Ki Ageng Sapu Jagad

Al-Qur'an Ukuran Saiz 1 Meter berusia 120 Tahun

Al-Qur'an Ukuran Saiz 1 Meter berusia 120 Tahun

Tuesday, February 22, 2011

BENGKEL ZON KEKAYAAN AGUNG ANUGERAH AGUNG(Program Terbaru Anugerah Agung Tahun 2011)


BENGKEL ZON KEKAYAAN AGUNG ANUGERAH AGUNG(Bengkel Kekayaan Terhebat Tahun 2011)
(Berita Baik kepada semua pembaca,program Bengkel Zon Kekayaan Agung Anugerah Agung boleh dipelajari secara pengajian jarak jauh(PJJ)dan Pengajian Jarak Dekat(PJD)/Hadir Diri)

Kehebatan Pengaruh Kekuatan Spiritual Terhadap KEKUATAN FINANSIAL (Kekayaan) dan SOSIAL (Kesuksesan), MEMBUAT MAGNET WANG PENDERAS REZEKI, MELIPAT GANDAKAN KEKAYAAN SECARA CEPAT.

RAHSIA KEKAYAAN, KEBERUNTUNGAN & KESUKSESAN TERDAHSYAT ABAD 21…!!!

Anda Ingin Cepat KAYA, SUKSES, MAKMUR dan SEJAHTERA? Meraih Kepuasan, Kebahagiaan Lahir Batin. Kini sudah sampai masanya Anda Memiliki Dengan Segera Cara Termudah mendapatkan WANG dan MELIPAT GANDAKAN KEKAYAAN dengan Mengikuti “BENGKEL ZON KEKAYAAN AGUNG ANUGERAH AGUNG”. Kehebatan Pengaruh kekuatan Spiritual terhadap KEKUATAN FINANSIAL (Kekayaan) dan SOSIAL(Kesuksesan), MEMBUAT WANG BERANAK PINAK, MEMBUAT MAGNET WANG PENDERAS REZEKI, MELIPAT GANDAKAN KEKAYAAN SECARA CEPAT DAN SELAMAT, TANPA RISIKO!!!

DIJAMIN CEPAT KAYA DALAM WAKTU YANG SINGKAT, Anda dibanjiri Wang Ringgit. Jadi JUTAWAN, MUDAH, HALAL dan TERBUKTI 100% CARA ILMIAH, SAINTIFIK & METAFIZIK PEMENUH SEGALA KEPERLUAN ANDA.

RAHSIA DAHSYAT BENGKEL ZON KEKAYAAN AGUNG (BZKA) merupakan KUNCI MUJARAB & MUSTAJAB yang telah Teruji, dirasakan dan dibuktikan oleh Para Pengamalnya, Bahkan terhadap masalah ekonomi yang sudah diluar jangkauan akal manusia. Masalah Sempit Rezeki/Kewangan,Usaha banyak Rintangan/hambatan,Bisnes bangkrup Pasti Dapat Diatasi,di JAMIN BUKAN PENIPUAN, BUKAN KLENIK dan BUKAN PENSUGIHAN, TERBUKTI dari banyaknya Testimonial Pengakuan dan Surat Ucapan Terima Kasih dari peserta Bengkel Zon Kekayaan Agung ini yang telah mengalami sendiri kemujarabannya, Memiliki Kereta Mewah, Rumah Banglo Bertingkat, Berjawatan Tinggi, Kaya Raya dan banyak lagi………

SATU-SATUNYA Cara Elegan dalam Menjemput REZEKI AGUNG, SIHAT WALAFIAT, Anti Stress dan Frustasi, Meraih Kebahagiaan, Ketenteraman, Kemakmuran,Yang Telah Terbukti Meningkatkan “HARKAT, DERAJAT, MARTABAT dan KEMULIAAN HIDUP”.

DAPATKAN RAHSIA EMAS INI DENGAN MENGIKUTI BENGKEL ZON KEKAYAAN AGUNG ANUGERAH AGUNG.

PROGRAM BENGKEL ZON KEKAYAAN AGUNG PERINGKAT 1

1. KUASA MINDA

Dalam Program Kuasa Minda Bawah Sedar Dalam Bengkel Zon Kekayaan Agung ini,keilmuan yang terkandung dalam program ini adalah berbeza dari segi keilmuan, nota, panduan dan sebagainya, program ini tidak sama dengan program Kuasa Minda dalam Program Ilmu Kekayaan dan Kesuksesan yang mengandungi 37 siri ilmu Kekayaan.

Ilmu Kuasa Minda dalam program Bengkel ini disusun dan dikemaskini dan diformat dalam format terbaik dan ditulis dalam bahasa Malaysia yang mudah difahami dan jelas isi kandungannya,mudah untuk mempraktikalkannya selepas mengikuti bengkel ini.

Apa yang pasti anda akan diajarkan kaedah menggunakan Kuasa Minda Bawah Sedar untuk meraih kekayaan dan kejayaan Agung dalam kehidupan Anda (Kekayaan Besar,Wang Banyak, Barang Mewah,Sentiasa Berkecukupan, Kemewahan Dunia, Kesuksesan Hidup, Hidup Tidak melarat, Bebas Hutang, mendatangkan Keberuntungan dan 1001 keinginan), mohon tidak main-main dengan rahsia ini, sebab kami hanya melayani mereka yang serius untuk memilikinya, Tanpa puasa, ritual mistik, ilmu hitam, makhluk halus, bebas syirik, tanpa azimat dll)

2. TENAGA DALAM MAKRIFATUL HAQ ANUGERAH AGUNG

Dengan ridho,taufiq dan hidayah Allah SWT,kami mengijazahkan ilmu senibeladiri Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung kepada anda secara instant tanpa memandang suku,ras,agama.Kami tidak membatasinya.

