Ki Ageng Sapu Jagad

Al-Qur'an Ukuran Saiz 1 Meter berusia 120 Tahun

Al-Qur'an Ukuran Saiz 1 Meter berusia 120 Tahun

Sunday, July 18, 2010

Risalah Nur Kalimah Ilahiyah

RISALAH NUR KALIMAH ILAHIYAH

ILMU HAQ NUR KALIMAH ILAHIYAH ANUGERAH AGUNG

ILMU KESELAMATAN HAQ TINGKAT TINGGI

(Mudah, Cepat, Praktikal, Selamat, Boleh dikuasai Secara Jarak Jauh)

ATU-SATUNYA METHOD PERLINDUNGAN KESELAMATAN DIRI TINGKAT TINGGI YANG PALING PRAKTIKAL,TEPAT DAN TERBUKTI KEAMPUHANNYA

TERMINAL TERAKHIR MASYARAKAT YANG HAUS AKAN KEBENARAN CITARASA ENERGI METAFIZIK SEJATI

Rounded Rectangle: SANGAT UNIK serta BERBEZA dan SAMA SEKALI TIDAK MEMILIKI AKAR KEILMUAN yang sama dengan REIKI,KUNDALINI,YOGA dan Berbagai PROGRAM ENERGI Lainnya.Dibangkitkan BUKAN dengan Pembukaan Cakra,,Cupu, Attunement,Adjustment/Penyelarasan,Konsentrasi,Intuisi,ataupun Transfer,tapi Mutlak dilakukan dengan Penguasaan ILMU SERAT KANURAGAN dan ILMU HAQIQATUL INSAN yang didapatkan secara turun-temurun daripara AHLI ILMU(ALIM) dan pertama kali dilembagakan oleh Pewarisnya Pimpinan Guru Besar Anugerah Agung Dr. Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D AM,MD atas izin dari para sekalian Guru(Mursyidin). Dengan menguasai Energi Haq Nur Kalimah Ilahiyah ANDA akan memiliki Kemampuan Metafizik yang sangat luarbiasa,yang tidak akan mungkin ANDA dapatkan dari berbagai Program Olah Energi dan Keilmuan Metafizik yang ditawarkan selama ini.ENERGI HAQ TIDAK MENGENAL BATASAN SUKU-RAS-AGAMA,JANTINA-USIA.SIAPAPUN ANDA,APAPUN AGAMA ANDA,LELAKI-WANITA,TUA-MUDA,hanya dalam waktu 30 minit dapat Dibangkitkan ENERGI HAQ dalam DIRI ANDA.

Ilmu Haq Nur Kalimah Ilahiyah Anugerah Agung adalah salah satu di antara sekian banyak ilmu keselamatan tingkat tinggi. Pembangkitan Energi Haq adalah merupakan pembukaan Rahsia Kesempurnaan Diri Manusia, yang diformulasikan dari Kitabullah dan As-sunnah ( versi ilmu hakikat yang dikaji dari intisari al-Qur`an) Ilmu ini sudah jarang diwariskan oleh guru-guru sepuh masa lalu, saat ini jarang sekali ada guru yang memiliki ilmu ini. Rahsia penguasaan Ilmu ini tidak banyak orang yang mengetahuinya disebabkan generasi guru pewaris ilmu ini hanya menurunkan pada orang-orang tertentu saja yang mereka inginkan, bahkan tidak jarang hanya diturunkan pada keturunan atau anggota keluarga mereka saja. Dalam hal ini, Dr. Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D AM,MD adalah salah satu di antara orang yang mendapatkan warisan ilmu ini dari beberapa orang Mahaguru di Indonesia dan Malaysia. Ilmu Nur Kalimah Ilahiyah adalah ilmu kategori Haq atau Ilmu yang memberdayakan kekuatan atau potensi yang ada dalam diri kita sendiri, yang merupakan pemberian Tuhan kepada manusia. Pada hakikatnya setiap orang tanpa membezakan agama, ras, suka dan bangsa memiliki sebuah potensi yang tersembunyi dan kekuatan tiada batas dalam dirinya, tetapi jarang sekali ada orang yang mampu memanfaatkannya secara maksimum.

Kami membangkitkan ilmu keselamatan pada diri anda tanpa anda perlu berpuasa, ritual berat, meditasi, bertapa, tanpa pantangan yang berat dan tanpa kesan sampingan yang negatif. Ilmu dari kami berfungsi setiap saat, dan dapat dicuba pada bila-bila masa disebarang tempat dan ilmu kekal selamanya dalam diri anda. Dahulu, orang harus berpuasa yang lama dan bertapa untuk dapat menguasai ilmu keselamatan (ilmu kanuragan dan kebal). Setelah menguasai, masih juga diharuskan untuk tidak melanggar pantangan yang menyusahkan. Apakah "orang zaman ini" mampu memenuhi syarat-syarat yang berat tersebut? Saya yakin TIDAK

Sekarang, dengan Pembangkitan Ilmu Keselamatan Tingkat Tinggi, Dr. Rizal menawarkan sebuah jalan baru bagi Anda yang ingin memiliki ilmu keselamatan dari senjata atau serangan tanpa harus bersusah payah. Ilmu haq langsung dimasukkan ke tubuh Anda. Waktu yang diperlukan hanya 30 minit. Anda langsung memiliki ilmu keselamatan yang dapat dicuba setiap saat dan berfungsi selamanya. Kekuatan ilmu haq hasil transfer tidak akan hilang dimakan masa, sebaliknya, kekuatan ilmu haq ini akan bertambah hebat bila Anda mengasahnya (dengan cara membaca doa-nya) setiap hari.

