Ki Ageng Sapu Jagad

Al-Qur'an Ukuran Saiz 1 Meter berusia 120 Tahun

Al-Qur'an Ukuran Saiz 1 Meter berusia 120 Tahun

Sunday, July 18, 2010

Ilmu Terawangan Inti Makrifat Haqqul Yakin


ILMU TERAWANGAN INTI MAKRIFAT HAQQUL YAKIN

" Allah SWT memberikan al Hikmah ( kebijaksanaan ) kepada orang yang dikehendaki. Barangsiapa yang diberinya al Hikmah maka ia mendapat banyak kebaikan. Hanya orang-orang yang mahu berfikir yang dapat mengambil pelajaran / manfaat " . ( QS 2 : 269 )

LEVEL 1

Dengan mengharapkan Ridho,Hidayah ,Innayah serta dengan izin Allah SWT,Kami di Anugerah Agung Spiritual Development Centre bukakan program pengisian & Pengijazahan Ilmu Islam yang sesuai dengan syari’at Agama, untuk meningkatkan ibadah kita dijalan Allah SWT agar terhindar dari khurafat,bid’ah & musyrik, berlaku untuk yang beragama Islam, selanjutnya semua kita kembalikan kepada Allah SWT, hanya kepada Allahlah kita bertawakkal, keilmuannya, kekuatan ghoibnya, power dzikir & energinya tenaga dalam serta kekuatan supernaturalnya dapat digunakan untuk segala keperluan hidup sehari-hari juga dapat digunakan untuk menolong sesama, untuk tujuan pengubatan, kerezekian, pengasihan, wibawa serta manfaat lainnya sesuai dengan keperluan hidup kita sehari-hari.

PROGRAM LEVEL 1: INSYA ALLAH langsung boleh terawangan,melihat alam ghaib, mengetahui rahsia dan misteri alam yang tiada batasan, komunikasi dengan makhluk ghoib, pembukaan & pengaktifan indera ke-6, ketajaman mata bathin, karisma Akbar, kewibawaan Agung,pengasihan sejati, pengubatan,pagar ghoib harta benda, menyedut rezeki dari berbagai penjuru serta masih banyak manfaat lainnya,sesuai dengan keperluan dan hajat sehari-hari. Cukup dengan amalan yang mudah semua manfaat yang terkandung di dalam program ini dibimbing,dipraktikalkan ditempat.Insya Allah


MODULE KURSUS ILMU TERAWANGAN INTI MAKRIFAT HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG (PROGRAM LEVEL 1)

PROGRAM LEVEL 1:Method yang berguna untuk menembus dimensi ghaib dan mengembara ketempat yang anda suka tanpa dilihat orang lain,menerawang dimensi ghaib,melihat jarak jauh,tembus tanpa batas,maklumat dan petunjuk dalam hal penyembuhan,mengesan/melacak pencuri,barang hilang,orang melarikan diri,scanning penyakit dan lain-lain lagi yang hebat-hebat.Ilmu ini boleh dikuasai secara hadir diri atau jarak jauh. YURAN KURSUS:RM555


MODULE KURSUS ILMU TERAWANGAN INTI MAKRIFAT HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG (PROGRAM LEVEL 2)TINGKAT TINGGI

Latihan konsentrasi Terawangan Anugerah Agung

Anda akan dibimbing secara langsung oleh Dr. Rizal untuk latihan konsentrasi terawangan yang mana latihan ini merupakan syarat utama dalam ilmu terawangan dan meraga sukma. Kaedah sebenar latihan konsentrasi hanya akan didedahkan secara praktikal.

Pembuka pintu kasyaf Anugerah Agung

Kasyaf adalah satu karunia Ilahi yang diberikan-Nya kepada orang-orang tertentu yang dikehendaki-Nya. Seperti para wali, orang-orang sholeh yang menjauhi maksiat dll. Dengan mendapatkan ilmu kasyaf ini, seseorang akan dapat mengetahui sesuatu yang ghaib yang tidak dapat diindera oleh panca indera yang dimilikinya. Kerana itulah kita sering menyaksikan ada wali yang dapat membaca isi hati tamunya atau dapat meramalkan sesuatu yang bakal terjadi dan lain-lain.

Ilmu Rajah Kala Cakra Anugerah Agung

Merupakan Ilmu Jawa Kuno warisan leluhur yang telah disempurnakan oleh para wali pada saat Islam telah menyebar di tanah Jawa. Kekhususan rajah ini berfungsi untuk perlindungan diri dari segala bentuk kejahatan zahir mahupun batin, rawatan / buang sial, mencegah kemiskinan dan lain-lain. Merupakan BENTENG GHAIB yang kukuh untuk menghadapi makhluk-makhluk jahat khususnya penghuni alam ghaib.RAJAH KALA CAKRA INI WAJIB DIAMALKAN PADA SAAT KITA BERMEDITASI, MENEMBUS DIMENSI GHAIB MAHUPUN MERAGA SUKMA.

Ilmu Tembus Pandang secara ghaib Anugerah Agung

Insya Allah lantaran ilmu ini anda dapat menguji sesuatu benda itu asli atau palsu. Seperti menguji emas, duit, batu-batu permata dan sebagainya. Boleh mengetahui sesuatu makanan itu beracun atau tidak dan lain-lain lagi.

Perisai / Benteng Ghaib Anugerah Agung

Ilmu ini sangat berguna untuk benteng diri yang ampuh yang sangat bagus digabungkan dengan Rajah Kala Cakra pada saat anda melakukan praktikal terawangan dan meraga sukma untuk menghindar perkara-perkara yang tidak diingini.

Terawangan melihat alam ghaib Anugerah Agung

Ilmu bathin penembusan ini digunakan untuk menembus alam ghoib dengan kekuatan mata bathin tingkat tinggi. Ilmu ini mengaktifkan serta memperkuatkan mata bathin anda sehingga anda mampu memasuki gelombang alam ghaib, mengetahui rahsia dan misteri alam yang tiada batasan, komunikasi dengan makhluk ghoib, pembukaan & pengaktifan indera ke-6, ketajaman mata bathin,dan sebagainya yang akan di alami sendiri oleh pengamalnya.

Ilmu Meraga sukma Anugerah Agung

Bila mengamalkan ilmu ini, anda jangan takut apabila mendapati diri anda terbang ke alam astral atau melihat diri anda berada diluar tubuh dan seterusnya dan lain-lain pengalaman yang luarbiasa hasil dari kejayaan anda meraga sukma. Insya Allah.

Getaran karomah Nurul Hayat Anugerah Agung tahap 1

Ilmu Getaran Karomah Nurul-Hayat Anugerah Agung ini sangat istimewa. Disamping untuk melipatgandakan kekuatan tenaga dalam juga untuk menguji tingkat KEKERAMATAN DAYA / TENAGA GHAIB yang merasuk ke dalam jiwa / raga. Semakin tinggi getaran, semakin tinggi TINGKAT KEKUATAN KERAMATNYA.

Ilmu Pengasihan Mustika Arjuna Anugerah Agung

Berguna membuat seorang lelaki senantiasa awet muda, bagus rupa, memancarkan aura / sinar ketampanan luarbiasa,gagah perkasa,penuh percaya diri,berwibawa membuat lawan bicara menuruti semua yang kita inginkan dan automatik semua usaha / kerja jadi lancar & rezeki melimpah ruah. Hati-hati banyak kaum wanita yang jatuh cinta. Hanya untuk kebaikan saja.

Pengasihan Asmaul Karomah Anugerah Agung

Memberikan daya energi pengasihan tingkat tinggi yang membuat pengamalnya menarik dimata lawan jenis /orang yang dituju sehingga menjadi patuh / taat jiwa dan raga

Ilmu Kirim Bayangan Sukma Anugerah Agung

Khasiat ilmu ini sangat luarbiasa, dengan kaedah tertentu, anda mampu memasuki mimpi orang lain untuk pelbagai tujuan dan untuk jaga rumah dan sebagainya terserah keperluan anda.

Membuat Air karomah Anugerah Agung

Dengan keilmuan ini anda akan mampu melakukan pengisian kekuatan ghoib yang tinggi ke dalam air putih untuk pelbagai tujuan dan hajat orang yang minta pengisian seperti pengasihan ampuh, kekuatan,wibawa,pukau dan sebagainya.

Ilmu Penarikan benda-benda pusaka terpendam / gaman Anugerah Agung

Ilmu ampuh ini dimanfaatkan untuk mendapatkan harta pusaka yang terpendam peninggalan orang-orang dahulukala / para leluhur. Insya Allah benda pusaka / gaman akan terangkat keluar dengan sendirinya dan memancarkan sinar kemilau dihadapan pengamal.

Ilmu untuk mengetahui Isi pusaka / gaman Anugerah Agung


Ilmu rahsia ini sangat banyak fungsinya khususnya untuk berkomunikasi secara ghaib kepada penghuni isi pusaka /gaman dan pengamal boleh mengajukan berbagai pertanyaan tentang khasiat sesuatu isi pusaka dan sebagainya. Selain itu ia boleh digunakan untuk pelbagai tujuan lain yang hanya didedahkan rahsianya secara lisan oleh Master Rizal semasa kursus dijalankan.Nota hanya secara ringkasan.Dibuktikan sewaktu kursus.

Mengubati orang kena gangguan makhluk halus

Ilmu ini lebih khusus kepada makhluk halus yang suka bersembunyi didalam tubuh orang yang dirasuk.Insya Allah jika dilakukan dengan betul gangguan yang merasuk atau bersembunyi dan mendiamkan diri tadi akan keluar dan lebih mudah pula anda mengubati pesakit itu dan dengan penghayatan insya Allah anda akan merasakan seperti ada sesuatu yang anda tarik sewaktu melakukan penarikan secara kebatinan.