Atas permintaan ramai dan prihatin dengan keinginan orang awam yang bercita-cita untuk menguasai Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung tapi tidak cukup modal belajar,saya dengan rendah diri dengan ini telah membuka sebuah Program Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung yang baru dimana telah dikemaskini serta disusun secara ilmiah, saintifik, murah tapi berkualiti tinggi dan mampu dimiliki serta dipelajari oleh sesiapa sahaja dari pelbagai lapisan masyarakat.

Setelah sekian lama melakukan ujian keilmuan ini kepada para peserta Tenaga Dalam Makrifat Anugerah Agung dan mereka telah berhasil membuktikannya yang mendatangkan manfaat luarbiasa dalam kehidupannya meliputi pelbagai aspek kehidupan.Bila Anda mengikuti program Bengkel Zon Kekayaan Agung Tahap 1 ini, Program Tenaga Dalam Makrifatul Haq ini saya sertakan sekali dalam satu pakej untuk memudahkan anda mempelajarinya tanpa perlu mengeluarkan modal besar, cukup mengikuti Bengkel Zon Kekayaan ini,anda dapat bonus berganda dengan mempelajari keilmuan tenaga dalam makrifat secara serentak.

Sebahagian Manfaat Program Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung:

Selepas pengijazahan sama ada jarak jauh mahupun jarak dekat,langsung dibuktikan, Keselamatan zahir dan batin,Melumpuhkan lawan tanpa menyentuh, mengosongkan tenaga lawan, Musuh akan terasa ringan seperti kapas, tanpa tenaga, tanpa mantra pada saat berhadapan dengan musuh, gelengan kepala, kedipan mata, getaran telapak tangan, tendangan jarak jauh, mengangkat musuh seperti kapas, menahan / menarik, hipnotis dengan cahaya sinar, dan gerakan seluruh tubuh. Walaupun musuh terhalang tembok pun musuh akan terpental, Daya tarik disenangi dalam pergaulan,untuk keharmonisan rumahtangga, membangkitkan kepercayaan diri, untuk kelancaran bisnes mahupun perdagangan, memperlancar jalan rezeki, untuk kecantikan, ketampanan,wajah bercahaya, menarik simpati setiap orang dari semua lapisan, menumbuhkan rasa cinta kasih suami isteri, menambah kewibawaan dan dicintai keluarga,dilingkungan kerja dan masyarakat luas, mengaktifkan rezeki, selamat dari sekelian bala dan wabak penyakit. Patut dimiliki oleh setiap individu terutama yang bekerja bersangkut-paut dengan hal-hal keselamatan dan yang menjalani pekerjaan yang berisiko bahaya,untuk keselamatan perjalanan jauh darat,udara dan laut,untuk para peniaga dan penghuni kediaman agar terhindar dari gangguan sihir dan jin dan manusia yang berniat jahat dan lain-lain manfaat yang akan dirasakan sendiri oleh pengamalnya.Insya Allah.

Silibus Kursus Level 1

Pengenalan dan konsep pembelajaran ilmu Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung,Adab belajar ilmu Tenaga Dalam Makrifat, Bukti kewujudan tenaga dalam melalui penggambaran saintifik, Kelebihan mengamalkan ilmu Tenaga Dalam Makrifat,Mengawal Tenaga Dalam Makrifat, Doa Pembuka kunci ilmu, Pukulan Jarak Jauh, Pengubatan tenaga dalam makrifat, Pagar Benda/Rumah, Scanning Kekuatan Ghaib, Panggil Orang Jarak Jauh (telepathi), gerak kontak/ silat ghaib gerak karomah, Amalan khusus, meditasi Nur Ilahi, kerezekian, pengasihan, karisma tinggi, mengaburkan pandangan musuh, dan lain-lain yang hanya akan didedahkan rahsianya dalam kursus.

Perhatian!!!

Peserta akan diuji dengan beberapa ujian yang benar mengikut tahap / level yang diambil masing-masing. Keilmuan bersifat kekal selamanya dalam diri pengamal.

3. EFT UNTUK MERAIH KEKAYAAN & MENARIK WANG

Dalam Bengkel Zon Kekayaan Agung ini saya mendedahkan kepada anda satu Rahsia EFT untuk anda menjalani PERUBAHAN POSITIF di dalam kehidupan Anda. Terapi Emotional Freedom Techniques (EFT) adalah kaedah rawatan energi yang mengapplikasikan falsafah dan prinsip perubatan akupuntur dengan rawatan alternatif penyembuhan energi (Bio-energi).

Ia dikenali sebagai Cabang Rawatan Energi yang dikenali sebagai Psikologi Energi (Energy Pyschology) di khalayak pakar-pakar perubatan alternatif dan juga pakar psikologi moden.

Kaedah ini adalah berdasarkan pertemuan terkini berhubung kaitan antara Tubuh Energi Manusia, emosi dan kesihatan tubuh fizikal Anda. Ia sangat POPULAR dan MENDAPAT sambutan yang positif dan luas dari pelbagai golongan individu.Dalam Bengkel ini anda akan saya bukakan Rahsia Bagaimana menggunakan EFT untuk memprogramkan semula mindset atau Sistem Kepercayaan untuk mencapai KEKAYAAN, KEMAKMURAN dan menarik WANG disekeliling Anda.

4. SIXTH SENSE & BRAINWAVE UNTUK MENCAPAI KEKAYAAN DAN KESUKSESAN HIDUP

Dalam program Sixth Sense - Intuisi Diri ini, anda akan saya bimbing untuk membuka serta mengaktifkan indera keenam secara Saintifik, Spiritual melalui kaedah zikrullah dan teknologi Brainwave pengaktif kemampuan ESP (Extra-Sensory Perception) anda dapat mengaktifkan potensi terpendam yang ada dalam diri anda ke arah mencapai Kesuksesan dan kekayaan dalam hidup. Kaedah yang digunakan dalam program ini adalah kaedah terpantas, tepat dan cepat untuk membuka kemampuan psikik anda.