Kami tegaskan sekali lagi, bahawa untuk menguasai ilmu Haq Nur Kalimah Ilahiyah sangatlah mudah. Proses Transfer Ilmu hanya 30 minit, setelah itu Anda langsung dapat mencuba kekebalan kulit Anda dengan tetakan, tusukan atau sayatan benda tajam/runcing. Kami menjamin, sama sekali Anda tidak perlu puasa, tidak perlu ritual berat, tidak ada pantangan yang berat dan tidak ada kesan sampingan yang negatif.

“Membuktikan Ilmu Haq diperbolehkan sekadar untuk memantapkan keyakinan hati terhadap ilmu yang dipelajari. Asalkan jangan keterlaluan dan jangan sampai ada rasa takkabur dalam diri”-Pesanan Dr. Rizal


PROSES / METHOD PEMBANGKITAN ILMU HAQ NUR KALIMAH ILAHIYAH


* Pembangkitan dapat diproses secara langsung mahupun jarak jauh serta dapat dibuktikan dengan hasil yang sama.
* Method pembangkitan tanpa perlu mengolah nafas, latihan jurus ataupun gerakan-gerakan tertentu, tanpa perlu buka cakra, cupu, dan sejenisnya, tidak perlu puasa tertentu dan bawa azimat, Juga tanpa perlu memasukkan ke dalam tubuh unsur emas, perak, intan, minum jamu yang membuat perut/tubuh terasa panas, dll.
* Tanpa perlu kepekaan. Selama proses Penyebaran dan Penyatuan Zat, setiap peserta (peka ataupun tidak peka) dapat merasakan aliran energi haq dalam tubuhnya. Ada yang merasakan hawa panas, sejuk, atau dingin yang menjalar, ada juga yang merasakan kulit menebal, getaran yang merambat, setrum halus menjalar, seperti terkena setrum elektrik beberapa volt, melihat beragam jenis cahaya, atau merasakan ketenangan yang luar biasa, tergantung unsur mana yang paling dominan dalam tubuh peserta tersebut. Zat-zat inti yang telah terbuka akan merambat bias ke seluruh tubuh melalui jalan darah dengan dibantu oleh ilmu Ranji Serat kanuragan. Selanjutnya zat-zat inti tersebut akan bersenyawa dan menyatu dengan seluruh komponen tubuh (kulit, daging, urat, tulang, dan sum-sum) selamanya selama hayat masih di kandung badan.
* Tanpa Pantangan serta Tidak akan Hilang dan Dihilangkan oleh Siapapun. Kerana energi adalah merupakan Kekuatan hakiki yang dimiliki manusia sejak lahir, maka sekali telah dibangkitkan zat dan energi tersebut tidak akan hilang atau dihilangkan oleh siapapun untuk selamanya. Tidak juga itu disebabkan oleh pantangan, baik dalam bentuk makanan, minuman atau perbuatan yang menyebabkan hilangnya Ilmu. Larangan-larangan dalam agama tetap berdosa bila dilakukan akan tetapi tidak mengurangi kekuatan Ilmu Haq yang telah terbangkit.
* Kekuatannya Dapat Bertambah. Berbeza dengan ilmu-ilmu yang lain, yang apabila tidak diasah / diolah maka kekuatannya akan berkurang bahkan hilang.akan tetapi energi haq Nur Kalimah Ilahiyah yang telah dibangkitkan, dapat bertambah/meningkat kekuatannya jika pemiliknya melakukan Peningkatan. Namun jika hal tersebut tidak dilakukan maka kekuatan energi haq tidak akan hilang atau pula berkurang.
* Tanpa kesan Sampingan Yang Negatif. Kerana proses pembangkitan energi dan zat yang dilakukan langsung dari dalam tubuh manusia itu sendiri, yang dikenal dengan Ilmu Ranji Serat Kanuragan, maka tidak ada efek sampingan negatif apapun yang dibimbangkan. Tidak akan mengganggu proses akhir kehidupan (ajal) kerana pembangkitan Energi Haq Nur Kalimah Ilahiyah tidak menggunakan jin, cara, dan do`a yang bertentangan dengan syari`at.
* Menambah Keindahan. Orang yang telah dibangkitkan Energi Haq Nur Kalimah Ilahiyah akan memiliki daya pekasih dan karisma tinggi serta akan melambatkan proses penuaan tubuh dalam jangka waktu lama sehingga kulit tetap kuat, kencang, dan anti kedut wajah walaupun usia bertambah tua.


KEUNIKAN DAN KEISTIMEWAAN ENERGI HAQ NUR KALIMAH ILAHIYAH


Hal yang membezakan dan tidak mungkin mensejajarkan Energi Haq dengan berbagai aliran Olah Nafas, Reiki, Prana, Kundalini, Yoga, Chi-kung, Olah Energi lainnya, Ilmu Hikmah, Keparanormalan, Klenik, Perdukunan, serta berbagai aliran kebatinan yang banyak beredar di tengah-tengah masyarakat kita, adalah Keunikan-keunikannya yang tidak akan mungkin ditemukan pada praktek-praktek tersebut. Di samping dapat diaktifkan dalam waktu yang relatif singkat (30 minit) dan tidak bergantung pada kepekaan, Energi Haq memiliki Keunikan dan Keistimewaan yang spesifik, iaitu :