Khataman Nubuwah

Agar dihormati masyarakat atau orang ramai kita dipandang segak ,hebat,dan gagah perkasa, amalkan membaca khataman Nubuwah ini

Juru Sembuh Yang Linuwih

Insya Allah,lantaran ilmu ini anda dapat mengubati berbagai jenis penyakit lahir mahupun batin, sama ada untuk diri sendiri atau mengubati orang lain. Untuk tujuan penyembuhan atau pengubatan penyakit rohani atau jasmani.

Ilmu Daya Cipta Anugerah Agung

Dengan keilmuan khusus dalam program ini, anda mampu mempengaruhi dan mengendalikan fizikal dan mental seseorang dari jarak jauh seperti menutupi fikiran,mengunci lidah dan menutup isihati orang yang anda inginkan untuk pelbagai tujuan yang baik-baik sahaja.Hati-hati,jangan disalah guna. Sangat ampuh dan nyata kesannya.

Ilmu Aura Pengasihan Khusus Anugerah Agung

Dengan keilmuan ini dalam diri anda akan memancarkan aura pengasihan yang luarbiasa sehingga orang yang dituju menjadi kasih sayang dan tunduk kepada anda dan menuruti kata-kata anda.Insya Allah

Ilmu mempertajam batin,indera ke-enam,insting dan intuisi

Manfaat ilmu ini secara automatik dimiliki oleh pengamal ilmu ini tetapi anda juga dibekalkan dengan ilmu yang lebih khusus untuk memperkuatkan serta membuatkan anda lebih peka terhadap segala sesuatu.

Ilmu pasung bumi Anugerah Agung

Ilmu ini digunakan untuk menangkap musuh ditempat yang disyaki dan sebagainya. Ilmu ini juga boleh digunakan dalam perubatan untuk mengunci benda-benda halus (jin dan sebagainya yang merasuk tubuh badan).Insya Allah benda yang dikunci tersebut akan kebingungan dan akan lemah serta mudah ditangkap.

Ilmu Tolak Santau / Sihir / Guna-guna dll Anugerah Agung

Ilmu ampuh ini dapat anda gunakan untuk mengubati pesakit yang terkena santau,ilmu hitam dan merawat penyakit lumpuh.

Ilmu Pelaris Cuca Harimau Jantan Anugerah Agung

Bacakan ilmu ini semasa hendak membuka kedai atau ketika hendak memulakan perniagaan. Insya Allah orang akan membeli apa saja barangan yang anda jual tanpa banyak bicara dan tawar-menawar.

Ilmu Kewibawaan Agung

Anda ingin memperoleh kecintaan dari masyarakat, martabat tinggi,dan kewibawaan Agung. Kewibawaan adalah hal yang sangat penting bagi seluruh manusia,sebab dengan kewibawaan akan menimbulkan kharisma yang sangat tinggi, sehingga ia selalu mempunyai pengaruh dikalangan masyarakat luas,jadi jika anda ingin tampil sebagai diri yang penuh kewibawaan yang amat sangat,dengan ilmu ini insya Allah kewibawaan anda akan tegak di mata masyarakat mana saja, dan dimana saja anda berada.

Ilmu Hijab ‘Anil A’daa Anugerah Agung (Halimunan tingkat tinggi)

Suatu ilmu yang sangat istimewa dan luarbiasa, insya Allah lantaran ilmu ini anda dapat menghilangkan diri atau ghoib dari pandangan mata musuh-musuh anda dan orang awam biasa atau dalam keadaan tertentu. Ingat! Amalan ini tidak boleh dilakukan untuk tujuan-tujuan maksiat. Tanpa puasa.

Ilmu Kerezekian Agung

Merupakan salah satu wujud ikhtiar secara kebatinan(bathiniah) / ruhaniah untuk memperoleh hujan rezeki,wang tidak putus-putus berdatangan dari segala penjuru,lancar segala urusan,dan sebagainya!Amalan ini hendaklah diamalkan secara istiqomah dan terus menerus pada setiap hari. Sangat mujarab dan mustajab. Insya Allah.

Ilmu Pasak Tenaga Dalam Bima Sakti Anugerah Agung

Sangat dahsyat untuk pukulan jarak jauh, lembu sekilan,keselamatan dan untuk menajamkan batin,mengunci pergerakan musuh.(bersifat defensif)

Rahsia ilmu Hipnotis Ghoibiyyah Anugerah Agung (kebatinan)

Ilmu ini kegunaannya ialah agar ucapan anda boleh dipercaya oleh orang yang dimaksud,dan ilmu hipnotis ghaib ini hanya digunakan untuk tujuan kebaikan saja, dan tidak akan berfungsi jika digunakan untuk kejahatan.

Ilmu Ajian Pelarisan Mustika Kamajaya Anugerah Agung

Ajian ini khusus untuk tujuan mengaktifkan daya keberuntungan dalam diri pengamalnya. Sekiranya diamalkan dengan istiqomah akan membawa kesuksesan masa depan yang gemilang,automatik semua usaha,kerja jadi lancar, Pelarisan Usaha, Urusan Jodoh ,naik pangkat,kedudukan,rezeki berlimpah ruah tiada henti.Insya Allah.

Aji Gelap Sewu Anugerah Agung ( Ilmu Penggerun)

Ilmu ini sangat mustajab dan dahsyat digunakan untuk berhadapan dengan sesiapa sahaja yang terdiri dari mereka yang mempunyai pangkat yang tinggi atau pun garang,musuh dan sebagainya.

Ilmu Luluh Lilih Asih Anugerah Agung (Pelembut hati)

Satu kaedah kebatinan untuk pengasihan melunakkan serta melembutkan hati orang / anak yang degil,sukar dipimpin atau yang sering lari dari rumah,suami atau isteri yang keras hati,ingkar,besar kepala dan sebagainya, sila gunakan kaedah ini sebagai ikhtiar untuk menundukkannya. Ilmu ini sangat berkesan dan telah dibuktikan keampuhannya.

Pemagaran Ghaib Rumah Dan sebagainya

Ilmu khusus yang berfungsi sebagai pemagaran ghaib rumah dan harta benda anda dari segala hal yang merugikan baik secara halus mahupun kasar!Menjaga keselamatan diri,keluarga dan harta benda dari dicerobohi adalah tugas dan tanggunjawab kita. Sudah sewajarnyalah kita memberi perlindungan kepada diri,keluarga dan harta benda dengan sebaik mungkin.Oleh itu “sediakanlah payug sebelum hujan” dan “beringat sebelum kena”.Jika kita berusaha dan berikhtiar, apa yang kita usaha dan ikhtiarkan itu akan mendatangkan hasil sebagaimana yang kita harapkan ,insya Allah.

Ilmu Mematikan lampu jarak jauh Anugerah Agung

Ilmu ampuh dan luarbiasa dan unik, insya Allah mampu digunakan untuk mematikan lampu / lilin dari jarak jauh dengan kekuatan mata pengamalnya.


YURAN KURSUS ILMU TERAWANGAN INTI MAKRIFAT HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG LEVEL 2: RM2300



LEVEL 2 ( TINGKAT TINGGI)

Memperkenalkan kepada anda, Bagi peminat serius ilmu ghaib terawangan & meraga sukma yang ingin mempelajari dan menguasai keilmuan ini dengan cepat,selamat dan tanpa kesan sampingan yang negatif,boleh dikuasai secara jarak jauh, anda boleh menyertai program ini untuk mencapai keinginan anda. Saya mengadakan program / kursus ilmu terawangan inti makrifat haqqul yakin Anugerah Agung ini kerana prihatin atas banyaknya permintaan dan pertanyaan pencari ilmu ghaib yang selama ini telah mengembara ke seanterio tempat tetapi belum membuahkan hasil,Akhirilah pencarian dan ketakutan anda itu dengan berjumpa dengan kami melalui Kursus Ilmu Meraga Sukma / Ilmu Terawangan Inti Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung, satu-satunya Ilmu Daya Kesepuhan Sejati yang terpercaya di era Milenium ini yang mampu membimbing anda secara Teori dan Praktikal (pembuktian ditempat) untuk mencapai Spiritual Tingkat Tinggi dan Luarbiasa. Insya Allah.

Pengisian langsung diharkat, langsung dipraktikalkan amalan dan ilmu andalan kesepuhan para leluhur. Ilmu-ilmu ini berasal dari Para Wali Sembilan dan Para Leluhur dari Tanah Jawa, Tanah Melayu dan Tanah Arab. Program ini telah melahirkan ramai orang pintar (paranormal), dan yang jelas program ini ditangani langsung oleh Guru Besar Anugerah Agung, Encik Mohamad Rizal Bin Rosdi dengan bahan-bahan terpilih, rahsia dan terjamin. Jika anda belum mempunyai bekal yang cukup untuk menggapai maksud dan impian anda sebagai paranormal atau spiritualis professional, anda dapat mengambil program ini, dengan mengikuti program ini akan langsung diaktifkan, diselaraskan, diisi, dirajah dan ditutup dengan kunci tirakatan.

Kami mengijazahkan ilmu-ilmu batin ghaib untuk anda secara Instant tanpa memandang suku,ras, agama. Kami tidak membatasinya. Penggabungan dari berbagai ilmu-ilmu batin ghaib tingkat tinggi disertai dengan kunci-kunci keghaiban yang haq mutlak, hakiki dan bersumber dari kitab langka berisi lautan hikmah spiritual didalamnya terkandung jutaan manfaat yang tidak dapat dinilai dengan kata-kata. Dijamin memiliki kemampuan paranormal linuwih dan menjadi pakar konsultasi & penyembuh professional serta dilengkapi dengan kemampuan estetika yang dapat diandalkan dan ini merupakan kunci kejayaan hidup anda selamanya. “Kunci Sukses menuju kejayaan dalam genggaman anda”.