Selepas mengikuti program ini anda akan mula mempercayai dengan gerak hati anda,insya Allah anda akan mendapat jawapan/petunjuk dari setiap permasalahan anda dan mengetahui solusi/jalan keluar untuk mengatasi masalah anda,dalam perniagaan pula anda akan menggunakan Intuisi Diri Anda untuk mengetahui rakan perniagaan anda samada jujur ataupun tidak, dapat mengetahui waktu yang tepat untuk membuat pelaburan ,menjalankan perniagaan,dapat mengetahui sesuatu peristiwa yang sedang terjadi, akan terjadi dan sebagainya, mengetahui arah kejayaan dan kekayaan, mampu membaca fikiran orang lain dan pelbagai kelebihan lain yang akan dirasakan sendiri oleh pengamalnya.

5. AMALAN SPIRITUAL KEKAYAAN

Rezeki itu yang menjamin Allah SWT dan diberikan kepada semua hamba Nya, sedangkan ulat dalam batu saja diberinya rezeki. Kemewahan dan kesempitan rezeki itu terserah kepada kehendak Ilahi yang Maha Memberi, manusia kemampuannya hanya mencari dan terus mencari sebagai bentuk usaha.

Bekerja tidak kenal lelah untuk mendapatkan rezeki sajapun belum dikatakan sempurna apabila tidak diiringi dengan do'a, makanya ada istilah “bekerja sambil berdo'a”. Demikian pula sebaliknya, berdo'a saja tanpa bekerja ibarat motor tidak ada mesinnya. Kedua upaya itu harus seiring seirama untuk mencapai keselarasan hidup.

Bengkel Zon Kekayaan Agung ini tidak akan lengkap tanpa disertakan sekali dengan Amalan Spiritual Kekayaan, amalan spiritual kerezekian ini membuka pintu kekayaan,untuk ikhtiar mengikis masalah hutang piutang, hidup serba kekurangan, selalu mendapat susah, bingung, sering merasa serba salah, Insya Allah bila mengamalkan amalan kerezekian ini secara istiqomah (terus-menerus) kehidupan Anda akan berubah dalam hitungan hari, Kesuksesan, kemakmuran, pelarisan, keselamatan dalam segala usaha, akan terangkat dengan cepat harkat, derajat, pangkat atas izin dan redha Allah, sehingga memiliki kekuatan yang akan menjamin kesuksesan, kemakmuran, keberuntungan, diangkat dari kemiskinan dan kesengsaraan, Insya Allah anda akan saya bimbing untuk meraih kesuksesan dan kekayaan hidup secara nyata serta mendapat kelimpahan rezeki halal dan berkah.

6. TARIKH LAHIR (NUMEROLOGY)

Menyelami Rahsia Tarikh Lahir, Membongkar Khazanah Dalaman

Alam ini tidak dijadikan dalam keadaan HAMPA, KOSONG atau TIADA ERTI. Alam ini dijadikan dengan penuh kepelbagaian PROGRAM atau ATURCARA dan HUKUM-HAKAM.

Semua ini perlu diakses. Dalam dunia ini terdapat pelbagai PETUNJUK yang boleh dikenal pasti atau KOD yang boleh diakses oleh setiap orang. Untuk MERUNGKAI KOD atau MEMAHAMI PETUNJUK ini, seseorang itu perlulah memiliki ILMU yang TEPAT.

Ilmu ini merupakan gabungan dari pelbagai cabang Ilmu Metamatik, Psikologi Tingkah Laku, Ilmu Hukum Keseimbangan atau Pasangan dll. Ianya boleh diibaratkan sebagai KUNCI kepada SUKSES . Dengan teknik ini, seseorang itu akan memiliki ANAK KUNCI KEJAYAAN/ KUNCI EMAS.

Persoalan utamanya - Apa yang hendak dibuat dengan ANAK KUNCI KEJAYAAN/KUNCI EMAS itu?

Sebelum itu, mari kita fahami dahulu 'perkara apa yang hendak difahami'. Kunci itu harus digunakan dalam membuka akses kepada KOD-KOD RAHSIA yang tersembunyi didalam tarikh lahir.

Dengan merungkai KOD ini, seseorang itu mampu :

Melakukan LONJAKAN PARADIGMA diri

Memecahkan KEBUNTUAN PERMASALAHAN

Memahami PETUNJUK ALAM

Membaca ZON masalah kesihatan pada tubuh fizik

Mencari KESERASIAN dalam membentuk hubungan sosial, kekeluargaan dan kerjaya

Memahami KEKUATAN POTENSI DIRI dari sudut MENTAL, EMOSI & KEROHANIAN

Malah anda MAMPU untuk menjadi PENYELESAI MASALAH a.k.a ' PROBLEM SOLVER' kepada setiap permasalahan yang datang


Ilmu yang dimaksudkan ialah ilmu : ANALISIS TARIKH LAHIR - NUMEROLOGI . Selain dari teori serta falsafah, ilmu ini juga mengandungi ribuan teknik yang boleh DIPELAJARI, DIOLAH, DITEROKAI dan DIPRAKTIKKAN ..... SEMUANYA berdasarkan KREATIVITI.

Kenapa Kreativiti? Ini kerana dengan kreativiti seseorang itu akan menggunakan otak kanannya untuk mendapatkan GAMBARAN dengan dibantu oleh otak kiri yang lebih kepada logik.

7. SENAMAN MINDA & PERNAFASAN (Teori dan Praktikal)

Dalam bahagian ini anda akan dibimbing secara Praktikal Sembilan ( 9) pelajaran kaedah Senaman & Pernafasan Mind Power untuk Memperkasakan Minda Anda ke tahap optimum.

Selepas praktikal latihan, beberapa siri ujian / atraksi kuasa minda akan dilakukan ke atas peserta untuk membuktikan keberadaan energi yang telah diaktifkan, pelbagai kelebihan akan dirasakan sendiri oleh pengamalnya dalam kehidupan mereka dalam meraih kejayaan dan kecemerlangan hidup.