Keberadaannya dapat Dirasakan, Dibuktikan, dan dapat Dilihat. Pada proses pembangkitan energi haq Nur Kalimah Ilahiyah tubuh fizik, setiap peserta (peka-tidak peka) langsung dapat merasakan aliran energi berupa rasa setrum halus, rasa hawa panas/sejuk/dingin, getaran bio-elektrik, yang merambat di bawah permukaan kulit - di atas permukaan daging, serta melihat beragam macam cahaya yang berpendaran. Di mana pada program lain sensasi rasa ini sangat sulit didapatkan, kerana berhubungan dengan faktor kepekaan. Sensasi Rasa ini akan mengkristal menjadi kekuatan Radar Ghaib yang akan muncul berupa Rasa hawa panas / dingin, Kulit menebal / Bulu roma berdiri, Setrum halus, dan Rasa seperti sekawanan semut yang menjalar di beberapa bagian tubuh/kebas-kebas, ketika ada pengaruh energi positif / negatif yang mengarah pada atau ada di sekitar tubuh pemiliknya. Radar ini bekerja secara automatik (di kehendaki atau tidak) oleh pemiliknya. Dengan radar ini, pemiliknya akan mampu mendeteksi kekuatan-kekuatan energi positif/negatif pada benda/orang atau di lingkungan sekelilingnya, dll. Radar ini dapat dimanfaatkan pemiliknya untuk meminimalisasi kesalahan dalam pengambilan keputusan. Pada Pembukaan Daya bathin, dalam waktu ± 20 minit peserta akan mampu melihat pancaran cahaya kesukmaannya, dan memasuki alam serba cahaya, di mana pada program-program lain hal ini ditempuh melalui laku rithual (wirid, puasa, tapa bratha) bertahun-tahun. Hasilnya pun belum tentu dapat dijamin.


MANFAAT KHUSUS DAN ISTIMEWA KESELURUHAN PROGRAM ILMU HAQ NUR KALIMAH ILAHIYAH ANUGERAH AGUNG:


KEPERCAYAAN DIRI & KETENANGAN

* Meningkatkan kepercayaan diri sehingga potensi-potensi positif yang terpendam dapat diaktualisasikan dalam kehidupan sehari-hari untuk meningkatkan kualiti kehidupan yang lebih baik.
* Mendapatkan ketenteraman jiwa, mampu mengendalikan energi-energi negatif dalam diri, mampu mengoptimalisasikan energi-energi positif dalam diri, serta mendorong perilaku positif dalam kehidupan sehari-hari baik dalam lingkungan pekerjaan, rumah-tangga, mahupun di lingkungan masyarakat.

PEMAGARAN

o Mampu membuat pagaran metafizik (pagaran energi meta) untuk diri peribadi dan orang lain sehingga terhindar dari tindak kejahatan rompakan,pergaduhan, penculikan, atau pembunuhan.
Mampu membuat pagaran metafizik (pagaran energi meta) untuk diri peribadi dan orang lain sehingga terhindar dari serangan energi negatif (energi hitam) yang dikirimkan seseorang atau roh halus yang berkekuatan hitam (Jin Kafir), baik itu berupa teluh, tenung, sihir, guna-guna,ilmu hitam,pellet dsbnya.
o Mampu membuat pagaran metafizik (pagaran energi meta) untuk diri peribadi dan orang lain sehingga terhindar dari serangan hipnotis, pukau, magnetis, gendam hitam, dan telepati negatif yang dikirimkan orang lain kepada kita.
o Mampu membuat pagaran metafizik (pagaran energi meta) pada rumah, pejabat, kebun,motosikal, kereta, dan benda-benda berharga lainnya sehingga terhindar dari tindakan pencurian, rompakan, dan perkelahian yang banyak terjadi di masyarakat.

PENGUBATAN

* Memiliki kemampuan untuk melakukan terapi penyembuhan diri peribadi dan orang lain dari beragam penyakit medis.
* Memiliki kemampuan membantu proses penyembuhan pada penderita yang terserang energi negatif dan pengaruh hipnotis, gendam, pukau dan magnetis negatif, sehingga pulih dan normal kembali.
* Memiliki kemampuan melakukan terapi penyembuhan pada penderita yang dirasuki roh halus/jin berkekuatan hitam sehingga pulih dan sedar kembali.
* Memiliki kemampuan membantu penyembuhan bagi penderita insomnia (gangguan sulit tidur) sehingga normal kembali, baik pada anak-anak ataupun orang dewasa.
* Memiliki kemampuan untuk mentransfer sebahagian kekuatan energi haq Nur Kalimah Ilahiyah yang dimiliki kepada orang lain untuk peningkatan kualiti kesihatan dan keselamatan, serta beragam keperluan.
* Membantu proses penyembuhan diri sendiri mahupun orang lain dari berbagai penyakit yang dilihat tidak dapat disembuhkan lagi

PUKULAN BERBISA / BERACUN

* Memiliki daya pukulan yang dapat mematikan atau melumpuhkan kekuatan musuh yang dapat dibuktikan pada pohon tertentu.Lawan yang terkena pukulan tangan pengamal ilmu Nur Kalimah Ilahiyah ini akan mengalami kerosakan dalam tubuh yang berakibat menimbulkan kesakitan berhari-hari lamanya bahkan sampai muntah darah yang ‘sulit diubati’. Hati-hati jangan sekali-kali disalah guna.

