Ki Ageng Sapu Jagad

Al-Qur'an Ukuran Saiz 1 Meter berusia 120 Tahun

Al-Qur'an Ukuran Saiz 1 Meter berusia 120 Tahun

Sunday, July 18, 2010

Minda Super Genius

MINDA SUPER GENIUS

HOLISTIC AND INTEGRATED MEDICINE

"Anda Ingin Ketahui RAHSIA MUDAH Bagaimana Meningkatkan Kepintaran Minda 300 % Tanpa Kos Tambahan?"

MANUSIA SUPER AJAIB!!

Jadilah manusia Super Ajaib dengan RAHSIA bagaimana anda mampu mengingati sebarang maklumat. Membaca sebarang nota atau buku sepintas lalu…tanpa menghafal,tanpa nota ringkas. Mampu menjawab sebarang soalan peperiksaan dan sebagainya yang memerlukan daya ingatan yang kuat. Maklumatnya akan terlintas sendiri difikiran anda bagai komputer sekiranya anda perlukan Tiada latihan pernafasan. Kami akan tunjukkan. Dijamin difahami hanya beberapa minit sahaja. Dengan sekali baca terus boleh digunakan. Kaedah penyelarasan frekuensi otak dengan dengan data. Kaedah popular dibarat dan Jepun. TERBUKTI BERKESAN diakui oleh ramai orang. Realisasikan impian anda. Lakukan keajaiban sekarang!!


KECEMERLANGAN PASTI MILIK ANDA”. Jangan bertangguh!DAPATKAN SEGERA

Disini anda boleh perolehi rahsianya yang belum pernah anda ketahui...

Saya hanya ingin meminta 10 minit dari masa anda yang berharga ini untuk membaca mesej yang ingin saya sampaikan dibawah. Saya sudah boleh berpuas hati jika anda sekurang-kurangnya dapat mendengar PENJELASAN MENAKJUBKAN dari saya ini.....

Kenapa sesetengah mereka pintar dan anak mereka juga pintar... sementara anda sukar mendalami ilmu dan sukar mendidik anak yang pintar ?. Apa kata kalau anda boleh meningkatkan kepintaran anda hingga 300 % serta mendapat anak yang genius, apakah yang anda rasa?

Jika anda pernah membaca buku bagaimana menjadikan anak anda pintar dan genius. Oleh itu saya yakin apabila anda membaca keseluruhan program ini anda akan tukar cara mendidik anak anda lagi.

J ika anda adalah......(click yang mana satu berkenaan dengan anda )

Pelajar yang ingin lulus cermerlang
Pelajar yang rajin belajar tapi belum berhasil
Ibubapa yang inginkan anak berjaya
Ibubapa yang mempunyai anak kecil
Bakal ibubapa
Mereka yang ingin mendalami ilmu Minda

........anda selama ini telah terlepas pandang cara yang effektif bagaimana untuk menjadikan anak atau diri anda genius. Jika anda tertanya apakah yang paling penting dalam menjadikan diri anda atau anak anda genius. Saya ingin nyatakan tanpa ragu, anda boleh menghabiskan masa belajar atau mendidik anak anda...tetapi ianya tidak 100% berkesan kerana anda tertinggal beberapa perkara penting.

Dalam masa 5 minit yang akan datang,Saya akan menunjukkan cara yang mudah bagaimana meningkatkan keupayaan diri anda atau anak anda 300% ..

"Tahukah Anda Kelebihan Minda!"

Minda ciptaan Maha Esa mempunyai kuasa yang diluar jangkaan Manusia sendiri, Tahukah Anda...

