapun kalau Anda tidak ingin belajar program kami.

Perlu Anda fahami, apabila Anda memutuskan belajar Program Anugerah Agung atau tradisi spiritual lain dari kami, jangan sekali-kali berfikir bahawa Ilmu Metafizik boleh dibeli dengan wang. Seberapa banyak pun Anda membayar kami, maka tidak akan dapat berhasil apabila tujuan awal Anda tidak baik, Anda tidak serius dalam belajar, guru Anda tidak ikhlas menurunkan ilmu, dan / atau Yang Maha Kuasa tidak berkehendak.


Yuran yang Anda bayarkan seharusnya diberikan dengan tulus ikhlas sebagai tanda terima kasih kepada Tuan Guru yang bersedia meluangkan waktu dan tenaganya untuk membimbing Anda. Setidaknya ada banyak faktor mengapa kami menetapkan yuran tertentu untuk boleh mendapatkan mengikuti Program Anugerah Agung.

Menghimpun Dana

Anda pasti faham dan setuju, bahawa suatu organisasi tidak akan boleh bertahan dan berkembang tanpa adanya dukungan dana yang kuat. Maka dari itu, bukanlah suatu hal yang aneh jika sebuah organisasi berupaya mengumpulkan dana dari anggotanya atau orang-orang yang berhubungan dengan organisasi tersebut. Dalam menyelenggarakan kursus Ilmu Metafizik kepada Anda, diperlukan sejumlah dana operasional, antara lain untuk :



* Membayar gaji asisten yang menangani administrasi. Kerana kesibukan Dr.Rizal yang tidak memungkinkan mengelola sendiri, maka untuk urusan administrasi diserahkan kepada orang lain, sedangkan Dr.Rizal hanya menangani konsultasi murid yang telah menyelesaikan administrasi.
* Pembuatan website, sewa hosting, maintenance, dan sebagainya.
* Kos akses internet untuk menjawab email konsultasi dari para murid.
* Kos mencetak / print nota keilmuan,beli ink / toner printer berwarna (satu set toner printer bernilai ribuan ringgit),beli kertas A4,Cd,sticker pelekat dan banyak lagi (kenyataan)
* Dan yang paling utama, yang memerlukan banyak dana adalah rencana pengembangan Anugerah Agung untuk meluaskan empayar Perguruan di seluruh Malaysia dan luar Negeri serta untuk membangun gedung-gedung pusat pelatihan dan pengubatan alternatif.
* Selain itu, Mengganti wang yang sudah kami keluarkan untuk pembayaran iklan Perguruan Anugerah Agung Spiritual Development Centre yang cukup mahal.
* Mengganti wang keletihan / kelelahan dan waktu kami yang terpakai sebagai guru pembimbing spiritual anda selama pelatihan: baik sebelum pelatihan,saat pelatihan, mahupun sesudah pelatihan secara langsung mahupun jarak jauh via phone,email,mms,sms,surat dll.
* Pembiayaan dengan jumlah sesuai nominal yang kami tentukan bukanlah dimaksudkan sebagai penjualan suatu ilmu, kerana kami berusaha dengan seikhlasnya untuk tidak bermaksud memperjualkan ilmu. Adapun pembiayaan tersebut tidak lain hanyalah sebagai wujud partisipasi anda untuk mengganti sebahagian dari dana ribuan ringgit yang kami keluarkan tiap-tiap bulan untuk iklan. Sebahagian lagi sebagai pengganti bahan dan jasa bimbingan kami yang meliputi: waktu kami yang terpakai untuk membimbing anda,pengorbanan,pencarian dan usaha kami selama ini dalam mendapatkan dan mengolah ilmu tersebut yang meliputi waktu,materi,puasa, dll selama bertahun-tahun lamanya sampai rahsia ilmu tersebut sampai ke tangan anda saat ini.
* Mentor Dr. Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D AM.MD (UK) untuk mendapatkan semua ilmu yang ada di Anugerah Agung mengambil masa cukup lama puluhan tahun untuk mempelajarinya disamping kos yang pastinya bukan sedikit dan bernilai ‘ratusan ribu ringgit.’Semua ilmu boleh diturunkan kepada anda hanya dalam masa sehari. Bayangkan betapa jimatnya anda untuk memperolehi ilmu ini berbanding dengan kos / masa yang perlu anda habiskan jika ingin mempelajarinya bersendirian. Selain itu juga, kos kursus adalah untuk menampung kos klinik, kakitangan dan pengurusan ANUGERAH AGUNG SPIRITUAL DEVELOPMENT CENTRE. Kami juga rasa, kos yang ditawarkan amat berpatutan dan mampu dibayar oleh mereka yang berminat untuk mendapatkan ilmu ini !
* SEKIRANYA ANDA MEMANDANG DARI SUDUT KEWANGAN yang akan anda keluarkan maka ianya akan menjadi MAHAL tetapi cuba lihat dari sudut ILMU yang akan anda pelajari,dan manfaat yang akan anda perolehi, ianya tidak ternilai dengan wang ringgit **

Demikianlah penjelasan singkat tentang PROGRAM TENAGA DALAM MAKRIFAT HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG ini. Mohon maaf atas kekurangannya, kerana kami tidak lain hanyalah manusia belaka yang memiliki banyak kekurangan. Akhirnya, semoga anda dan kami serta kita semua mendapatkan keberkahan,keselamatan, dan ridho Allah dalam mempelajari dan menjalankan ilmu ini. Barokallahu lana wa lakum. Aamiin

* ANUGERAH AGUNG * GROUPSSekretariat

ANUGERAH AGUNG SPIRITUAL DEVELOPMENT CENTRE (Co.No:75202)
NO.1,TAMAN SENDAYAN INDAH,JALAN DEPO,93050 PETRA JAYA KUCHING,SARAWAK MALAYSIA.

Email:masterrizal9000@yahoo.com Website: www.anugerahagung4u.com

SELAMAT MERAIH ENIGMA DIRI



PERHATIAN: SEMUA PROGRAM DI ATAS BUKAN UNTUK KEJAHATAN & KESOMBONGAN KECUALI UNTUK KEBAIKAN UMAT SEMATA-MATA. BOLEH HADIR DIRI MAHUPUN JARAK JAUH HASIL TETAP SAMA. KEILMUAN KEKAL SEUMUR HIDUP.

SEMAKIN DIBURU BANYAK ORANG BAIK DARI DALAM NEGERI MAHUPUN LUAR NEGARA

MALAYSIA,INDONESIA,SINGAPURA,AUSTRALIA,USA,THAILAND,JEPUN,GERMAN, ARAB SAUDI,BRUNEI,DLL kerana:

Proses tercepat & Mudah +/- 30 minit(hadir diri/jarak jauh):

Tanpa Tirakat panjang,Tanpa Olah Nafas ,Tanpa Azimat dll.

Kualiti Terbukti Seumur Hidup: Bukan Simpan Sertifikat,Azimat dll

Kesuksesan Spektakuler, Ribuan Orang telah membuktikan, Kini Tiba Giliran Anda!!!


