Ki Ageng Sapu Jagad

Al-Qur'an Ukuran Saiz 1 Meter berusia 120 Tahun

Al-Qur'an Ukuran Saiz 1 Meter berusia 120 Tahun

Tuesday, October 12, 2010

PROGRAM ILMU GENDAM HIPNOTIS RATU NAWANG SARI ANUGERAH AGUNG



PROGRAM ILMU GENDAM HIPNOTIS RATU NAWANG SARI ANUGERAH AGUNG
Ki Ageng Sapu Jagad merupakan Pewaris Utama/Pertama dari Malaysia yang menerima ijazah/bai'at keilmuan Ilmu Pelet Gendam Hipnotis Raja Arjuna Sewu & Ratu Nawang Sari dari Kiyai Sepuh dari Indonesia secara hadir diri langsung dihadapan Guru!!!

Ketika cinta Anda dikhianati,bila ketulusan Jiwa sudah tidak dihargai lagi,tatkala kejujuran & kebenaran tidak lagi menjadi cahaya yang suci,Cinta dan kasih sayangnya terpaut pada harta & kebendaan,maka upaya yang diiringi kekuatan ILMU GENDAM HIPNOTIS PENGASIHAN RATU NAWANG SARI ANUGERAH AGUNG adalah solusinya.Merupakan pengasihan luarbiasa,senyuman anda akan membuat siapapun hanyut luluh,semua mata yang memandang akan terpesona,daya pengasihan yang demikian hebat akan terpancar setiap saat,meluluhkan hati pasangan,atasan,bawahan,klien bisnes,dan anda sentiasa menjadi pusat perhatian,berwibawa tinggi serta menebar sejuta pesona.

Ilmu Gendam Hipnotis Pengasihan Ratu Nawang Sari Anugerah Agung khasiatnya sama seperti ilmu Gendam Hipnotis Pengasihan Raja Arjuna Sewu Anugerah Agung,Cuma yang pelet ini khusus digunakan untuk mereka yang bergelar perempuan sahaja,(golongan spesies maknyah / pondan tak boleh gunakan ilmu ini). Merupakan sarana Pengasihan ampuh untuk memanggil kekasih/ suami / teman / keluarga yang pergi meninggalkan anda. Dengan media ini si dia pasti kembali atau datang ketempat anda. Asal masih hidup dijamin dia akan rindu berat dan pasti kembali. Untuk pasangan yang curang juga boleh juga digunakan ke atas mereka agar sedar dan pulang. Biarpun di luar negeri dia tetap akan datang.Yang mana khasiatnya untuk memutar sukma nya biar rindu menangis dan terbayang bayang terus dengan anda.

Pengasihan Ratu Nawang Sari ini benar benar hebat, orang yang dituju akan rindu dan ingin sekali pulang atau kembali pada anda. Orang nya tidak akan sanggup menolak hati dan cinta nya.

Rahsia Agung Gendam Hipnotis Pengasihan Ratu Nawang Sari Anugerah Agung membuka aura daya pemikat kelas tinggi bagi wanita/perempuan sehingga siapapun yang memandangnya akan terhipnotis jatuh cinta kerana hati dan akal fikirannya telah luluh hanyut dalam aura cinta kita, siapapun (dia) yang kita tuju / inginkan pasti akan takluk bertekuk lutut hilang kesedarannya yang di mata dia hanya ada aura cinta kita, sampai lupa segalanya ( maaf janga di buat main-main kerana si dia boleh gila )

Pengisian Ilmu Gendam Pengasihan Ratu Nawang Sari Anugerah Agung Tingkat Tinggi adalah solusi terakhir bagi sesiapapun yang ingin menguasai ilmu Pengasihan, sesuai di miliki oleh orang yang sulit belajar ilmu pemikat dan pengasihan.

Pengisian kekuatan ilmu gendam hipnotis Pengasihan Ratu Nawang Sari Anugerah Agung adalah method pengisian ilmu pengasihan tingkat tinggi menggunakan Air Zam-Zam untuk media penyaluran energi dan karomah ilmu pengasihannya, pengisian energi pengasihan tingkat tinggi dari jarak jauh tanpa risiko dan tanpa pantangan.

Bila anda ingin menguasai ilmu pengasihan dengan cepat dan singkat, maka kami dapat mewujudkan keinginan anda. Setelah diminum maka akan langsung reaksi dan terasa khasiatnya. Anda akan merasakan perubahan langsung pada diri anda, setelah itu anda boleh gunakan ilmu Gendam Hipnotis Pengasihan Ratu Nawang Sari ini untuk membantu semua hajat anda.Insya Allah

Khasiat dan karomah dari pengisian ilmu gendam hipnotis Pengasihan Ratu Nawang Sari Anugerah Agung ini adalah :

