Ki Ageng Sapu Jagad

Al-Qur'an Ukuran Saiz 1 Meter berusia 120 Tahun

Al-Qur'an Ukuran Saiz 1 Meter berusia 120 Tahun

Friday, October 29, 2010

Pelet gendam Mahabbah Pengasihan melalui makanan ( pelet makanan / minuman )


Pelet Gendam Mahabbah Pengasihan melalui makanan ( pelet makanan / minuman )

Pelet melalui makanan ( pelet makanan / minuman ) berkhasiat untuk menaklukkan orang yang sombong, angkuh, keras kepala, dan sulit diatur, boleh juga untuk menaklukkan pasangan yang sulit diatur dan tidak mahu menurut kepada kita. Biasanya di masukkan dimakanan atau minumannya. Dalam waktu satu hari maka yang dituju akan tunduk dan takluk dengan anda. Tanpa kesan sampingan negatif. Boleh digunakan untuk menaklukkan,meundukkan serta mendamaikan pasangan suami isteri,anak-anak atau ahli keluarga yang degil dan tidak menurut kata atau sering berkelahi,juga kekasih,tunang dan sesiapa sahaja yang anda kehendaki.

Reaksi cepat dan ampuh. Orang yang terkena biasanya langsung tunduk dan mengikuti kemahuan anda. Harap jangan di salah gunakan. Kerana yang dituju benar benar mengikuti kemahuan anda. Pelet makanan ini sudah siap pakai, saya yang rituali. Yang perlu anda siapkan adalah, targetnya, siapa yang mahu anda tuju. Boleh isteri, suami, kekasih siapa saja. Bahkan mertua pun boleh ditundukkan dengan pelet melalui makanan ini.

Cara penggunaanya biasanya dimasukkan dimakanan atau minuman, contoh:
jika menggunakan yang media makanan, maka makanan yang lazim biasa digunakan adalah roti, kuih, sayur ( laukpauk ), yang ini biasanya berbentuk gula, kopi atau apa-apa makanan dan minuman yang sudah saya doakan dengan doa ritual khusus ), boleh juga sate, atau apapun yang intinya nanti di makan dan di minum. Saya sering memasukkan doa-doanya melalui sebungkus gula,garam dsbnya, nanti anda taburkan di makanannya, sedikit saja. Agar tidak curiga. Jangan terlalu banyak gulanya,nanti kencing manis pulak orang yang dituju..hee..hee. Secukup nya saja. Sedangkan jika melalui minuman biasanya dalam bentuk jus ( juice ) buah ataupun minuman lainnya seperti jus buah-buahan, ais krim dan lain lain. Ini berbentuk gula pasir putih. Masukkan sedikit saja. Agar target tidak curiga..

Reaksinya biasanya adalah satu hingga tiga hari. Setelah tiga hari maka anda akan segera melihat hasilnya. Dijamin anda tidak akan kecewa.Insya Allah. Tunduk takluk dan jadi sayang dengan anda. Boleh juga untuk menundukkan calon mertua atau orang tua yang menghalangi cita cita anda untuk mendapatkan anaknya.
Sudah ribuan orang tertolong dengan media pelet makan dan minuman ini. Buktikan sekarang juga. Anda tidak akan kecewa,Insya Allah

Fidyah-RM150
Tambahan RM20 untuk kos pos laju skynet

1 comment:

  1. Ya macam mana kalau perbuatan ini di salah gunakan kepada suami orang atau isteri orang. Kan porak peranda nanti rumah tangga orang sebab suami saya di pelet orang hingga habis lebih S$100,000 untuk puaskan nafsu setan perempuan itu.

    ReplyDelete