Ilmu Seni Beladiri Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung adalah method paling mudah, cepat dan selamat untuk memiliki kemampuan supranatural. Satu contoh: Pengijazahan dan pengaktifan kuasa tenaga dalam Haq Anugerah Agung hanya 30 minit, kemudian murid langsung boleh test kekebalan kulit dengan pedang/jarum. Jika murid terus melatih kesaktiannya, maka sayatan silet (razor blade) pun tidak akan melukai kulit.Keistimewaan menguasai ilmu ini ialah seseorang itu akan dapat melakukan aksi-aksi yang hebat seperti memakan kaca beracun yang tajam,menjilat besi panas,memijak bara api,memecahkan blok simen,membengkokkan besi dengan tangan,mematahkan besi,memadamkan lilin atau memecahkan lampu dari jarak jauh,bertempur dengan mata tertutup,digilis kenderaan dan banyak lagi. Di Anugerah Agung Spiritual Development Centre,kami mengandalkan atraksi hikmah hasil dari istiqomah amalan,latihan rutin setiap hari seperti melakukan jurus,semedhi,tafakkur,meditasi dzikir Anugerah Agung, stimulus (perangsangan) kuasa minda bawah sedar dsbnya. Kami tidak menggunakan sebarang silap mata,ilusi,trick,tidak menggunakan sihir dsbnya,tapi kami semata-mata memanfaatkan energi HAQ Anugerah Agung yang telah dibangkitkan.Insya Allah.

Keunggulan Ilmu Seni Beladiri Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung:



* Mudah difahami, dapat dipelajari semua orang, semua agama
* Waktu belajar cepat hanya 1-3 jam sahaja
* Tidak ada pantangan atau larangan yang berat
* Tidak perlu puasa dan meditasi yang lama
* Kemampuan supranatural bertahan seumur hidup.
* Tidak ada side-effect (tiada kesan sampingan yang merugikan)
* Pelatihan boleh dari jarak jauh
* Atraksi luarbiasa 100% hasil dari latihan,bukan trick,ilusi dsbnya

rumahtangga bahagia,impian perkahwinan,mendapatan wanita idaman,awet muda,atasi stress,rezeki mewah,anak cantik, IQ Genius,pulihkan hubungan,Gunakan Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung,ANUGERAH AGUNG

Testimonial Peserta Kursus Ilmu Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung

Nama: Mohamad Khairul Firdauz Bin Anuar
Perkerjaan: Wadar Penjara Pusat Sibu
Alamat: 13, Jalan Abang Barieng, 96000 Sibu, Sarawak
No.Telefon: 0198264542

Saya, pada mulanya tidak yakin dengan ilmu-ilmu spiritual. Bila terdengar orang bercerita tentang keilmuan spiritual ini, yang pertama sekali yang berlegar-legar di kepala saya sudah pastinya keilmuan ini ada berkait rapat dengan makhluk-makhluk halus. Entah kenapa hati saya tergerak untuk mengikuti perkembangan ilmu spiritual. Saya cuba mengkaji dengan lebih mendalam tentang keilmuan ini. Pada penghujung tahun 2006, keluarga saya telah di timpa musibah. Ibu saya sering terkena histeria. Pelbagai bomoh dan pawang yang cuba merawat ibu saya tetapi menemui jalan kegagalan. Beribu-ribu duit telah dihabiskan untuk mengubati ibu saya. Alhamdulillah, akhirnya saya bertemu dengan Dr. Rizal. Tambahan pula, saya begitu mengenali Dr. Rizal. Dr. Rizal telah memberi penerangan yang sangat munasabah menurut pandangan sains dan metafizik tentang keilmuan ini. Akhirnya, saya telah mempelajari Ilmu Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung Level 1

* Sepanjang menjalani kursus ini, tidak ada unsur-unsur negatif dalam keilmuan ini. Ianya banyak menggunakan ayat-ayat Al-Quran dan ayat-ayat yang sering kita dengar ketika semasa belajar Pendidikan Islam di sekolah dulu. Pelbagai pengalaman saya ketika mengikuti kursus tersebut. Saya bagaikan tidak percaya yang saya sendiri telah melakukan aksi-aksi ngeri seperti mandi minyak, makan kaca, tangan digilis kereta, dipukul dengan besi sehingga besi tersebut bengkok dan banyak lagi atraksi lain yang dilakukan sepanjang kursus dijalankan tanpa perlu menggunakan trick, ilusi dan sebagainya dengan kaedah pembangkitan inner power, latihan jurus, meditasi, kuasa minda, telepati dan sebagainya. Inilah tandanya kekuasaan Allah yang telah menciptakan manusia makhluk yang paling sempurna daripada makhluk-makhluk yang lain di muka bumi ini.
* Dengan keilmuan ini juga saya telah mampu untuk merawat ibu saya. Tidak perlu cari bomoh atau pawang lagi. Tidak perlu menghabiskan banyak duit lagi. Alhamdulillah... banyak kelebihan yang saya dapat setelah beberapa bulan setelah mempelajari keilmuan ini. Badan semakin sihat, kawan semakin ramai, rezeki semakin bertambah dan banyak lagi. Bukannya setakat merawat ibu saya sahaja tetapi juga mampu juga merawat mereka yang memerlukan. Di situ juga lah timbul perasaan ingin membantu mereka yang menderita penyakit misteri yang berkaitan dengan makhluk halus. Pengalaman telah mengajar erti belas kasihan terhadap mereka yang menderitai penyakit misteri ini.



* Saya sekali lagi telah berjumpa dengan Dr. Rizal. Kali ini untuk mendalami ilmu perubatan pula. Dr. Rizal mencadangkan saya untuk mempelajari Ilmu Perubatan Melayu Silam. Alhamdulillah... Setelah mempelajari ilmu perubatan ini, semakin banyak penyakit misteri yang mampu saya rawat dengan izin Allah. Ilmunya sungguh ampuh. Sepenuhnya menggunakan ayat-ayat Al-Quran. Tiada menggunakan unsur-unsur negatif seperti makhluk halus. Saya tidak belajar hanya sampai disini sahaja. Dengan izin Allah, sekarang, saya telah mempelajari Ilmu Tahap Guru Anugerah Agung. Terima kasih juga kepada Dr. Rizal kerana banyak membantu dan memberi tunjuk ajar tanpa mengira masa. Alhamdulillah.. bersyukur kepada Allah. Sesungguhnya kepadanya lah kita berserah. Kepada mereka yang ingin mempelajari keilmuan spiritual, saya cadangkan kepada anda, Anugerah Agung adalah tempatnya. Insya Allah.. Begitu banyak kelebihan yang akan anda rasai tanpa anda duga dengan izin Allah. Cuba dulu, baru tahu....

Wassalam...