Dengan mengharapkan redho,hidayah,Innayah serta dengan izin Allah SWT,Kami buka program pengisian & pengijazahan ilmu meraga sukma atau terawangan inti makrifat haqqul yakin Anugerah Agung,pengisiannya hanya memerlukan masa 30 minit, Insya Allah langsung dapat melihat alam ghaib, alam nyata yang jauh tempatnya dalam hitungan minit,melihat pencuri,mencari barang hilang,Melawat Ke Mekah Al Mukaromah / seluruh dunia,berkomunikasi dengan sunan,leluhur,makhluk halus,orang bunian,khodam,ketajaman mata batin / indera ke enam,mencari ubat penyakit yang tidak kunjung sembuh,bahkan dengan izin Allah mampu untuk menembus / menerawang kedalam tubuh atau melihat organ dan urat saraf tubuh untuk mengesan punca penyakit dan pengubatannya,berkomunikasi dengan sukma orang lain(untuk pelbagai tujuan),pinjam/menyuruh sukma,orang,menguasai ilmu wisik,telehipnotis, menidurkan orang,menyuruh orang agar mengikuti keinginan kita,menyuruh badan orang agar kaku seperti kayu, berat seperti batu,mengetahui apa yang orang lain buat ditempat lain,penglihatan menembus dinding / tembok tebal,dapat membaca fikiran orang lain dan mengetahui isi hatinya dengan tepat,gerak hati yang sangat tajam,daya tarik,lancar rezeki,dll,ilmu-ilmu ajaib,ilmu tahan api / bermain api,pijak kaca,baring atas kaca,tidur diatas paku,dll Insya Allah langsung boleh dibuktikan ditempat dan kekal.

Pelbagai kelebihan lain akan datang kepada pemilik ilmu ini.Kami akan membuka latoif-latoif Sirri,Ruhi:Ruh Idhofi,Ruhul Qudus,Ruh Rohani,Ruh Nurani,Ruh Jasmani,Ruh Rahmani,Ruh Rabbani,Ruh Rewani,Ruh Nabati ditubuh,membuka latoif Qolbi,Nafsi,Natiqo dan Qosi’a hingga Latoif kuli jasad ditubuh anda,juga membuka hijab-hijab pembatas alam ghaib.Semua manfaat program(manfaat keilmuan),dibimbing,dipraktikkan dan dibuktikan ditempat.mempunyai karisma tinggi,wibawa,pengasihan,daya tarik,dengan ilmu ini anda akan menguasai apa-apa keilmuan batin dan tenaga dalam dengan sangat cepat dan lain-lain lagi….

ILMU MERAGA SUKMA / ILMU TERAWANGAN INTI MAKRIFAT HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG ( PENGENALAN )

Adalah menjadi rahsia kepada orang-orang tua kita dahulu mengenai ilmu ghaib yang mana mereka masing-masing mempunyai minat dan tujuan yang berbeza.

Dalam Ilmu Kembara Jiwa atau lebih di kenali sebagai Ilmu Meraga Sukma dan Ilmu Pandang Tembus atau lebih dikenali sebagai Ilmu Terawangan adalah juga termasuk dalam ilmu ghaib. Sampai sekarang ilmu-ilmu ini dirahsiakan dan tidak ramai yang mengetahui dan mempelajarinya. Tidak semua perguruan kebatinan memiliki dan menguasainya. Ilmu ini dikategorikan sebagai ilmu tingkatan tinggi dan adalah menjadi sebab kenapa ianya diperturunkan kepada orang-orang yang tertentu sahaja.

ILMU KEMBARA JIWA

Ilmu Kembara Jiwa atau Ilmu Meraga Sukma atau Ilmu Pelepasan atau dalam istilah yang lebih popularnya "Projek Mental" ialah melepaskan sukma dari badan fizik (raga) sementara Roh Idhofi (Roh Sandaran) tetap menghuni badan fizik tersebut. Jadi orang yang Mengembara Jiwanya tidak akan mati kerana masih mempunyai Roh Idhofi yang mengatur pernafasan dan pengedaran darah di tubuh.

Secara globalnya roh terbahagi kepada 2 iaitu Roh Idhofi dan Sukma.

ROH IDHOFI

Adalah roh yang sangat utama bagi manusia. Roh ini membolehkan manusia hidup. Bila Roh Idhofi keluar dari jasad maka manusia akan mati. Roh ini sering disebut sebagai nyawa.

Roh Idhofi merupakan sumber bagi roh-roh lain. Jika salah satu dari roh-roh lain keluar dari badan fizik manusia maka Roh Idhofi tetap tinggal di badan fizik manusia dan manusia akan hidup. Akan tetapi jika Roh Idhofi sendiri yang keluar maka roh-roh lain juga akan turut serta keluar. Maka manusia akan mati.

Menurut ajaran agama Islam seperti yang tertulis dalam AL-Quran surat AL-Isra. 17 ayat 85

maksudnya : Dan mereka bertanya kepadamu tentang Roh.Katakanlah
ROH ITU TERMASUK URUSAN TUHAN-KU,DAN TIDAKLAH KAMU DI BERIKAN PENGETAHUAN MELAINKAN SEDIKIT.

SUKMA

Adalah terdiri daripada 4 warna "Sinar" iaitu merah, kuning, hitam dan putih. Sinar-sinar inilah yang merupakan sumber hawa nafsu seseorang. Sinar di sini bukanlah sama dengan sinar lampu neon atau sinar cahaya matahari. Sinar ini membentuk tubuh persis bentuk tubuh fizik manusia.

Bila keempat-empat bersatu maka rasa pancaindera nampak jelas. Oleh sebab itu, semua orang yang mengembara jiwa merasa pancainderanya dibawa keluar sehingga sekalipun tubuh nampak tidur, bila dipukul atau dicubit tidak merasa sakit.

Semasa mengembara jiwa tubuh fizik nampak seperti tidur, jantung dan paru-paru tetap bekerja seperti biasa, hanya lebih tenang. Orang yang mengembara jiwanya tidak semestinya saudara empatnya(warna merah, kuning, hitam dan putih) itu keluar semua. Kadang-kadang hanya tiga sahaja yang keluar dan kadang-kadang hanya dua sahaja. Orang yang mengembara jiwanya tidak akan mati pada saat itu. Jangan cemas! Selagi Roh Idhofi masih tetap tinggal di tubuh fizik maka orang tersebut tidak akan mati. Roh Idhofi @ Nyawa ada hubungan dengan Sukma. Bila Sukma yang keluar dari Raga (tubuh fizik) menghadapi masalah atau menempuh bahaya maka Roh Idhofi akan menarik Sukma kembali ke dalam raga.

Sukma yang berhasil keluar dari Raga boleh mengembara ke alam astral, alam arwah dan alam nyata, bergantung dari niat orang yang bersangkutan. Dengan Kembara Jiwa komunikasi dengan alam ghaib akan nampak lebih jelas kalau dibanding dengan Ilmu Pandang Tembus, Ilmu Teropong dan Ilmu Sorog.

ILMU PANDANG TEMBUS

Ilmu Pandang Tembus @ Ilmu Trawangan hampir sama dengan Ilmu Kembara Jiwa @ Meraga Sukma yakni boleh melihat alam ghaib, melihat jin dan berkomunikasi dengan jin. Cuma yang menjadi perbedaannya ialah Ilmu Pandang Tembus @ Trawangan hanya melihat sesuatu yang berada di sebalik tabir yang menghalang dari pandangan mata biasa. Sukma tetap berada di dalam Raga. Penglihatannya menggunakan "Mata Bathin"

Keunikan Ilmu Pandang Tembus @ Ilmu Trawangan ialah orang yang menguasai ilmu ini boleh bertempur dengan jin. Ilmu ini bertingkat-tingkat iaitu ada yang masih kabur gambarannya, ada yang agak jelas dan ada yang jelas sekali hampir serupa dengan Ilmu Kembara Jiwa @ Meraga Sukma. Sekalipun ilmu ini berada di tingkat ke bawah daripada Ilmu Kembara Jiwa @ Meraga Sukma tetapi ianya masih lebih baik jika dibandingkan dengan Ilmu Teropong dan Ilmu Sorog. `


MODULE KURSUS ILMU TERAWANGAN INTI MAKRIFAT HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG (TINGKAT PAMUNGKAS)


LATIHAN PENGASAHAN / MEMBUKA GHAIB NYATA ( Wirid khusus Anugerah Agung)

Kemudian untuk pengasahan tahap pertama, anda mesti melakukan ritual berikut, yakni membuka ghaib kasar dahulu. Apabila dalam pengasahan pertama ini anda dapat berhasil, walaupun hanya 30%. Insya Allah anda sudah mulai dapat menembus alam ghaib halus.

ILMU GETARAN KAROMAH NURUL HAYAT TINGKAT TINGGI ANUGERAH AGUNG

* Ilmu Getaran Karomah Nurul-Hayat Anugerah Agung tingkat tinggi ini sangat istimewa dan luarbiasa. Ilmu getaran ini dilakukan disamping untuk melipatgandakan kekuatan tenaga dalam juga untuk menguji tingkat kekeramatan daya / tenaga ghaib yang merasuk ke dalam jiwa / raga. Makin tinggi getaran, makin tinggi Tingkat kekuatan keramatnya. Insya Allah anda akan memiliki :

* Kekuatan tenaga dalaman yang sangat ampuh.
* Menajamkan Indera Keenam,
* Naluri yang kuat,
* Sihat zahir & batin,
* Benteng tubuh luar dalam,
* Menajamkan kepekaan
* Memiliki kebolehan mengubat penyakit zahir dan batin
* Mampu mengendalikan stress
* Dan banyak lagi………….