8. METHOD PERNAFASAN UNTUK MENCAPAI TAHAP GELOMBANG ALPHA

Latihan Pernafasan ini sangat penting untuk menyelaraskan gelombang otak anda ke tahap gelombang alpha, saya akan membimbing anda untuk melakukan pernafasan dengan cara yang betul dan tepat untuk mencapai peringkat gelombang alpha dalam masa yang singkat dan pantas,bagaimana mengaktifkan kemampuan & keupayaan otak kanan untuk mencapai ketenangan, kemampuan luarbiasa, kreativiti tinggi, psikik, mempunyai idea hebat, mencapai kejayaan, keberuntungan hidup dan pelbagai manfaat lain yang bakal anda alami sendiri bila anda sering melatihnya.

9. MEDITASI NUR ILAHI (Teori dan Praktikal)

Dalam kehidupan seharian, minda kita dipengaruhi oleh pelbagai faktor sekeliling seperti wang, keluarga, rakan-rakan, pekerjaan, makanan dll.Akibatnya, minda kita sentiasa tertekan dan berada pada gelombang beta. Setiap tindakan yang kita buat adalah tidak teratur dan jarang beroleh kejayaan.

Meditasi Nur Ilahi adalah satu cara untuk minda kita di set ke gelombang alpha - ini menjadikan fikiran kita tenang, idea-idea baru muncul dan badan akan jadi fresh!. Meditasi juga akan membuka pusat tenaga yang under-active dan menguatkan aura kita. Ini kerana kita dengan serentak mengaktifkan minda separa sedar dan ke tujuh-tujuh pusat Tenaga Utama Tubuh. Kita juga boleh bebas dari sebarang penyakit jika meditasi ini dilakukan bersungguh-sungguh, Insya-Allah!

Meditasi tidak bercanggah kepada ajaran Islam. Ini kerana dalam Islam, kita disuruh supaya selalu bertafakkur iaitu istilah lain untuk meditasi:

Kelebihan Meditasi Nur Ilahi:

Proses penyelarasan diri ke arah Kekayaan dan Kesuksesan Hidup, Pembersihan / penguatan cakra-cakra, lapis-lapis hati dan peningkatan kualiti energi batin, Memperkuatkan aura / cahaya diri, Penciptaan daya tolak dari berbagai sumber penyakit fizik dan non fizik, tolak daya energi-energi negatif melalui pagar aura / cahaya tubuh, Memperkuat daya indera ke-enam, mata ketiga, kepekaan tangan dan kepekaan batin (naluri). Memperkuatkan daya kundalini, Pengubatan diri sendiri, Pelancar proses akses energi Ilahi, Bakar stress / gelisah / bingung / resah / gundah / insomnia / dll, Perkuat Kharisma / wibawa / rasa segan pada orang lain, Pembuka pintu berbagai hajat (rezeki / jodoh / keturunan / dll), Mempunyai pertahanan diri yang ampuh dari segala serangan ghaib, Mempunyai kekuatan tenaga dalam yang tinggi dll.

Perlukah Saya Mengikuti Bengkel Zon Kekayaan Agung Ini?

Pasti soalan ini bermain-main di fikiran anda sekarang. Apa yang boleh saya katakan setiap orang perlu mengetahui rahsia Bengkel Zon Kekayaan Agung ini untuk terus cemerlang dalam kehidupan di dunia mahupun akhirat. Baiklah saya senaraikan beberapa keadaan di bawah:

Jikalau Anda Seorang Suami/Ketua Rumahtangga :

Anda akan dapat membina dan mengekalkan keharmonian rumah tangga.

Menjalin hubungan yang cemerlang dengan isteri, mertua, ipar duai dan tetangga.

Membantu kecemerlangan anak-anak dan mengetahui potensi anak-anak anda.

Dapat mengetahui rahsia pasangan masing-masing dan cuba untuk memperbaiki hubungan supaya lebih erat dan mesra

Mempelajari cara mengelakkan perpecahan di kalangan keluarga.

Jikalau Anda Seorang Isteri/Suri Rumahtangga :

Anda akan dapat membina dan mengekalkan keharmonian rumah tangga.

Menjalin hubungan yang cemerlang dengan suami, mertua, ipar duai dan tetangga.

Membantu kecemerlangan anak-anak.

Jikalau Anda Seorang Pekerja Atau Eksekutif :

Anda akan berkemampuan mengawal perkerjaan anda.

Segala pekerjaan anda lebih lancar.

Anda dapat mempertingkatkan produktiviti dan kredibiliti anda.

Anda akan mudah berurusan dengan pengguna, pengeluar, pekerja bawahan dan sesiapa sahaja dari pihak ketiga.

Anda mampu menjalinkan hubungan yang baik dengan majikan anda.

Anda mampu memperolehi kenaikan gaji dan bonus tahunan yang anda kehendaki. Sudah pastinya anda mampu memperolehi kenaikan pangkat.

Jikalau Anda Seorang Pekerja Bidang Pemasaran(Salesman/Saleswoman):

Anda akan selalu mendapat urusan bisnes yang betul dan menguntungkan.

Anda tidak akan ditipu. Anda akan selalu berurusan dengan orang yang betul dan segala urusan dengan pihak ketiga menjadi lebih mudah.

Anda mudah berkomunikasi serta berurusan dengan pelanggan.

Anda mampu menjadi sale person yang disenangi, disukai dan dihormati

Anda mampu menjalinkan hubungan yang baik dengan majikan anda.

Anda mampu memperolehi kenaikan gaji dan komisen tahunan yang anda kehendaki.

Jika semua perkara diatas telah berlaku pada anda, sudah pastinya anda mampu memperolehi kenaikan pangkat

Jikalau Anda Seorang Ahli Perniagaan/Businessman:

Anda akan berupaya membuat keputusan yang lebih tepat dan produktif.

Anda akan selalu mendapat urusan bisnes yang betul dan menguntungkan.

Anda tidak akan ditipu. Anda akan selalu berurusan dengan orang yang betul dan segala urusan dengan pihak ketiga menjadi lebih mudah.