KESELAMATAN

* Mendapatkan keselamatan dalam perjalanan darat, laut, udara, mahupun mendaki gunung, serta keselamatan dari bahaya dalam hutan.
* Meningkatkan kualiti keselamatan dari ledakan bom, pecahan mortir, dan pecahan granat tangan yang kerap terjadi di masyarakat
* Keselamatan dari pukulan benda tumpul, pukulan tangan, tendangan, benturan, serangan senjata tajam mahupun peluru senjata api. Dengan pertolongan Tuhan, berbagai serangan tidak membuat tubuh Anda luka dan tidak menimbulkan rasa sakit sedikit pun. Manfaat ini umumnya hanya berlaku pada keadaan darurat. Namun dengan syarat tententu, boleh dilakukan ujicuba kekebalan kulit, sekadar untuk mendapatkan keyakinan dalam diri.

EMPAT RADAR GHAIB DAN KEPEKAAN TINGGI

* Memiliki kemampuan hidup yang berupa empat radar sebagai salah satu kesan positif disebabkan semakin tinggi dan cepatnya rambat energi pada potensi tubuh fizik.
* Memiliki kemampuan menggunakan radar energi haq Nur Kalimah Ilahiyah pada setiap pengambilan keputusan dalam aktiviti kehidupan sehari-hari, sehingga mampu untuk meminimalisasikan kesalahan di dalam mengambil suatu keputusan sebelum bertindak.
* Memiliki kemampuan untuk merasakan keberadaan adanya energi meta positif atau energi meta negatif, yang ada di sekeliling kita dengan radar energi haq Nur Kalimah Ilahiyah.
* Mampu merasakan keberadaan makhluk halus (ruh halus dari golongan jin berkekuatan tinggi dan jin berkekuatan rendah) di sekeliling kita, misalnya; di rumah, kereta, hotel, mall, kebun, halaman, dan lain-lain dengan radar energi haq Nur kalimah Ilahiyah, serta mampu menjauhkan diri dari segala tindakan roh halus yang merugikan / berefek negatif.
* Mampu mendeteksi keberadaan energi metafizik positif / negatif, serta keberadaan roh halus/jin yang menempati benda pusaka (keris, tombak, batu) ataupun yang menempati rumah, kebun, pepohonan, dan lain-lain, dengan keberadaan radar energi haq.
* Manfaat radar energi haq yang tidak kalah pentingnya adalah mampu untuk mendeteksi kemampuan metafisik yang dimiliki seseorang, apakah yang berkekuatan putih atau hitam.
* Meningkatkan kepekaan sehingga mampu untuk melihat bias energi haq (aura) yang ada pada tubuh peribadi dan orang lain ataupun benda-benda hidup, serta pusaka-pusaka/barang antik bertuah

KEKUATAN TANGAN BESI

* Menambah berat pukulan tangan sehingga mampu meningkatkan kualiti pertahanan dari serangan kejahatan lawan.kekuatan tangan anda bertambah kuat sepikul dan telapak anda bagaikan besi.Lawan yang terkena pukulan anda akan tersungkur mengerang kesakitan dan pengsan dengan sekali pukul.Maka hati-hatilah jangan sampai menampar orang kecuali terpaksa untuk menjaga diri anda.

PENGASIHAN / DAYA PEMIKAT

* Meningkatkan kualiti daya tarik, disukai dalam penampilan dan pergaulan, serta mampu untuk mempercepat datangnya jodoh bagi yang belum memiliki pasangan hidup.
* Peningkatan daya pesona diri, daya pengasih, dan daya tarik.
* Mengaktifkan potensi karier sehingga memperoleh peningkatan pangkat dan jabatan, serta kemampuan untuk mempertahankannya.

PEMBUNGKAM

* Dapat membungkam musuh yang zalim ataupun melumpuhkan musuh tanpa menyentuh.Sekali gertakan membuatkan musuh gementar ketakutan luarbiasa dan tidak mampu berbuat jahat kepada anda kerana hilang daya kesedaran kerana terlalu takut luarbiasa serta tidak mampu bercakap negative serta terdiam seribu bahasa.

KESIHATAN

* Memperlancar aliran darah ke otak, mengubati berbagai jenis ganguan saraf otak, mengubati pening kepala/migrain, meningkatkan kualiti dan stamina dalam berfikir, kreativiti tinggi, kecerdasan luarbiasa, memperkuat ingatan, lebih mudah konsentrasi, tahan dalam berkerja, mengurangi stress,depressi dan sebagainya.
* Meningkatkan kualiti susunan syaraf pusat (CNS).,Meningkatkan kesegaran tubuh sehingga tubuh tidak mudah merasa lelah, Menghindarkan diri dari serangan jantung dan stroke.
* Memperlancar peredaran darah, memperbaiki serta meningkatkan kualiti system metabolisme tubuh, Meningkatkan kualiti sistem ketahanan tubuh. mengubati gangguan susah tidur, menghambat perkembangan virus dan bakteria penyakit, mengurangi rasa nyeri, mencegah infeksi, mempercepat serta meningkatkan kualiti sistem regenerasi sel, mempercepat penyembuhan luka berdarah, memar dan luka bakar. Sebahagian orang mungkin kurang percaya dengan manfaat medis mempelajari ilmu haq Nur Kalimah Ilahiyah ini. Memang belum ada doktor yang melakukan penelitian mengenai masalah ini, tetapi Anda akan merasakan sendiri manfaat energi haq Nur Kalimah Ilahiyah ini.
* Tubuh lebih sihat dan lebih tahan terhadap penyakit. Secara cepat mahupun bertahap sembuh dari berbagai penyakit yang diderita murid. Bahkan untuk penyakit kronik yang menurut ilmu medik sudah tidak ada harapan. Dengan izin Tuhan, seberat apapun penyakit dapat diubati. Paling tidak, dengan mempelajari Nur Kalimah Ilahiyah akan menambah daya tahan tubuh agar seseorang dapat hidup lebih lama dengan keadaan badan yang cukup baik untuk melakukan kegiatan sehari-hari.