DIAGRAM LATIFAH / LATOIF INSANI ANUGERAH AGUNG

Kaedah penyucian jiwa dan untuk pembukaan mata batin. Latoif adalah merupakan titik tersembunyi dalam diri manusia. Ia diibaratkan “RELAI MATA BATIN” Manusia terhadap kekuatan disebalik rahsia ketuhanan dan rahsia kemanusiaan. Seseorang yang telah mampu membuka Latoif demi latoif dalam dirinya akan memiliki INDERA KE-ENAM atau MATA KETIGA. Kami akan membuka latoif-latoif Sirri,Ruhi:Ruh Idhofi,Ruhul Qudus,Ruh Rohani,Ruh Nurani,Ruh Jasmani,Ruh Rahmani,Ruh Rabbani,Ruh Rewani,Ruh Nabati ditubuh,membuka latoif Qolbi,Nafsi,Natiqo dan Qosi’a hingga Latoif kullu jasad ditubuh anda,juga membuka hijab-hijab pembatas alam ghaib.Semua manfaat program(manfaat keilmuan),dibimbing,dipraktikkan dan dibuktikan ditempat. Anda akan dibimbing cara membersihkan Latoif-latoif secara benar dan berijazah.

ILMU MERAGA SUKMA VERSI ANUGERAH AGUNG

Pembuktian ditempat saat Anda ambil program ini, secara kebatinan ghaib tingkat tinggi, Insya Allah langsung dapat melihat alam ghaib, alam nyata yang jauh tempatnya dalam hitungan minit,masuk alam bunian,mencari barang hilang,Melawat Ke Mekah Al Mukaromah & melihat Ka’abah secara meraga sukma / seluruh dunia. Hal ini telah dibuktikan sendiri oleh peserta-peserta kursus Terawangan Inti Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung dengan keizinan Allah. Insya Allah lantaran ilmu ini anda dapat mengeluarkan roh anda dari tubuh. Dan anda akan mendapat ilmu dan hikmah. Dapat meningkatkan keimanan dan keyakinan kepada Allah SWT, mudah mendapat ilham-ilham ghaib dan lain-lain yang tidak dapat diceritakan melainkan orang yang mengamalkan ilmu ini saja yang tahu kelebihannya. Anda juga tidak di benarkan meninggalkan dewan Kursus jika tidak dapat meraga sukma.Ini penting sekali kerana ilmu ini merupakan kunci kepada segala keilmuan metafizik.

ILMU PENGAKTIFAN & PENGASAHAN ILMU ISMAYA WUYUNG

( KEKUATAN TENAGA PEMIKAT LUARBIASA)

(Khusus pengasihan, daya tarik, pemikat,kharisma dan kewibawaan)

Ilmu khusus bagi anda yang ingin memperbesarkan kekuatan luarbiasa tenaga pemikat,kharisma tinggi dan kewibawaan. Membuat anda kelihatan tampan,cantik rupawan, mempunyai power pengasihan dahsyat, selalu disukai banyak orang serta membuat orang-orang disekeliling anda terkagum-kagum dan membuat anda selalu dihiasi aura kecantikan / ketampanan luarbiasa.

AJI SENGGORO MACAN-(MAHA PEMBAWA KEWIBAWAAN AGUNG) wibawa 1000 harimau

Khusus pancaran kewibawaan agar membuat orang segan,patuh dan hormat Aji Senggoro Macan adalah suatu ilmu kediqdayaan yang diambil dari nenek moyang dari daya kewibawaan binatang macan. Apabila seekor macan telah mengeluarkan aumannya maka calon mangsanya tidak akan berkutik. Tanpa puasa,ritual berat. Buktikan kesannya yang nyata dalam kehidupan anda.

AJI PAMELING ANUGERAH AGUNG ( TELEPATI TOTAL )

(Sangat ampuh dan dahsyat)

Mempengaruhi batin dan fikiran siapa saja yang dituju / objek. Ritual ampuh ini dapat dipergunakan untuk mempengaruhi gelombang batin dan fikiran siapa saja tanpa batasan. (urusan perniagaan, jual beli, masalah keluarga, kekasih, pengasihan, urusan jual beli, masalah keluarga, kekasih ,pengasihan menundukkan atasan / bawahan dsb).Sudah dibuktikan dan terbukti kekuatannya.

RITUAL KHUSUS “ KUNCI SEGALA HAJAT DUNIA AKHIRAT”

(Meraih kesuksesan meniti takdir gemilang 1001 hajat)

Bila anda menghadapi permasalahan keinginan / hajat yang sangat sukar diwujudkan / diselesaikan, baik dengan akal / ilmiah ataupun ghaib (1001 hajat). Misalnya menarik rezeki secara ghaib, merawat kesialan hidup, masalah rumahtangga / pekerjaan, ingin mendapatkan keturunan, penyembuhan penyakit, menundukkan seseorang (jual beli) dan 1001 hajat lainnnya (pengasih,jodoh, pangkat, derajat, kekayaan, rawat nasib, penglarisan dan sebagainya).

ILMU GHAIB REZEKI ‘WANG ASMAK”(MELANCARKAN REZEKI)

(Ilmu Rizquhul Ghoib Al-Wahhaab)

Berkhasiat nyata dalam membuka pintu kerezekian, memancing dan menarik rezeki / kesuksesan agar mengalir deras, menghilangkan segala kesulitan hidup / sangkal rezeki.(amalan ini sebaiknya dilakukan sebulan sekali). Anda akan lihat sendiri nanti hasilnya yang sungguh menakjubkan anda,asalkan anda yakin dan ikhlas.

MELIHAT AURA SECARA MATA BATHIN ANUGERAH AGUNG

Dengan amalan khusus, Selanjutnya anda berniat dalam hati untuk menggerakkan ilmu ghaib kesepuhan sejati dengan tujuan melihat aura seseorang yang dihadapi. anda akan nampak cahaya keputihan dan warna tersebut akan mengembang berwarna warni(hijau,biru, merah, kuning dan sebagainya) yang mana warna tersebut merupakan cermin dari sifat dan watak peribadinya.

MENGHALAU MENDUNG / MENGALIHKAN HUJAN ANUGERAH AGUNG

Ilmu menghalau mendung / mengalihkan hujan ini bukan menghentikan hujan tetapi Cuma mengalihkan hujan sahaja. Hujan tetap akan turun tetapi ditempat lain.Insya Allah akan datang angin bertiup kencang untuk meredakan / mengalih hujan.

PEMAGARAN GHAIB SAPU JAGAD ANUGERAH AGUNG

Anda dapat membuat pagar ghaib untuk memagari kedai,,rumah,tempat tinggal,sawah,tambak,kereta,motosikal dan sebagainya. Reaksi dari ilmu pemagaran ghaib sapu jagad Anugerah Agung ini terhadap tindakan perompakan/pencurian bermacam-macam tergantung jenis keadaan penjahat sewaktu berada dilokasi pencurian. Namun pada umumnya Pencuri yang penakut, gugup dan belum profesional akan pengsan atau terpental ketika mendekati lokasi yang dipasangi pagar gaib. Sedangkan untuk pencuri yang sudah berpengalaman dia mungkin boleh masuk ke rumah, tapi tidak mampu mengambil barang apapun kerana fikirannya kacau, kaku tidak dapat bergerak dan sebagainya.

PENYEMBUHAN SUPERNATURAL SECARA FIZIK, MENTAL & SPIRITUAL MELIPUTI SEGALA PENYAKIT MEDIK DAN NON MEDIK

PENYEMBUHAN KAROMAH ANUGERAH AGUNG (TEKNIK KE 1)

Dengan kekuatan penyembuhan Karomah Anugerah Agung (melalui media air putih, garam, makanan dan sebagainya) anda dapat menyembuhkan berbagai macam penyakit diri sendiri mahupun orang lain. (penyakit medik atau non medik)

MENDETEKSI / MENGESAN PENYAKIT PESAKIT (MELIHAT SECARA BATHIN)

Kekuatan ghaib yang sudah menyatu ke dalam badan anda juga dapat dipergunakan untuk mendeteksi / mengesan penyakit. Dimana proses pendeteksian / scanning ini melalui kontak batin, dengan kontak batin dengan si pesakit. Selanjutnya anda dapat merasakan isyarat melalui getaran batin iaitu melalui keinginan mengucapkan jenis keluhan atau penyakit dari pesakit.

KHUSUS PENGISIAN DAN PEMINDAHAN KEKUATAN GHAIB UNTUK 1001 MACAM KHASIAT / MANFAAT LUARBIASA

Karomah pengasihan mahabbah / pemikat / kewibawaan / kerezekian / kesuksesan / penglarisan / kesaktian / penyembuhan / pagar ghaib / keselamatan Mutlak dll. Kaedah pengisian / pemindahan kekuatan ghaib untuk pembuatan azimat, pengisian pada batu akik, tasbih, talipinggang, rotan, ikat kepala, jilbab, serban, keris dan berbagai media / benda lainnya agar memiliki khasiat dan bermacam kelebihan lainnya.

ILMU PENCAK KAROMAH /ASMAK STROM (GERAK RASA) ANUGERAH AGUNG

Dengan menguasai pencak strom Insya Allah anda dapat meniru gerakan para pendekar silat yang sudah mahir dengan sempurna (silat cimande, Asmak Gunting, Dewa mabuk, Jet Lee, Bruce Lee dan sebagainya)(Setara jawara langit pitu).

PUKULAN ASMAUL HAQ GHOIBIYYAH ANUGERAH AGUNG

Dengan Ilmu Pukulan Asmaul Haq Ghoibiyyah Anugerah Agung, anda mampu memiliki ilmu Bayu Bajra,iaitu satu ilmu yang akan memunculkan energi yang dahsyat yang disebut tenaga dalam pukulan angin. Maka musuh yang menyerang akan terpental / muntah darah atau lain-lain. Awas, amat berbahaya!!!