1. Anak Anda Boleh membaca dan mengira pada umur 3 tahun ?segalanya telah siap sedia untuk digunakan dengan formula saya.
2. TIDAKperlukan banyak masa ?hanya perlukan beberapa jam dengan sistem yang betul dan effektif.
3. TIDAKperlukan kos tambahan untuk pil ?anda boleh mengunakan makanan seharian!
4. TIDAKperlu berjumpa konsultan ?anda boleh lakukannya di rumah tanpa perlu keluar rumah anda boleh bertanya secara terus atau mesej melalui Live help 24/7 !
5. TIDAKlagi memikirkan tentang permainan yang sesuai ? kami memberikan contoh dan cadangan yang sesuai
6. Banyak Aktiviti seharian yang membina minda ? Semua aktiviti yang boleh dijuruskan kepada peningkatan Minda!
7. TIDAK memerlukan anda untuk menghadiri sebarang kursus dahulu atau menyertai sebarang seminar.

Cuba Anda Bayangkan Jika ....

* Mendapat tempat pertama setiap peperiksaan dimana anda atau anak anda akan disayangi oleh kawan-kawan dan guru
* Anak anda membaca dan mengira pada umur 3 tahun
* Boleh membuat aktiviti lain seperti bersukan tanpa risaukan masa belajar
* Tidak perlu belajar terlalu lama cukup dengan cara dan masa yang effektif
* Boleh mengingat nombor dengan mudah dan cepat
* Meningkatkan Ingatan Anda 300% tanpa kos Tambahan

* Pemakanan Minda yang mudah dan Murah melalui makan harian

* Boleh menyalin nota dengan baik

"Beberapa Rahsia Yang Ingin Saya Dedahkan"


* Pemakanan seharian amat penting dimana makanan seperti pegaga, tempe dan juga kekacang amat penting untuk otak. Walaupun ini makan orang Malaysia ianya amat berkhasiat untuk otak.
* Tidur yang cukup mengikut umur dan juga masanya amat penting untuk otak. Kanak-kanak kecil memerlukan tidur petang yang cukup bagi memberikan perkembangan otak yang optimum dimasa kecil.
* Ini kerana Otak kanak-kanak berkembang hingga 80 % dari lahir hingga 8 tahun Circadian cycle dalam badan amat penting dimana anda perlu tahu masa yang paling sesuai untuk anda belajar
* Mind Map merupakan cara mengambil nota yang terbaik buat masa ini. Ia mengajar kita belajar secara menyeluruh dan tepat
* Ransangan otak amat penting, dimana cecair dalam telinga merupakan bateri otak yang boleh anda cas semula dengan gelombang yang sesuai
* Senaman minda yang boleh anda lakukan seperti berenang,menyelam senaman penafasan dan juga sesuai untuk kanak-kanak


Mengapa Saya Berkongsi Rahsia Ini Dengan Anda...

Ada DUA sebab utama :

1. Ilmu adalah universal yang perlu disebarkan kepada semua. Bak kata perpatah "Ilmu tanpa Amal Tidak Berguna". Kursus untuk minda dan juga pembelajaran amat mahal dan agak sukar bagi mereka yang berpendapatan sederhana mengikutinya. Maka saya telah huraikan sebaiknya tanpa perlu anda pergi seminar atau kursus...

2. Menolong anak bangsa maju kehadapan seiring dengan bangsa lain. Banyak buku yang memperkatakan tentang otak dan minda dalam Malaysia. Tetapi tiada satu yang boleh anda perolehi dalam satu buku untuk anak dan dewasa. Malah kebanyakan buku hanya membicarakan tentang motivasi dan amalan pembelajaran yang telah anda ketahui. Saya akan ajarkan bagaimana Rahsia mendalami minda anda!


Jadi! Apakah Yang Anda Perolehi Dalam Program ini!

Program ini yang satu-satunya didalam Malaysia mengabungkan cara menjadi genius kanak-kanak dan dewasa dalam satu buku. Disini apa yang anda akan perolehi dalam buku ini antara lain:

* Mendedahkan Rahsia Minda yang tidak pernah anda pelajari sebelum ini. Sebagaimana anda perlu mengenali diri anda sendiri maka adalah perlu untuk anda kenali minda anda sendiri. Anda akan tahu perkembagan otak anda sejak dalam kandungan lagi. Dualisme dari otak dimana otak kiri dan kanan, minda sedar dan separa sedar dan banyak lagi
* Kepintaran berbilang yang dapat mengilap kepintaran yang perlu dirangsang. Anda akan tahu bagaimana mengunakan kesmua kepintaran ini untu kehidupan anda
* Dorongan Minda, mendedahkan rangsangan minda yang dapat membantu mengunakan dan meningkatkan keupayaan minda. Ia termasuk lebih sepuluh makanan minda, senaman minda dan banyak lagi. Dorongan Deria, mendedahkan keupayaan deria anda dan juga rangsangan untuk meningkatkan pengunaan deria.Dorongan ini merangkumi 5 deria utama yang mendedahkan rangsnagan deria yang perlu anda ketahui. ia juga mendedahkan lebih dari 10 faktor yang membolehkan anda lebih pintar seperti faktor Mozart faktor, Placebo Faktor, Oksigen Faktor, Circadian Faktor dan banyak lagi
* Senaman Minda bagi kanak-kanak dan dewasa
* Pemakan minda bagi kanak-kanak dan dewasa yang boleh diberikan tanpa kos tambahan
* Cara mengambil nota dan Mind Map ( berserta Software)
* Lebih dari 15 kaedah Mnemonic yang dapat membantu ingatan
* Kaedah ini mengambil kira kaedah terbaik didunia seperti NLP, superlearning, Quantum Learning, Einstein factor, Tony Buzan, subconscius Mind, Edward de Bono, Positive thinking dan banyak lagi. Ini juga termasuk kaedah pendidikan kanak-kanak seperti Glenn Doman dan Montessori
* Kaedah ini telah terbukti berkesan dan diamalkan oleh ramai orang yang berjaya. Apa yang membezakan kami telah mengabungkan keadah yang terbaik yang bersesuaian dengan Malaysia.


Jadi! Tunggu Apa Lagi Dapatkan Segera "PROGRAM RAHSIA MINDA GENIUS " Ini Sekarang Juga!

Memperkenalkan....

"PROGRAM RAHSIA MINDA GENIUS " "

Program Panduan Yang Wajib Bagi Anda Yang Ingin Menjadi lebih Pintar !

Saya telah mengambil masa hampir 6 tahun dalam kajian terhadap kesemua kaedah terbaik dunia. Ia termasuk kajian melalui beratus buah buku dan seminar. Ianya Hampir menelan kos hampir RM10,000 . Sebelum ini kaedah ini mempunyai dua buah buku yang kini telah digabungkan ke dalam sebuah program panduan yang cukup lengkap dan mudah difahami oleh sesiapa. PROGRAM RAHSIA MINDA GENIUS yang menghuraikan satu persatu teknik terkini dan berkesan untuk menjadi 300% lebih pintar.

Dan anda akan dapat melakukannya dalam SEKELIP MATA sahaja!

Rahsia ini amat mudah difahami dan senang dilakukan oleh sesiapa. Semuanya di dalam Bahasa Melayu dan menggunakan teknik-teknik yang bersesuaian di Malaysia sahaja! . Seperti yang saya katakan sebelum ini anda mungkin ada membeli buku bagaimana mendidik anak menjadi lebih pintar atau bagaimana menjadi cemerlang dalam akademik. Tetapi anda masih berada di takuk lama atau hanya sedikit perubahan. Anda juga boleh mendapat kaedah yang baik tetapi dengan kos yang teramat mahal tetapi kami mendedahkan rahsia semuanya hanya dengan pelaburan kecil.


Dr. Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D
Pengarah & Pengasas Anugerah Agung Spiritual Development Centre

P.S. RM400 sebenarnya terlalu kecil kalau dibandingkan dengan permainan yang anda beli untuk anak anda. Permainan yang kadang-kadang hanya bertahan dalam seminggu. Mulakan langkah anda bagi membentuk masyarakat berilmu dan berwang

P.P.S. Buku panduan saya sesuai untuk dipraktikkan di Malaysia . Ini bukan buku panduan dari luar negeri yang dialih bahasa. Ini adalah 100% barangan buatan Malaysia tulen dalam Bahasa Melayu. Harap maklum!

No comments:

Post a Comment