KECANTIKAN / KETAMPANAN / AWET MUDA

* Memperlambat proses penuaan kulit.
* Mempertahankan keindahan tubuh, muka, perut, dan buah dada.
* Meningkatkan pertumbuhan dan kecerdasan

ILMU NUR KALIMAH ILAHIYAH TINGKAT 1

Ilmu Nur Kalimah Ilahiyah Anugerah Agung level 1, umumnya mereka sudah mulai merasakan banyak manfaat seperti di bawah ini:

Multi Kebal

Bukan cuma kebal tetakan. Anda juga akan kebal disayat, diiris-iris, ditusuk, di pukul dengan tukul besi, dilempar batu, bahkan sampai kebal peluru. Pokoknya tidak mempan diserang pakai senjata atau tangan kosong, tidak peduli dikeronyok atau satu lawan satu, Anda tetap kebal.

Anti Serangan Sihir

Yang saya maksud serangan sihir di sini adalah kemampuan supranatural yang disalah-gunakan, misalnya Gendam (membuat orang tidak sedar agar mudah diperdaya), Santet, Tenung, Guna-guna dan lain-lain. Biasanya pelaku kejahatan dengan kemampuan semacam itu adalah orang-orang yang berkolaborasi dengan Jin dan Setan.Ilmu ini fungsinya tiada had sempadan walaupun kita berada di Malaysia dan sipenyihir berada di hujung dunia sekalipun,atas keizinan Allah SWT,orang yang mahu sihirkan kita,sihir yang dihantar akan kembali semula 10 kali ganda kekuatan dan kelajuannya kepada sipembuatnya selaju mana yang dihantar.

Melumpuhkan Serangan

Meskipun Anda sedang tidur, secara automatik Ilmu Haq Nur Kalimah Ilahiyah dapat melumpuhkan setiap orang yang berniat jahat pada Anda. Reaksi semacam ini berlaku terhadap semua jenis kejahatan dan serangan dengan senjata atau tangan kosong, baik serangan individual mahupun serangan berkumpulan. Anda akan tetap selamat. Dengan cara melumpuhkan lawan, maka Anda tidak perlu beradu kekuatan.

Rantai Kebal

Bila suatu saat secara tiba-tiba, Anda bersama teman-teman Anda mengalami ancaman, serangan kekerasan, kejahatan dll. Anda dapat membuat semua teman Anda memiliki ilmu kebal (hanya untuk sementara) dengan cara menggendeng teman-teman Anda jangan sampai terlepas. Setiap orang yang masuk dalam rantai gendengan tersebut akan kebal seperti memiliki ilmu Haq Nur Kalimah Ilahiyah.

Mengirim Energi dari Jauh

Bayangkan bagaimana bila suatu hari isteri atau ahli keluarga Anda pergi keluar kota sendirian. Tiba-tiba Anda mendapat telefon bahawa kenderaannnya ada yang mengekori mahu merompak. Anda tak mungkin sempat menyusulnya untuk menolong. Namun dengan Ilmu Haq Nur Kalimah Ilahiyah Anda dapat mengirimkan energi perlindungan dari jarak sejauh apapun.

Merekatkan kembali kulit yang luka

Ini adalah salah satu keunikan Ilmu Haq Nur Kalimah Ilahiyah Anda dapat merekatkan kembali kulit orang lain yang tersayat agar tidak terus keluar darah dan mencegah infeksi kerana Energi Ilmu Haq Nur Kalimah Ilahiyah juga mempengaruhi metabolisme tubuh, meneutralkan racun, membantu membasmi bakteria, mempercepat regenerasi sel.

Merawat Sindrom Kundalini

Bagi yang sedang bangkit kundalininya dan mengalami sindrom kundalini, berupa gangguan kesihatan fizik mahupun gangguan mental, maka energi haq dari Nur Kalimah Ilahiyah mampu mengendalikan kebangkitan kundalini yang tidak teratur, sekaligus membantu pembersihan tubuh eterik dengan lebih cepat dan sangat selamat.

Kepercayaan Diri & Keberanian Meningkat Drastik

Kepercayaan diri meningkat drastik setelah mempraktikkan Ilmu Nur Kalimah Ilahiyah dalam kehidupan sehari-hari. Yang awalnya sifat rendah diri yang tinggi, pemalu, penakut menjadi pemberani yang penuh percaya diri. Namun saya sarankan untuk tetap rendah hati, menghindari sifat sombong, atau merasa diri punya kesaktian. Sifat negatif, terutama merasa hebat sangat menghambat perkembangan spiritual.

Mengetahui Tanda-Tanda Kebesaran ALLAH SUBHANAHU WATA` ALA

Dengan besarnya manfaat Nur Kalimah Ilahiyah, maka terbukalah hati kita dan bangkitlah keyakinan yang sesungguhnya terhadap Tuhan Yang Maha Esa. Bahawa kemampuan supranatural (melebihi kebiasaan) yang merupakan anugerah Tuhan memang benar-benar ada dan dapat dibuktikan keberadaannya. Kita pun akan mendapatkan ketenangan batin kerana kita selalu merasa dalam lindungan Tuhan.