PENGAWAL SERIBU MALAIKAT

Doa Pengawal Seribu Malaikat ini khusus bagi anda yang selalu mengamalkan bacaan berikut setiap hari / rutin. Insya Allah dimanapun selalu dikawal oleh 1000 malaikat pelindung yang melindungi anda dari serangan apapun, siapapun dan berapapun jumlah penyerang anda. Dengan doa ini insya Allah anda akan selalu dilindungi oleh-Nya dimanapun anda berada. Orang yang berniat akan jahat akan menjadi takut, kerana seolah-olah Anda bersama orang banyak yang siap membantu anda.

TATACARA PENYERAPAN ENERGI MURNI ALAM SEMESTA

Tatacara penyerapan energi metafizik ini mempunyai fungsi khusus yakni memperkuatkan dan mempertajam getaran daya kekuatan batin / magnet anda. Hasil dari penyerapan energi ini secara automatik akan diolah oleh tubuh anda dan dapat disalurkan untuk berbagai macam manfaat, penyembuhan diri sendiri, penyembuhan ke orang lain, penyembuhan jarak jauh, memperkuatkan pengaruh aura / pesona wajah, getaran batin dan berbagai macam manfaat yang lainnya.

(ILMU MEDAR SUKMO PENGLIMUNAN)
ILMU MENARIK SUKMA CIPTA SEJATI ANUGERAH AGUNG


Dengan ilmu ini anda dapat memanggil sukma seseorang untuk pelbagai tujuan atau tugasan jarak jauh seperti anda dapat menyampaikan pesanan berupa nasihat, ugutan,rayuan dsbnya tetapi hanya untuk tujuan yang positif sahaja.

MEWUJUDKAN BAYANGAN SUKMA CIPTA SEJATI AGUNG

Ilmu khusus untuk mewujudkan bayangan diri anda bagi tujuan mengelirukan sesiapa sahaja yang akan melakukan kejahatan terhadap anda atau keluarga anda terutama ketiadaan anda dirumah.

BAYANGAN SUKMA JARAK JAUH CIPTA SEJATI ANUGERAH AGUNG

Dengan ilmu ini anda dapat mengirim bayangan diri anda ketempat lain seperti untuk menjaga kilang, kedai, rumah saudara anda atau barangan yang ditinggalkan dan sebagainya.

ILMU PEMBUKAAN / MEMBUKA INDERA KEENAM ANUGERAH AGUNG

Dalam bab ini, anda akan diijazahkan serta dibukakan titik terawangan dan pengaktifan secara langsung indera ke-enam anda. Dengan lantaran ilmu ini anda boleh mengetahui sesuatu perkara yang ghaib,Samar-samar,Minta petunjuk sesuatu perkara samaada perkara yang berhubung dengan urusan dunia ataupun akhirat.Insya Allah jika dilakukan dengan khusyuk maka akan muncul gejala dalam tubuh sebagai berikut:

Dingin-Menggigil-Bergetar-Melayang-pandangan mata menangkap sesuatu yang aneh.

Selain itu nampak pula gambaran seperti didalam filem. Ini merupakan gambaran alam ghaib. Menghadapi hal ini anda tidak perlu takut. Insya Allah anda akan selamat.

Doa ini juga menjadi andalan bagi mereka yang belajar ilmu kebatinan, ilmu hikmat dan sebagainya. Doa ini juga akan menyelamatkan mereka yang menempuh laku (riyadhah) dalam ajaran ilmu kebatinan, dari sakit ingatan, takabbur, godaan- godaan yang tidak diinginkan. Kerana itu sebelum membuka atau beramal adalah lebih baik anda menjadikan doa ini sebagai landasan atau dasar (kebiasaan) disamping laku khusus yang akan anda tempuh pada ilmu-ilmu yang diamalkan.

ILMU DETEKSI SUPER DIMENSI GHAIB (MATA BATHIN) ANUGERAH AGUNG

Berikut ini kami ijazahkan suatu amalan rahsia deteksi super yang berfaedah, Insya Allah untuk Mendeteksi dimensi alam ghaib, Mendeteksi isi hati seseorang, Mampu mendeteksi pembicaraan rahsia makhluk halus, Melihat tanpa batas, Mengetahui letak harta karun, dll

ILMU MENGEMBALIKAN ORANG YANG HILANG / LARI
( PUTER GILING SUKMA)


Ilmu ini dapat anda gunakan untuk membantu diri sendiri juga dapat digunakan untuk membantu orang lain.Kita sering mendengar banyak kes-kes seperti suami / isteri yang lari dari rumah,anak yang lari dari rumah, bersembunyi, pembantu yang lari dari rumah majikannya sambil melarikan beberapa barang kemas yang berharga dan sebagainya. Jadi anda boleh menggunakan ilmu ini untuk tujuan puter giling, supaya yang lari kembali pulang dan sebagainya.

ILMU MENDATANGKAN BERBAGAI JENIS BARANG AJAIB DARI ALAM GHAIB

Amalan unik dan istimewa ini khusus untuk mendatangkan berbagai jenis barang ajaib dari alam ghaib. Reaksi awal dari amalan ini, seringkali datang orang tanpa diminta tiba-tiba memberikan berbagai benda magis(barang ghaib), terkadang sedang jalan-jalan menemukan barang, sedangkan jika sudah sebati, barang ghaib akan datang secara ghaib dan diletakkan disembarangan tempat disekitar rumah anda.

ILMU BEDAH GHAIB (METAFIZIK)


Ilmu ini sangat istimewa kerana memiliki pelbagai kelebihan dan multi-fungsi,bila diamalkan menjadikan Indera keenam anda semakin tajam dan peka,mempunyai daya linuwih, berfungsi untuk pengubatan segala macam penyakit yang zahir mahupun batin dan lain-lain kelebihan yang akan didapati oleh sipengamal.

ILMU GENDAM PUTIH PENAKLUK SUKMA (AMPUH & TERBUKTI )

Ajian ini amat berguna meneutralkan segala problem / masalah berat atau ringan baik dalam keluarga mahupun yang berkaitan dengan perkara lain, agar dapat didamaikan dan berubah menjadi persahabatan,sebab ajian ghaib ini mempengaruhi / menyerang daya fikiran (syaraf) pihak lawan hingga berubah menjadi pemaaf & bijaksana, dan juga berfungsi untuk pengubatan,menidurkan orang dan bila sudah sampai satu peringkat,dengan ajian ini anda mampu membuat orang pengsan berjam-jam tanpa sentuh dalam jarak 2-3 meter dan lain-lain.

ATRAKSI KEBATINAN AMPUH

Pengetesan daya kanuragan dan kesaktian bagi murid kesepuhan tingkat tinggi seperti memakan kaca mentol lampu, kekebalan, menyuruh badan orang agar kaku seperti kayu, berat seperti batu, badan dibakar,pijak kaca, baring atas kaca,tidur diatas paku,dll Insya Allah langsung boleh dibuktikan ditempat dan kekal. Atraksi kebatinan dalam ilmu meraga sukma / ilmu terawangan inti makrifat haqqul yakin Anugerah Agung 100 % atraksi hikmah,tanpa trick,ilusi,silap mata dan sebagainya.

Boleh dipelajari walaupun dari jarak jauh,hasil sama seperti berhadapan secara langsung,anda buktikan sendiri. Anda akan kami bimbing sampai berhasil.

Setiap peserta kursus akan dikirimkan dengan Kapsul Rajah Kalimah, Garam bioplasmik dan air pengijazahan(air zam-zam).

PERHATIAN!!!

Ini adalah sebenar-benarnya gemblengan ilmu metafizik / spiritual daripada ahlinya (pakar),setiap peserta akan kami berikan sijil penyertaan,manual panduan lengkap keilmuan.Bagi yang berminat mengikuti program ini boleh datang langsung ketempat kami di Anugerah Agung ataupun melalui pengajian jarak jauh.

SIFAT KEILMUAN KEKAL SELAMANYA

YURAN KURSUS ILMU MERAGA SUKMA / ILMU TERAWANGAN INTI MAKRIFAT HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG (TINGKAT PAMUNGKAS)- RM3500(TIGA RIBU LIMA RATUS)

CARA BAYARAN PROGRAM JARAK JAUH PROGRAM ILMU TERAWANGAN INTI MAKRIFAT HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG

Jika anda berminat dengan Program Ilmu Terawangan Inti Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung anda perlu membuat pembayaran seperti berikut:

* Pembayaran ke Akaun Maybank no: 111186092917 atas nama MOHAMAD RIZAL BIN ROSDI
* Slip pembayaran harus discan dan di emailkan kepada masterrizal9000@yahoo.com atau hantar fotokopinya kepada Sektretariat Anugerah Agung Groups-No.1,Taman Sendayan Indah,Jalan depo,93050 Petra Jaya Kuching,Sarawak.Malaysaia.Email:masterrizal9000@yahoo.com ,Website: www. anugerahagung4u.com
* Sila hubungi Dr.Rizal ditalian- 0128802035(hotline) untuk mendapatkan keterangan lanjut tentang keilmuan ini.

PERHATIAN

* Khusus yang proses jarak jauh harap kirim melalui surat/email/sms/mms: Nama Lengkap dan Panggilan, Tarikh lahir ,Bulan Tahun Kelahiran, Pekerjaan, Alamat Lengkap, bukti Transfer resit bank maybank, Gambar berukuran pasport, dan nama Kedua Orang Tua.
* Jika datang langsung harap menghubungi terus ke 0128802035 (Dr.Rizal),insya Allah Dr.Rizal sendiri yang akan datang menjemput/mengambil anda di airport / diterminal bas dan sebagainya.
* Dr. Rizal sentiasa sibuk di klinik / Pusat Rawatan,juga sering keluar Bandar dsbnya,Kerana sering ada panggilan keluar, harap telefon dulu atau buat temujanji sebelum datang.
* Semua program keilmuan Anugerah Agung di website ini bukan untuk kejahatan dan kesombongan kecuali untuk kebaikan umat semata. Boleh langsung mahupun jarak jauh hasil sama. Untuk semua agama.
* Untuk mengetahui Yuran Kursus Program Program Ilmu Terawangan Inti Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung,beberapa hari diperlukan untuk kursus dan sebagainya,hendaklah langsung menghubungi Dr.Rizal untuk mendapatkan jawapan yang benar,dan semua program keilmuan Anugerah Agung akan dibimbing sendiri oleh Dr.Rizal dan beliau tidak mewakilkan sesiapa pun untuk mengajar bagi segala keilmuan di Anugerah Agung ini.