Testimonial Peserta Kursus Ilmu Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung

( AUCKLAND NEW ZEALAND)

(Tulisan Asli Dari encik Alex/ Noorudin Hidayatullah)



Assalamualaikum Wr. Wk. Nama saya Alex Woo dan merupakan seorang keturunan Cina di Sabah tetapi telah berhijrah ke New Zealand Auckland. Saya amat berminat dengan ilmu-ilmu kebatinan sejak kecil lagi. Di samping itu juga mengamalkan amalan- amalan ilmu kebal dengan di berikan jurusan jurusan sebagai seorang anak murid penchak silat minangkabau. Akan tetapi, walaupun sudah banyak berguru tetapi hati saya tidak tenteram dan sering di timpa kemalangan dan kesakitan.Ini juga kemungkinan saya berasa ilmu yang saya belajar bertahun tahun tidak sebaya dengan tubuh serta rohani saya. Saya bersyukur dapat melamani laman Dr Mohd. Rizal yang kini bukan sahaja memberikan panduan tetapi juga tunjuk ajar untuk memperolehi tenaga dalam yang kuat. Saya tidak bisa menunjukkan atau tes- test ilmu itu seperti memakan kaca, mejurus tangan di air mendidih tetapi percaya ilmu tenaga dalam ini akan berkerja dalam keadaan yang mendesak atau pun di serang musuh. Setelah penyelerasan tenaga dalam makrifat Dr. Mohamad Rizal mensyarankan saya supaya memasuk agama Islam. Saya terperanjat dan pelik kenapa saya di sarankan memasuki agama Islam. Setelah beberapa hari saya mempunyai mimpi-mimpi yang pelik seperti di datangi malaikat serta wali wali yang soleh dan di berkati olehnya serta di berikan tunjuk ajar untuk mengunakan tenaga dalam ini. Selepas itu saya pun menelepon Dr. Rizal agar meminta izin untuk memasuk agama Islam. Syukur alhamdullilah saya di berikan nama Noorudin Hidayatullah dan berasa sukacita kerana akhirnya saya berasa bukan saja saya mempunyai seorang tok guru yang pengasih serta penyayang tetapi juga sebagai seorang mentor dalam kehidupan dengan keberkatan Allah S.W.T. Walaupun saya baru memasuki sebagai seorang muslim, saya berasa akan keredaan dan kebesaran Allah S.W.T. Sebelum memeluk islam saya banyak membazir masa dan wang untuk memperolehi azimat azimat ataupun ilmu ilmu yang sakti tetapi tidaklah Berjaya. Saya tidak di paksa untuk memasuk agama islam tetapi dengan izin hati saya ini . Kalau ada apa apa kecurigaan sila emailkan saya di rdorje88@yahoo.co.nzSegala puji kepada Allah S.W.T .



All praise to Allah S.W.T. My name is Alex Woo and I am a Malaysian born Chinese raise in Sabah and migrated to New Zealand Auckland. When I was a child I use to practice a lot of paranormal activities with inner martial arts which allows me to test my invulnerability powers. However with such power also come great consequences as it make me feel as though I am god myself. With this over the years, I face a lot of problems financially and emotionally as well to a point eating anti depressant pills. One day I was fortunate to meet Dr. Rizal webpage and I sought his help with my problems. He told me that my problem could be made lighter with the Inner power activation(Tenaga Dalam Makrifat) I was hesitate a bit due to my situation but in the last I went ahead. After the activation, I dream of dreams where I was visited by angelic beings and saints where I was told to use this powers wisely for the good of all. I didn’t have the opportunity to test the inner powers such as eating glass or putting my hand inside boiling water but I believe this power will activate it self in times of need. I phone Dr. Rizal further for instructions on this new power. I was told to enter in to Islam in being a muslim. That though shock me as I never think of that before as I worship a lot of gods. Lastly I made up my mind and have entered Islam. I was given the name of Noorudin Hidayatulah. I felt happy and told Dr Rizal although I not only act as a student but I also gained a master who have been so kind to be in giving me instructions in the fact in becoming a better human with Allah’s blessings. I was not forced to enter Islam in order to gain this power. Should you have any doubts or enquiries about this, please feel free to email me on rdorje88@yahoo.co.nz. All praise to Allah S.W.T. who is most kind and most merciful.

TESTIMONIAL PESERTA KURSUS TENAGA DALAM MAKRIFAT HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG TINGKAT TINGGI


Nama:- Azlan Bin Haji Mohamad Jali

Perkerjaan: West Area Programmer

Company: Brunei Shell Petroleum, WOP/321

Umur: 36 tahun

Asal: Negara Brunei Darusalam

No.Telefon:+6738660716

Tajuk: Pengalaman dalam mempelajari Tenaga Dalam Tingkat Tinggi

Sebelum:

Sebenarnya saya selalu membaca di dalam surat Khabar, majalah-majalah yang menceritakan mengenai seni bela diri yang mengunakan tenaga dalam. Saya hanya melihat di kaca TV atau gambar dalam akhbar, aksi-aksi ngeri para pelatih, seperti, di kerat, di bakar dan sebagainya. Dan saya juga mendapat cerita dengan mempelajari Seni Tenaga Dalam akan dapat mengubah hidup seorang dengan terbukanya alam bawah sedar, cakra dana sebagainya yang mana saya belum faham apa istilahnya. Hasilnya akan menjadikan atau merubah seseorang menjadi manusia sejati.


Sebelum ini memang saya seorang yang banyak bermasaalah, seperti pemarah, selalu saja merasa rendah diri dan sebagainya. Tambahan lagi masaalah yang saya hadapi sekarang ini membuat saya selalu tertekan. Saya banyak berjumpa orang-orang yang boleh dapat membantu saya untuk sentiasa tenang, di mana selalu saja mendapat kebuntuan. Di mana masaalah saya sentiasa menghantui saya. Dengan erti kata tidak ada ketenangan dalam hidup saya. Sentiasa bermasaalah rumah tangga dan sebagainya.



Sekarang



Bagaimana mulanya mempelajari llmu ini, adalah melalui rakan saya yang menunjukkan risalah mengenai Ilmu tersebut. Anugerah Agung nama yang baru pernah saya dengar dan lihat. Apa yang saya buat, saya terus e-mail ke Encik Rizal untuk bertanya dengan lebih lanjut mengenai kursus-kursus yang di sebut dalam risalah tersebut.Encik Rizal memperkenalkan saya untuk mencuba kursus Ilmu Tenaga Dalam Anugerah Agung Tingkat Tinggi atau di kenali dgn Ilmu Halilintar.Setelah mempelajari ilmu tersebut hanya dalam beberapa minggu saja dapat saya rasakan perubahan dalam hidup saya.



Kesannya:



Saya ada rasa ketenangan dalam hidup saya sekarang walau berbagai-bagai masalah di hadapi. Saya telah mampu mengawal emosi kemarahan saya ketahap yang terkawal melalui teknik meditasi dzikir,kawalan minda dan senam pernafasan melalui bimbingan yang benar dari Encik Rizal,saya rasa energize and bertenaga setelah mempelajari teknik pernafasan dalam tenAga dalam tingkat tinggi,Ada rasa kewibawaan dalam diri,sekarang saya semakin dihormati dan disegani oleh ahli pejabat, majikan, teman-teman dan ahli keluarga,Ada rasa kerukunan rumah tangga dll yang hanya orang yang mengamalkan saja akan dapat rasakan. Isteri bertambah sayang dan cinta kepada saya,Yang nampak ketara,dalam masa beberapa minggu saja setelah mengikuti kursus ini,banyak yang komen wajah saya semakin berseri-seri,bercahaya,kelihatan tampan,memiliki daya tarikan magnet yang kuat,disenangi,dicintai serta dikasihi sesiapa sahaja,Saya sekarang telah dinaikkan pangkat ke jawatan yang lebih tinggi.Ini adalah kenyataan. Saya dapati sekarang saya selalu bernasib baik dan beruntung.
Alhamdulillah,rezeki saya sekarang semakin bertambah dan berlimpah ruah,Saya dapati daya ingatan dan pemikiran saya semakin tajam,mudah mengingat,mudah menghafal dengan pantas,daya konsentrasi saya semakin meningkat dan saya tidak mudah letih,Firasat saya semakin tajam,indera keenam saya telah terbangkit,saya sekarang memiliki kemampuan membaca fikiran orang lain dan mengetahui isi hati seseorang samada seseorang itu jujur atau menipu,baik atau jahat,mengetahui barang asli ataupun tiruan dll. Saya juga mampu berkomunikasi dengan makhluk halus dan berkemampuan melakukan pengubatan jarak jauh,meraga sukma,melihat jarak jauh,memindahkan penyakit ketelur ayam kampung,mampu melihat aura ditubuh seseorang dsbnya kalau diceritakan terlalu banyak hasil dari saya mengikuti kursus tenaga dalam Anugerah Agung Tingkat Tinggi!