Energi Haq Perlindungan Tingkat Tinggi

Keselamatan dari pukulan benda tumpul, pukulan tangan, tendangan, benturan, serangan senjata tajam mahupun peluru senjata api. Dengan pertolongan Tuhan, berbagai serangan tidak membuat tubuh Anda luka dan tidak menimbulkan rasa sakit sedikit pun. Manfaat ini umumnya hanya berlaku pada keadaan darurat. Namun dengan syarat tententu, boleh dilakukan ujicuba kekebalan kulit, sekadar untuk mendapatkan keyakinan dalam diri

Daya Tahan Tubuh Semakin Kuat

Tubuh lebih sihat dan lebih tahan terhadap penyakit. Secara cepat mahupun bertahap sembuh dari berbagai penyakit yang diderita murid. Bahkan untuk penyakit kronis yang menurut ilmu medis sudah tidak ada harapan. Dengan izin Tuhan, seberat apapun penyakit dapat diubati. Paling tidak, dengan mempelajari Nur Kalimah Ilahiyah akan menambah daya tahan tubuh agar seseorang dapat hidup lebih lama dengan keadaan badan yang cukup baik untuk melakukan kegiatan sehari-hari.

Pengubatan Non medis

Mengubati berbagai gangguan yang disebabkan oleh makhluk halus dan menghilangkan pengaruh black magic. Membersihkan energi negatif yang merintangi kehidupan akibat sihir yang dipasang orang lain. Tanpa ada niat membalas, dengan kepasrahan kepada Tuhan, orang yang mengganggu akan mendapatkan keadilan yang nyata di dunia.

Sirkulasi Darah Lebih Lancar dan Semakin Sihat

Memperlancar aliran darah ke otak, mengubati berbagai jenis ganguan saraf otak, mengubati pusing/nyeri kepala, meningkatkan kualiti berfikir, kreativiti, kecerdasan, memperkuat ingatan, lebih mudah konsentrasi, tahan dalam berkerja, mengurangi stress.

Menghilangkan segala sakat badan / kesialan dll

Menghapus karma negatif akibat dosa di masa lalu. Diimbangi dengan selalu berbuat baik kepada sesama, memohon maaf kepada orang yang pernah disakiti, memohon ampun kepada Tuhan dan kemudian menyerahkan diri sepenuhnya kepada kehendak Tuhan, maka kehidupan akan menjadi lebih baik dan bahagia.

Dan sebagainya.... mungkin masih banyak manfaat Nur Kalimah Ilahiyah Tingkat 1 yang belum di ketahui. Silakan Anda terapkan sendiri Nur Kalimah Ilahiyah dalam kehidupan Anda, dan Anda akan mengalami berbagai pengalaman spiritual yang membuat Anda lebih bersyukur dan lebih mendekatkan diri kepada Tuhan.

Masih banyak lagi kemampuan supranatural yang akan Anda miliki dengan mengikuti pembangkitan Ilmu Haq Nur Kalimah Ilahiyah tingkat 1 ini ,baik yang datang seketika setelah proses pengisian mahupun secara intuisi yang merupakan kemampuan unik milik Anda sendiri.

YURAN KURSUS LEVEL 1 / FIDYAH PERGURUAN: RM1111 ( SATU RIBU SERATUS SEBELAS)


ILMU NUR KALIMAH ILAHIYAH TINGKAT 2


Ditahap level 2 ini,anda akan memiliki seluruh kemampuan tingkat 1,dan dibawah ini beberapa tambahan kelebihan tingkatan program 2

Beladiri secara Soft Defense(tanpa kekerasan)

Beladiri tanpa kontak fisik, tanpa kekerasan. Secara automatik melumpuhkan serangan tanpa menyentuh. Jika ada orang yang menyerangan mencelakai Anda, maka orang tersebut akan terjatuh dan lemas badannya. Perlindungan Energi Haq Nur Kalimah Ilahiyah berlangsung terus-menerus dan bereaksi secara automatik. Meskipun Anda tidak tahu adanya serangan atau Anda sedang tidur, perlindungan tetap berfungsi.

Energi Peredam Marah / Peluluh hati jarak dekat mahupun jarak jauh

Meredam amarah orang lain dari jarak dekat mahupun jarak jauh. Hanya untuk tujuan positif, Anda tidak dibenarkan sengaja membuat kemarahan, meskipun Anda mampu meredamnya dengan mudah

Kelancaran penyaluran energi perlindungan dan pengubatan lebih besar

Menyalurkan energi perlindungan dan pengubatan kepada orang lain, baik secara langsung mahupun jarak jauh. Jika dilakukan dengan cara yang benar dan niat positif, maka menyalurkan energi kepada orang lain tidak akan mengurangi energi di tubuh Anda. Malah Anda rasakan meningkatnya energi di tubuh Anda.

Kemampuan khusus pengubatan semakin tinggi

Mengubati penyakit tingkat sedang yang diderita sendiri ataupun orang lain. Semua jenis penyakit boleh diubati dengan Nur kalimah Ilahiyah. Yang saya maksud semua adalah benar-benar semua, tanpa terkecuali. Baik itu penyakit fizik mahupun penyakit mental,emosi serta spiritual. Namun perlu diingat, bahawa kemampuan kita hanya mengubati bukan menyembuhkan. Mengubati adalah usaha untuk meraih kesembuhan. Sedangkan kesembuhan adalah hak dan ketentuan Tuhan.

Membangun pagar ghaib supranatural

Manusia mana yang mampu berjaga siang-malam 24 jam tanpa henti.Namun dengan Ilmu Haq Nur Kalimah Ilahiyah Anda dapat menyalurkan energi ghaib mengitari rumah, pejabat, kedai, tanah dll. Dengan demikian Anda akan memiliki mesin tercanggih yang memantau, menjaga dan mengawal rumah. Mesin Penjaga Supranatural ini tidak dapat ditipu, kerana mampu menangkap gelombang otak manusia dan mendeteksi niat jahat seseorang. Jadi siapa saja yang hendak masuk dengan tujuan jahat, ia pasti lumpuh.