MAKLUMAN PENTING:

* Insya Allah anda akan dibimbing sehingga akhir hayat atau selagi anda memerlukan perkhidmatan Dr.Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D. Bimbingan ini adalah percuma.
* Bimbingan akan diberikan secara teori dan praktikal termasuk beberapa ujian yang benar sebagai menguatkan keyakinan anda tanpa ada unsur trik dan penipuan.
* Keutamaan untuk bertemu dengan beberapa orang Mahaguru Dr.Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D di Malaysia dan juga Indonesia dan menerima ijazah keilmuan secara terus dari mereka.
* Sekiranya anda hendak membuka pusat rawatan, anda akan diberi panduan dan tunjuk ajar serta membantu anda untuk didaftarkan di dalam persatuan yang berkaitan.

Hadis Qudsi “..barang siapa yang beramal dengan apa yang diketahuinya,akan diberikan apa yang dia tidak ketahui..”


Bagaimana Cara Mengikuti Program Ilmu Terawangan Inti Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung?



PERHATIAN: Sebelum mengikuti Program Ilmu Terawangan Inti Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung, saya sarankan Anda membaca seluruh isi Program Ilmu Terawangan Inti Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung di website www.anugerahagung4u.com agar memahami Ilmu Terawangan Inti Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung secara benar. Membaca sebahagian halaman saja - dan mengabaikan halaman lain – boleh mengakibatkan salah faham dan merugikan diri Anda sendiri.

Untuk mendaftar, Anda hanya perlu mengirim email yang berisi :

* Nama Lengkap Anda
* Foto berukuran Pasport / Foto seluruh tubuh terbaru
* Photostat Kad Pengenalan
* Profesi / pekerjaan Anda
* Alamat Lengkap Anda
* No.Telefon/handphone

Catatan penting untuk Anda : Identiti (nama, tarikh lahir, pekerjaan, dan alamat) harus sebenarnya. Apabila Anda memberikan identiti palsu, maka saya tidak mengizinkan Anda mempelajari Program Ilmu Terawangan Inti Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung. Belajar suatu ilmu spiritual tanpa kerelaan Guru hanya akan mempersulit diri Anda sendiri.

Kirim email Anda ke:

Email : masterrizal9000@yahoo.com

Apa Syarat Belajar Program Ilmu Terawangan Inti Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung?

* Usia Anda di atas 15 Tahun.
* Apabila Anda belum berumur 17 tahun, Anda tetap boleh belajar program Guru Agung dengan syarat orang tua / wali Anda mengizinkan. Jelaskan kepada orang tua / wali Anda mengenai Program Ilmu Terawangan Inti Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung.. Apabila orang tua / wali Anda belum mengizinkan, maka tunggulah sampai usia Anda mencapai 17 tahun.
* Niat dan tujuan Anda haruslah untuk kebaikan.

Anda menyetujui semua ketentuan / kesepakatan yang tertulis di halaman Ketentuan dan Persetujuan Murid

KETENTUAN DAN PERSETUJUAN MURID

Setiap murid yang mengikuti attunement dan mempraktikalkan petunjuk dari Dr.Rizal setuju dengan ketentuan yang tertulis di bawah ini. Persetujuan ini berlaku kepada semua murid yang belajar Program Ilmu Terawangan Inti Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung.

* Murid mengikuti Program Ilmu Terawangan Inti Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung dengan niat baik atas keinginan sendiri, kerana murid percaya dan yakin akan besarnya manfaat keilmuan ini untuk diri murid dan orang-orang di sekitar murid.
* Secara rasmi, Anda dianggap sebagai murid dari Dr.Rizal jika Anda sudah mengikuti Program Ilmu Terawangan Inti Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung.
* Dr. Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D memberi bimbingan kepada murid selama Dr. Rizal mempunyai kesempatan dan waktu luang. Dr. Rizal selalu berusaha meluangkan waktu minimum 120 minit / 2 jam dalam sehari untuk menjawab email dari murid yang tersebar di seluruh dunia. Sedangkan HandPhone selalu diaktifkan pada jam kerja, kecuali sewaktu Dr. Rizal sangat sibuk, sedang beribadah, sedang mengubati pesakit,meditasi /tafakkur atau sedang istirehat atau sebab lain seperti keluar bandar dsbnya. Sebaiknya tinggalkan pesanan melalui email atau sms,insya Allah Dr. Rizal akan segera menjawapnya diwaktu yang terluang.
* Manfaat-manfaat Program Ilmu Terawangan Inti Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung yang disebutkan di website adalah merupakan keyakinan, serta hasil pengalaman dan pengamatan Dr.Rizal kepada para peserta program keilmuan Anugerah Agung selama ini.
* Pada umumnya, Penyelarasan yang dilakukan membuka pintu energi sesuai tingkatan ilmu yang dipelajari murid. Insya Allah, murid mendapatkan kemampuan dasar yang akan berkembang maksimum seiring latihan penyerapan energi oleh murid sendiri. Penyerapan energi dilakukan dengan cara berdoa khusus,berdzikir amalan Program Ilmu Terawangan Inti Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung ". Pada umumnya, berbagai kemampuan spiritual mulai dirasakan setelah tamat pengaktifan daya ghaib selama 30 minit-1 jam pembangkitan. Dengan cacatan selepas pembangkitan setiap peserta diwajibkan mengamalkan amalan Program Ilmu Terawangan Inti Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung dalam tempoh yang ditetapkan. Peserta perlu melakukan pengaktifan berturutan pada tempoh tersebut. Kemampuan spiritual akan berkembang terus sejalan dengan amalan yang dilakukan peserta setiap hari.
* Yuran / Fidyah apapun yang sudah diberikan oleh murid harus di-ikhlaskan. Dalam belajar Program Ilmu Terawangan Inti Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung, keikhlasan murid dan keikhlasan Guru Mursyid Anugerah Agung dalam memberikan bimbingan adalah salah satu syarat keberhasilan pelajaran spiritual. Anggaplah yuran itu sebagai sedekah, sumbangan atau tanda terima kasih kepada Guru Mursyid Anugerah Agung yang sudah meluangkan waktunya untuk murid. Yuran yang diberikan akan sangat membantu pengembangan dan penyebaran Anugerah Agung di dunia. Yuran Kursus tidak boleh diminta kembali dengan alasan apapun.
* Setiap murid bertanggungjawab sepenuhnya atas segala hal yang dilakukannya berkaitan dengan Program Ilmu Terawangan Inti Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung. dan / atau keilmuan spiritual lain yang diperoleh dari Dr.Rizal.
* Pada prinsipnya, mempraktikalkan Program Ilmu Terawangan Inti Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung atau keilmuan spiritual lain yang diajarkan Dr.Rizal tidak ada risiko atau kesan sampingan negatif. Namun apabila terjadi penyalahgunaan keilmuan untuk kejahatan atau perbuatan yang merugikan orang lain dengan sengaja, berbagai kesan negatif seperti ketulahan,gangguan kesihatan dan hilangnya ketenangan batin dll boleh saja terjadi kerana telah melanggar Sumpah Ikrar Anugerah Agung.
* Program Ilmu Terawangan Inti Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung boleh diikuti oleh siapa saja. Tetap boleh diikuti oleh orang yang belum yakin, belum bijaksana, atau orang yang merasa dirinya belum baik. Diharapkan dengan menerapkan keilmuan Program Ilmu Terawangan Inti Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung. dalam kehidupan sehari-hari, mereka akan mendapatkan pencerahan dalam hidup, sehingga kualiti hidup beribadah dan kehidupan semakin baik.
* Untuk mengikuti Program Ilmu Terawangan Inti Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung, murid diwajibkan memberikan identiti diri yang asli, alamat lengkap dan mengirimkan foto terbaru via email (jika mengikuti program jarak jauh).

Demikian persetujuan / kesepakatan yang disusun demi kebaikan bersama. Apabila seseorang tidak menyetujui salah semua atau salah satu dari ketentuan-ketentuan di atas, maka orang tersebut tidak dibenarkan untuk mengikuti segala Program Ilmu Terawangan Inti Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung dan bimbingan spiritual dari Dr.Rizal.


PASTIKAN ANDA MEMPEROLEH PROGRAM ILMU TERAWANGAN INTI MAKRIFAT HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG DARI DR.MOHAMAD RIZAL BIN ROSDI PH.D YANG MERUPAKAN PENGASAS ANUGERAH AGUNG YANG JELAS KAPASITI & IDENTITINYA. JIKA ANDA MEMPEROLEH DARI SUMBER YANG TIDAK JELAS, BERSIAPLAH UNTUK KECEWA KERANA ANDA TIDAK DAPAT KONSULTASI ILMU YANG SEBENAR DIWAKTU MENEMUI SEBAHAGIAN ISI KEILMUAN YANG KURANG DIFAHAMI / SULIT DIFAHAMI.

PERHATIAN!!!


