Ki Ageng Sapu Jagad

Al-Qur'an Ukuran Saiz 1 Meter berusia 120 Tahun

Al-Qur'an Ukuran Saiz 1 Meter berusia 120 Tahun

Sunday, December 19, 2010

KAPSUL MSE-TUSPOZIMA ANUGERAH AGUNG


Kapsul Multi Spectrum Energy-The Ultimate Super Power Of Zima Anugerah Agung

SOLUSI KECANTIKAN & KESUKSESAN

PANCARKAN Pesona Nur Ilahi Dari Dalam DiriMu Dengan Program BUKA AURA NASMA di ANUGERAH AGUNG

" Sampai Saat Ini TERAPI BUKA AURA NASMA ANUGERAH AGUNG' Tetap Sebagai Pilihan Terbaik Untuk Program BUKA AURA "

TERAPI PEMBUKAAN AURA NASMA ANUGERAH AGUNG

DENGAN MULTI SPEKTRUM ENERGY

THE ULTIMATE SUPER POWER OF ZIMA ANUGERAH AGUNG

AURA NASMA ANUGERAH AGUNG


Setiap orang memancarkan cahaya atau energi - energy, bilamana terang cahayanya, maka terang juga masa depannya, sebaliknya bilamana redup, atau bahkan gelap cahayanya, maka redup dan gelaplah juga masa depannya.
Bila terang cahayanya, maka rezeki, keberuntungan, nasib baik, kesejahteraan akan selalu menaunginya. Sebaliknya bila redup atau gelap cahayanya, maka musibah, kesialan, emosi, akan selalu mengiringinya, bila diberi modal usaha maka akan merugi, habis modalnya bahkan terlibat hutang dan hidup selalu dalam kesulitan dan banyak masalah.

Energi yang dipancarkan ibarat Alunan Muzik :

Energi yang dipancarkan seseorang ibarat alunan muzik, mampu mempengaruhi setiap orang disekelilingnya, seringkali kita tidak menyukai seseorang padahal belum kenal dan baru saja jumpa, atau sangat mengagumi penampilan seseorang yang melintas dihadapan kita...., itu kerana energi - Aura yang dipancarkan oleh orang itu......
Bila Pengarang lagu menyusun irama muzik sedemikian indahnya sehingga alunannya terdengar merdu, Di Anugerah Agung, pancaran energi Aura ini dapat disusun sesuai dengan ( program ) keinginan kita. Kita dapat menampilkan (Memancarkan) pengaruh, pesona, daya-tarik pemikat, bahkan berbagai method untuk mempengaruhi orang agar percaya dan suka kepada kita.

Cahaya itu sendiri milik Allah SWT ( QS. An-Nuur ayat 35 ), Cahaya diatas Cahaya. Bimbingan Method untuk menyerap - menerima berbagai energi Ciptaan Allah dan cara memancarkannya akan diberikan hingga dapat dimanfaatkan untuk menuju ke kehidupan yang lebih baik dan sejahtera. Diperlukan proses pembelajaran untuk memahaminya

Setiap manusia memiliki medan energi atau aura di sekitar dirinya. Aura yang bagus akan memancarkan energi yang bagus pula, demikian pula sebaliknya, hal ini dibuktikan misalnya, saat bertemu dengan seseorang yang belum dikenal sekali pun, sudah dapat dirasakan rasa senang atau tidak senang. Ini menggambarkan adanya interaksi aura atau medan energi antara orang dengan orang lain. Tidak hairanlah jika kita menjumpai orang yang secara fizikalnya tidak cantik / tampan tapi disukai banyak orang. Hal ini kerana aura orang tersebut telah terbuka sehingga pancarannya bagus.