Anda mudah berkomunikasi serta berurusan dengan pelanggan malahan pekerja anda.

Anda mampu mengawal bisnes anda secara optimum dan memperkembangkannya

Anda mampu menghasilkan idea yang lebih kreatif untuk kemajuan bisnes anda

Pastinya anda akan mampu memperkayakan bisnes anda.

Anda dapat mengenalpasti kakitangan yang bagus, berpotensi dan paling sesuai bagi sesuatu jawatan dan mengetahui samada seseorang kakitangan itu berkeperibadian jujur atau luhur. Ia amat bermanfaat untuk sesebuah syarikat.

Anda dapat mengetahui individu-individu yang patut anda berurusan dalam perniagaan. Anda juga seharusnya mengetahui hala tuju syarikat Anda.

Anda sebagai seorang Majikan, supaya dapat mengenali perwatakan kakitangan anda serta ketulusan rakan kongsi perniagaan.

Jika Anda Seorang Pelajar:

Anda mampu mempertingkatkan daya ingatan anda ke tahap optimum.

Anda mampu menghasilkan assigment yang berkualiti dan bermutu tinggi

Anda mampu berkomunikasi dengan guru, pensyarah dan pelajar lain dengan baik.

Anda mampu mencapai kecemerlangan dalam akademik dan ko-kurikulum.

Anda mampu menyerlahkan daya pemikiran dan potensi diri anda yang sebenar di dalam apa jua bidang yang diceburi.

Anda mampu membuat pemilihan kursus pengajian yang sesuai dengan diri anda

Jika Anda Pasangan Yang Sedang Bercinta:

Anda boleh mengetahui rahsia pasangan masing-masing samada wujud ciri-ciri seperti pisau cukur, playboy, queen control, panas baran dan pelbagai lagi.

Menundukkan pasangan yang berwatak keras dan sulit sekali di atur.

Menghindarkan pasangan dari curang.

Menghindarkan diri dan pasangan dari permusuhan, kebencian dan fitnah.

Merapatkan hubungan cinta , Pasangan selalu setia, selalu ingin dekat dengan Anda dan tidak pernah bosan.

Jika Anda Seorang Penulis:

Membuang segala tanggapan negatif dalam diri dan menulis semula ‘Skrip Hidup'

Membuka persepsi baru mengenai dunia penulisan dan penerbitan

Menjana idea kreatif dari persekitaran

Mengetahui teknik penulisan berkuasa tinggi yang sesuai untuk semua orang sibuk

Bagaimana menghasilkan karya yang mesra pengguna

Pendek Kata, Tidak Kira Siapa Anda:

Anda perlukannya sebagai alat untuk berjaya

Anda perlukannya sebagai alat untuk kaya

Anda perlukannya sebagai alat untuk mencapai segala impian/hajat

Anda perlukannya sebagai alat untuk mengekalkan keharmonian hidup

Anda perlukannya sebagai alat untuk mengekalkan kejayaan/kekayaan

Anda perlukannya sebagai alat untuk menambah kejayaan/kekayaan

Anda perlukannya sebagai alat untuk menyelesaikan masalah.


BONUS ISTIMEWA:

PENDULUM ANALYSIS

Jika ada satu cara ilmiah untuk mengetahui sesuatu yang tersembunyi sehingga Anda seolah-olah mempunyai mata batin dan berkemampuan menerawang, Apakah yang Anda ingin tahu?

Luangkan 5 minit Anda untuk membaca artikel ini, saya akan mengganti waktu Anda dengan pengetahuan yang sangat berharga bagi kesuksesan Anda.

Anda hanya perlu belajar selama 30 minit untuk program Ilmu Pendulum ini, serta merta Anda mampu berkomunikasi dengan Bawah Sedar Anda untuk mengetahui hal-hal yang tersembunyi. Anda mampu mengetahui berbagai hal penting perihal peribadi Anda,sebagai contoh untuk mengetahui bakat, pekerjaan/karier dan bisnes yang sesuai, memilih pasangan yang serasi atau untuk mengetahui solusi masalah peribadi Anda dan 1001 persoalan yang bermain di minda anda.

Anda juga berkemampuan menemukan barang yang hilang kerana jatuh atau lupa tempat meletaknya, mengetahui keberadaan penyakit,punca penyakit dan rawatan serta ubat yang sesuai untuk merawatnya dan boleh mengetahui jenis jantina bayi dalam kandungan walaupun kandungan baru berusia 5 hari. Sementara alat kedoktoran tercanggih sekalipun baru dapat scanning setelah 4 bulan (120 hari).

Selain itu, Anda mampu "menerawang/scanning" ke dalam Minda orang lain untuk mengetahui keperibadian, perasaan, kejujuran dan niat buruk dari orang-orang di sekitar Anda

Minda Bawah Sedar atau yang sering kita sebut sebagai Alam Bawah Sedar adalah bahagian dari fikiran kita yang memproses intuisi (pengetahuan tanpa belajar), gudang kreativiti, serta mengetahui penyebab dan solusi bagi masalah peribadi kita. Orang-orang tradisional, apabila mereka tidak tahu apa yang harus dilakukan,ingin tahu sesuatu yang tersembunyi atau mereka bingung dalam menentukan pilihan, maka mereka akan mencari ilham/petunjuk dengan cara latihan-latihan spiritual seperti meditasi dan bertapa. Ilham/petunjuk tidak lain adalah intuisi dari Bawah Sedar kita sendiri. Sedangkan meditasi dan bertapa merupakan cara tradisional yang terbukti boleh digunakan untuk komunikasi dengan Alam Bawah Sedar.

Seiring perubahan zaman berteknologi tinggi, kemampuan untuk mengetahui hal-hal yang tersembunyi sangatlah berguna. Namun, Anda sebagai orang moden yang penuh kesibukan tentu saja tidak ada waktu melakukan meditasi atau bertapa. Untunglah, sekarang sudah diketemukan cara berkomunikasi dengan Bawah Sedar yang sangat praktikal. Tanpa perlu meditasi atau bertapa, hanya perlu 30 minit mempelajari panduannya, seketika Anda sudah memiliki kemampuan berkomunikasi dengan Minda Bawah Sedar Anda sendiri untuk bertanya dan mendapatkan jawaban dari "mata batin" Bawah Sedar Anda.

