Ki Ageng Sapu Jagad

Al-Qur'an Ukuran Saiz 1 Meter berusia 120 Tahun

Al-Qur'an Ukuran Saiz 1 Meter berusia 120 Tahun

Sunday, October 31, 2010

ILMU HIPNOFORENSIK SPIRITUAL ANUGERAH AGUNG(terbaru)


ILMU HIPNOFORENSIK SPIRITUAL ANUGERAH AGUNG(terbaru)
(Pertama Seumpamanya Di Malaysia)
Dibandar-bandar besar mahupun dimana sahaja,kes jenayah seperti kecurian,pecah rumah,rompakan,orang hilang,lemas,pembunuhan, dan sebagainya semakin menjadi-jadi.Dr.Rizal seringkali diminta bantuan untuk ikhtiar mengembalikan barang curian serta menangkap pencuri dan pelbagai kes jenayah yang lain.Antara beberapa kes kecurian yang ditangani sebagai contoh ialah beberapa kes Kuching, di Miri,Sarawak,Sabah juga di Semenanjung(kenderaan peribadi Pegawai Polis)dan ratusan kes-kes kecurian lain.

Dr. Rizal menyelesaikan masalah kehilangan kenderaan syarikat,kenderaan peribadi seebagai contoh seorang pejabat pos yang kehilangan keempat-empat sport rim kereta kancilnya,mendapatkan perkhidmatan Dr.Rizal untuk mengesan siapa pencuri, berapa orang yang melakukan tindakan kejahatan dan lokasi pencuri(melacak pencuri),dengan keizinan Allah,Dr.Rizal melakukan hipnoforensik spiritual, Alhamdulillah pencuri dapat dikesan dan pemilik kenderaan mengetahui dengan jelas pelakunya,dan sport rim telah Berjaya dikembalikan oleh pelakunya setelah mengalami tindakbalas luarbiasa (kepanasan/gelisah/tidak boleh tidur/sakit perut rasa nak pecah dll yang akan dialami penjenayah selagi tidak dikembalikan barangnya maka akan mengalami reaksi seperti diatas sehingga barang dikembalikan,semua pendekatan Dr.Rizal melalui kaedah spiritual dengan berdzikir serta berdoa kepada Allah,alhamdulillah,kenderaan tersebut dikembalikan / ditemukan/ dipulangkan kembali. Dan pelbagai kes kecurian lain. Semua dengan keizinan Allah.

Berikut dibawah ini Dr.Rizal ingin menurunkan keilmuan ampuh Hipnoforensik Spiritual yang sering digunakan untuk membantu pihak yang mengalami masalah kecurian,rompakan dll kes jenayah,bersama-sama kita membantu mencegah jenayah yang semakin berleluasa pada masa sekarang.Memandangkan terlalu banyak permintaan dari pasien/klien berkaitan kes kecurian,pecah rumah,rompakan dsbnya,jadi dengan rasa tanggungjawab besar Dr.Rizal berhasrat menurunkan keilmuan sepuh ini buat membantu orang yang memerlukan,Anda yang diperturunkan keilmuan ini gunakanlah dengan sebaik mungkin untuk membantu orang memerlukan di tempat Anda.

Bila anda yakin barang anda hilang dicuri orang,atau orang meminta bantuan anda untuk mengembalikan barangnya yang dicuri orang,untuk mengesan lokasi penjenayah dsbnya maka amalan ampuh ini dapat digunakan dengan keizinan Allah.

ILMU HIPNOFORENSIK SPIRITUAL ANUGERAH AGUNG(terbaru)
Pertama Seumpanya di Malaysia


Tingkatan/tahapan/level
i.Hipnoforensik Spiritual Penghantar Sukma

Hipnoforensik Spiritual Penghantar Sukma adalah salah satu bahagian dari ilmu hipnotis untuk mengungkap berbagai kes dalam kes jenayah,dengan hipnoforensik ini mangsa kejadian akan dijadikan mediator memasuki gerbang alam bawah sedarnya yang paling dalam menggunakan kekuatan haq spiritual,si mediator akan dipandu oleh perawat untuk memasuki dimensi pada masa kejadian jenayah berlaku dengan menggunakan kekuatan Mind Power untuk mendapatkan maklumat mengenai pencuri,mengesan lokasi keberadaan penjenayah dimana dia lari/menyembunyikan diri. Ilmu ini sangat penting bagi mengetahui serta melakukan pelacakan secara ghaib untuk mendapatkan maklumat mengenai pencuri,mengesan tempat persembunyiannya, indentiti,rentetan peristiwa/kejadian,barang bukti,perilaku kejahatannya dan sebagainya.Mediator akan melihat dengan sangat jelas dalam kembara astralnya keadaan situasi yang berlaku pada masa aksi kejadian jenayah dilakukan,berapa orang pelaku jenayah,wajah mereka,pakaian mereka dan pada peringkat yang lebih dalam mediator akan mengetahui lokasi /alamat baru penjenayah bersembunyi/menyembunyikan barang curian pada masa sekarang dan seterusnya menjejak serta menangkapnya.Insya Allah