Perkara yang tidak dapat di lupakan:



Satu perkara yang tidak dapat saya lupakan apabila saya sendiri melakukan lagak ngeri seperti yang saya lihat di TV dan di Majalah-majalah. Memang ajaib, sekarang saya sendiri merasakan semua lagak ngeri seperti di cucuk jarum, di kerat dgn pisau, makan kaca, di pukul dengan besi,sehingga batang besi bengkok,jilat besi panas membara,tahan pukulan dan tendangan kuat dan deras tanpa rasa sakit sedikitpun,pukulan jarak jauh,menarik orang dari jarak jauh,melakukan hipnotis(tidurkan orang) dan dibuktikan sendiri,berjalan atas kaca,berguling atas duri,mandi minyak panas,berdiri atas suratkhabar,pecahkan botol, di pijak badan di jadikan jambatan, dan sebagainya semuanya tidak memberi kesan langsung pada kulit saya hanya dengan belajar 1 hari sahaja. Dengan ini menambahkan keyakinan saya apa yang saya lihat memang nyata.

Harapan saya:

Untuk pengetahuan sekarang saya berpuas hati dengan kursus ini dan kalau ada rezeki dan umur panjang saya ingin meneruskan lagi ke tahap tenaga dalam Pemungkas dan hingga ke tahap Master. Insyallah, saya akan menjadikan sebagai warisan untuk anak-anak saya kelak.

Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada Encik Rizal atas bimbingan sama ada praktikal atau pun melalui e-mail dan saya harap perguruan ini akan terus maju hingga ke masa hadapan.



KOMEN DAN PENGALAMAN PESERTA KURSUS TENAGA DALAM MAKRIFAT HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG(KURSUS KILAT SEHARI /INTENSIF)



Testimonial Peserta Kursus Ilmu Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung



Saya Sajidin Bin Jais berasal dari Kuching,Sarawak dan berkhidmat sebagai guru di sebuah sekolah rendah di Zon Suai, Subis. Saya diperkenalkan dengan kursus ini oleh seorang kawan yang pernah mengikutinya ditempat lain. Memang dari dulu lagi saya berminat untuk mempelajari ilmu ini tetapi tidak tahu dimana harus saya memperolehinya.

Suatu hari apabila saya diperkenalkan kursus ini dari seorang kawan, saya terus menyelidiki lebih dalam tentang ilmu ini dengan berSMS secara terus dengan Master Rizal. Selain itu,saya usahakan untuk mendapatkan laman webnya untuk informasi yang lebih jelas tentang kursus dan didapati ianya tidak bercanggah dengan ajaran Islam. Akhirnya saya setuju dengan rela hati ingin menyertai kursus tersebut. Semasa berkursus, walaupun berdebar-debar namun saya cuba tenangkan fikiran dan berharap sesuatu yang baru akan muncul dalam diri saya. Aktiviti pertama yang saya jalani adalah Pengisian Ilmu Seni Beladiri Tenaga Dalam Inti Anugerah Agung level 1 untuk membangkitkannya. Dalam proses ini, saya amat letih bermain dengan nafas. Al-maklumlah baru belajar.Selepas pengisian, keyakinan saya lebih kuat. Walaupun takut membuat atraksi bahaya tetapi oleh kerana keyakinan yang tinggi, saya mampu lakukan satu-persatu atraksi tersebut. Berikut merupakan atraksi-atraksi bahaya yang saya alami selama lebih tiga jam berkursus.



Dimandikan dengan minyak panas mendidih(minyak saya beli sendiri),Dipukul dengan batang besi sampai bengkok,Badan menjadi jambatan iaitu orang lain boleh berdiri di atas perut saya,
Test kebal iaitu dicucuk dengan jarum di lengan,Mengeraskan telur menjadi seperti batu. Diuji seorang untuk memecahkannya,Mengkebalkan mentol lampu yang mudah pecah,iaitu mentol tidak pecah walaupun jatuh di atas lantai simen,Dibakar dengan api yang besar menyala pada lengan,Jarum menembus kulit seperti dijahit, Menidurkan orang, Disiram dengan air panas mendidih, Mengupas kelapa muda yang masih hijau dengan gigi, Makan kaca dengan mudahnya. Telan lagi tu, Tangan saya melekat seperti gam dan tidak dapat dicabut oleh sesiapa pun. Tanpa trick / penipuan kerana saya hanya menggabungkan 2 tapak tangan,bukannya menggenggam erat jari-jemari,Memecahkan bahagian bawah botol kaca,Diuji elektrik pada tubuh badan,Lidah dicap dengan besi panas membara,Boleh memanggil masuk ilmu silat daripada orang dulu-dulu seperti Hang Tuah dsbnya,Tulang rusuk ditumbuk dan dihentak dengan sekuat tenaga(tahan benturan dan pukulan),Namun begitu ada banyak lagi yang tidak sempat saya uji seperti ditanam hidup-hidup,digilis kereta,tarik kereta dan banyak lagi. Tetapi saya amat-amat berpuas hati kerana semua atraksi yang saya lakukan diatas adalah bukan trick / silap mata. Ianya adalah kekuatan tenaga dalam yang selama ini tidak dibangunkan. Selain atraksi-atraksi bahaya, saya juga diberi modul dan sijil. Modul yang tebalnya lebih 1 inci itu mengandungi semua perkara yang berkaitan dengan ilmu tenaga dalam Anugerah Agung. Amat bertuah sekali, saya telah dapat banyak keistimewaan tenaga dalam apabila menghadiri kursus ini. Antaranya ialah amalan kalimah, cara beramal,cara rawatan-rawatan (boleh mengubat orang lain), dan banyak lagi di dalam modul itu. Apa yang saya mampu katakan di sini adalah saya amat beruntung mengikuti kursus ini walaupun hanya lebih 3 jam. Kelebihannya seperti orang yang telah belajar ilmu yang sama bertahun-tahun lamanya. Ilmu yang saya peroleh ini menjadikan saya lebih yakin dan berani melalui liku-liku kehidupan didunia ini yang penuh dengan cabarannya. Prinsip saya Sediakan Payung Sebelum Hujan. Inilah yang dikatakan Anugerah Tuhan pada saya. Apa yang saya fikir mustahil dulu, kini mudah dilakukan.Terima kasih Master Rizal. Ilmu yang Master Rizal turunkan kalau dibandingkan dengan nilai wang RM555 itu amat jauh bezanya. Sebabnya dengan hanya mengeluarkan wang sebanyak itu,saya telah memiliki suatu yang luarbiasa dengan izin Allah SWT seumur hidup saya. Insya Allah saya akan bawa ilmu ini dijalan kebaikan dan bekalan akhirat.