Perkembangan teknologi aura ini semakin hari semakin menarik sejak ditemukannya Computerized Multimedia Biofeedback System oleh seorang penyelidik yang berasal dari German bernama Fisslinger pada tahun 1998. Dengan menggunakan komputer tersebut, dapat dilihat secara langsung dan dinamik aura seseorang pada layar monitor. Computerized Multimedia Biofeedback System, ini diberi nama Aura Video Station. Teknologi terbaru ini menggunakan beberapa pengetahuan untuk menunjangnya, seperti teknologi komputer, biofeedback, pengetahuan tentang colour therapy dan pengubatan dengan vibrasi(getaran)

Melalui analisis aura, ada beberapa hal yang dapat diketahui dan dapat pula diterapkan dalam kehidupan sehari-hari, iaitu, dalam bidang psikologi dan kesihatan. Untuk rekrutmen pegawai, dapat dilihat kesesuaian personaliti dengan bidang pekerjaannya. Sedangkan untuk scanning kesihatan, analisis aura akan memberikan gambaran kesihatan yang lebih mendalam dari keadaan pesakit.
KEAJAIBAN KAPSUL MSE-TUSPOZIMA ANUGERAH AGUNG

Formulasi Canggih Untuk Aura Memancar Sempurna

Dapatkan Rahsia Ilmu Hikmah dan Ritual Batin Tingkat Tinggi,khusus untuk persembahan tak ternilai bagi pedamba kecantikan ataupun ketampanan serta power batin dalam menghadapi persaingan hidup di abad moden ini. Hasilnya Kapsul MSE langsung bekerja tepat sasaran mahupun cepat keberhasilan pada setiap harapan dan tujuan. Memperbaiki gerak kerja seluruh sistem tubuh sehingga selalu sihat(menyembuhkan berbagai penyakit kronik),penuh vitaliti,awet muda,kulit lebih cerah,putih,bersih dan melambatkan proses penuaan(awet muda).Penguasaan berbagai ilmu Metafizik dan secara pasti memberi perlindungan fizik mahupun ghaib.

99.9 % JAMINAN KEBERHASILAN

Dengan izin Allah SWT,dapat kami pastikan bahawa Kapsul MSE ini adalah media spiritual yang terbaik dan tak mengenal kata gagal,fakta ini kami utarakan berdasarkan hasil uji cuba bertahun-tahun kepada klien dan pasien kami dan terbukti merasakan manfaat-manfaat yang luarbiasa yang telah membuat kehidupan mereka berubah menjadi lebih baik,lebih sihat dan lebih berkualiti serta sejahtera.

Diantara manfaat,efek positif dan perubahan yang dapat dirasakan secara nyata oleh orang yang memanfaatkan kapsul MSE iaitu:Mampu menciptakan keajaiban dan keberuntungan seketika,mampu menarik rezeki dan melipatgandakannya dengan mudah,mampu menarik potensi kekayaan dari berbagai penjuru,mampu meneutralkan hambatan-hambatan atau pun kesulitan/rintangan hidup,harapan dan tujuan hidup mudah terwujud,mampu mengatasi masalah ghaib,santet,guna-guna. Mampu meraih kesuksesan dengan cepat atas usaha,karier,bisnes yang sedang dijalani.Terhindar dari fitnah zahir mahpun batin serta kebencian musuh-mush kerja atau bisnes yang mengakibatkan masalah wang,rasuah ataupun undang-undang.Dijamin aura Anda memancar sempurna bekerja automatik mengikuti langkah hidup anda.

Melalui beberapa butiran kapsul yang mengandung bio-molekul aktif untuk membuka tujuh aura utama tubuh dan membangkitkan karisma, wibawa, dan pesona diri sehingga disenangi banyak orang, tanpa perlu menggunakan susuk, Memiliki bias energi yang dahsyat & luar biasa, melebihi jenis susuk apapun, membuat wajah bercahaya,meningkatkan daya tarik alamiah,melambatkan proses penuaan(anti kedut),meningkatkan karier,perniagaan,Jangan hairan jika anda nanti disukai dan dikasihi banyak orang,memiliki ramai kawan, Tingkatkan immuniti tubuh dan keselamatan dari jenayah, santet, hipnotis, dll. Tidak bertentangan dengan agama.

Dapat ditest photo aura kirlian, (sesuai untuk siapa saja, karyawan artis, ahli perniagaan, pedagang, guru, salesman, dll. Anda hanya perlu menelan sebutir atau mengikut level yang dikehendaki sesuai keperluan hidup anda,tanpa pantangan, berfungsi seumur hidup dan tidak menganggu proses akhir kehidupan. Setelah kapsul ditelan,secara langsung medan Bioelektromagnetik akan bekerja secara automatik mengikuti arah hati dan fikiran anda untuk mempengaruhi dan mewujudkan setiap harapan-harapan dan tujuan hidup anda dengan mudah atas kehendak Allah.