Bagaimana Caranya? Alat Apa Yang Digunakan?

Alat yang perlu Anda miliki untuk berkomunikasi dengan Alam Bawah Sedar disebut Chevreul Pendulum , iaitu sebuah media khusus yang diberi rantai. Jika digunakan untuk mendapatkan jawapan dari Bawah Sedar, maka kita memegangnya dengan kedua hujung jari, kemudian pendulum akan "bergerak berayun dengan sendirinya" untuk menjawab Ya dan Tidak. Misalnya ayunan ke depan-belakang ertinya “Ya”, sedangkan ayunan ke kanan-kiri bererti keputusannya adalah “Tidak”.

Cara atau method ilmiah yang mengajarkan Anda cara menggunakan pendulum secara efektif dinamakan Pendulum Analysis . Cara ini berbeza dengan cara-cara penggunaan pendulum yang biasanya dihubungkan dengan supernatural atau teori metafizik. Pendulum Analysis adalah method yang benar-benar ilmiah dan dapat dijelaskan dengan konsep psikologi moden. Dengan Pendulum Analysis, Anda akan mendapatkan jawapan yang tepat dari Minda Bawah Sedar Anda.

Boleh Digunakan Untuk Apa Saja?

Tidak ada batasan. Ertinya Anda mampu meng-eksplorasi Fikiran Bawah Sedar Anda untuk mengetahui apa saja yang memungkinkan untuk diketahui. Anda hanya perlu menyusun pertanyaan yang dapat dijawap dengan Ya atau Tidak, setelah itu pegang pendulum Anda (tentunya setelah Anda tahu rahsianya), maka Fikiran Bawah Sedar Anda akan menggerakkan pendulum untuk menjawab Ya atau Tidak sesuai dengan persepsi dan intuisi yang diterima oleh Minda Bawah Sedar Anda. Anda boleh gunakan pendulum untuk:

Menentukan pilihan atau keputusan yang tepat. Banyak orang menderita dan gagal dalam hidupnya hanya kerana salah menentukan pilihan atau salah dalam memilih jalan hidup. Minda Bawah Sedar merupakan kekuatan yang sangat besar, sembilan kali ganda dari logik manusia. Untuk itulah kita harus menentukan pilihan yang sesuai dengan keinginan Bawah Sedar supaya kekuatan Bawah Sedar mendukung usaha kita. Sebaliknya, apabila kita memilih berdasarkan logik saja, boleh jadi pilihan itu tidak sesuai dengan keinginan Alam Bawah Sedar kita, akibatnya segala usaha terasa susah.

Mengetahui bakat peribadi. Banyak orang bingung dalam menentukan profesi yang sesuai bakatnya kerana tidak tahu sebenarnya bakat apa saja yang dimilikinya. Jika Anda ingin mengetahui apakah Anda berbakat dalam suatu bidang, Anda boleh bertanya kepada Fikiran Bawah Sedar.

Mengetahui orang yang tepat dalam percintaan. Jika Anda bingung dalam menentukan pilihan orang mana yang sesuai secara lahir dan juga secara batin dengan Anda, maka Anda boleh bertanya kepada Fikiran Bawah Sedar Anda. Fikiran Bawah Sedar akan menunjukkan orang mana yang sesuai menjadi soul mate atau belahan jiwa Anda. Fikiran Bawah Sedar tidak meramal, tapi menyesuaikan keperibadian Anda dengan keperibadian orang yang Anda maksudkan.

Mengetahui perasaan orang lain. Anda ingin tahu bagaimana perasaan pasangan Anda atau calon isteri/suami Anda terhadap Anda? Apakah dia suka kepada Anda? Apakah suami Anda masih mencintai Anda? Seberapa besar rasa cintanya kepada Anda? dan Apakah ada tanda-tanda bahawa dia curang?. Dapatkan jawapannya dari Fikiran Bawah Sedar Anda.

Mendeteksi niat buruk dari orang lain. Kita memang tidak boleh berfikir negatif atau buruk sangka, namun waspada adalah keharusan. Apalagi di zaman yang serba modan, dimana orang menghalalkan segala cara untuk mencapai tujuan peribadinya. Jika kita mendeteksi niat buruk dari orang lain, itu ertinya kita dapat lebih waspada ketika berhubungan dengan orang tersebut.

Menempatkan orang dalam posisi yang tepat. Jika Anda adalah seorang pemimpin organisasi atau perusahaan, pastinya Anda ingin setiap karyawan Anda mendapatkan tugas yang tepat sesuai bakat dan minatnya masing-masing. Anda tentu ingin supaya tugasan karyawan Anda maksimum sehingga organisasi atau perusahaan Anda menjadi lebih maju. Untuk tujuan ini, Anda dapat bertanya misalnya "Apakah si Saiful sesuai dan boleh dipercayai bila diangkat sebagai manager kewangan?".

Mengetahui seseorang jujur atau bohong. F ikiran Bawah Sedar memiliki daya tangkap dan kewaspadaan yang lebih baik dibandingkan Fikiran Sedar. Hanya saja kerana orang pada umumnya tidak terlatih untuk menerima signal dari Minda Bawah Sedarnya, maka mereka tidak memahami signal/isyarat bahaya yang dimunculkan. Pernahkah Anda merasa gelisah ketika berhubungan dengan seseorang, tapi kerana segan atau terpengaruh pujukannya, akhirnya Anda menerima tawaran kerja sama darinya. Dan ternyata benar orang tersebut menipu. Rasa gelisah adalah signal getaran bahaya yang dimunculkan oleh Fikiran Bawah Sedar Anda. Dengan pendulum, Anda boleh mengetahui apakah seseorang jujur atau berbohong.