Master Rizal, ada satu cerita yang amat membanggakan hati saya. Betul kata Master Rizal bila telah belajar tenaga dalam inti Anugerah Agung, benda yang saya tidak dapat buat selama ini akhirnya dapat saya buat. Selama ini saya tidak pandai langsung memformat komputer kerana tiada teman yang boleh mengajar dan tidak mahu kongsi ilmu. Tapi pada 2-3 malam yang lepas, saya cuba format berkali-kali akhirnya berjaya dengan bagus sekali. Saya sendiri tidak menyangka. Betul kata Master Rizal, segala kesulitan secara tidak langsung dijawab sendiri.



Testimonial Peserta Kursus Ilmu Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung



PUAN ZAINA BTE IK
Nama: Zaina Binti Ik
Alamat: 169 Kampung Muhibbah Kuala Baram,98000 Miri Sarawak.
Umur:51 Tahun
Pekerjaan:-
No.Telefon: 085-604435
Tarikh Belajar:24/04/2006(Isnin)


PENDAPAT DAN PENGALAMAN:

Saya Puan Zainah sangat berpuas hati dengan atraksi demo yang sangat ajaib atau menakjubkan yang mana tidak pernah atau tidak boleh dilakukan orang biasa selain dari orang yang punya ilmu tenaga dalam seperti demo makan kaca beracun,pijak kaca(jalan atas kaca),mengkebalkan mentol lampu,ditetak dengan parang tajam dengan sekuat-kuat tenaga,dipukul dengan batang besi sehingga bengkok,badan dibakar hidup-hidup,mengisi api dalam mulut(makan bola api),jilat besi panas membara,kebal jarum,atraksi pukulan jarak jauh,menarik orang dari jarak jauh,mengeraskan telur jadi batu,menghadirkan silat ghaib,dan sebagainya. Makcik sangat berpuas hati dengan perguruan ini yang tak pernah dirasakan selama ini, dan cara demonya bukan main-main atau olok-olok, tapi ini memang benar-benar, dilakukan oleh Guru dan pada diri kita sendiri. Makcik harap sesiapa saja yang berminat silalah tampil kehadapan jangan takut atau ragu-ragu. Yakinlah pada Allah dan pada diri sendiri. Sekian,Terima Kasih.



Testimonial Peserta Kursus Ilmu Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung

(Kehidupan Cerah selepas belajar Anugerah Agung)

Nama: Yii Ah Voon

Pekerjaan: Golf Marketing Miri Sarawak

Umur: 24 tahun

No. Telefon: 019 885 0267


Saya ialah seorang yang sangat minat untuk belajar apa-apa saja asalkan saya tahu kursus atau ilmu itu boleh membantu dalam kehidupan seharian saya. Dalam keadaan yang tidak sengaja, saya terlihat kawan sekerja saya, Muhammad Abu mengambil satu sijil yang bertajuk Anugerah Agung untuk dieliminate. Selepas tanya dia tentang maksud Anugerah Agung, dan tengok website ini, minat saya semakin kuat. Saya terus telefon Master Rizal dan buat appointment pada minggu itu. Saya terus janji akan buat appointment dengan guru selepas 2 hari.

Selepas kursus kira-kira 2 jam ini, guru terus buat atraksi (demo kepada badan saya.Mula-mula takut sikit tapi kerana tak yakin kepada diri.Tapi selepas demo dari bahan kecil seperti makan lampu elektrik hingga bahan besar seperti anggota tubuh saya dilanggar kereta waja sendiri, saya yakin 100% kepada inner power saya sendiri yang telah diaktifkan oleh Sifu, saya selamat,tak sakit pun. Tenaga dalam Anugerah Agung ini amat berjaya, dan penting bagi saya kerana ia banyak membantu dalam kehidupan seharian, seperti lebih sihat,selamat, dan fikiran mentally kita akan bangkit semakin hari. Yang hairan ialah selepas saya belajar tenaga dalam Anugerah Agung,saya dapat buat perkara yang orang biasa tak boleh buat.

Antara demo martial arts yang saya buat pada hari itu ialah seperti makan kaca,jilat besi panas merah menyala,perut dipukul dengan tukul besi,digilis kereta,tangan melekat seperti gam,dikubur hidup-hidup,meraga sukma ke Disneyland,Eastwood(tempat saya bekerja)Paris dan Hawai (dilakukan oleh sifu kepada saya tanpa sentuh dalam jarak 2-3 meter, saya pengsan setengah jam),badan jadi jambatan, keraskan telur jadi batu, disiram air panas 100 darjah celcius, mandi minyak panas mendidih, badan dibakar, patahkan besi kikir,kebal,badan dipukul dengan batang paip besi hingga bengkok,leher dicekik sekuat-kuatnya,menghadirkan silat bruce lee, dan banyak lagi. Sifu menerangkan tentang bagaimana atraksi sebenar berfungsi tanpa perlu menggunakan trick, ilusi dan sebagainya dengan kaedah pembangkitan inner power,latihan jurus,meditasi, kuasa minda,telepati dan sebagainya. Terima kasih Sifu. Itulah kuasa tenaga dalam yang saya inginkan dan boleh belajar dalam satu hari saja. Amat bernilai. Believe it!

Kursus yang saya belajar ialah Inner Power Martial Art dan Universal Energy Active (UEA). Manfaat-manfaat yang saya belajar Anugerah Agung ialah:

Kursus Anugerah Agung ini sangat berharga, saya tidak perlu pergi luar negara untuk belajar seperti Indonesia. Saya boleh belajar kuasa ini di mana-mana saja.
Fikiran akan menjadi lebih positive semasa buat sesuatu. Saya boleh buat perkara yang orang biasa tak boleh buat, contohnya, meraga sukma, dan membaca fikiran orang lain. Memiliki kemampuan luarbiasa dan kekuatan tubuh yang luarbiasa. Mengurangkan tekanan diri, dan membantu pesakit dengan kuasa Inner Power.

Akhirnya, saya nak mengucap ribuan terima kasih atas bantuan dan sokongan Master Rizal(Sifu in Hokkien) Impian saya ialah membantu banyak orang lagi untuk mencapai cita-cita mereka secepat mungkin dengan bantuan Inner Power Martial Art yang luarbiasa ini.

Terima Kasih.



Testimonial Peserta Kursus Ilmu Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung


Nama: Azizan Bin Segri

Umur: 22 Tahun

Pekerjaan: Penjawat Awam.


Sebelum:

Saya ialah seorang yang kurang berkeyakinan, cepat marah, sering lupa, sering tertekan, suka menyendiri, agak kurang bergaul, pendek kata seorang yang sering bermasalah. Sebelum ini saya juga sering melihat dikaca tv tentang ilmu tenaga dalam, tetapi tidak tahu bagaimana hendak menghubungi tempat tersebut. Saya amat meminati ilmu beladiri tenaga dalam ini.