* Ini adalah sebenar-benarnya gemblengan ilmu metafizik / spiritual daripada ahlinya (pakar),setiap peserta akan kami berikan sijil penyertaan, manual panduan lengkap keilmuan. Merupakan Fasiliti paling lengkap dan tidak ada / jarang ada ditempat lain. Bagi yang berminat mengikuti program ini boleh datang langsung ketempat kami di ANUGERAH AGUNG SPIRITUAL DEVELOPMENT CENTRE ataupun melalui pengajian jarak jauh. Anda hanya boleh mendapat Program Ilmu Terawangan Inti Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung ini hanya di Anugerah Agung dan saya Dr.Rizal tidak melantik / tidak mewakilkan / tidak membuka cawangan dimana-mana tempat, seluruh Program Ilmu Terawangan Inti Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung hanya boleh didapati di ANUGERAH AGUNG SPIRITUAL DEVELOPMENT CENTRE yang beribu pejabat di Kuching, Sarawak. Malaysia. Sila hubungi Dr.Rizal hanya ditalian 0128802035(hotline).

* Ini adalah sebenar-benarnya gemblengan ilmu metafizik / spiritual daripada ahlinya, kami bukan menjual buku, tetapi setiap peserta gemblengan ilmu akan kami berikan nota-nota samaada yang hadir atau jarak jauh. Anda akan kami bimbing sampai berhasil.

* Selepas bukti pengiriman diterima daripada pihak anda, Kami akan melakukan pengisian kekuatan ghaib selama 3 hari kedalam air pembangkitan untuk tujuan pengijazahan jarak jauh. Pengiriman pesanan keilmuan akan dibuat sehari selepas selesai pengijazahan. Kesabaran dan kepercayaan anda kepada kami diperlukan.

* Semua ilmu boleh anda kuasai dalam jarak 3 jam sahaja, langsung boleh dipraktikkan dan difungsikan dan siap buka praktik dirumah. Bagi yang berminat mengikuti gemblengan program ini boleh datang langsung ketempat kami atau pun melalui jarak jauh.

CARA PEMBAYARAN

Pilih salah satu cara pembayaran di bawah ini yang paling mudah menurut Anda.


BANK MAYBANK

Nombor Akaun: 111186092917
Atas Nama: MOHAMAD RIZAL BIN ROSDI

WESTERN UNION
Name : DR.MOHAMAD RIZAL BIN ROSDI PH.D
Address : NO.1,TAMAN SENDAYAN INDAH,JALAN DEPO,PETRA JAYA,
City : KUCHING
Province/State : SARAWAK
Zipcode : 93050
Country : MALAYSIA

KONFIRMASI PEMBAYARAN

Setelah Anda mengirim dana, segera kirim email konfirmasi pembayaran ke drrizal_anugerahagung@yahoo.com Dalam email Anda, sertakan maklumat berikut ini.

* Nama Pengirim
* Bandar dan Negara
* Jumlah wang yang dikirim
* Tarikh pengiriman wang
* Nama Bank tempat Anda mengirim wang
* MTCN / Nombor PIN (Apabila Anda mengirim melalui Western Union )
* Tujuan pengiriman wang
* Alamat e-mail Anda
* Keterangan lain jika Anda ingin menjelaskan sesuatu.

PERHATIAN: PROGRAM SPEKTAKULER INI HANYA UNTUK ORANG YANG BENAR-BENAR INGIN MENGUBAH TARAF KEHIDUPANNYA KE ARAH YANG LEBIH POSITIF DAN BERWIBAWA. SEKIRANYA ANDA MEMANDANG DARI SUDUT KEWANGAN yang akan anda keluarkan maka ianya akan menjadi MAHAL tetapi cuba lihat dari sudut ILMU yang akan anda pelajari, ianya tidak ternilai dengan wang ringgit *

Alamat:
Anugerah Agung Spiritual Development Centre.
DR. MOHAMAD RIZAL BIN ROSDI PH.D
Office Adress: NO.1,TAMAN SENDAYAN INDAH,JALAN DEPO,93050 PETRA JAYA KUCHING,SARAWAK.MALAYSIA.
No.Tel: 012 880 2035(hotline)


" Sampai Saat Ini PROGRAM TERAWANGAN INTI MAKRIFAT HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG” Tetap Sebagai Pilihan Terbaik Untuk Program TERAWANGAN & MERAGA SUKMA YANG NYATA DAN TERBUKTI MANFAATNYA" INSYA ALLAH!!!

Menghargai & Menghormati Ilmu Metafizik / Spiritual

Salah satu penentu keberhasilan pelajaran spiritual adalah seberapa besar seorang murid menghargai dan menghormati ilmu yang dipelajari. Seorang murid yang tidak menghargai Ilmu Metafizik yang didapatkannya dari guru, maka kemungkinan besar akan gagal dalam belajar. Itulah mengapa, selama ini tidak ada orang yang berhasil mengambil manfaat dari Ilmu Metafizik yang didapatkan dengan mudah dari buku-buku metafizik yang dijual sangat murah di kedai buku atau dari artikel-artikel internet yang tidak jelas dari siapa sumbernya.

Tradisi Keilmuan mengajarkan, bahawa rahsia sebuah Ilmu Metafizik hanya boleh diterangkan / diturunkan kepada murid yang pantas dan sungguh-sungguh ingin mempelajari ilmu tersebut. Apabila tanpa alasan yang kuat, rahsia ilmu dibukakan kepada umum (bukan kepada murid yang sungguh-sungguh ingin belajar), maka akan menghancurkan kehormatan dan kesyakralan ilmu itu sendiri. Jadi oleh sebab itu,sebelum seseorang membuat keputusan untuk belajar,bersihkan niat dan fikiran anda dan jujur pada diri sendiri.

Merupakan Usaha / Pengorbanan Murid

Masih terkait konsep, bahawa seorang murid haruslah menghormati ilmu yang didapatkan dari guru agar berhasil dalam pelajaran, maka satu-satunya cara yang paling efektif agar murid menghargai dan menghormati ilmu adalah dengan melihat usaha atau pengorbanan murid untuk mendapatkan rahsia ilmu tersebut.

Menurut cerita guru-guru kami, pada zaman dulu, belajar Ilmu Metafizik tidak semudah sekarang. Pada umumnya, guru akan menguji kesungguhan murid sebelum menurunkan ilmunya. Seorang murid akan rela melakukan apapun untuk gurunya agar guru bersedia mengajarkan ilmu. Murid biasanya tinggal atau mengikuti gurunya selama beberapa tahun, melayani dan membantu pekerjaan gurunya. Inilah yang disebut "pengorbanan". Dengan adanya pengorbanan ini, maka penghargaan terhadap ilmu spiritual selalu terjaga. Dan seorang guru pun mendapatkan haknya untuk menikmati berkah dari ilmu yang dilestarikannya. Begitu juga dengan pengalaman berharga Dr.Rizal juga banyak pengorbanan yang telah dilakukan untuk menuntut ilmu spiritual selama puluhan tahun dan proses itu masih berlaku sampai sekarang ini.

Zaman telah berubah. Cara pengorbanan yang mengharuskan murid untuk hadir, mengikuti dan membantu pekerjaan gurunya dalam waktu tertentu, mungkin kurang praktikal apabila diterapkan kepada masyarakat moden seperti sekarang. Semua orang ingin yang cepat dan mudah kerana tidak punya banyak waktu lapang. Maka demi kepraktisan, para guru kemudian menciptakan cara pengorbanan yang praktis dan sesuai tuntutan zaman.

Untuk melihat keseriusan murid, guru-guru zaman sekarang, menentukan mahar atau yuran kursus berupa sejumlah wang atas ilmu yang akan dipelajari murid. Cara praktikal semacam ini mungkin menjadikan seorang guru terlihat "mata duitan" alias hanya ingin mendapatkan wang. Anggapan semacam ini tentu saja tidak adil untuk guru. Anda tentu sepakat bahawa orang yang tidak berterima kasih dan tidak menghargai usaha guru dalam mengajar atau membantu adalah manusia kikir yang mahunya senang tanpa berkorban.

Seandainya ada guru yang mengharapkan imbalan atas pelajaran yang diberikannya itu pun sah-sah saja. Kita memang punya prinsip bahawa ilmu tidak boleh dibeli dengan wang, tapi tenaga dan waktu yang diluangkan oleh seorang guru untuk melayani murid tetap ‘wajib’ untuk dihargai dengan wang dan penghormatan. Bagaimanapun guru juga manusia biasa, perlu pembiayaan untuk menunjang kehidupannya. Sekali lagi, adalah murid yang kejam,melampaui batas dan tidak tahu diri apabila ada murid yang ingin mendapatkan ilmu sebanyak mungkin dari guru, kemudian mengharapkan guru-nya selalu "ikhlas" berjasa menurunkan ilmu kepada murid, tetapi murid tersebut tidak mahu berkorban sedikitpun demi guru, alias tidak mahu balas budi.

Namun akhir-akhir ini, kami melihat ada kesalahan pemahaman mengenai hal ini. Masyarakat - dengan ketidaktahuannya - banyak menganggap bahawa setiap guru yang menentukan yuran sebagai syarat mengikuti sebuah pelajaran Ilmu Metafizik / spiritual dianggap sebagai guru yang tidak ikhlas, hanya menginginkan wang. Sekali lagi, anggapan ini tidak sepenuhnya benar, dan tidak adil untuk guru.

Kami rasa cukup penjelasan mengenai masalah yuran untuk mendapatkan program Anugerah Agung. Terima kasih atas perhatian Anda. Semoga artikel ini menambah wawasan dan menimbulkan kesedaran / pemahaman baru bagi Anda.

TENTANG IJAZAH

IJAZAH dalam ilmu metafizik dapat diertikan suatu proses belajar, pengesahan dan serah terima ilmu dari guru ke murid. Biasanya, murid menghadap gurunya atau dengan cara lain, termasuk melalui alat komunikasi (telefon), dll. Saat ijazah, Guru memberi petunjuk bagaimana suatu ilmu dilakukan. Terkadang keduanya saling berjabat tangan (jika itu ijazah langsung), guru mengucapkan amalan (doa, aurad, mantra) dan murid menirukannya.

Bagi kalangan orang awam, sering muncul pertanyaan. Kenapa ilmu harus diijazahkan?