Menjadi cantik atau tampan,memiliki rasa ketenangan,mudah dalam segala urusan,rezeki lancar,karier bagus ,usaha maju adalah harapan dan impian setiap orang. Berbagai cara dilakukan untuk dapat mewujudkannya,mulai dari cara medis sampai cara alternatif,namun ternyata banyak yang belum mendapatkan hasil. Untuk itulah dengan penuh kerendahan hati serta ridho Allah SWT, Dr. Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D berkenan mempersembahkan ke hadapan anda Kapsul MSE-The Ultimate Super Power Of Zima Anugerah Agung.Merupakan penemuan Mutakhir hasil olah batin tingkat sepuh.

Bagi anda yang ingin auranya terpancar dengan baik maka aura yang sudah dimiliki harus dioptimumkan dengan suatu program pembukaan, pembersihan dan tune-up aura yang memiliki manfaat :

Melalui beberapa butiran kapsul yang mengandung bio-molekul aktif untuk membuka tujuh aura utama tubuh dan membangkitkan karisma, wibawa, dan pesona diri sehingga disenangi banyak orang, tanpa perlu menggunakan susuk, Memiliki bias energi yang dahsyat & luar biasa, melebihi jenis susuk apapun, membuat wajah bercahaya,meningkatkan daya tarik alamiah,melambatkan proses penuaan(anti kedut),meningkatkan karier,perniagaan,Jangan hairan jika anda nanti disukai dan dikasihi banyak orang,memiliki ramai kawan, Tingkatkan immuniti tubuh dan keselamatan dari jenayah, santet, hipnotis, dll. Tidak bertentangan dengan agama. Dapat ditest photo aura kirlian, (sesuai untuk siapa saja, karyawan artis, ahli perniagaan, pedagang, guru, salesman, dll. Anda hanya perlu menelan sebutir atau mengikut level yang dikehendaki sesuai keperluan hidup anda,tanpa pantangan, berfungsi seumur hidup dan tidak menganggu proses akhir kehidupan. Setelah kapsul ditelan,secara langsung medan Bioelektromagnetik akan bekerja secara automatik mengikuti arah hati dan fikiran anda untuk mempengaruhi dan mewujudkan setiap harapan-harapan dan tujuan hidup anda dengan mudah atas kehendak Allah.

Menjadi cantik atau tampan,memiliki rasa ketenangan,mudah dalam segala urusan,rezeki lancar,karier bagus ,usaha maju adalah harapan dan impian setiap orang. Berbagai cara dilakukan untuk dapat mewujudkannya,mulai dari cara medis sampai cara alternatif,namun ternyata banyak yang belum mendapatkan hasil. Untuk itulah dengan penuh kerendahan hati serta ridho Allah SWT, Dr. Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D berkenan mempersembahkan ke hadapan anda Kapsul MSE-The Ultimate Super Power Of Zima Anugerah Agung. Merupakan penemuan Mutakhir hasil olah batin tingkat sepuh.

Kapsul ini mengandungi bahan-bahan terpilih dari tumbuhan langka berkhasiat luarbiasa yang sudah diolah dan diritualkan dengan persyaratannya yang cukup berat bermula dari awal penyediaannya yang sangat menekankan kaedah spiritual yang cukup rumit, ketat, pemprosesan yang panjang dan ritual yang berat yang memerlukan kesabaran yang sangat tinggi untuk menghasilkan kapsul yang berkekuatan tingkat tinggi yang memancarkan gelombang elektromagnetik yang besar ke seluruh tubuh dan aspek kehidupan manusia.


Kelebihannya:

Mengaktifkan Daya Inti Energi yang tersimpan dalam wadah spiritual yang dimiliki setiap individu manusia secara alami. Melalui proses penyatuan mikro dan makro alam semesta (penyatuan badan lahir & badan halus) sehingga terjadi keseimbangan frekuensi getaran metafizik tertinggi yang dimanfaatkan untuk mengatasi segala bentuk problem kehidupan yang meliputi:

Mengaktifkan Nur Ilahi : Aktifnya Nur Ilahi dapat dirasakan dengan munculnya gerak refleks iaitu tubuh bergetar dan bergerak-gerak dengan sendirinya tetapi dalam keadaan tetap sedar sepenuhnya. Nur Ilahi adalah media, sarana untuk terhubung ke Allah untuk terkabulnya do'a dan agar dapat menerima isyarat-isyarat getaran, petunjuk, cahaya dari Allah untuk kehidupan yang lebih baik, harmoni, keberhasilan, kesuksesan dan kesejahteraan di jalan yang di redhai Allah SWT.