Selepas:



Setelah mempelajari ilmu ini, saya bertambah yakin terhadap diri saya sendiri mahupun berdepan dengan orang ramai. Ilmu yang diturunkan Ustaz Rizal kepada saya akan saya gunakan sebaik-baiknya. Ilmu yang diajarkan telah mengajar saya erti kesabaran yang sebenar. Badan saya juga berasa cergas setiap hari.Saya sendiri tidak percaya pada mulanya dimana saya sendiri telah melakukan aksi-aksi ngeri seperti mandi minyak, jilat besi panas, disebat dengan tali, dipukul dengan besi sehingga besi tersebut bengkok dan banyak lagi atraksi lain yang dilakukan sepanjang kursus dijalankan. Kini saya telah memahami diri saya sendiri. Saranan saya terhadap ilmu ini agar dapat dikembangkan keseluruh tempat. Sesiapa yang berminat silalah tampil untuk mempelajari ilmu ini,tapi kita mesti ingat, ia semua datang dengan izin Allah.


Testimonial Peserta Kursus Ilmu Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung

NAMA: ABU BAKAR BIN MOHAMAD
PEKERJAAN: GOLF OPERATION SUPERVISOR
UMUR: 31 TAHUN
H/P: 0168934695


Assalamu’alaikum. Saya adalah salah seorang yang sangat berminat untuk mempelajari apa-apa saja tentang keilmuan Dalaman mahupun kebatinan, sebelum saya mempelajari tenaga dalaman Anugerah Agung daripada Master Rizal Bin Rosdi, saya adalah seorang insan yang cepat marah, panas baran, bengis, mudah lupa diri, dan selepas saya mempelajari Kursus Tenaga Dalam Anugerah Agung yang diijazahkan oleh master Rizal sendiri kepada saya, selama beberapa jam saja, saya telah merasa sesuatu yang luarbiasa dalam diri saya. Tenaga dalam Anugerah Agung yang diijazahkan oleh master Rizal telah aktif dalam tubuh saya,sehinggakan saya diuji oleh master Rizal dengan beberapa pukulan daripada sebatang besi,dengan izin Allah besi itu pun bengkok dan saya tidak mengalami kecederaan. Master Rizal menguji lagi tenaga dalam saya, yang kali ini lebih dahsyat dan menakutkan saya, saya dimandikan dengan air panas,dimandikan dengan minyak panas mendidih, kalaulah saya tidak mempelajari tenaga dalam Anugerah Agung ini, sudah pasti kulit saya melecur teruk, dan terpaksa menginap dihospital. Alhamdulillah tenaga dalam yang saya pelajari daripada Master Rizal dan aura yang menutupi tubuh saya dan dengan keizinan Allah maka kulit saya tidak melecur sedikitpun. Banyak lagi ilmu –ilmu tenaga dalam Anugerah Agung yang tidak dapat saya ceritakan disini, seperti meraga sukma,melihat tempat-tempat makhluk ghaib, pergi ke alam bunian, ke Mekah dan lain-lain lagi, dengan kaedah meraga sukma. Terima kasih saya ucapkan kepada master Rizal kerana memberi tunjuk ajar kepada saya dan saya bersyukur kepada Allah SWT.


Testimonial Peserta Kursus Ilmu Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung

NAMA: MOHAMAD SHAHRIL BIN SHALI
ALAMAT: NO. 28 LOT 1343, LORONG 8,
JALAN KUCHING TIMUR 3, TAMAN TUNKU,
98000 MIRI, SARAWAK.
TEL: 013 821 9568

Assalamu’alaikum….

Dengan Izin Allah SWT saya mengucapkan terima kasih kepada semua pihak yang terlibat dalam keilmuan Anugerah Agung. Tidak terhingga juga jutaan terima kasih saya kepada Guru saya iaitu Master Mohamad Rizal Bin Rosdi yang banyak membimbing saya didalam ilmuan tenaga dalam. Saya ingin menceritakan pengalaman saya sebelum dan sesudah menganggotai Anugerah Agung.Sebelum saya mengenali apa itu tenaga dalam(Anugerah Agung) saya lebih tertumpu kepada ilmu yang dikatakan silat atau kebatinan. Disini kami banyak mempelajari silat seru atau mengabungkan sesuatu barang seperti binatang dan sebagainya. Tidak payahlah saya menceritakan segala-galanya. Allah SWT sahaja Yang Maha Mengetahui. Dahulu saya tidak sama sekali mengenali Anugerah Agung. Apa itu Anugerah Agung? Mari saya ingin menceritakan hal saya sebelum menganggotai Anugerah Agung. Mula-mula saya ingin menceritakan bab rezeki. Kerezekian saya amatlah panas(tiada wang) kadang-kadang berbulan-bulan lamanya tiada rezeki walaupun saya bekerja tetap disalah satu syarikat. Hati saya sentiasa ingin marah-marah malah sering bergaduh. Kadang-kadang rakan, keluarga atau orang lain yang ingin menegur cara bagus pun saya melenting. Sifat panas, marah, syaitan, iblis dan lain-lain sentiasa ada pada diri. Malah benda yang diharam dijadikan halal. Solat jangan cakaplah, langsung tidak dipedulikan. Ada satu kes bapa saya sendiri menyeru saya untuk solat disurau,tapi langsung tidak saya endahkan. Sampaikan pada satu tahap bapa saya pernah mengambil penyapu untuk memukul saya. Kerana apa? Untuk menyuruh solat. Ada satu tahap yang susah untuk dilupakan iaitu satu kejadian yang tidak diingini mana-mana pasangan didunia ini. Saya mempunyai tiga cahaya mata dua perempuan dan seorang lelaki. Pada satu ketika isteri saya mengambil keputusan untuk berpisah dengan saya. Mahu tidak mahu kami pun berpisah. Semenjak itulah saya berfikir apa yang diamalkan sebelum ini( ilmu batin) adakah bagus atau sebaliknya. Hari demi hari sudah pun berlalu. Pada suatu hari rakan sekerja saya(Encik Abu) telah mempelawa saya untuk berjumpa dengan Master Rizal(Anugerah Agung). Saya tidak keberatan untuk berjumpa dengan beliau. Setelah saya menjumpai beliau, saya menceritakan segala-galanya. Setelah mendengar segala penjelasan dari beliau lalu saya bersetuju dan mengambil keputusan untuk menganggotai Anugerah Agung.


