Ki Ageng Sapu Jagad

Al-Qur'an Ukuran Saiz 1 Meter berusia 120 Tahun

Al-Qur'an Ukuran Saiz 1 Meter berusia 120 Tahun

Sunday, October 24, 2010

GENDAM INTI SAPU REGEL PANGERETAN


GENDAM INTI SAPU REGEL PANGERETAN

Melalui media pengisian energi gendam inti sapu regel pangeretan tingkat tinggi ini pada batu cincin milik anda,dengan sarana media ini anda akan mampu menaklukkan hati seseorang yang anda inginkan (bos/majikan/suami/kekasih) agar dia tunduk bertekuk lutut menuruti apapun yang menjadi permintaan anda, kerana mulut, hati, fikiran dan jiwanya sudah terbungkam tak berdaya di genggaman tangan anda.

Siapa yang sesuai menggunakan Cincin gendam inti sapu regel pengeretan ini???

Sangat sesuai untuk ibu – ibu yang suaminya kedekut,tidak memberikan wang yang cukup sedangkan si suami kaya raya dan digunakan wangnya kepada tujuan yang tidak berfaedah dan tujuan maksiat,daripada wang dibelanjakan pada tujuan yang sia-sia,lebih baik digunakan untuk perbelanjaan keluarga,jadi disini energi positif dari cincin pelet gendam pengeretan memainkan peranannya untuk melembutkan hati si suami yang kedekut tadi supaya berlaku adil dan memberi nafkah secukupnya kepada si isteri,membuat si suami bertambah sayang dan cinta dan seterusnya si suami dengan rasa cintanya dan kasih sayangnya memberikan apa saja keinginan isterinya.

Sesuai digunakan untuk suami bagi menundukkan isteri yang sangat cerewet dan degil,insya Allah melalui daya ghaib pancaran Aura gendam sapu regel pangeretan ini si isteri akan berubah menjadi isteri Solehah dan tidak melawan.Anak-anak yang nakal ,degil,suka ponteng sekolah dan sebagainya juga tunduk,patuh dan menghormati anda dan berubah menjadi anak baik dan menurut kata dan menyejukkan hati orang Tua,keluarga jadi harmoni dan bahagia.

Manakala bagi para Sales, Marketing, Bisnes, agar Anda dengan mudah mendapatkan harta dari pasangan/tamu/klien, diperhatikan semua ucapan, semua ucapan, pelarisan, penghasilan, AWET MUDA,tampil sempurna dengan wajah bersinar AYU/TAMPAN

Orang yang kita tuju / inginkan akan terhipnotis terbius cinta lupa kesedaran dirinya sehingga memberikan apapun yang kita inginkan tanpa perhitungan.sanggup membuat orang yang dituju baik laki-laki mahupun perempuan yang terkena energi gendam sapu regel pengeretan ini akan selalu menuruti keinginan orang tersebut,bagaikan kerbau dicucuk hidungnya,sehingga akan mudah dan terus-menerus memberikan wang, rumah, kereta, tanah,emas,intan berlian dan harta benda lainnya.
.(harus diperingatkan disini ilmu ini tidak akan aktif/tidak berfungsi kalau digunakan untuk kejahatan sebab telah saya programkan kekuatannya hanya boleh digunakan untuk kebaikan/positif).

Khasiat lainnya adalah untuk urusan menagih hutang menjadi mudah,orang yang berhutang akan cepat membayar hutangnya kepada anda walau sudah bertahun sekalipun dia cuba mengelak membayar hutang,insya Allah dengan sarana media gendam sapu regel pengeretan ini orang yang berhutang akan tergugah hati dan fikirannya untuk segera membayar hutang dengan apa cara sekalipun dan majikan/ atasan cerewet, biadab berubah jadi sabar, penyayang dan segan terhadap anda.

Cincin gendam inti sapu regel pangeretan ini sesuai dipakai oleh orang orang yang ber profesi sebagai juru jual / salesman / marketing. Khasiatnya adalah untuk menarik konsumen untuk membeli produk dari anda. Agar orang yang melihat anda jadi tertarik berbisnes dengan anda,apa yang anda tawarkan di sukai pelanggan anda, membangkitkan aura positif pada pemakainya, sehingga di sukai orang banyak dan wajah jadi cerah.

Orang yang sesuai menggunakan produk cincin gendam inti sapu regel pangeretan ini adalah :

1. Agen pemasaran properti atau real estate,
2. Agen Insurans, marketing kredit bank, atau kredit dll,
3. MLM, ataupun direct selling, atau distributor suatu produk,
4. Marketing perusahaan produk yang selalu di target hasilnya oleh boss,
5. Marketing Motosikal atau Kenderaan,atau alat-alat rumah tangga, agar dagangannya lancar dan tidak di hutang oleh konsumen.
6.Pemimpin-pemimpin sesebuah organisasi. Sesuai juga buat para penggemar dunia politik.
7. Dan para profesi lain yang pekerjaannya mencari konsumen dan pelanggan.