Memprediksi kemungkinan suksesnya sebuah bisnes atau pekerjaan. Jika Anda ragu-ragu ketika akan melangkah dalam suatu bisnes, Anda boleh meminta pertimbangan Fikiran Bawah Sedar apakah kira-kira nanti Anda dapat sukses dengan bisnes atau pekerjaan yang akan Anda jalani. Jawapan dari Bawah Sedar Anda adalah berdasarkan analisis Bawah Sedar yang memperhitungkan segala komponen peribadi seperti minat, bakat, motivasi, keperibadian dan pengetahuan Anda dihubungkan segala komponen eksternal seperti kesempatan, lingkungan kerja, persaingan dan sebagainya. Jadi prediksi ini bukanlah sebuah ramalan gaib, melainkan sebuah analisis yang sangat cerdas dari Fikiran Bawah Sedar Anda.

Menemukan barang yang hilang kerana jatuh atau lupa meletaknya. Insya Allah Dengan sangat tepat, Anda boleh mengetahui dimana jam tangan, kalung, gelang, cincin, dompet, kunci kenderaan, handphone dll terjatuh atau dimana terakhir kali Anda meletakkannya. Meskipun Anda lupa secara sedar, Fikiran Bawah Sedar Anda tetap mengingat dimana Anda meletakkan kunci Anda. Dan, meskipun Anda tidak menyedari ketika handphone Anda terjatuh,Fikiran Bawah Sedar tahu benar bila dan dimana handphone Anda jatuh.

Mendeteksi/scanning keberadaan penyakit. Biasanya orang baru tahu kalau dirinya berpenyakit setelah penyakit itu sudah parah. Padahal boleh jadi penyakit sudah ada walaupun kita belum merasakannya. Saya beberapa kali "menyelamatkan" orang yang dalam tubuhnya terdapat potensi penyakit (penyempitan pembuluh darah, diabetes, kanser, ketumbuhan otak dsb.) yang belum dia sedari kerana belum terasa sakitnya. Dengan melakukan pemeriksaan ke doktor lebih awal, penyakit tersebut boleh dirawat dengan lebih mudah.

Mengetahui penyebab dan solusi masalah peribadi Anda. Dengan method Pendulum Analysis, Anda boleh mengetahui penyebab suatu penyakit baik fizik mahupun psikologi atau masalah peribadi Anda sekaligus mendapatkan pemecahannya kerana memang itulah salah satu kemampuan Fikiran Bawah Sedar. Misalnya Anda mempunyai penyakit yang sulit disembuhkan, maka Anda boleh gunakan teknik yang saya ajarkan, Anda akan tahu apa penyebabnya dan bagaimana solusi terbaiknya.

PERHATIAN : Harap difahami bahawa Pendulum Analysis bukanlah cara untuk membuka mata batin dan bukan seperti ilmu terawangan yang dipelajari paranormal. Pendulum Analysis adalah penggunaan pendulum secara ilmiah untuk berkomunikasi dengan Fikiran Bawah Sedar atau Alam Bawah Sedar. Manfaat dari berkomunikasi dengan Fikiran Bawah Sedar iaitu terungkapnya berbagai hal yang tersembunyi dalam fikiran, perasaan dan hati nurani kita. Mungkin Anda bertanya "Bagaimana Alam Bawah Sedar boleh mengetahui banyak hal?" Silakan terus membaca, Anda akan tahu jawapannya.

Memahami Potensi Fikiran Bawah Sedar

Fikiran kita itu seperti bawang yang berlapis-lapis. Secara garis besar manusia mempunyai satu fikiran/kesedaran yang terdiri dari dua bahagian, iaitu Fikiran Sedar dan Bawah Sedar. Fikiran Sedar adalah proses mental yang boleh Anda kendalikan dengan sengaja. Fikiran Bawah Sedar adalah proses mental yang berfungsi secara Automatik sehingga Anda tidak menyedarinya dan sulit untuk dikendalikan secara sengaja.

Fikiran Sedar mempunyai empat fungsi utama, iaitu: mengenali informasi yang masuk dari pancaindera, membandingkan dengan memori kita, menganalisa, dan kemudian memutuskan respon spesifik terhadap informasi tersebut. Sedangkan Fikiran Bawah Sedar berfungsi memproses kebiasaan, perasaan, memori jangka masa panjang, persepsi, keperibadian, intuisi, kreativiti, dan keyakinan.

Setiap manusia normal terlahir dengan potensi Fikiran Sedar dan Bawah Sedar yang sama. Namun, dalam proses tumbuh-kembang seorang manusia hanya sebahagian kecil saja dari seluruh potensi yang berkembang sepenuhnya dalam Fikiran Sedar. Umumnya manusia moden tidak banyak menggunakan potensi Bawah Sedarnya kerana di sekolah dia hanya diajarkan bagaimana menggunakan Fikiran Sedarnya (logik dan analisa). Padahal kalau kita mahu menggunakan potensi Bawah Sedar kita, manusia boleh mengembangkan dirinya ke level yang lebih tinggi. Fikiran Bawah Sedar mempunyai fungsi dan sifat-sifat khusus, diantaranya:

Kemampuan Fikiran Bawah Sedar Terpisah Dari Fikiran Sedar

Fikiran Bawah Sedar bekerja terpisah dari fikiran Sedar. Fikiran Bawah Sedar dapat mendengar atau melihat hal-hal yang tidak tertangkap oleh Fikiran Sedar. Fikiran Bawah Sedar boleh memikirkan satu hal yang berbeza dengan yang difikirkan oleh Fikiran Sedar. Fikiran Bawah Sedar boleh menyukai sesuatu yang mana tidak disukai menurut Pikiran Sedar. Fikiran Bawah Sedar dapat mengendalikan aktiviti fizik tanpa disedari oleh Fikiran Sedar dan dapat mengungkapkan idea atau fikiran yang berada di luar jangkauan persepsi sedar (Extra Perceptions).