Daya Pengasihan Agung: Memaksimumkan daya kerja energi aura tertinggi yang terhimpun dari inti lima aura manusia (putih,merah,kuning,biru,hitam) yang berguna untuk memperlambat proses penuaan,daya tarik alamiah, kewibawaan, karisma,meluluhkan hati seseorang,menundukkan atasan / bawahan,mengunci pasangan, meluluhkan hati kawan / lawan.

Penembusan Dimensi-Kemampuan mempengaruhi frekuensi fikiran orang lain untuk mudah diprogram sesuai kehendak anda,melakukan komunikasi bathin dengan orang lain(telepati)dll Meningkatkan kreativiti spiritual agar Anda mudah dalam mengatasi berbagai masalah yang meliputi aspek jasmani, rohani(spiritual), mental, emosional, sosial, ekonomi dan masalah ghaib.

Kemakmuran: Mengembangkan potensi jalur kerezekian dari segala arah,memperlancar usaha serta memperbaiki sumbatan / halangan rezeki yang diakibatkan oleh pola hidup negatif mahupun intervensi dari pihak luar. Menguasai teknik kemakmuran secara mudah,cepat,tepat dan efisien tanpa harus meminta bantuan kepada orang lain,jin sehingga tercapai keberkahan dan kesejahteraan hidup sepanjang masa.

Pengubatan: Mampu mengadakan terapi penyembuhan secara alami dan ghaib kepada diri peribadi,keluarga dan masyarakat umum meliputi pembersihan medan energi negatif yang mempengaruhi fizik,mental,emosi dan spiritual tanpa ubat-ubatan kimia.

Perlindungan Zahir dan bathin: Mampu melumpuhkan lawan perseorangan mahupun sekumpulan tanpa disentuh, mengunci & mengosongkan tenaga lawan,membubarkan kerusuhan,huru-hara,anti rompakan,pencurian,pergaduhan, memagari diri,keluarga,harta benda,rumah dan area. Juga dapat menolak / mengembalikan serangan metafizik negatif (santet,teluh,leak,gendam hitam, guna-guna,pelet dsbnya)

Pencerahan: Mampu mengatasi setiap problem zahir / bathin peribadi, keluarga,umum. Pengenalan rahsia diri sejati,pemahaman hakikat kehidupan, membuka hijab pembatas antara badan zahir dan bathin,dll

Lancarnya Aliran Darah ke Otak: Selain meningkatkan Vitaliti dan Semangat, akan meningkatkan juga daya pemikiran, kecerdasan, daya tangkap, ingatan, memberi inspirasi, kreasi, idea-idea, kreativiti, imaginasi, dll. Akan memberi rasa tenang, tenteram, damai dan bahagia, akan memunculkan gagasan-gagasan pemikiran baru berupa jalan keluar terbaik dari berbagai masalah dan kesulitan yang menimpa diri kita.Insya Allah

Proses Pembersihan Diri : Membersihkan Diri dari berbagai sifat-sifat negatif, sisi gelap, mahkluk jahat pendamping, energi negatif, melenyapkan stress, depresi, trauma, sakit hati, kebencian, dendam, kesusahan, kesedihan, ini adalah upaya Pemurnian untuk menjernihkan hati, mengembalikan kepada Fitrahnya sebagai Insan Kamil dengan tujuan memunculkan kemampuan mendengar suara hati terdalam yang merupakan sumber kebijaksanaan, prestasi dan motivasi.

Pengaktifan, Pembangkitan secara Mental, Emosi dan Spiritual (ESQ) : Untuk memunculkan, membangkitkan kemampuan dan potensi yang tersembunyi, pembangkitan-pengaktifan sifat-sifat yang baik (Akhlaqul Karimah), membangun citra positif yang berdaya tarik mempesona, kharismatik, berwibawa, disukai dan disayangi, banyak teman (Buka Aura).