Bukankah ilmu itu milik Tuhan, kenapa harus “diminta” kepada manusia?

Dalam hal ini, almarhum Kiai Cholil Bisri, Rembang berpendapat, mempelajari ilmu metafizik, tradisi ijazah bertujuan memantapkan hati. Ertinya, siapapun yang ingin mengamalkan ilmu, dari manapun sumbernya, sepanjang ia yakin dengan yang diamalkan, hukumnya boleh dan sah. Namun seseorang yang berijazah dianggap lebih baik.

Namun almarhum Gus Maksum dari Lirboyo berpendapat bahawa ijazah mutlak dilakukan kerana ada rahsia-rahsia yang tidak diketahui awam. Yaitu, perpindahan pancaran “nur ilmu” saat proses ijazah berlangsung. Menurutnya, tanpa bimbingan guru, seseorang sulit mendapatkan ruhnya ilmu, bahkan boleh “tersesat” dalam perjalanan yang hendak dituju.

Tentang perlu tidaknya ijazah, Guru hikmah yang lain berpendapat, ilmu yang tidak perlu ijazah hanyalah doa atau amalan yang diajarkan Rasulullah, melalui hadis. Namun untuk ilmu yang khos (khusus) seperti ilmu hikmah, ijazah guru mutlak dilakukan. Apalagi, dalam ilmu metafizik, terdapat aturan main tertentu yang harus dijelaskan secara detail.

Untuk mendapat penerangan yang mendalam dan benar tentang rahsia ijazah,anda boleh menghubungi Dr.Rizal di talian-0128802035 untuk mendapat jawapan yang tepat,sebab sangat berbahaya beramal sesuatu ilmu spiritual tanpa berguru atau belajar dari buku tanpa bimbingan guru atau mengajar ilmu spiritual kepada orang lain tanpa keizinan Guru sebelum mendapat ‘Kunci Ilmu ijazah ditauliahkan menjadi Guru”,risikonya sangat besar melibatkan jiwa serta kehidupan anda.Jangan main-main dengan ilmu metafizik. Belajarlah dari ahlinya ( Pakar Metafizik).

TENTANG YURAN KURSUS

Artikel ini adalah jawapan apabila Anda bertanya "mengapa Program Anugerah Agung kami harus menjelaskan yuran kursus?" - Sebelum semua kami bahas, ada satu hal yang ingin kami luruskan, iaitu bahawa “Anda tidak dipaksa” mengikuti program Anugerah Agung. Kalau Anda berniat mengikuti, maka ikutilah dengan lapang dada dan senang hati. Anda tidak harus membayar yuran apapun kalau Anda tidak ingin belajar program kami.

Perlu Anda fahami, apabila Anda memutuskan belajar Program Anugerah Agung atau tradisi spiritual lain dari kami, jangan sekali-kali berfikir bahawa Ilmu Metafizik boleh dibeli dengan wang. Seberapa banyak pun Anda membayar kami, maka tidak akan dapat berhasil apabila tujuan awal Anda tidak baik, Anda tidak serius dalam belajar, guru Anda tidak ikhlas menurunkan ilmu, dan / atau Yang Maha Kuasa tidak berkehendak.

Yuran yang Anda bayarkan seharusnya diberikan dengan tulus ikhlas sebagai tanda terima kasih kepada Tuan Guru yang bersedia meluangkan waktu dan tenaganya untuk membimbing Anda. Setidaknya ada banyak faktor mengapa kami menetapkan yuran tertentu untuk boleh mendapatkan mengikuti Program Anugerah Agung.


Menghimpun Dana


Anda pasti faham dan setuju, bahawa suatu organisasi tidak akan boleh bertahan dan berkembang tanpa adanya dukungan dana yang kuat. Maka dari itu, bukanlah suatu hal yang aneh jika sebuah organisasi berupaya mengumpulkan dana dari anggotanya atau orang-orang yang berhubungan dengan organisasi tersebut. Dalam menyelenggarakan kursus Ilmu Metafizik kepada Anda, diperlukan sejumlah dana operasional, antara lain untuk :

* Membayar gaji asisten yang menangani administrasi. Kerana kesibukan Dr.Rizal yang tidak memungkinkan mengelola sendiri, maka untuk urusan administrasi diserahkan kepada orang lain, sedangkan Dr.Rizal hanya menangani konsultasi murid yang telah menyelesaikan administrasi.
* Pembuatan website, sewa hosting, maintenance, dan sebagainya.
* Kos akses internet untuk menjawab email konsultasi dari para murid.
* Kos mencetak / print nota keilmuan,beli ink / toner printer berwarna (satu set toner printer bernilai ribuan ringgit),beli kertas A4,Cd,sticker pelekat dan banyak lagi (kenyataan)
* Dan yang paling utama, yang memerlukan banyak dana adalah rencana pengembangan Anugerah Agung untuk meluaskan empayar Perguruan di seluruh Malaysia dan luar Negeri serta untuk membangun gedung-gedung pusat pelatihan dan pengubatan alternatif.
* Selain itu, Mengganti wang yang sudah kami keluarkan untuk pembayaran iklan Perguruan Anugerah Agung Spiritual Development Centre yang cukup mahal.
* Mengganti wang keletihan / kelelahan dan waktu kami yang terpakai sebagai guru pembimbing spiritual anda selama pelatihan: baik sebelum pelatihan,saat pelatihan, mahupun sesudah pelatihan secara langsung mahupun jarak jauh via phone,email,mms,sms,surat dll.
* Pembiayaan dengan jumlah sesuai nominal yang kami tentukan bukanlah dimaksudkan sebagai penjualan suatu ilmu, kerana kami berusaha dengan seikhlasnya untuk tidak bermaksud memperjualkan ilmu. Adapun pembiayaan tersebut tidak lain hanyalah sebagai wujud partisipasi anda untuk mengganti sebahagian dari dana ribuan ringgit yang kami keluarkan tiap-tiap bulan untuk iklan. Sebahagian lagi sebagai pengganti bahan dan jasa bimbingan kami yang meliputi: waktu kami yang terpakai untuk membimbing anda,pengorbanan,pencarian dan usaha kami selama ini dalam mendapatkan dan mengolah ilmu tersebut yang meliputi waktu,materi,puasa, dll selama bertahun-tahun lamanya sampai rahsia ilmu tersebut sampai ke tangan anda saat ini.
* Mentor Dr. Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D AM.MD (UK) untuk mendapatkan semua ilmu yang ada di Anugerah Agung mengambil masa cukup lama puluhan tahun untuk mempelajarinya disamping kos yang pastinya bukan sedikit dan bernilai ‘ratusan ribu ringgit.’Semua ilmu boleh diturunkan kepada anda hanya dalam masa sehari. Bayangkan betapa jimatnya anda untuk memperolehi ilmu ini berbanding dengan kos / masa yang perlu anda habiskan jika ingin mempelajarinya bersendirian. Selain itu juga, kos kursus adalah untuk menampung kos klinik, kakitangan dan pengurusan ANUGERAH AGUNG SPIRITUAL DEVELOPMENT CENTRE. Kami juga rasa, kos yang ditawarkan amat berpatutan dan mampu dibayar oleh mereka yang berminat untuk mendapatkan ilmu ini !
* SEKIRANYA ANDA MEMANDANG DARI SUDUT KEWANGAN yang akan anda keluarkan maka ianya akan menjadi MAHAL tetapi cuba lihat dari sudut ILMU yang akan anda pelajari,dan manfaat yang akan anda perolehi, ianya tidak ternilai dengan wang ringgit **

Demikianlah penjelasan singkat tentang PROGRAM ILMU TERAWANGAN INTI MAKRIFAT HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG ini. Mohon maaf atas kekurangannya, kerana kami tidak lain hanyalah manusia belaka yang memiliki banyak kekurangan. Akhirnya, semoga anda dan kami serta kita semua mendapatkan keberkahan,keselamatan, dan ridho Allah dalam mempelajari dan menjalankan ilmu ini. Barokallahu lana wa lakum. Aamiin

Sekretariat
ANUGERAH AGUNG SPIRITUAL DEVELOPMENT CENTRE (Co.No:75202)
No.1,Taman Sendayan Indah,Jalan Depo,93050 Petra Jaya Kuching,Sarawak.Malaysia. Handphone:0128802035(super hotline)

Email:masterrizal 9000@yahoo.com Website: www.anugerahagung4u.com

SELAMAT MERAIH ENIGMA DIRI

PERHATIAN: SEMUA PROGRAM DI ATAS BUKAN UNTUK KEJAHATAN & KESOMBONGAN KECUALI UNTUK KEBAIKAN UMAT SEMATA-MATA. BOLEH HADIR DIRI MAHUPUN JARAK JAUH HASIL TETAP SAMA. KEILMUAN KEKAL SEUMUR HIDUP.

MALAYSIA,INDONESIA,SINGAPURA,AUSTRALIA,USA,THAILAND,JEPUN,GERMAN, ARAB SAUDI,BRUNEI,DLL kerana:

Proses tercepat & Mudah +/- 30 minit(hadir diri/jarak jauh):

Tanpa Tirakat panjang,Tanpa Olah Nafas ,Tanpa Azimat dll.

Kualiti Terbukti Seumur Hidup: Bukan Simpan Sertifikat,Azimat dll

Kesuksesan Spektakuler, Ribuan Orang telah membuktikan, Kini Tiba Giliran Anda!!!

1 comment:

  1. ASSALAMUALAIKUM,
    JIKA SAYA BELAJAR HINGGA KE PRINGKAT TERTINGGI DARI ILMU TERAWANG BERAPA JUMLAH MAHARNYA DAN BERHARAPA HARI UNTUK PERNURUNANNYA.

    ROSZAD BIN RAZAILI
    DAZSOR@GMAIL.COM

    ReplyDelete