1. ilmu gendam hipnotis Pengasihan Ratu Nawang Sari Anugerah Agung terkenal dengan panggilan Ilmu penakluk dunia ini adalah salah satu kunci puncak dari semua ilmu Aura,menarik simpati,karisma,wibawa,pengasihan,mahabbah,mind power,gendam,hipnotis pengasihan dll.
2. Meningkat kan dan menimbulkan aura dan energi positif yang tinggi, sehingga daya tarik semakin kuat, banyak orang yang jadi suka. Aura nampak cerah dan punya daya pikat yang tinggi. Orang orang akan merasa senang dan tertarik dengan anda. boleh untuk daya tarik di tempat kerja.
3. Di segani rakan-rakan dan lawan. Disegani atasan dan bawahan. Mempunyai daya wibawa yang tinggi. Tidak mudah di perlekehkan orang lain. Bahkan pasangan sendiripun akan merasakan perubahan ini, nampak berwibawa dan di segani orang-orang.Sesuai untuk para pemimpin dan boss yang memerlukan wibawa dan aura agar di segani anak buah dan klien bisnes.
4. Setiap orang akan menaruh kasih sayang pada anda. Baik lelaki mahupun wanita. Mereka akan jadi senang dan mengasyikkan saat bergaul dengan anda. Tanpa pandang bulu. Teman jadi banyak, rezeki jadi banyak. Dalam mencari teman pun akan menjadi mudah, energi positif akan mengalir dalam tubuh anda.
5. Anda mampu melakukan pengasihan kepada orang yang anda suka, tak perlu lagi pergi ke dukun. Anda sudah berkemampuan melakukannya sendiri. Buka khidmat rawatan pengasihan dirumah. Boleh juga membantu teman-teman anda yang kesusahan di rundung masalah asmara.Boleh juga menolong keluarga sendiri. Jadi kerja sekali, berfungsi selamanya. Anda tidak perlu jauh-jauh dan ke paranormal bila anda mengalami masalah, anda mampu selesaikan sendiri.
6. Secantik dan setampan apapun bila anda gunakan pengasihan ini pasti kena. ( **syaratnya : anda harus sudah saling kenal ). Di jamin!!!Tanpa pantangan, tanpa kesan sampingan dan boleh untuk semua agama dan kepercayaan. Method paling praktikal dan tanpa risiko.
7. Mahar pengisian ini adalah RM1000. Tidak ada biaya tambahan apapun. Produk ini terbatas, hanya tersedia dalam beberapa paket. Kami buat dalam jumlah terbatas. Kerana ritualnya pada hari hari tertentu saja, Jadi manfaatkan kesempatan istimewa ini. Yang tidak anda temukan ditempat lain.

Setelah anda menguasai pengasihan tersebut, anda boleh menggunakannya untuk memikat kekasih anda ataupun untuk berbisnes. Iaitu menaklukkan klien, agar mahu membeli produk atau perkhidmatan anda. Itu boleh saja. Tidak menjadi masalah. Boleh saja. Ilmu harus digunakan untuk kebaikan diri anda dan keluarga anda. Banyak juga di pakai oleh para agen Insurans, member MLM, agen properti dan para salesman.

Selain itu boleh juga digunakan untuk membantu orang yang dalam kesusahan, baik keluarga ataupun teman. Secara tidak langsung anda boleh menjadi Sang Ratu Pengasihan Junior. Tinggal asah aja kemampuan anda. Maksudnya adalah kemampuan tentang bagaimana berkomunikasi, membawa diri, dan sopan santun. Pasti anda boleh. Saya yakin itu.

AMARAN : tidak boleh digunakan untuk menjual barang barang haram, seperti minuman keras, dadah, ataupun untuk tindakan kejahatan/jenayah. Jika anda melanggar maka anda akan mendapat musibah yang besar. Tidak memakai tumbal apapun, dan tidak perlu perawatan khusus. Saya tidak mengikhlaskan bila dipakai untuk tindakan kejahatan seperti menipu,atau sesuatu yang boleh menyusahkan/ merugikan orang lain.

PANTANGAN:Adapun pantangan Pengasihan Ratu Nawang Sari Anugerah Agung ini adalah tidak boleh merosak pagar ayu. Apa yang dimaksudkan dengan pagar ayu itu yang tidak boleh dirosak? Pagar ayu adalah ikatan sah perkahwinan yang di akui oleh agama dan negara. Jadi orang yang memiliki Ilmu gendam hipnotis pengasihan Ratu Nawang Sari Anugerah Agung ini tidak boleh merosak rumah tangga orang atau menganggu isteri/suami orang.

KHUSUS UNTUK ILMU GENDAM HIPNOTIS PENGASIHAN RATU NAWANG SARI ANUGERAH AGUNG INI WAJIB MELALUI BAI’AT/SUMPAH KEBATINAN LANGSUNG DENGAN GURU BESAR ANUGERAH AGUNG SPIRITUAL DEVELOPMENT CENTRE IAITU DR.MOHAMAD RIZAL BIN ROSDI PH.D (KI AGENG SAPU JAGAD)

YURAN KURSUS:RM1000(SATU RIBU RINGGIT SAHAJA)
TAMBAHAN RM20 DIKENAKAN UNTUK KOS POS LAJU SKYNET

No comments:

Post a Comment