YURAN KURSUS LEVEL 2 / FIDYAH PERGURUAN: RM2111 (dua ribu seratus sebelas )


ILMU NUR KALIMAH ILAHIYAH TINGKAT 3

Ditahap level 3 ini,anda akan memiliki seluruh kemampuan tingkat 1 dan 2,dan dibawah ini beberapa tambahan kelebihan tingkatan program 3

Anti Racun

Selamat dari racun yang termakan secara tidak sengaja atau racun yang sengaja dipasang oleh orang yang ingin mencelakai kita. Insya Allah tahan terhadap racun dari gigitan / sengatan binatang. Dengan pertolongan Tuhan, racun seganas apapun tidak mendatangkan mudharat. gelas atau tempat makanan yang diisi racun oleh musuh akan bergetar atau pecah sebagai signal adanya bahaya.

Pembersihan & Pemurnian energi tubuh

Pembersihan menyeluruh pada tubuh eterik, pemurnian energi, dan pembersihan seluruh cakra utama, cakra minor, dan saluran-saluran energi.

Penyerapan maksimum pelbagai energi unsur logam

Energi perlindungan tingkat tinggi. Selain dari Energi Haq Nur Kalimah Ilahiyah ketika murid melakukan amalan khusus, energi berbagai unsur logam pun ikut terserap untuk memperkuat pertahanan tubuh. Orang yang Anda sentuh atau pegang secara automatik tersaluri energi perlindungan. Kemampuan seperti ini sangat berguna dalam keadaan darurat, misalnya untuk menyelamatkan teman yang belum mempelajari ilmu untuk keselamatan.

Pengaktifan Energi perlindungan Haq Tingkat Tinggi

* Terlindungi dari berbagai serangan sihir tingkat tinggi dan selamat dari serangan jin atau roh jahat yang sakti. Selama Anda pasrah kepada Tuhan dan menjaga hati agar tidak sombong (merasa hebat), maka sekuat apapun makhluk jahat yang Anda hadapi mampu anda kalahkan.
* Memberi energi perlindungan pada kandungan agar jabang bayi terhindar dari mara bahanya, selamat dari gangguan gaib, lancar perkembangan fizik dan otaknya sehingga terlahir dengan keadaan sempurna (tanpa cacat) dan sihat mentalnya menjadi anak yang cerdas dan baik moralnya.

Memiliki Daya Energi Haq Syifa’ Tingkat Tinggi

* Mengubati penyakit kronik yang diderita sendiri ataupun orang lain. Selain itu juga mampu menyembuhkan penyakit mental (gangguan psikologis) yang sangat berat, sehingga orang tersebut tidak tahu siapa dirinya dan melupakan norma atau keyakinan yang pernah dia anut.
* Terapi anak autis untuk meningkatkan kemampuan psikomotorik dan kemampuan berfikirnya. Jika dilakukan dengan tekun dan sabar, niscaya akan menjadi anak yang normal.
* Mengubati berbagai gangguan yang disebabkan oleh makhluk halus dan menghilangkan pengaruh black magic. Membersihkan energi negatif yang merintangi kehidupan akibat sihir yang dipasang orang lain. Tanpa ada niat membalas, dengan kepasrahan kepada Tuhan, orang yang mengganggu akan mendapatkan keadilan yang nyata di dunia.

Kesuksesan Sejati

Memperlancar proses mencapai kesuksesan dan meraih cita-cita. Namun ingat, Nur Kalimah Ilahiyah hanya berfungsi membersihkan halangan yang bersifat gaib (energi negatif), baik itu dari orang lain, makhluk halus, atau karena perbuatan Anda sendiri. Energi negatif dari diri sendiri berasal dari perbuatan jahat, sifat buruk, kebiasaan buruk dan efek samping dari belajar ilmu gaib yang sesat. Dengan hanya mempraktikkan Nur kalimah Ilahiyah, kesuksesan tidak akan terwujud begitu saja akan tetapi Anda tetap harus belajar, memperbaiki perilaku, berusaha dan bekerja dengan tekun serta jujur.

Menghilangkan Ilmu Hitam atau Ilmu batil yang dipelajari buat selama-lamanya

Ilmu sihir atau ilmu ghaib yang sesat akan luntur bila Anda ikhlas melepaskannya. Beberapa orang mengaku ilmu hitam yang pernah dipelajarinya menjadi tidak berfungsi setelah mempelajari ilmu Nur Kalimah Ilahiyah. Dengan perantaraan Nur Kalimah Ilahiyah, Tuhan menolong mereka dari jeratan ilmu sihir yang mungkin terlihat hebat, tetapi hanya membuat hidup di dunia dan akhirat menjadi sengsara.

YURAN KURSUS LEVEL 3 / FIDYAH PERGURUAN: RM2290 (dua ribu dua ratus sembilan puluh)

Ambil sekaligus keseluruhan Level 1-3:RM5000 sahaja


PENUTUP

Demikianlah secara ringkas mengenai Pembangkitan Energi Haq Nur Kalimah Ilahiyah Anugerah Agung yang dirangkum dalam sebuah brosur. Brosur ini kami peruntukkan kepada masyarakat ataupun pemerhati Ilmu Metafizik terutama bagi mereka yang sangat peduli terhadap pentingnya Keselamatan, Kesihatan, dan Ketenangan Jiwa, serta untuk membuka cakrawala pengetahuan masyarakat tentang "Ilmu Metafizik" yang selama ini diracunkan oleh klenik dan perdukunan dari orang-orang yang menamakan dirinya sebagai praktisi metafizik dan paranormal yang rata-rata belum mencapai tataran Ilmu yang sebenarnya.