Ilmu ini merupakan gabungan beberapa jenis keilmuan haq tingkat tinggi yang telah dikemaskini dan disusun serta diperdalami Dr.Rizal selama beberapa tahun dalam format terbaik,dan langsung dibuktikan serta merta setelah pengisian/pengijazahan ilmu,sebaiknya datang langsung untuk praktikal.

ii. Hipnoforensik Spiritual Menarik Sukma

Kaedah ini adalah untuk menarik sukma/semangat /roh seseorang untuk pelbagai tujuan. Berfungsi untuk tugasan jarak jauh seperti menyampaikan pesanan berupa nasihat, ugutan,rayuan dan sebagainya, seperti menarik sukma pencuri,penjenayah supaya mengembalikan barang curian dan sebagainya. Tapi perlu dingatkan disini, ilmu ini hanya berfungsi kepada orang telah diijazahkan sahaja,kepada sesiapa yang cuba meniru / mencuri ilmu ini tanpa kebenaran saya, risiko tanggung sendiri,sebab sia-sialah amalan anda tanpa berijazah,ia tidak akan berfungsi dan apa yang pasti,bukan sukma orang yang ditarik melainkan energi negatif yang akan memasuki tubuh mereka yang tidak berijazah dan menyebabkan perkara yang tidak diingini berlaku. Kalau tak percaya cubalah buat, saya tidak bertanggungjawab ke atas kesan negatif yang berlaku.

iii. Hipnoforensik Spiritual Gendam Sukma

Hipnoforensik Spiritual Gendam Sukma adalah salah satu bahagian dari ilmu hipnotis untuk mengungkap berbagai kes dalam kes jenayah,dengan hipnoforensik ini pengamalnya boleh mendapat pengakuan dari si pencuri/perompak/pelaku tindakan kejahatan lainnya atas kejadian tindakan kejahatan yang dilakukannya. Jadi dengan media ini siapapun boleh mengungkap berbagai kes kejahatan tanpa dengan cara kekerasan. Boleh saja si pengamal ilmu hipnoforensik Spiritual Anugerah Agung ini melakukan kerjasama dengan mangsa jenayah tersebut untuk melacak bersama-sama tentang lokasi keberadaan penjenayah dimana dia lari/menyembunyikan diri.Tapi harus diingat dalam hal ini sikorban/mangsa dari mangsa kejadian harus ikhlas lahir batin dan pasrah diri secara total untuk dijadikan mediator memasuki alam bawah sedar/dipinjam raganya untuk dimasuki aura dari pelaku kejahatan.Ilmu ini sangat penting bagi mengetahui serta melakukan pelacakan secara ghaib untuk mendapatkan maklumat mengenai pencuri,mengesan tempat persembunyiannya, indentiti,rentetan peristiwa/kejadian,barang bukti,perilaku kejahatannya dan sebagainya.Yang perlu diwaspadai pada saat sukma orang ditarik, maka keadaan tubuhnya seperti orang mati. Bila berniat menarik orang yang masih hidup, baik untuk masalah yang serius atau ringan sebaiknya dilakukan pada malam hari.

PERHATIAN:KESEMUA KETIGA-TIGA TINGKATAN/TAHAPAN/LEVEL ILMU HIPNOFORENSIK DIATAS MEMPUNYAI KEILMUAN KHUSUS YANG AKAN DIBERIKAN KEPADA PESERTA KURSUS ILMU HIPNOFORENSIK SPIRITUAL DENGAN KEILMUAN INI BOLEH DIIKUTI SECARA JARAK JAUH/HADIR DIRI.

YURAN KURSUS:RM3000

1 comment:

  1. salam Dr.,saya shaukri
    adakah Dr mengadakan kursus ini di semenanjung? saya tinggal di kuala lumpur.saya amat berminat dalam kursus ini dan ingin mempelajari dengan bimbingan jarak dekat.
    Harap Dr dapat emelkan maklumat berkaitan ke emel saya..
    studenttarp@gmail.com
    salam

    ReplyDelete