Minda Bawah Sedar Merupakan Gudang Penyimpanan Memori

Ibarat komputer, Fikiran Sedar adalah RAM (tempat menyimpan memori kerja dan memori sementara), sedangkan Fikiran Bawah Sedar adalah Hard Disk yang tidak terbatas kapasitinya. Apapun yang pernah Anda alami dalam hidup Anda, secara sedar ataupun tidak, telah tersimpan dengan sangat rapi di fikiran Bawah Sedar. Secara sedar Anda mungkin boleh lupa (kerana kapasiti RAM pastinya terbatas). Namun sebenarnya Anda tidak pernah benar-benar lupa. Ingatan-ingatan yang terlupakan itu boleh diungkap dengan masuk ke Bawah Sedar. Caranya boleh dengan hipnotis atau bertanya dengan Bawah Sedar melalui Pendulum Analysis.

Minda Bawah Sedar Sangat Cerdas

Bawah Sedar jauh lebih cerdas, bijaksana, dan cepat daripada Fikiran Sedar. Bawah Sedar dapat menangani 2.300.000 bit informasi dalam suatu saat, sementara Fikiran Sedar hanya mampu menangani 7-9 bit informasi dalam suatu saat. Itu ertinya, apa yang tidak ditangkap oleh Fikiran Sedar dapat ditangkap oleh Fikiran Bawah Sedar.

Fikiran Bawah Sedar dapat memproses lebih banyak informasi daripada Fikiran Sedar. Bawah Sedar juga memproses informasi tanpa pengaruh rasa bangga, prasangka, atau pengharapan. Dengan kata lain, Fikiran Bawah Sedar adalah suatu potensi intelektual yang berfungsi pada kapasiti puncak.

Meskipun Fikiran Bawah Sedar sangat cerdas, tidak bererti ia tidak pernah berbuat salah. Kadang-kadang, Fikiran Bawah Sedar menarik satu kesimpulan yang keliru apabila mendapat "paksaan" dari Fikiran Sedar.

Minda Bawah Sedar Sebenarnya Sangat Sedar

Fikiran Bawah Sedar sebenarnya sangat sedar dan responsif terhadap setiap kejadian. Fikiran Bawah Sedar dikatakan tidak sedar dalam pengertian bahawa manusia pada umumnya tidak menyedari keberadaan Fikiran Bawah Sedar. Fikiran Bawah Sedar selalu sedar dan waspada, bahkan ketika Fikiran Sedar sedang tidak aktif, misalnya dalam keadaan hipnosis. Fikiran Bawah Sedar mengetahui atau menyedari segala sesuatu yang ada di Fikiran Sedar, tetapi tidak sebaliknya.

Minda Bawah Sedar Memberikan Respons Dengan Jujur

Bias prasangka, penghakiman, pengharapan, pengelompokan persepsi, dan kerangka berpikir konseptual adalah sifat Fikiran Sedar. Fikiran Bawah Sedar terbebas dari pengaruh-pengaruh di atas dan mampu menghasilkan kesedaran realiti yang lebih objektif. Persepsi dan pengetahuan Fikiran Bawah Sedar tentang realiti bersifat langsung,Fikiran Bawah Sedar menyerap dan mengerti realiti berdasarkan pengalaman nyata sebagaimana adanya, tanpa harus melalui proses pemberian makna atau penjelasan yang rumit, seperti yang dilakukan Fikiran Sedar. Kemampuan persepsi, pemahaman, dan respons Fikiran Bawah Sedar sama dengan yang ditunjukkan oleh seorang anak kecil yang masih kecil, yang belum memiliki prasangka, pengharapan, dan aturan yang kaku seperti orang dewasa. Itulah mengapa, bertanya kepada Fikiran Bawah Sedar adalah sama dengan bertanya kepada orang yang bijak.

Minda Bawah Sedar Boleh Berkomunikasi Tanpa Kita Sedari

Ketika Anda sibuk bercakap-cakap dengan seseorang, Fikiran Bawah Sedar Anda juga berkomunikasi secara Bawah Sedar dengan Fikiran Bawah Sedar orang yang Anda ajak bercakap. Kerana persepsi dari Fikiran Bawah Sedar sangat luas dan murni, maka dia boleh menangkap kesan yang lebih detail daripada kesan yang Anda tangkap secara sedar. Fikiran Bawah Sedar Anda mampu membaca isi fikiran orang lain sehingga dia tahu keperibadian, perasaan, kejujuran dan niat buruk dari orang lain yang pernah Anda temui.

Minda Bawah Sedar Menggunakan Bahasa Simbol (Berupa Perasaan dan Mimpi)

Sebenarnya, Minda Bawah Sedar selalu berkomunikasi dengan Minda Sedar untuk memberikan peringatan ataupun saranan-saranan ketika Anda dihadapkan dalam suatu persoalan. Sayangnya, secara alami Fikiran Bawah Sedar hanya boleh memunculkan perasaan dan mengungkapkan simbol-simbol dalam mimpi untuk berkomunikasi dengan Fikiran Sedar.

Sedangkan kita, manusia moden, tidak pernah dilatih untuk mengenali simbol komunikasi dari Bawah Sedar kita. Padahal, kalau kita mahu mendengarkan dan mengikuti saranan-saranan dari Bawah Sedar kita, kemungkinan besar hidup kita akan lebih baik.

Demikianlah berbagai hal istimewa berkaitan dengan Minda Bawah Sedar. Sekarang saatnya Anda menggunakan potensi Fikiran Bawah Sedar untuk meraih kesuksesan dan hidup lebih bahagia. Anda boleh memulakan dari Pendulum Analysis , sebuah method ilmiah untuk mengeksplorasi Minda Bawah Sedar Anda.

* Program Bengkel Zon Kekayaan Agung Peringkat 1 ini termasuk Akuan Ijazah, Sijil Ekslusif, Manual Lengkap Berwarna Program Bengkel Zon Kekayaan Agung Anugerah Agung, VCD Tutorial, Meditasi Zikir, Brainwave dll*

No comments:

Post a Comment