Pengaktifan Kekuatan Fikiran (Fikiran Quantum) : Adalah suatu metode untuk melepaskan, mengarahkan, mengendalikan kekuatan diatas Normal-Adi kodrati-fikiran bawah sedar (unconscious mind / mentalis), sehingga menjadi langkah nyata dalam kehidupan sehari-hari, sekaligus pola pengasahannya, melalui Terapi Buka Aura Nasma Anugerah Agung dan Pengembangan Potensi Diri di Anugerah Agung

Aliran Energi MSE-The Ultimate Super Power of Zima Anugerah Agung akan : Merawat penyakit langsung dari akar masalahnya, dan sumber penyakitnya. Dengan melancarkan Aliran darah dan memperbaiki, membenahi serta meningkatkan metabolisme tubuh secara signifikan sehingga berbagai organ-organ tubuh bahagian dalam yang lemah dan sakit akan menjadi kuat dan kembali sihat. Jaringan tubuh yang rosak atau tumbuh abnormal akan di program ulang kembali agar tumbuh menjadi jaringan yang sihat, sumber-sumber penyakit dihancurkan dan diatur pembuangannya secara terpadu melalui berbagai saluran pembuangan.

Dengan dibuka Auranya, membangkitkan aura pesona, pengasihan, daya tarik pemikat, wibawa, kharisma, menarik, disayang, dihormati, meningkatkan percaya diri, rasa tenang, ketentraman dan rasa bahagia, disukai banyak orang dan,
Kemampuan untuk mempengaruhi orang, kekuatan fikiran, sabda, agar percaya, tunduk dan taat kepada Kita. ( Hanya untuk Kebaikan )

Kemampuan memancarkan kecantikan, memperlambat penuaan, menurunkan, meningkatkan berat badan, memperhalus kulit, membuat wajah menjadi cantik bersinar alami, meningkatkan, mengembalikan keharmonisan dalam keluarga, dll.

Tanpa pantangan, tanpa kesan sampingan dan dapat untuk semua agama dan kepercayaan. Method paling praktikal dan tanpa risiko. Ingat?!!!! Jangan menggunakan susuk. Kalau anda meninggal nanti susah. Baik yang cair ataupun yang susuk logam,dll. Itu sangat berbahaya. Baik kesihatan mahupun jiwa. Produk ini terbatas, hanya tersedia dalam beberapa paket. Kami buat dalam jumlah terbatas. Jadi manfaatkan kesempatan istimewa ini. Yang tidak anda temukan ditempat lain.

KEUNIKKAN

MUDAH-Tanpa perlu puasa,tanpa olah nafas,tanpa konsentrasi,tanpa ritual berat
PERMANEN-Berfungsi / bermanfaat selamanya
EFISIEN-Tidak perlu perawatan,hasil nyata
HALAL-Tidak bertentangan dengan agama
SELAMAT-Alami,tanpa kesan sampingan
TENANG-Tidak menganggu proses akhir kehidupan
ENERGI-mempunyai energi makrifat Haqqul Yakin,mempunyai prana,bangkitnya kundalini,Bioenergi Tubuh,Qigong,dll
DAN BANYAK LAGI………………………..


PEMBIAYAAN:

(1) JENIS LEVEL 1-RM533 (SEBUTIR KAPSUL)

Bonus:PROGRAM TERBARU RAHSIA ILMU MANDI AURA NASMA ANUGERAH AGUNG (berijazah) yang bernilai RM150 diberikan secara percuma

KETERANGAN RINGKAS ILMU MANDI AURA NASMA ANUGERAH AGUNG

Membuka Aura wajah jadi lebih cantik tampan menawan,bercahaya,awet muda,punya daya pikat pengasihan yang membuat orang takluk dan terpesona pada pengaruh ghaib aura kecantikan dan ketampanan anda,membuat fikiran dan perasaan anda lebih tenang, Mengharmonikan kehidupan kekeluargaan anda Menstabilkan emosi, spiritual, mental dan fizikal Perlindungan psikik dan gangguan unsur-unsur asing Menguatkan daya penarik anda, mengharumkan aura tubuh anda,aura cemerlang,menaikkan,mempertahankan karier, pangkat,jabatan, dan derajat anda pada tempat yang tinggi & terhormat sesuai yang diidamkan dsbnya.