Sesudah saya dimandikan oleh Master Rizal,lalu dibuat pengisian,selepas pengisian saya langsung diuji oleh Master Rizal. Saya dipukul dengan menggunakan batang paip besi. Bukan dipukul secara teknik atau perlahan, tetapi sepenuh tenaga / sekuat hati Master Rizal memukul badan saya disaksikan oleh beberapa teman saya yang juga belajar keilmuan tenaga dalam Anugerah Agung pada waktu itu juga,syukur alhamdulillah malah besi tersebut yang bengkok. Ditusuk dengan jarum, mencabut sabut kelapa menggunakan gigi,mandi minyak,jilat besi panas dan macam-macam lagi. Semua itu adalah dengan keizinan Allah SWT.Hari demi hari rezeki yang saya cari telah pun membuahkan hasil. Semangat kekeluargaan pun bertambah baik. Malah sifat hormat-menghormati,kasih sayang,tolong-menolong dan sebagainya. Ini adalah kehendak Allah Azza Wa Jalla. Kewajipan setiap umat Islam iaitu solat lima waktu pun sudah saya kerjakan sampai bila-bila. Master Rizal juga ada memberikan saya satu buku panduan amalan harian peringatan sembahyang harian dan khusus dan checklist jadual latihan tenaga dalam inti Anugerah Agung setebal ratusan muka surat secara percuma kepada saya sebagai anggota Anugerah Agung. Panduan ini telah ditulis serta disiapkan sendiri oleh Master Rizal dan mengambil masa selama lebih dari 4 bulan untuk menyiapkannya.Selain itu Hubungan saya dengan Master Rizal pun bertambah rapat. Malah saya menganggap Master Rizal Bin Rosdi sebagai mentor dalam hidup saya. Saya terlalu bersyukur kepada Allah SWT kerana telah memberi jalan kepada hamba yang lemah ini. Segala kepujian dan kebaikan adalah untuk ALLAH SWT.
Azam saya pada masa depan adalah ingin menjadi seperti beliau (Master Rizal). Insya Allah…Di satu hari nanti dimakbulkan jua. Akan tetapi kewujudan di dunia Anugerah Agung amatlah berbeza sekali dengan kehidupan biasa. Dengan kesempatan ini saya ingin banyak-banyak terima kasih kepada beliau kerana bimbingan yang amat bermanfaat untuk saya dan kegunaan harian. Pengorbananmu tidak dapat ku balas hanya Allah SWT yang dapat membalas jasamu. AAMIIN. Sesiapa yang ingin mencari ilmu tenaga dalam dan kebatinan, carilah di Anugerah Agung. Kerana kebatinan di Anugerah Agung adalah asli dan ampuh. Sekian, terima kasih. Wassallam

Yang Benar,



MOHD SHAHRIL BIN SHALI
013-8219568



Testimonial Peserta Kursus Ilmu Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung



Nama:Ustaz Mohamed Safri(abou youcef)
Alamat:2nd floor,lot 307 tama jade manis,9000 miri sarawak.
Pekerjaan:Tanjung Maintenance Services Sdn Bhd
h/p: 013 23 95 376


Assalamualaikum....


Dengan syukur dan izin Allah Ta'ala saya mengucapkan terima kasih kepada semua pihak yang terlibat dalam keilmuan Anugerah Agung, tidak terhingga juga jutaan terima kasih pada guru saya yang mulia Ustaz Rizal Bin Rosdi yang banyak membimbing saya dalam ilmuan tenaga dalam makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung. Sewaktu saya mengambil pengijazahan Anugerah Agung dari ustaz Rizal ianya dimulai dengan pengisian rohani melalui zikir khas yang terasa halus dingin, tenang menembusi qalbi saya dengan sakinah kalamullah yang suci. Subhanallah!!!

Kemudian diterusi dengan meditasi pernafasaan zikir dari segi kesihatan ianya baik untuk jiwa,badan,minda dll,dari segi spiritual saya terasa tenggelam @fana dalam zikrullah,kadang-kadang terasa terbang bersama cahaya yang tiba seolah-olah berada dalam alam fantasi..wallahu aalam!!

Dan kemudiannya beralih pada atraksi demo yg mencabar dan mentakjubkan yang mana tidak boleh di lakukan oleh orang biasa kecuali mempunyai ilmu tenaga dalaman seperti demo makan kaca beracun,di pukul dengan batang besi hingga bengkok,mengebalkan mentol,menjilat besi panas,mandi minyak panas,di tusuk dengan jarum,mengeraskan telur jadi batu,bersilat ghaib dsbnya..semua ini bukan olok-olok,bukan silap mata atau trick dan bukan sihir...ianya adalah anugerah kudrat dari Ilahi pada hambanya.

Dalam kesempatan ini saya banyak mengucapkan terima kasih yang tak terhingga pada guru rizal semoga amalan dan ilmu ini menjadi NUR ke alam kubur kelak....AAMIENN YA RABBUL AALAMIN.
Sekian Terima Kasih.



Testimonial Peserta Kursus Ilmu Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung



Nama:Wong Kok Chong
Alamat:lot 3669 taman delight 1A,jalan airport miri ,SARAWAK.
Umur:20 tahun
Pekerjaan:pelajar
No telefon:0165750596



Saya amat puas hati dalam mempelajari ilmu di Pusat Pengembangan Spiritual Anugerah Agung.Ilmu yang saya pelajari di Anugerah Agung,amat senang sekali dipelajari.Masa yang diperlukan untuk pelajari ilmu ni cuma 30 minit untuk pengisian dan masa yang selebih nya adalah untuk atraksi.Pada mula-mulanya,saya tidak yakin tentang ilmu ni,tapi selepas satu demi satu atraksi dilakukan,keyakinan saya mula bertambah dan saya yakin pilihan saya untuk pelajari tenaga dalam adalah betul.Banyak sekali atraksi yang saya lakukan diantaranya ialah makan kaca,dipukul dengan besi sampai bengkok,badan saya dijadikan jambatan supaya orang dapat berdiri diatas badan saya,disiram air panas,dapat memanggil apa-apa saja seni pertahankan diri daripada orang dulu.Namun begitu, ada banyak lagi atraksi yang saya lakukan.apa yang saya nak katakan adalah amatnya beruntungnya mempelajari tenaga dalam Anugerah Agung kerana orang yang pelajari ilmu ni bukannya mengguna masa yang amat lama tetapi cuma dalam masa yang singkat sahaja iaitu 3 jam. Disini saya ingin berterima kasih kepada ustaz Rizal kerana mengajar tenaga dalam di bandar Miri,Sarawak.



Testimonial Peserta Kursus Ilmu Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung



Nama: Syed Firdaus Al-Idrusi(Abou Madian)
Alamat: Alamat rumah gang teluk nilam nombor rumah 25,kota pontianak Indonesia.
Umur: 24

Assalamualaikum....
saya Syed Firdaus Al-Idrusi(Abou Madian) sering di panggil habib berasal dari pontianak Indonesia,saya sudah berada di miri selama 10 bulan mencari rezeki bekerja di sebuah toko,malangnya kehidupan dan pencarian menjadi sukar,sempit dan di landa musibah...dengan kehendak Allah dan petujuknya saya bertemu dengan ustaz safri dan kemudiannya dia memperkenalkan diri saya pada Master Rizal,sejak saat itu saya mulai di bimbing dan di ajar ilmuan tenaga dalaman makrifat haqqul yakin Anugerah Agung oleh Ustaz Rizal dengan penuh keikhlasan dari beliau mengijazahkan ilmu yang sangat beharga yg tidak ternilai,yang dalam hidup saya mendapatkannya bagaikan mimpi ianya sesuatu anugerah Yang Maha Esa...inilah kebesaran dan kasihnya Allah pada hambanya...semenjak saya menerima pengisian,meditasi,atraksi demo,zikir-zikir kerohanian yang di bimbing oleh guru rizal dalam Anugerah Agung,cara kehidupan saya seharian berubah positive saya mula mendirikan solat & beribadah...yang selama ini saya tinggalkan..setiap kali mendengar Al Quran di baca hati menjadi hiba...Anugerah Agung makrifat haqqul yakin ini boleh mengubah diri saya menjadi insan yang sempurna,bertaubat,dalam kesempatan ini saya memohon terima kasih yang tidak terhingga buat maha guru yang di kasihi dunia dan akhirat...Al-Fathihah,doa,amalan menjadi hadiah sepanjang hayat buat maha guru ku yang tercinta....AAMIIN YA RABBUL AALAMIN.