Cincin ini cukup di pakai sehari hari, seperti ketika hendak menemui klien, meeting, temu duga/temu janji, kontrak kerja, atau lagi ada urusan bisnes dan lain lain, cukup anda pakai maka nanti yang melihat akan jadi suka dan merasa selesa dengan anda. Membuat penjualan meningkat, disukai pelanggan, di sayangi langganan, dan yang pasti komisen anda pun akan meningkat.

Orang yang memakai cincin ini setiap perkataannya akan mengandungi erti dan makna, jarang yang membantah dan timbul wibawa yang besar dan menuruti semua perkataan sipemakai.

Penggunaan cincin ini tidak perlu memakai puasa ataupun ritual yang berat, cukup bacakan doa kalau mahu tidur, atau saat mahu di pakai untuk kerja. Tanpa kesan sampingan negatif dan tanpa pantangan yang macam-macam. Cincin ini mempunyai khasiat yang cukup hebat, iaitu setiap orang yang anda ajak bercakap akan menjadi mesra dan ramah serta tertarik dengan anda, dan wibawa anda akan timbul dengan besar, orang jadi segan dan hormat dengan anda., automatik orang yang tidak membeli dari anda akan tidak merasa sedap hati jika anda berprofesi menjual produk,musuh atau orang yang berniat jahat pula akan terbungkam serta terkunci niat jahatnya bahkan binatang buas dan galak sekalipun akan menjadi jinak bila berhadapan dengan anda.

Pantangan : tidak boleh untuk menjual barang barang haram, seperti minuman keras, dadah, ataupun untuk tindak kejahatan/jenayah. Jika anda langgar maka anda akan mendapat musibah yang besar. Tidak memakai tumbal apapun, dan tidak perlu perawatan khusus. Saya tidak mengikhlaskan bila dipakai untuk tindak kejahatan seperti menipu/merugikan orang lain.

Cincin ini ditempah mengikut ukuran saiz jari tangan anda,jika anda memesan langsung dari saya,akan dikenakan caj tambahan untuk harga cincin,ini tidak termasuk bayaran untuk pengisian energi gendam sapu regel pangeretan ini jika anda tidak menggunakan cincin anda sendiri. Seandainya nanti anda sudah tidak memerlukan lagi, dapat anda wariskan ke anak cucu atau ke keluarga yang boleh dipercayai.

Pantangan : tidak boleh untuk menjual barang barang haram, seperti minuman keras, dadah, ataupun untuk tindak kejahatan. Jika anda langgar maka anda akan mendapat musibah yang besar. Tidak memakai tumbal apapun, dan tidak perlu perawatan khusus. Saya tidak mengikhlaskan bila dipakai untuk tindak kejahatan seperti menipu.
Cincin ini ditempah mengikut ukuran saiz jari tangan anda,jika anda memesan langsung dari saya,akan dikenakan caj tambahan untuk harga cincin,ini tidak termasuk bayaran untuk pengisian energi gendam sapu regel pangeretan ini jika anda tidak menggunakan cincin anda sendiri. Seandainya nanti anda sudah tidak memerlukan lagi, dapat anda wariskan ke anak cucu atau ke keluarga yang boleh dipercayai.

PERHATIAN;Sekiranya anda tidak mahu pengisian energi gendam pelet pangeretan ini pada cincin,boleh diisikan pada media lain seperti minyak,gelang,loket,liontin dan sebagainya menurut permintaan dan kesesuaian diri pemakainya,pengisian kekuatan dilakukan selama 3 hari berturut-turut dengan ritual yang berat dan hanya akan dilakukan bagi mereka yang benar-benar serius untuk memilikinya,kekuatan pengisian mempunyai 3 peringkat/level iaitu peringkat istimewa,pertengahan,pamungkas dan kesemuanya kelas tinggi.untuk mengetahui mahar setiap peringkat iaitu pengisian pelet gendam pengeretan peringkat Istimewa,peringkat pertengahan dan pamungkas sila langsung menghubungi Dr.Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D-0128802035.

PERHATIAN:
ILMU GENDAM INTI SAPU REGEL PENGERETAN INI MERUPAKAN ILMU ALIRAN PUTIH DAN TIDAK DAPAT DISALAHGUNAKAN,MAKSUDNYA IA TIDAK AKAN BERFUNGSI/TIDAK AKTIF SEKIRANYA DIGUNAKAN UNTUK TUJUAN KEJAHATAN/JENAYAH!!!

No comments:

Post a Comment