(2) JENIS ISTIMEWA-RM1777 (3 BUTIR KAPSUL)
Bonus:PROGRAM TERBARU ILMU PENGASIH SEMAR NANGIS(berijazah) FIDYAH RM250 diberikan secara percuma + AIR BIOMETAZIMA LEVEL 1

KETERANGAN RINGKAS ILMU PENGASIH SEMAR NANGIS

Dengan media 2 lembar daun sirih berajah ghoib. Sangat ampuh untuk menundukkan, mencairkan,dan memikat sasaran yang dituju,lelaki / wanita menjadi bertekuk lutut selalu terbayang-bayang,tergila-gilakan anda,tanpa malu-malu akan mengemis cinta kepada anda. Memanggil kembali suami / isteri / kekasih / tunang yang lari,menyambung kembali tali percintaan yang terputus,menarik kembali suami / isteri / kekasih yang tergoda PIL / WIL di ikat ghoib agar setia. Hanya untuk tujuan kebaikan sahaja.

AIR BIOMETAZIMA ANUGERAH AGUNG

Mengaktifkan seluruh cakra batin dengan sistem transfer energi tingkat sepuh & kombinasi energi Ilahi, terbuat dari Bio-Energi Cahaya hingga mampu membangkitkan aura seluruh tubuh,meningkatkan karisma,wibawa,daya pengasihan tinggi,kecantikan,kesihatan dan kelimpahan rezeki.Membuat awet muda & anti energi negatif,keselamatan,efektif dan berlaku selamanya dan pelbagai manfaat lain yang dirahsiakan.

(3) JENIS SUPER (PAMUNGKAS)-RM3333(7 BUTIR KAPSUL)

Bonus:PROGRAM TERBARU AIR PEMBANGKITAN ENERGI TENAGA DALAM NURUL HAQ ANUGERAH AGUNG secara percuma

KETERANGAN RINGKAS TENTANG PROGRAM TERBARU AIR PEMBANGKITAN ENERGI TENAGA DALAM NURUL HAQ ANUGERAH AGUNG

Air pembangkitan energi Tenaga Dalam Nurul Haq Anugerah Agung ini sifatnya adalah untuk membuka bakat / potensi supernatural seseorang yang terpendam,sehingga dapat muncul kepermukaan sekaligus boleh dimanfaatkan keberadaannya.Insya Allah untuk membangkitkan tenaga dalam haq, membuka seluruh Lisy-syahaamati ,latoif,indera ke-enam tangan naluri dan ma’rifat hati,untuk keselamatan mutlak zahir dan bathin,pagar badan / benteng dari segala kejahatan kasar mahupun halus,anti segala jenis senjata tajam,anti santet,tenung,sihir,guna-guna,ditakuti ruh jahat / syetan dan orang zalim,cepat sembuh dari sakit (antibodi kuat),untuk lancar rezeki,menarik rezeki dari segala arah yang halal dan berkah dari Allah SWT,usaha sukses,cepat bekerja,selalu beruntung,untuk mahabbah/anda akan disegani,disenangi dan dimuliakan siapapun,anda akan mempunyai kharisma tinggi,daya tarik magnet,menambah kepercayaan diri dan terlihat awet muda,cepat dapat jodoh dengan izin Allah,dan banyak lagi manfaat lainnya, Insya Allah kelak akan dirasakan sendiri, banyak manfaat dari pengisian (bai’at) ilmu ini ,tentunya atas izin dan ridho Allah SWT.

Sekretariat
ANUGERAH AGUNG SPIRITUAL DEVELOPMENT CENTRE (Co.No:75202)

Sektretariat Anugerah Agung Groups-NO.1,TAMAN SENDAYAN INDAH,JALAN DEPO,93050 PETRA JAYA KUCHING,SARAWAK.MALAYSIA.
HP: 012 880 2035(hotline)
Email:masterrizal 9000@yahoo.com Website: www.anugerahagung4u.com


PERHATIAN: KAPSUL MULTI SPEKTRUM THE ULTIMATE SUPER POWER OF ZIMA ANUGERAH AGUNG INI HANYA BOLEH ANDA DAPATI DI ANUGERAH AGUNG SPIRITUAL DEVELOPMENT CENTRE.

No comments:

Post a Comment