SEKIAN TERIMA KASIH

YG IKHLAS DARI AL-HABIB SYED FIRDAUS AL-IDRUSI.
WASSALAM.



Testimonial Peserta Kursus Ilmu Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung



Nama lengkap: Budiman Hassan
Pekerjaan : Localstaff Konsulat Jenderal RI
Kantor : Consulate General of the Republic of Indonesia
Frankfurt am Main, Germany
Umur : 48 tahun
Asal : Indonesia



Saya adalah dari anak tertua dari enam bersaudara dari sejak masih kecil berumur 8 tahun yang punya kesenangan menekuni ilmu bela diri. Ilmu bela diri pertama yang saya kenal adalah Taekwondo yang saya pelajari pada saat mengikuti keluarga ke ke Kuala Lumpur, karena ayah saya ditugaskan kerja pada Kedutaan Besar Indonesia pada tahun 1968.

Setelah menjelang dewasa dan sampai dewasa maupun sampai saat inipun banyak sudah berpetualangan dengan berbagai keilmuan baik yang bela diri, mulai dari beberapa aliran silat di indonesia, kung fu yang sempat menjadi pelatih juga dan hingga ilmu-ilmu isian guru-guru kespiritualan indonesia sejak mulai tahun 1975. Akan tetapi pada saat itu masih muda dan tujuannya hanya untuk jago-jagoan baik di sekolah maupun di luar sekolah, dan belum tahu benar apakah itu aliran hitam dan putih.



Sekitar 2 tahun lalu saya mencoba juga untuk mengikuti latihan Tetada Kalimasada di bawah pimpinan langsung Bapak Ir. Eddy Surohadi yang punya perwakilan banyak di mancanegara, dan setelah itu pula rasa hati saya sepertinya masih ingin mencari yang lainnya lewat internet, dan secara kebetulan saja mendapatkan alamat yang sempat juga mengambil program guru ditempat lain, dan yang terakhir belum lama ini lewat internet juga mendapatkan alamat website Anugerah Agung di bawah pimpinan Bapak Ustadz Dr.Mohamad Rizal bin Rosdi dan mengambil kursus Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung level 1.

Saat ini dalam masa mengamalkan kursus tersebut, syukur Alhamdulillah banyak perubahan pada diri saya, terutama percaya diri, keyakinan, rajin menjalankan amal ibadah, kharisma, wibawa, kesehatan diri, atraksi makan kaca, telur jadi batu dan Insya Allah masih banyak lagi manfaat lainnya yang secara perlahan-lahan dan yakin menjadi kenyataan dan digunakan untuk melaksanakan kebaikan selama hidup didunia dan bekal di akhirat nanti yang semuanya atas se-Izin Allah, Amien.



Walaupun hingga saat ini belum sempat berjumpa dengan Maha Guru saya, Bapak Ustadz Mohamad Rizal, yang hanya lewat email dan telepon, atau sms, akan tetapi jalinan silahturahmi berjalan sangat baik syukur Alhamdulillah, dan saya merasakan senang lahir-bathin atas bimbingan Bapak Ustadz Mohamad Rizal

Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada Bapak Ustadz Mohamad Rizal atas bimbingannya dan saya berharap dan berdoa agar Anugerah Agung terus berjalan lancar di masa-masa mendatang dan kebaikan Bapak dan keluarga akan mendapatkan pahala yang berlimpah dari Allah SWT, Amien.



Demikian saja Pak, atas perhatian dan informasi Bapak selanjutnya diucapkan banyak terima kasih dan mudah-mudahan silahtuhrami kita selama ini membuahkan kebaikan dunia akhirat, Amien.Wassalam,
bhassan



Makluman: Gambar peserta akan disertakan sedikit masa lagi kerana website masih dalam proses pengemaskinian. Harap bersabar.Terima kasih!!!



PERHATIAN!!!...,

AWAS...Hati-hati dengan kesaksian-kesaksian ( testimonial ) PALSU. PASTIKAN KEASLIAN suatu Kesaksian dengan mendatangi langsung Lembaga yang menampilkan kesaksian tersebut, Minta diperlihatkan kesaksian yang ASLI bukan PHOTO COPY. Hubungi orang yang memberikan kesaksian tersebut, bila perlu minta bertemu langsung dengannya. Jika hal itu telah anda dapatkan,maka keterangan itu adalah BENAR, bukan Rekayasa / dibuat-buat,sebaliknya jika anda tidak dapat membuktikannya, maka pastilah Kesaksian itu adalah Rekayasa / atau tulisan yang direka-reka. BERHATI-HATILAH ANDA! Testimonial yang ada di website Anugerah Agung ini adalah hasil penulisan peserta sendiri yang mempelajari keilmuan di Anugerah Agung, tanpa ditokok tambah dan tanpa ada unsur penipuan dan sebagainya. Terima kasih.



Renungkanlah!!!

Pesanan Dr. Rizal kepada ikhwan-ikhwan Anugerah Agung, hormatilah semua guru-guru anda dan juga Guru-guru Dr.Rizal, jangan menderhaka dan hargailah mereka. Di Anugerah Agung, kami amat mementingkan adab berguru dalam Islam dan menghormati guru. Apabila Guru memberi nasihat dan teguran,hendaklah kita mendengarnya dengan baik dan berfikiran terbuka. Orang-orang zaman sekarang,sangat kurang menjaga adab berguru,tidak menghormati guru,dan sebagainya yang boleh menguris perasaan guru,nasihat saya,jika anda ada buat kesilapan terhadap guru anda,segeralah minta bertaubat sebelum terlambat, janganlah jadi seperti kacang lupakan kulit,bila mendapat sesuatu yang baru(Ilmu / Guru),yang lama dilupakan,lupakah kita,dan cuba renungkan sejenak,kalau tidak kerana yang lama,kita takkan jumpa perkara yang baru dalam hidup kita. Belajarlah menjadi manusia yang sentiasa bersyukur terhadap apa saja nikmat dan rahmat yang Allah kurniakan kepada kita.


SEBAGAI PENUTUP, NASIHAT SAYA GUNAKANLAH ILMU INI UNTUK MERAIH SEGALA KEBAIKAN HIDUP SEBAGAIMANA YANG DIIDAMKAN OLEH ANDA SELAMA INI. SEGALA RAHSIA DI DALAMNYA BOLEHLAH DIWARISKAN KEPADA PUTERA DAN PUTERI ANDA SELAGI IANYA TIDAK MELANGGAR SYARIAT YANG TELAH DITETAPKAN OLEH ALLAH SWT. SEKIRANYA ANDA MENGHADAPI APA-APA MASALAH, SILALAH KONSULTASI:



DR. MOHAMAD RIZAL BIN ROSDI PH.D

No comments:

Post a Comment