“Dan Janganlah kamu mengikuti (berbuat) apa yang kamu tidak memiliki pengetahuan tentangnya. Sesungguhnya pendengaran,penglihatan,dan hatimu,semua itu dimintai pertanggung-jawabannya”. (Q.S.Al-Israa’:36)


”….maka tanyakanlah olehmu kepada orang-orang yang berilmu jika,kamu tiada mengetahui”.(Al-Anbiyaa’:7)

Keilmuan ini sengaja kami sebarkan kepada masyarakat sebagai rasa kepedulian kami terhadap sesama dan sebagai rasa terimakasih kepada guru-guru kami yang telah mewariskan ilmu yang sangat langka ini kepada kami sehingga wajib bagi kami untuk mengamalkan dan melestarikannya.


MENTOR:


Anda akan dibimbing langsung secara hadir diri mahupun jarak jauh oleh:


DR. MOHAMAD RIZAL BIN ROSDI PH.D (A.M)UK,D.SC(A.M)UK,M.D(A.M)UK

Doctor Medicine (Alternative Medicine)
Doctor of Philosophy (United Kingdom)
Grand Master of Inner Power Martial Arts Anugerah Agung
Pengasas Perguruan Haq Anugerah Agung
Pengarah Pusat Rawatan Madinatul Asrar
Consultant,Formulator&Founder of Universal Healing System
E-mail: masterrizal9000@yahoo.com Website:www.anugerahagung4u.com
Handphone: 012 880 2035(hotline)

HQ Address:

Sektretariat Anugerah Agung Groups-NO.1,TAMAN SENDAYAN INDAH,JALAN DEPO,93050 PETRA JAYA KUCHING,SARAWAK.MALAYSIA.Email: masterrizal9000@yahoo.com ,Website: www. anugerahagung4u.com

* Bila anda mengatasi jarak jauh dengan kesedaran anda,maka anda adalah ‘TANPA BATAS’
* Bila anda mengatasi waktu manapun,waktu lampau atau sekarang dengan kesedaran anda, maka anda adalah ‘ABADI’
* Bila anda dapat mengambil informasi apapun yang anda perlukan, maka anda adalah ‘MENGETAHUI’
* Bila anda dapat membetulkan problem dan mengendalikan keadaan, maka anda adalah ‘BERKUASA’.


Maka-TANPA BATAS, ABADI, MENGETAHUI DAN BERKUASA- apakah ini memberi kesan kepada anda?

Siapakah ANDA?

SELAMAT MERAIH ENIGMA DIRI

PERHATIAN: SEMUA PROGRAM DI ATAS BUKAN UNTUK KEJAHATAN & KESOMBONGAN KECUALI UNTUK KEBAIKAN UMAT SEMATA-MATA. BOLEH HADIR DIRI MAHUPUN JARAK JAUH HASIL TETAP SAMA. KEILMUAN KEKAL SEUMUR HIDUP.

SEMAKIN DIBURU BANYAK ORANG BAIK DARI DALAM NEGERI MAHUPUN LUAR NEGARA

MALAYSIA,INDONESIA,SINGAPURA,AUSTRALIA,USA,THAILAND,ARAB SAUDI,BRUNEI,DLL kerana:

Proses tercepat & Mudah +/- 30 minit(hadir diri/jarak jauh):

Tanpa Perlu Puasa,Tirakat panjang,Tanpa Olah Nafas,Tanpa Azimat dll.

Kualiti Terbukti Seumur Hidup: Bukan Simpan Sertifikat,azimat & besi kuning palsu dll

Kesuksesan Spektakuler, Ribuan Orang telah membuktikan, Kini Tiba Giliran Anda!!!

Rounded Rectangle: KEMBALILAH ANDA KEMAMPUAN ENERGI METAFIZIK PERIBADI ANDA MELALUI PEMBANGKITAN ENERGI HAQ NUR KALIMAH ILAHIYAH ANUGERAH AGUNG. ANDA TIDAK PERLU BENDA-BENDA HASIL ISIAN ENERGI ORANG LAIN BERUPA BATU,CINCIN,AZIMAT,SABUK,ROMPI,LEMPENGAN LOGAM,KAPSUL,SUSUK,DAN LAIN-LAIN. ANDA JUGA TIDAK PERLU SUSAH-SUSAH MELAKUKAN PROSES PENYATUAN DENGAN ENERGI ALAM. KERANA DIRI ANDA ADALAH SUMBER ENERGI METAFIZIK YANG SEMPURNA. BAHKAN DENGAN ENERGI METAFIZIK “ENERGI HAQ” DALAM DIRI ANDA SENDIRI,ANDA MAMPU MEMBUAT BENDA-BENDA BERENERGI DALAM BENTUK APAPUN YANG PERNAH DIIKLANKAN ORANG / LEMBAGA,YANG KUALITINYA JAUH LEBIH BAIK. PEMBANGKITAN ENERGI HAQ NUR KALIMAH ILAHIYAH ANUGERAH AGUNG PILIHAN UTAMA MASYARAKAT YANG BIJAK,YANG MENGUTAMAKAN KUALITI ILMU,MANFAAT,SERTA METAFIZIK SEJATI,DAN MENGENYAMPINGKAN CERITA MANFAAT METAFIZIKA BELAKA.

No comments:

Post a Comment